nincs otthon csavarhúzód?? O.o
nehogy már ilyenért fizessél....
nem nagy ördöngősség ám!:D
Forum >> Szerelőműhely
gecsa11-09-2012 14:57:15 // 40336
Hakesh11-09-2012 14:51:21 // 40334
Igen, ezt kasznizni nem is lehetne, erre gondoltam, hogy ismertek-e valakit errefelé, aki feldobná az elemeket rá...
Alien411-09-2012 14:47:25 // 40333
ha szerencsés még színben is talál... 10be ki illene jönni egy bontott lökösnek
gecsa11-09-2012 14:30:13 // 40332
nem szép látvány..és mindez alapjáraton egy parkolóban történt.?:D
nem lenne olcsóbb venni egy jobb első sárvédőt?azt csak fényezni kellene,és tuti nem lesz gond a rozsdára egy darabig...meg bontasz egy lököst,meg egy lámpát,és már nem is kell kasztnis,csak fel kell csavarozni mindent a helyére..és várni sem kell rá heteket..?
csak egy tipp...én ennek is utánanéznék,hogy mennyire fájna..
nem lenne olcsóbb venni egy jobb első sárvédőt?azt csak fényezni kellene,és tuti nem lesz gond a rozsdára egy darabig...meg bontasz egy lököst,meg egy lámpát,és már nem is kell kasztnis,csak fel kell csavarozni mindent a helyére..és várni sem kell rá heteket..?
csak egy tipp...én ennek is utánanéznék,hogy mennyire fájna..
Hakesh11-09-2012 14:00:35 // 40331
gecsa11-09-2012 12:23:18 // 40330
"...sőt néhány alkatrész esetén érdemes hamarabb is cserélni,ha spórolni akarsz..."
erre jó példa a vezérműszíj...:D
erre jó példa a vezérműszíj...:D
mreni11-09-2012 11:47:12 // 40329
szerintem jobban jársz ha betartod,sőt néhány alkatrész esetén érdemes hamarabb is cserélni,ha spórolni akarsz :)
Grando11-09-2012 10:57:53 // 40328
Na akkor a 166-tal lesznek gondjaid bőven. Büntet, méghozzá nagyon keményen. Nehogy sírás legyen a vége! ;))
atis_166jtd11-09-2012 10:26:09 // 40327
Remélem nem fogsz csalodni. Viszont énnem szoktam betartani a csereperiodust mert van hogy pénzkidobás, de ezt mindenkire rábizom. Tudom hogy ezért itt megköveztek de ez van.
Grando11-09-2012 10:13:31 // 40326
Na akkor PFR6B lesz ebből nálam. Annál is inkább, mert a V6-ban is ez van, úgyhogy mentális lóerőket is garantál. :DD Meg amúgy olcsóbb is, ahogy látom. :)))
atis_166jtd11-09-2012 09:15:49 // 40325
A tü gyertya általában platina elektródás. http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CEYQFjAE&url=http%3A%2F%2Fautotechnika.hu%2Fuploads%2Ffiles%2Farchiv%2F2005%2F08%2F36-38.pdf&ei=feNOUP_QPMz3sgaTioDwCw&usg=AFQjCNEn9kJOIDYR7IpKc99Zc0zEy4vJUA ezt olvas el itt leirják miért jobb a vékony.
gecsa11-09-2012 08:05:10 // 40324
amíg benzineztem,volt szerencsém mindenféle gyertyához...mindig a gyári előírás bizonyult a legjobbnak..
Jack10-09-2012 21:52:14 // 40323
Neked lett igazad!:-)) Szépen kijött....
süsnye10-09-2012 21:14:48 // 40322
én a 155-ben Bosch Super4-et használtam/használok, elmentem vele 95e km-t, akkor lett cserélve, de nem azért mert baj volt vele, hanem mert kb. 100e km-re írták asszem a csere periódust.
Annyi az értelme, hogy négy póluson tud áthúzni, de egyszerre csak egyen húz át (nem 4 helyen, ahogyan azt sokan hiszik). Ha vmelyik használt pólus elhasználódik, megnő a hézag, akkor ott van még három, amiből választhat a villám.. :)
Annyi az értelme, hogy négy póluson tud áthúzni, de egyszerre csak egyen húz át (nem 4 helyen, ahogyan azt sokan hiszik). Ha vmelyik használt pólus elhasználódik, megnő a hézag, akkor ott van még három, amiből választhat a villám.. :)
GTPeti10-09-2012 21:11:51 // 40321
Én az Uno-ban próbáltam 4 elektródás Bosch-t, sajnos meglehetősen rossz eredménnyel. Maradtam a sima NGK-nál. :((
Azzurro10-09-2012 21:06:09 // 40320
Akkor a tűs a jobb? :-)))
atis_166jtd10-09-2012 21:02:28 // 40319
Csupán a két elektróda között van külömbség ha megnézed. Nekünk a turbos autóban a tü elektródás után 3 polusu ment érezhetöen gyengébb volt + fél liter több benyát égetett.
Azzurro10-09-2012 20:47:59 // 40318
Nekem most tuning gyertyák vannak benne, de semmit nem vettem észre rajta. Vagyis nem ment jobban, és stb.... :-)))) Legalábbis nem éreztem. De elértem a 30e km valumot, így most cserés. Annak ellenére hogy eladó a vas. :-))))
Azzurro10-09-2012 20:45:11 // 40317
Nekem ezt írta a gyári könyve. NGK PFR 6B + NGK PMR 7A Azért kérdeztem a jó előbb, hogy mennyire valós ez az adat. De Piritu cartárs helyesbített. :-)))) Meg van rendelve az 50e. :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:42:12 // 40316
vm10-09-2012 20:40:14 // 40315
Valami gyertyákhoz értő szakitól hallottam annó, hogy a 3-4 elektródás cuccok a köztudatban nagyobb szikrát, meg tökéletesebb égést, meg mindenfélét biztosítanak. Ezzel szemben mindössze a megbízhatóság miatt lettek kifejlesztve. Aztán vagyigaz, vagynem ;-)
Másikhoz...
NGK és több más katalógus szemrebbenés nélkül hozza a BCP6ES-t illetve referenciáit a jó öreg nyolcszelepes fűnyírómhoz, gyári számot váltva pedig a BCP6ET a jó.
Másikhoz...
NGK és több más katalógus szemrebbenés nélkül hozza a BCP6ES-t illetve referenciáit a jó öreg nyolcszelepes fűnyírómhoz, gyári számot váltva pedig a BCP6ET a jó.
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:34:34 // 40314
Az itteni tapasztalatok alapján igen. (Értsd 2004-óta nem olvastam az ellenkezőjt itt az Amorén.)
Grando10-09-2012 20:30:53 // 40313
...és az miért van, hogy pl. a Gtv javítási útmutatója, illetve a 156 kezelésije is PFR6B-t ír a nagyokra, és a másikat helyettesítőként említi, alkatrészes oldalakon vagy pl. a 166 kezelésijében pedig a BKR6EKPA szerepel?
Akadémiai kérdés a tisztelt nagyérdeműhöz:
Vajon mi a különbség működésben, hatékonyságban a két típus között?
Engem is érdekelne, ugyanis a Gtv-ben csereérettek lassacskán... :)))
Akadémiai kérdés a tisztelt nagyérdeműhöz:
Vajon mi a különbség működésben, hatékonyságban a két típus között?
Engem is érdekelne, ugyanis a Gtv-ben csereérettek lassacskán... :)))
Azzurro10-09-2012 20:25:08 // 40312
Írtam neki. :-))) Az 50e az ki is bírja ezt a km-er valumot?? :-))
Ferke10-09-2012 20:20:04 // 40311
Mi az, hogy a "csőben van még egy"??????:))
Ferke10-09-2012 20:18:54 // 40310
Az nem ugyanaz, az nem biztos, hogy ki fogja bírni:) Ha meg elnyalod a lapolást, akkor lehet jógázni:)
Egyébként a szívás inkább fékcsöveknél jellemző, lambda melegen ki szokott jönni.
Egyébként a szívás inkább fékcsöveknél jellemző, lambda melegen ki szokott jönni.
vm10-09-2012 20:14:26 // 40309
Piritu NGK kódjai a jók, amúgy mostanában gyári gyertya ügyileg érdemes rácsörögni az Elaforgra ;-)
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:10:51 // 40308
Minek? Írj Erhard242-nek és postán küldi a szettet, ki sem kell mozdulnod a lakásból :-)
Azzurro10-09-2012 19:46:24 // 40307
Az 50e is meg tudod adni a típusát? Mert csak a gyári számát látom. :-)))
Kero8210-09-2012 19:39:38 // 40306
a kuplung most lett újra cserélve és az nem oldotta meg a problémát.
Nem tudtok valakit Debrecen környékén, aki jól ért a váltókhoz.
Nem tudtok valakit Debrecen környékén, aki jól ért a váltókhoz.
Azzurro10-09-2012 19:34:07 // 40305
Ez lesz a jó!!! Nem igen megyek én el 100e-t! :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:32:35 // 40304
Nem nagyon, ha spórolni akarsz létezik 50ezer km-es szett is: klatty
Azzurro10-09-2012 19:28:28 // 40303
Köszi az infót!! Ennél olcsóbban nem lehet beszerezni? :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:23:05 // 40302
Az Albaautó oldala: klatty
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:20:02 // 40301
Az enyémben ilyenek vannak: NGK BKR6EKPA ill. NGK PMR7A
Azzurro10-09-2012 19:10:21 // 40300
Sziasztok!
Gyári gyertya típusra lennék kíváncsi 2.0 TS-be. Ezek mennyire valós adatók: NGK PFR 6B + NGK PMR 7A
Gyári gyertya típusra lennék kíváncsi 2.0 TS-be. Ezek mennyire valós adatók: NGK PFR 6B + NGK PMR 7A
Alien410-09-2012 16:28:26 // 40299
okés, ez jó tipp, élek vele amint lesz időm!
Alien410-09-2012 16:28:02 // 40298
igen, írtam, ezért nem motor
Alien410-09-2012 16:27:34 // 40297
paff, idei gumik, nem gagyik, blogomban sztem nem írtam be az ide tartozó infókat, hazudni meg nem akarok, de nem gumik
süsnye10-09-2012 15:53:54 // 40296
gumival hány km-t mentél eddig?
mreni10-09-2012 15:53:49 // 40295
emeld fel egyesével a kerekeket és kézzel forgasd meg,ha kerékcsapágy,azt hallanod kell
VaMpGeCO10-09-2012 15:49:27 // 40294
és ha benyomod a kuplungot akkor is búg?
Alien410-09-2012 15:26:50 // 40293
sebességfüggő* már válaszolva a kérdés első felére is
Alien410-09-2012 15:26:21 // 40292
ezen agyaltam én is, viszont a győri fiat szalonban ezt nem vették volna észre? mert futót is ellenőriznek, kereket is rángatnak meg a többi...
meg az a baj, hogy nem tudom behatárolni, hogy melyik a hunyó
átjárja a kasztnit
meg az a baj, hogy nem tudom behatárolni, hogy melyik a hunyó
átjárja a kasztnit
gecsa10-09-2012 15:14:52 // 40291
fordulatszám,vagy sebességfüggő? esetleg kerékcsapágy?
Alien410-09-2012 13:53:43 // 40290
Benézek már mert sajnos muszáj...
Szóval sziasztok
145 1.4 TS
a hibajelenség: sebességfüggő, gyorsításra mély zúgás erősödő hangon morajlik
kuplungot benyomom, üresben gurulok akkor is hallani így hálistennek nem motor az fix
gumik azok idei nyáriak, nyomásuk is jó, nem ráz a kormány, hibát sem látok rajtuk
forgalmi meg 2 hónapja sem volt
generátor esetleg csapágyasodik? szíjak is rendben, motortérből sem látok hibát
akinek van valami gagyi tippje, ha mást nem, legalább a falamon legyen szíves segítsen. köszönöm szépen!
Szóval sziasztok
145 1.4 TS
a hibajelenség: sebességfüggő, gyorsításra mély zúgás erősödő hangon morajlik
kuplungot benyomom, üresben gurulok akkor is hallani így hálistennek nem motor az fix
gumik azok idei nyáriak, nyomásuk is jó, nem ráz a kormány, hibát sem látok rajtuk
forgalmi meg 2 hónapja sem volt
generátor esetleg csapágyasodik? szíjak is rendben, motortérből sem látok hibát
akinek van valami gagyi tippje, ha mást nem, legalább a falamon legyen szíves segítsen. köszönöm szépen!
gecsa10-09-2012 12:20:54 // 40289
szerintem a váltóban,vagy a kuplungnál lesz a hiba..ha cserélni nem is kell a váltót,de javítani előfordulhat..
Kero8210-09-2012 12:17:56 // 40288
Sziasztok,
segítségre és tanácsra lenne szükségem, mert tanácstalan vagyok.
Probléma1: Álló helyzetben 10-ből 7-szer nem tudom hátramenetbe tenni a váltót, csak ha egy kicsit előrébb gurulok.
Probléma2: Néha a váltó beragad legtöbbször 1-be és 2-be, de nem régen volt olyan is, hogy csak 4.-be és üresbe tudtam tenni. A bovdeneket és a kulisszát már zsíroztam, de a probléma megmaradt. Valaki cserélte már ezeket bovdeneket és ha igen, akkor mi volt az ok, amiért cserélni kellett?
Szerintetek a két probléma összefügg?
Lehet váltót kell cserélni?
segítségre és tanácsra lenne szükségem, mert tanácstalan vagyok.
Probléma1: Álló helyzetben 10-ből 7-szer nem tudom hátramenetbe tenni a váltót, csak ha egy kicsit előrébb gurulok.
Probléma2: Néha a váltó beragad legtöbbször 1-be és 2-be, de nem régen volt olyan is, hogy csak 4.-be és üresbe tudtam tenni. A bovdeneket és a kulisszát már zsíroztam, de a probléma megmaradt. Valaki cserélte már ezeket bovdeneket és ha igen, akkor mi volt az ok, amiért cserélni kellett?
Szerintetek a két probléma összefügg?
Lehet váltót kell cserélni?
droberto10-09-2012 10:48:05 // 40287
Szosza, Mreni, köszönöm a tanácsaitokat! Burjánzásról szó sincs, fő cél a prevenció!
Savmentes zsírt akkor senki nem használ?
Savmentes zsírt akkor senki nem használ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
349
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?