!!!SOS!!!
hogyan lehet kivenni a felső lengőkart 156-on??? a csavar feje nem a sárvédő felé mutat, hanem a motor felé és nem fér ki... hogyan tudjuk kihúzni?
!!!SOS!!!
Forum >> Szerelőműhely
Szabeee19-08-2011 12:12:29 // 35586
Abarai19-08-2011 11:23:22 // 35585
Amennyire tudom, teljesen ugyanaz a két kormány.
admirális19-08-2011 10:38:57 // 35584
147-esbe próbált már valaki modellfrissített 156 kormányt tenni? Rendesen fel illeszkedik?
Kareszka198419-08-2011 08:09:21 // 35583
szétesett katalizátor? :) vagy töküres? nálam is ez van :-/
silver18-08-2011 22:06:28 // 35582
Ha a hengerfejről hallod akkor szerintem fellazult a himbatengely , vagy kiszakadt a leszorító tőcsavar.
Fairlane18-08-2011 22:01:05 // 35581
Teljes véletlenségből nincs valakinek tréleres utánfutója Budapest 16kerhez minél közelebb, amit szombat reggel bérbe tudna adni pár órára?
Betesz, hogy szombaton lesz 20.-a és minden kölcsönző zárva....
Betesz, hogy szombaton lesz 20.-a és minden kölcsönző zárva....
skot18-08-2011 21:45:12 // 35580
szia hát az nem lenne jó,de nem kopog hanem mintha csörömpölne benne valami,beindítom elkezdi szerinem míg az olajat fel nem veszi aztán elcsndesűl de ha gázt adok újra csörömpöl (olyasmi mint ha egy csavart ráznék benne)?!
Hari18-08-2011 21:35:46 // 35579
A katalizátor azért nem annyira nehéz eset. :-) Nagyon sok "univerzális" katalizátort felszereltem már és eddig garanciában 1 darabot sem kellet visszavinni!
Nem hiszem, hogy jó választás minél olcsóbb katalizátor keresni!
Szerintem 2 fő szempontot érdemes mindig figyelemmel kísérni.:
- Megbízhatóm, neves márkát válassz! (A garancia nem mellékes!)
- A kerámiatest mérete megközelítőleg ua. méretű legyen mint az eredeti.
A katalizátor is olyan mint a gyertya vagy mondjuk 1 csapágy. Az autógyárak kiírnak 1 tendert és aki a legjobb feltételekkel vállalja a szállítást az a beszállító! :-)
Nem hiszem, hogy jó választás minél olcsóbb katalizátor keresni!
Szerintem 2 fő szempontot érdemes mindig figyelemmel kísérni.:
- Megbízhatóm, neves márkát válassz! (A garancia nem mellékes!)
- A kerámiatest mérete megközelítőleg ua. méretű legyen mint az eredeti.
A katalizátor is olyan mint a gyertya vagy mondjuk 1 csapágy. Az autógyárak kiírnak 1 tendert és aki a legjobb feltételekkel vállalja a szállítást az a beszállító! :-)
Hari18-08-2011 21:20:30 // 35578
Csörög???! ... vagy inkább kopog?!!!! ... nem valószínű a szelep - annak mindig van hangja! alapjáraton is! - inkább hk. csapágyra tippelek! (Sajnos ez nem vicc!)
skot18-08-2011 21:06:10 // 35577
segítsetek, (164 tb) a motor szépen jár ha gázt adok csörög szerintem szelep de nem tudom segítsen valaki!
Punisher18-08-2011 13:39:09 // 35576
Valószínűleg a legtöbb autógyártónak nincs saját gyártású katalizátora. Ahogy mondani szoktam, a legtöbb autómárka alkatrészei nagyrészt ugyanazoknál a külső beszállítóknál készülnek. Általában csak a fődarabok igazány "gyáriak", de az se minden esetben.
Szóval simán lehet, hogy a Bosal beszállít katalizátort új autók gyártásához. DE számodra nem a gyártó a lényeg, hanem az UNIVERZÁLIS szó. Ha nincs szerncséd, nem lesz jó vele az autó. A típusspecifikusak nyilván az autó motorjához vannak tervezve. Az univ. meg csak úgy hogy nagyjából kiszolgáljon mondjuk 2000-2500 köbcenti közötti motorokat. De már itt sántít, hogy a 2500-as az 120LE vagy 190LE-s?? Ezért szerencse kérdése, hogy mit nyújt majd.
Ha mégis ilyet veszel, a köbcenti ajánláson kívül próbálj meg a gyárival azonos méretűt választani!
Szóval simán lehet, hogy a Bosal beszállít katalizátort új autók gyártásához. DE számodra nem a gyártó a lényeg, hanem az UNIVERZÁLIS szó. Ha nincs szerncséd, nem lesz jó vele az autó. A típusspecifikusak nyilván az autó motorjához vannak tervezve. Az univ. meg csak úgy hogy nagyjából kiszolgáljon mondjuk 2000-2500 köbcenti közötti motorokat. De már itt sántít, hogy a 2500-as az 120LE vagy 190LE-s?? Ezért szerencse kérdése, hogy mit nyújt majd.
Ha mégis ilyet veszel, a köbcenti ajánláson kívül próbálj meg a gyárival azonos méretűt választani!
Kareszka198418-08-2011 12:35:40 // 35575
de érted ebben semmi logika...ennyire ér valamit a bosal univerzális katalizátor???
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2011 12:31:51 // 35574
szerintem meg minden nagy autógyár mellett van egy kisebb katalizátor gyár ahol az erre kiképzett emberekkel gyártatják :D
Kareszka198418-08-2011 12:13:52 // 35573
tegnap egy elég érdekes feltevést hallottam olajvásárlás közben
kérdem az eladót, hogy sok univerzális katalizátort eladnak? azt mondja igen...kérdem tovább, hogy érnek is valamit? erre ő "persze, gyárak is bosalt használnak"
mifax? ez nekem nagyon sántít :D
kérdem az eladót, hogy sok univerzális katalizátort eladnak? azt mondja igen...kérdem tovább, hogy érnek is valamit? erre ő "persze, gyárak is bosalt használnak"
mifax? ez nekem nagyon sántít :D
Arno16618-08-2011 09:47:24 // 35572
Vezerlesmodosito szvsz. 1600 korul kapcsol be, 4500 korul ki. Ha ahogy masok is irtak nem engedi be az olajat a szelep, okozhatja ezt. Szelep ki, pucolas. Olajad nem tul regi?
Arno16618-08-2011 09:41:24 // 35571
Gazpedal elektromos csati?! Tipikus nyűgje....
Otto17-08-2011 20:39:42 // 35570
Olyan gondom van 166 V6 turbo, hogy világít motorhiba lámpa és kb 80lóerő van meg az autóba.Turbo nem tölt.
Úgy kezdődött, hogy vasárnap egy durva gyorsítás után kigyulladt a lámpa és elfogyott az erő. Leállítottam semmi.Veszprémből Fehérvárra így mentünk.Ott fél óra pihi után elaludt és ment a vas.Majd a 81-esen hazafelé előzni kezdtem és mikor elvettem a gázt ismét kigyulladt.Tegnap nem mentem vele ma megint reggel jó volt, leállítottam majd induláskor megint égve maradt. Azóta makacs és hajthatatlan a világítás elhagyásában. A szívócső alatt van egy szelep az cseréltem de semmi. Volt leszedve saru és semmi.
Ja és világítós állapotban a tempomat sem megy.
A legnagyobb gond hogy tegnap eladtam a Suzukim és holnap mennénk nyaralni.:DD
Szerintem megpróbálkozom reggel mindjárt egy kiolvasással hátha megmondják mi a bibi.
Ha valakinek ötlete van ne tartsa magába!!!
Úgy kezdődött, hogy vasárnap egy durva gyorsítás után kigyulladt a lámpa és elfogyott az erő. Leállítottam semmi.Veszprémből Fehérvárra így mentünk.Ott fél óra pihi után elaludt és ment a vas.Majd a 81-esen hazafelé előzni kezdtem és mikor elvettem a gázt ismét kigyulladt.Tegnap nem mentem vele ma megint reggel jó volt, leállítottam majd induláskor megint égve maradt. Azóta makacs és hajthatatlan a világítás elhagyásában. A szívócső alatt van egy szelep az cseréltem de semmi. Volt leszedve saru és semmi.
Ja és világítós állapotban a tempomat sem megy.
A legnagyobb gond hogy tegnap eladtam a Suzukim és holnap mennénk nyaralni.:DD
Szerintem megpróbálkozom reggel mindjárt egy kiolvasással hátha megmondják mi a bibi.
Ha valakinek ötlete van ne tartsa magába!!!
Otto17-08-2011 20:31:37 // 35569
Jól van, nem csak én szívok! :(
Erhard17-08-2011 19:32:30 // 35568
köszi a segíséget de ma végre talán rájöttünk a hibára! az 5. henger injektora szarakodik mert belülről meg van repedve a háza és nagyon sok üzemanyagot enged vissza a visszafolyó ágba, ezért nem tud felépülni elég nyomás abban az injektorban és ezért tilt le a motor azonnal. Holnap megpróbálkozom egy bontottal hátha bejön.
Vargas072817-08-2011 14:25:35 // 35567
Helló!
Nincs véletlenül jobb első belső kilincs műanyagburkolatod? Olyan, ami a kilincs alatt van, és a pereme felfekszik a kárpitra.
Előre is köszönöm.:)
Kérlek itt üzenj, vagy e-mailben.
Üdv.: Balázs
Nincs véletlenül jobb első belső kilincs műanyagburkolatod? Olyan, ami a kilincs alatt van, és a pereme felfekszik a kárpitra.
Előre is köszönöm.:)
Kérlek itt üzenj, vagy e-mailben.
Üdv.: Balázs
Piritu - 1.000.00017-08-2011 11:52:58 // 35566
Próbaképp box ki (valószínűleg a tied is a rail szenzor jelét manipulálja), akkusaru le (ecu reset), majd próba.
Piritu - 1.000.00017-08-2011 11:46:17 // 35565
a gugli ezt dobta és fordította:
P0190 - Üzemanyag-Rail nyomásérzékelő áramkör meghibásodás (FRP) Az átfogó komponens monitor (CCM) figyelemmel kíséri a FRP érzékelőt a PCM VREF feszültség. A teszt sikertelen, ha a VREF feszültség a PCM csökken a feszültség kisebb, mint a minimális kalibrált értéket. VREF nyitva öv.
VREF nyitva szenzor.
VREF nyitva PCM.
Ellenőrizze VREF feszültség 4.0 és 6.0V.
P0191 - Üzemanyag-Rail nyomásérzékelő áramkör teljesítmény (FRP) Az átfogó komponens monitor (CCM) figyeli a FRP nyomás elfogadható üzemanyag nyomása. A teszt sikertelen, ha az üzemanyag-nyomás alá esik, vagy meghaladja a minimum / maximum kalibrált érték egy kalibrált ideig. Magas üzemanyag-nyomás.
Alacsony üzemanyag-nyomás.
Sérült FRP érzékelő.
A túlzott ellenállás áramkör.
Alacsony vagy nincs üzemanyag.
A FRP PID érték alatt Kőér 138 kPa (20 psi) és a 413 kPa (60 psi) a benzin vagy a 586 kPa (85 psi) és a 725 kPa (105 psi) földgáz járművek (NG) elfogadható.
P0190 - Üzemanyag-Rail nyomásérzékelő áramkör meghibásodás (FRP) Az átfogó komponens monitor (CCM) figyelemmel kíséri a FRP érzékelőt a PCM VREF feszültség. A teszt sikertelen, ha a VREF feszültség a PCM csökken a feszültség kisebb, mint a minimális kalibrált értéket. VREF nyitva öv.
VREF nyitva szenzor.
VREF nyitva PCM.
Ellenőrizze VREF feszültség 4.0 és 6.0V.
P0191 - Üzemanyag-Rail nyomásérzékelő áramkör teljesítmény (FRP) Az átfogó komponens monitor (CCM) figyeli a FRP nyomás elfogadható üzemanyag nyomása. A teszt sikertelen, ha az üzemanyag-nyomás alá esik, vagy meghaladja a minimum / maximum kalibrált érték egy kalibrált ideig. Magas üzemanyag-nyomás.
Alacsony üzemanyag-nyomás.
Sérült FRP érzékelő.
A túlzott ellenállás áramkör.
Alacsony vagy nincs üzemanyag.
A FRP PID érték alatt Kőér 138 kPa (20 psi) és a 413 kPa (60 psi) a benzin vagy a 586 kPa (85 psi) és a 725 kPa (105 psi) földgáz járművek (NG) elfogadható.
Erhard17-08-2011 09:45:08 // 35564
Sziasztok Kellene egy kis SEGÍTSÉG!!!
156 2.4 jtd alfám beteg. 136 le gyárilag de van benne egy hivatalos alpine tuning ami németországban lett beszerelve így 165 le. egy kicsit nagyobb gázadásra a motor mindig leáll. alapjáraton nem csinálja csak menet közben. már cseréltem benne mindenféle jeladót : common rail jeladó; szívócsonk jeladó ; légtömegmérő; főtengelyjeladó; olajhőmérséklet jeladó;gázpedáljeladó; üzemanyag pumpa; üzemanyag szürő (mann filter). bemértük az üzemanyagnyomást mindenhol tökéletes mégis mindig leáll. a diganosztika a p0190 és a p0191 es hibakódot irja folyamatosan. menet közben mint ha tojáshélyon lépkednék úgy kezelem a gázbedált akkor lassan akár 230 km/h ra is felgyorsúl és kimegy a világbol de egy kicsit nagyobb gázadásra azonnal leáll.
Tudja e valaki hogy mi lehet a gond? a tuningboxot kizártam mert kiszerelve az autó ugyan ezt csinálja
156 2.4 jtd alfám beteg. 136 le gyárilag de van benne egy hivatalos alpine tuning ami németországban lett beszerelve így 165 le. egy kicsit nagyobb gázadásra a motor mindig leáll. alapjáraton nem csinálja csak menet közben. már cseréltem benne mindenféle jeladót : common rail jeladó; szívócsonk jeladó ; légtömegmérő; főtengelyjeladó; olajhőmérséklet jeladó;gázpedáljeladó; üzemanyag pumpa; üzemanyag szürő (mann filter). bemértük az üzemanyagnyomást mindenhol tökéletes mégis mindig leáll. a diganosztika a p0190 és a p0191 es hibakódot irja folyamatosan. menet közben mint ha tojáshélyon lépkednék úgy kezelem a gázbedált akkor lassan akár 230 km/h ra is felgyorsúl és kimegy a világbol de egy kicsit nagyobb gázadásra azonnal leáll.
Tudja e valaki hogy mi lehet a gond? a tuningboxot kizártam mert kiszerelve az autó ugyan ezt csinálja
GTPeti16-08-2011 23:24:40 // 35563
"egy napocska akasztóval a tetején"
A tiéd a nap mondása. :)
A tiéd a nap mondása. :)
admirális16-08-2011 23:00:45 // 35562
Valamelyik izzó nem jó. Rendszámtábla világítást is nézd meg!
admirális16-08-2011 22:59:06 // 35561
Szia. Alapjáraton remeg, vagy fordulaton is? Egyenletesen csinálja? Lehet hogy nem lesz semmi a hibatárolóban sem. Motormosás nem volt mostanában?
pepe.0516-08-2011 22:22:50 // 35559
sziasztok! egy kis segítség kellene. 156-os ts 2.0 alfám van. felvillant a műszerfalon egy hibajelző, úgy néz ki mint egy napocska akasztóval a tetején és a napocskában egy felkiáltójel. sárgán világít. meg tudjátok mondani mit jelent ez? előre is köszi
attika16-08-2011 19:12:07 // 35558
Szia köszönöm a segítséget.
MikeTheDevil16-08-2011 18:28:02 // 35557
Nekem 38000 volt de csak a vezmód a többit én csináltam.
Üdv!
Üdv!
alfaromeo3316-08-2011 16:53:15 // 35556
dupla weber karbis 33-as 1351 ccm, 58 kw-os alfában 122 és 130+160 és 160-as fúvókák voltam az alfámban, de akkor nem tudtam kipróbálni.. kicseréltem 112és 122+150 és 150-re, de most, hogy ki tudtam próbálnni, csak 110 a végsebessége, kettesben is még 80-ig húz szépen, pörög, de ötösben nem is gyorsít egyáltalán... de viszont van felülre 2 db 150-es, és 2 db 160-as fúvókám, azok a nagy fúvókák, a kicsikből, ami közvetlen az úszóházban van, abból van 130,122,112, meg még egy 150-esem. mit javasoltok, ötletek? :)
attika16-08-2011 16:48:16 // 35555
Szia köszi a segítséget és az mennyibe fájt?
MikeTheDevil16-08-2011 13:08:29 // 35554
Csak alapjáraton remeg?Én is így voltam vele, rá kötöttük diagnosztikára és nem mutatott semmit.Vezmódomnak meg éppen hogy csak volt hangja szóval nem volt annyira vészes.De mivel nem volt cserélve szíjcserekor így most ki cseréltem és láss csodát el múlott a remegés alapjáraton. Üdv!
Mike
Mike
attika15-08-2011 22:28:27 // 35553
Sziasztok kellene egy kis segítség 145 1,4ts nagyon remeg a motor mi lehet a gond ha minden jól megy jövőhéten megy diagnosztikára csak azért kérdem mire számíthatok?
roli15615-08-2011 21:32:30 // 35552
Köszi !
Megpróbálom a cseréket.
Jelzem, hogy sikerült-e a művelet .
Egyébként már próbáltam egyszer kivenni a mágnesszelepet de nagyon akart kijönni a helyéről ezért inkább hagytam . Valami gond biztosan van vele, mert a felső elektromois csatija folyamatosan olajos hiába tisztítom meg.
A végére járok :)
Üdv. Roland
Megpróbálom a cseréket.
Jelzem, hogy sikerült-e a művelet .
Egyébként már próbáltam egyszer kivenni a mágnesszelepet de nagyon akart kijönni a helyéről ezért inkább hagytam . Valami gond biztosan van vele, mert a felső elektromois csatija folyamatosan olajos hiába tisztítom meg.
A végére járok :)
Üdv. Roland
Dzsozy15-08-2011 16:56:55 // 35551
Szerintem LMM!
A bejelölt kütyü, vézérlés módosító mágnes szelep! Vedd ki nyugodtan a helyéről, pucold meg (bocs mindenkitől blogom 2 és 3.dik oldala) . Ha jól emlékszem 2000 fordulatnál kapcsol be, "megváltoztatja az olaj irányát", ezáltal lép működésbe a vez.mód, ami eltolja a vez.tengelyt. Nekem is kukás volt egyszer. Hegyaljánál asszem 28000,- bontottan egy 10000 szoktak kérni érte. Esőre én spec azt tanácsolnám, hogy keress a közeledbe egy cartársat, 10-10 perces melóval cseréljetek egy-egy körre LMM- meg ilyen mágnesszelepet. Amúgy ha alapjáraton húzod le m.szelep csatiját akkor nincs nagy változás, adj neki egy gázfröccsöt, hogy dolgozzon, vagy egy 1500 multiméterrel mérd ki.
A bejelölt kütyü, vézérlés módosító mágnes szelep! Vedd ki nyugodtan a helyéről, pucold meg (bocs mindenkitől blogom 2 és 3.dik oldala) . Ha jól emlékszem 2000 fordulatnál kapcsol be, "megváltoztatja az olaj irányát", ezáltal lép működésbe a vez.mód, ami eltolja a vez.tengelyt. Nekem is kukás volt egyszer. Hegyaljánál asszem 28000,- bontottan egy 10000 szoktak kérni érte. Esőre én spec azt tanácsolnám, hogy keress a közeledbe egy cartársat, 10-10 perces melóval cseréljetek egy-egy körre LMM- meg ilyen mágnesszelepet. Amúgy ha alapjáraton húzod le m.szelep csatiját akkor nincs nagy változás, adj neki egy gázfröccsöt, hogy dolgozzon, vagy egy 1500 multiméterrel mérd ki.
roli15614-08-2011 23:09:37 // 35549
Már átnéztem eddig nem vettem észre de holnap alaposabban utána nézek. Köszi.
Liquid14-08-2011 23:03:31 // 35548
szívócső? nem szív falsot?
roli15614-08-2011 22:07:16 // 35547
Sziasztok Cartársak !
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
A gépem 156 1.6 TS 99'. A problémám a következő:
Főként hideg motornál jelentkezik az a hiba, hogy alapjáratról erőtlen, nyomatékszegény a gép, ilyenkor gyakran be is rángat, szinte elig lehet vele közlekedni. Azt figyeltem meg, hogy 2000 fordulat körül kezd el rángatni. Magasabb fordulaton semmi problémát nem tapasztalok. Olyan hibát is tapasztalok, hogy néha úgy megy az autó mintha le volna folytva, aztán egyik pillanatról a másikra ugyanazzal a gázzal megindul és onnantól megy rendesen. Ügy ahogy szerintem mindíg meniie kellene :))
Gyertya, trafó, kábel , lambda csere megvolt :(, a hiba még mindíg fent áll. vezmód is volt már cserélve de a cserénél voltak érdekes ségek tehát esetleg az is lehet.
Az LMM csatiját lehúztam , ha lehet még rosszabb a helyzet.
Viszont ma kínomban lehúztam a csatit a képen megjelölt alkatrészről és utána nem rángatott kis fordulaton, igaz meleg volt a motor de szerintem hidegen is jobb lenne igy.
Mi ez az alkatrész ?? Mi lehet a baja az autómknak ?? Lészi segítsetek !
Köszi Roland
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
A gépem 156 1.6 TS 99'. A problémám a következő:
Főként hideg motornál jelentkezik az a hiba, hogy alapjáratról erőtlen, nyomatékszegény a gép, ilyenkor gyakran be is rángat, szinte elig lehet vele közlekedni. Azt figyeltem meg, hogy 2000 fordulat körül kezd el rángatni. Magasabb fordulaton semmi problémát nem tapasztalok. Olyan hibát is tapasztalok, hogy néha úgy megy az autó mintha le volna folytva, aztán egyik pillanatról a másikra ugyanazzal a gázzal megindul és onnantól megy rendesen. Ügy ahogy szerintem mindíg meniie kellene :))
Gyertya, trafó, kábel , lambda csere megvolt :(, a hiba még mindíg fent áll. vezmód is volt már cserélve de a cserénél voltak érdekes ségek tehát esetleg az is lehet.
Az LMM csatiját lehúztam , ha lehet még rosszabb a helyzet.
Viszont ma kínomban lehúztam a csatit a képen megjelölt alkatrészről és utána nem rángatott kis fordulaton, igaz meleg volt a motor de szerintem hidegen is jobb lenne igy.
Mi ez az alkatrész ?? Mi lehet a baja az autómknak ?? Lészi segítsetek !
Köszi Roland
Csöri14-08-2011 21:44:30 // 35546
A rúdnak még van 2db gumi szilentje. Elég aljas kis dög, tud kopogni.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2011 12:16:59 // 35545
keresztstabilázátor rúd szilentje ...
Avion14-08-2011 11:26:56 // 35544
Helló,
A stabilizátorok is cserélve lettek a lengőkarokkal együtt... Még így is lehet az? :)
A stabilizátorok is cserélve lettek a lengőkarokkal együtt... Még így is lehet az? :)
mizooo14-08-2011 11:03:23 // 35543
Nekem is ott koppan, stabilizátor szilentek kivannak. Kemény meló :(
Csöri14-08-2011 10:41:57 // 35542
A stabilizátor környékét ellenőrizd le.
Avion14-08-2011 09:56:51 // 35541
Sziasztok,
Az elmúlt pár napban figyeltem fel, hogy valami néha koppan az autó eleje felől. Először egy gödörnél vettem észre, másodszor pedig fékezésnél. A lengőkarok most voltak cserélve és mintha nem is onnan jönne a koppanás, hanem kicsit beljebbről (az autó közepe felől). Van ötletetek, hogy mitől lehet?
Köszönöm a segítséget!
Az elmúlt pár napban figyeltem fel, hogy valami néha koppan az autó eleje felől. Először egy gödörnél vettem észre, másodszor pedig fékezésnél. A lengőkarok most voltak cserélve és mintha nem is onnan jönne a koppanás, hanem kicsit beljebbről (az autó közepe felől). Van ötletetek, hogy mitől lehet?
Köszönöm a segítséget!
ALFI15613-08-2011 07:32:53 // 35540
Mindjárt jobban hangzik :)
vienna12-08-2011 22:58:12 // 35539
te autód is jól néz ki :)
vienna12-08-2011 22:46:15 // 35538
80.000nél volt már 1x cserélve
ALFI15612-08-2011 22:36:07 // 35537
Szép a kocsid!
Mindent amikor ilyenkor kell.Vezérműszíj,vezető,feszítő,vízpumpa,hosszbordás.Mikor volt szervíz?Vagy úgy van ahogy Peti kérdezi?Még nem volt?
Mindent amikor ilyenkor kell.Vezérműszíj,vezető,feszítő,vízpumpa,hosszbordás.Mikor volt szervíz?Vagy úgy van ahogy Peti kérdezi?Még nem volt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?