Forum >> Szerelőműhely

GTPeti01-08-2011 21:54:49 // 35436
Kb. harmadáron megúsztam, hűtőbordástól...
Liquid01-08-2011 21:53:39 // 35435
amiknek darabja 15,5 ájró volt :D
igaz hogy bírják 100 évig is ha kell :D

mondjuk a helyedben énis megcsinálnám okosban
GTPeti01-08-2011 21:51:59 // 35434
Akkor annyi...
Piritu - 1.000.00001-08-2011 21:37:32 // 35433
6e körül van az ára :-DD
GTPeti01-08-2011 19:01:41 // 35432
Na ez az ahova én - szigorúan nem gyári :PP - ipari ellenállásokat raktam be. Hűtőbordával persze, amit maga a venti hűt. B)

(Naná, majd 30 ojróért veszek egy kis drótot...)
Arno16601-08-2011 18:29:26 // 35431
Ebben van. :)

Kipuffcsonkrol megy egy par cm-es cső be a blokkba, atellenes oldalon ki. Ott az EGR szelep ami belenyit a szívócsonkba adott vákuumnál. Ezt a vákuumot kapcsolja az említett szelep aminek a szuszogojarol valszeg hianyzik a szuro.
Otto01-08-2011 12:02:20 // 35430
'95-ös 2.0TS 155-ösömben is volt...
Kareszka198401-08-2011 11:54:42 // 35429
gyors kérdés....hátsó gátlók gumi harmonikás porvédője mien színű az 1,6TS mocis 147-nél? állítólag létezik fehér, meg valami bőr színű...fontos lenne tudnom :-/
Kareszka198401-08-2011 09:42:19 // 35428
szerintem apillangószelepre gondolt
Szatyi01-08-2011 09:36:55 // 35427
2.0TS motorban nincs EGR!
Martin01-08-2011 09:18:23 // 35426
A hőgomba már cserélve volt 2 hete de nem javult a helyzet sajnos. Ma körbe nézem újra, hogy esetleg hol lehet a hiba.
Ferke01-08-2011 08:24:20 // 35425
A Tieden nincs ilyen. A két venti között egy relé van csak, és ha jól tudom, akkor a hőgomba által adott jellel szabályoz...
Martin01-08-2011 08:16:14 // 35424
Köszönöm.
Az én hűtőmön felül nincs is ilyen. Na de majd még kőrbe nézem.
Piritu - 1.000.00001-08-2011 07:03:19 // 35423
Így néz ki:

és a hűtőben keresed:
Martin01-08-2011 06:57:57 // 35422
Kis segítséget szeretnék kérni. Úgy tűnik a hűtőventilátoromnál elment az első fokozat. 97 fok környékén kapcsol be a második. Hol találom benne az ellenállást és , hogy tudom kimérni? Ha esetleg valakinek erről fotója is van az megköszönném.
Buddha31-07-2011 15:09:31 // 35421
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani olyan szoftvert ami olvassa a 164 Super TD motorvezérlőjét?
Az EcuScan-ben csak ABS-t találok. :-(
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:18:15 // 35420
Nyomj egy képet és holnap lefényképezem a Pókban azt a részt.
GTPeti30-07-2011 20:44:33 // 35419
Tudok Bfokon, párezer Ft. De a cartársak közül is biztos sokaknak van cuccuk a kiolvasáshoz... Várd meg őket.
Coyote30-07-2011 20:36:59 // 35418
Tudsz valakit aki itt pest környékén csinál ilyet? Mennyibe kerül?
Arno16630-07-2011 20:02:54 // 35417


Kis hétvégi szerelés... injektor hozam rendben, szórási profil ránézésre korrekt. :)

más:
Az EGR felől jövő cső (2.0TS motor '96) belemegy egy szelepbe, amiről két cső távozik.
Egyik a szivócsonkba, másik a szabadba. Ez utobbi végén van egy izé. :)
Az micsoda? Vmi szuszogó? Olyan mintha hiányozna az egyik fele... sajna képet holnap tudok produkálni róla. De hatha vki vágja fejből.
GTPeti30-07-2011 19:45:46 // 35416
Ettől függetlenül mindeképpen ki kéne olvasni, mi volt a bánata.
Coyote30-07-2011 19:40:46 // 35415
Nemtudom mi lehetett a baja, de már nem világít. Délután beleültem beindítottam és egyböl el is aludt.

Remélem csak valami kontakt hiba lehetett.

Azért köszönöm.
Piritu - 1.000.00030-07-2011 18:23:42 // 35414
"Mi lehet a baj?" egy hibakód kiolvasás tudja megadni a választ, hogy miért világít. Minden más csak találgatás (és esetleg felesleges pénzkidobás).
Coyote30-07-2011 14:18:55 // 35413
Üdv urak.

A műszerfalamon világít a befecskendező ikonja. Mi lehet a baj? Nemrég volt gyertya cserélve esetleg ez összefüggésbe lehet vele?
Esetleg van valaki aki ki tudná nekem olvasni a hibát?

Köszönöm
zalan30-07-2011 13:44:39 // 35412
Sziasztok! Tudtok nekem arra valami választ adni, hogy gyújtásnál valami enyhe csörömpölést hallok a motortérből, hogy az mi lehet(nem mindig csak ha rájön).Ez detto leálltásnál!
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2011 22:21:14 // 35411
valeo-val még nem volt garis problémám ...itt nem huncutkodásról van szó sok a mendemonda de én még sosem láttam hamisított alkatrészt :) persze mi kizárólag csak importőröktől vásárolunk nem tudom hogy a különböző netes árveréseken mik vannak egy biztos ami a kisker ár harmada vagy negyede az már gyanús :P
Arno16629-07-2011 22:08:38 // 35410
Oooocsesszekmeg :) Nalad panaszkodtak ilyesmire amugy?
(kinabol rendeltem parszor alkatreszt /integralt aramkort, munkamhoz/ majd utana hivatalos disztributortol. Parametereiben ez utobbi forrasbol szarmazo latvanyosan jobb volt. Gyartmany tipus stb. szerint tok ugyan az. Nemlehet h ilyesvmi csibeszkedes megy alkatresz ugyben is?)
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2011 21:00:03 // 35409
sachs vagy luk de azok sem biztos hogy azok néha a luk dobozban valeos luk lakik vagy fordítva vagy kombinálva a sachs-al :DDD
Arno16629-07-2011 19:37:15 // 35408
Vezerlesmodosito rejtely:
Benyaltam amit a dizel tulajok szoktak mikor megjon a nyomatek "hudejolmegy" ;)
Szoval lehuzott vezerlesmodositoval nem megy jobban a Spider, csak eltunik lent a nyomatek, es mikor fent megjon becsapos.
Amugy kimertem, 1600-nal kapcsol be, es 4500 kornyeken kapcsol ki a vezmodosito. Kicsit fugg a terhelestol, de nagy vonalakban igaz. Szoval amiatt van benne, hogy lent is nyomatekos legyen a TS motor.

Viszont a Valeo tehet egy szivesseget. :( Kicsereltuk ma a feltengelyeket, pindurit logott a kulso csuklo.(szinte kár volt...) De nem az okozta a hintazast, hanem osszeul a vadi uj Valeo kuplung rugoja egesz kis terhelesre is. Tudtok normalisabb minoseget ajanlani?
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2011 17:12:18 // 35407
gyári gyertya = NGK, LMM Bosch stb.... amelyik olcsóbb azt veszik....
mreni29-07-2011 15:54:31 // 35406
de pl az én lmm-em és a calibra turbóé koppra ugyanaz,csak más a cikkszáma
Liquid29-07-2011 15:45:53 // 35405
mi is tudtuk, csak jó volt cikizni :)
Poló29-07-2011 15:24:51 // 35404
Mi van? Lassacskán kezd mindenki rájönni arra, amire én már évekkel ezelőtt rájöttem? :D
Régebben még cikizve voltam, hogy mindenből gyárit veszek :P
Pat29-07-2011 15:00:44 // 35403
Ha már gyertya téma... A Twin sparkhoz NGK platinum... ezzel nem is volt gondom, saját tapasztalat és te is ezt írtad, hogy a gyár ajánl...

De, most a Golden Lodge 25HL-t kellene kiváltani vmivel, és ahány általam megkérdezett forgalmazó, annyi féle vélemény (Bosch, Denso, stb..)

Tudsz valami tutit mondani?
Liquid29-07-2011 14:02:50 // 35402
nem mondom hogy nem működhet, csak a kollektív tapasztalat azt mondja, nem jó eltérni a gyáritól, mert az olcsóból drága lesz, ha évente cserélni kell
Kareszka198429-07-2011 12:55:19 // 35401
ismerek olyan kolegát, aki a 156-ban 2,0-ás mocihoz opel zafira lmm-et használ már évek óta és nincs semmi különbség...csak árban
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2011 12:46:41 // 35400
a gyár NGK-t meg Championt ajánl ... lehet kísérletezni :P
Kareszka198429-07-2011 12:38:31 // 35399
kérsz egy telszámot? :)
Sityu29-07-2011 12:27:17 // 35398
A km óra mutogat öszevissza?
Tomice29-07-2011 01:04:38 // 35397
Köszi a válaszokat!Valószínüleg Bosch lesz,mivel nekem itt(szerbia) közel 170 euróba(kb. 45e ft.) jönne ki az NGK a kereskedő szerint! :(( Azt nagyon sok(k)allom!A Bosch ennek kb. fele lenne.
Mivel tudom,hogy Kareszka mennyiért vette két hónapja az NGK-t,ezért nem világos,hogy hogyan lehet ekkora árkülömbség még országon belül is!Na de mindegy.Jó lesz a Bosch is,rosszat nem írtatok róla! :))
Liquid28-07-2011 22:37:14 // 35396
ez kb. ugyanaz mint a Selénia kontra bármi mer az jobb :)
de nemá hogy pont a fosch legyen a jó, amikor nem kötelező (mint pl. LMM-nél)
Erhard 242 (Pure Energy)28-07-2011 21:38:56 // 35395
a 100e-es az kibír 100-110e-et...
Szatyi28-07-2011 21:25:15 // 35394
Én használtam BOSCH-NGK gyertyát is,van sok saját és ügyfél tapasztalato,a BOSCH 50EZER KM-ig jó hibátlanul müködik vele.Az NGK akármelyik is,nem bir ki 80ezernél többet sajnos.
Alfa_156_lapi28-07-2011 21:01:03 // 35393
Köszi a gyors választ, lehet hogy szombat de.-t élek a lehetőséggel, akkor lesz a műtét.
Üdv
zee28-07-2011 19:05:32 // 35392
Sztem valami testelési gond lehet,de csak tipp...
Szogimre28-07-2011 18:55:51 // 35391
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata Metablue2-es kihangosítóval? Egy hete azt produkálja, hogy egyszerűen kikapcsol 10 perc után. (nem csak lebont, hanem kikapcsol, mert a kis kék led sem villog/világít). reboot/reset után sem hajlandó működni, tehát valami generális gond van vele.
Járt már valaki így? És ha igen, mi lett a megoldás?

thx,
Imre
MikeTheDevil28-07-2011 17:00:07 // 35390
Na hali!
Mi lehet a gondja a kocsinak, ha álandóan ki nullázza magát az óra és most megint kinyírt egyet,és összevissza mutatja az értékeket.Már a második műszerfalat raktam bele.Nincs kedvem 4havonta műszerfalat cserélni.
Somci28-07-2011 16:06:36 // 35389
Segíííííccccsééég! Miért nem írja ki az USB-n tárolt zenéket? Eddig kiírta,semmi változtatás nem történt a pendrive-on,ki sem lett véve... Bedugom,lejátsza őket,de csak annyit ír ki,hogy Blue&Me Media és közben szól a zene,se cím,se előadó,se időtartam...
Arno16628-07-2011 15:52:14 // 35388
Gondolom a fogazás profilt mondod...de gyanítom a bordáskerék is annak megfelelő, és nem teszi fel a szerelőm a szögletes szíjjat a gömbölyű kerékre. Illetve ha nem stimmel a fogszám (de azonos hosszú), akkor azért más gondok is akadnának... már meghalt volna :) továbbra sem értem mi a túró lehet ez... valaki kipróbálná mit tapasztal ha lehúzza a szelepvezerles csatijat?
Liquid28-07-2011 13:57:50 // 35387
vedd meg hozzá a gyári készletet, ha jól emléxem NGK van a dobozban
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.