Forum >> Szerelőműhely

vespa verde30-05-2013 10:07:27 // 44949
Igen. Akkor is ha a tekerő off állásban van :(
Béci Ɨ|ѯ30-05-2013 09:48:23 // 44948
Ha a tekerőt kiveszed automata állásból akkor is bekapcsol?
vespa verde30-05-2013 09:42:03 // 44947
Sziasztok, tud esetleg valami magyarázatot arra valamelyikőtök hogy miért önállósítja magát a klíma a 156-ban? Értem én hogy automata klíma, de ennyire? Minden gyújtásnál ő az első - majd hiába kapcsolom ki mert indítás után újra él - és menet közben is úgy dönt néha hogy márpedig ő bekapcsol. Tudok tenni ez ellen valamit vagy marad az hogy amikor észreveszem - és éppen nincs rá szükség - akkor kinyomom?
Előre is köszönöm a segítséget :)
Ferke30-05-2013 08:55:48 // 44946
2x szedtem össze már a klímával olyan lázas nyavalyát, hogy 1 hétig fetrengtem, pedig nem vagyok tápos fajta, úgyhogy tök jogos...
Tuningman30-05-2013 02:07:56 // 44945
Nézz alá az autódnak, aknából vagy csáposról, valószínű, hogy lelazult valami.
Peti156Sw29-05-2013 23:31:13 // 44944
A mai felfedezésem az ügyben, ha àlló helyzetben elfordìtom a kormányt, megszűnik, vagy előjön a hang. Hm...
Tuningman29-05-2013 20:41:11 // 44943
Olyan mintha a kipufogó környékéről jönne valamiféle rezonancia. Ez tuti nem hidrotőke.
Kazes☻29-05-2013 14:18:04 // 44942
Évente ajánlott a klíma gondozása! De miért is? És miként?

Légkondicionáló-gondozás - nem csak javasolt, kötelező is
Peti156Sw29-05-2013 14:02:52 // 44941
a hang: https://www.youtube.com/watch?v=8NusJbYWiqg
Peti156Sw29-05-2013 13:59:47 // 44940
Nálam 1200-ig adja a hangot, utána megszűnik, ha hideg a motor, annál erősebb a hang. Hosszbordásszíj feszítő cserélve, szíjtárcsa, és görgők is. Idén másodszorra.
JCsabi29-05-2013 13:29:19 // 44939
A hidrotőkének inkább kopogó(ciripelő) hangja van és a motor fordulatszám növekedésével gyorsul a ciripelő hang.
Peti156Sw29-05-2013 13:03:26 // 44938
Sziasztok! Valaki tudna nekem pár sort ìrni a hidrotőkéről? Arra lennék kiváncsi, hogy ha gyenge tippusú motorolajat öntöttek bele, akkor lehetséges hogy 1500 km utàn annak jöhet daráló hangja? Ha igen milyen fordulaton, hogy érezhetö? Màr mindent kicseréltünk szinte. Most spontán arra gondolok, hogy az olajal játszott a szerelőm, és amit megvettem seléniát, valami offos verdába beletolta. Nem is nagyon veszi fel a telefont.
Imyx29-05-2013 06:37:25 // 44937
Áh, köszönöm!! :).
[k i z z o]28-05-2013 21:11:34 // 44936
Az első acél, a második öntöttvas, ahogy kell.
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2013 20:14:42 // 44935
cseréld le, lehet valami ganét betankoltál...egyik ismerősöm járt így mindent kicseréltek már aztán ugyan ez volt, menet közben megállt, nem indult, fél óra múlva meg igen....aztán üa szűrőt kicserélték és azóta megy
Imyx28-05-2013 17:37:45 // 44934
Vajon az Alfainkban milyen gyűrűk vannak? Acél, vagy öntöttvas? :). Reméljük, hogy az előbbi :)).
6UR2028-05-2013 16:29:48 // 44933
3-ból semmi:)? Komolyan mondom szánalmas h ma néhány ember SZERELŐNEK meri magát nevezni......ettől még a délutáni tv-s jóslás is jobb komolyan mondom. Nyilván mindenkinek az lenne a legjobb ha kézrátétellel gyógyítanának de........Sztem vidd el egy fogorvoshoz az hátha tud mit kezdeni vel.....
davidbagyo28-05-2013 09:05:00 // 44931
Lehet hogy az a baj? Nemrég cseréltem benne mindent. Illetve cseréltek benne minden az Alfa Szamosiban. 7 ezer kilómtére van az új olajdban és az összes szürőben.
Ráadásul nem tudom hogy számit-e, de mióta nálm van az autó csak és kizárólag prémium dizelt kap, azaz 30e kilóméter óta. Nézd el nekem ha hülyeséget beszélek sajnos nem értek hozzá. :D
Tocsa28-05-2013 08:51:21 // 44930
Nem olcsók de ők profik minden műszerrel felszerelve !
Tocsa28-05-2013 08:49:04 // 44929
Nah ezrét javítom én magamnak !
Érden van egy villamossági guru szervíz ! http://injektor.hu/
Ők szeretik a kihívásokat ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2013 22:34:54 // 44928
első lépésben cserélj gázolajszűrőt
Ferke27-05-2013 22:14:24 // 44927
Nah, feladták a szakemberek?:D Azt elhiszem, hogy ez nem a jól jövedelmező melók egyike...de azért ez is meló.:P
davidbagyo27-05-2013 21:06:47 // 44926
Sziasztok,

A segitségeteket szeretném kérni. A 159-esem az utobbi két hétben kétszer állt meg alattam. Az első hibakód a check engine volt, a második pedig egy az olajnyomással kapcsolatos hibakód jelent meg. Az autó ilyenkor leáll és nem igazán engedi ujraidnitani magát. Ha eltelik 10 perc kb akkor ujra tudom inditani és olyan mintha csak két henger menne. Első alkalommal a Fiat kelet pesttől 500m-re állt meg az autó, igy reggelre hivtam egy trailert hogy bevontassák oda az autót. Meglepődve tapasztaltam reggel hogy az auto beindul és saját lábán gurultam be vele a szervizbe, ahol azt mondták csak meg kellett tisztitani egy csatlakozót és hogy mostmár minden szép és jó. Eltelt azóta két hét és az autóm ismételten megállt csak immáron a MOM parknál. Mivel ugy gondoltam a kelet pestnél elcsesztek valamit és nem mertem vele még reggel sem elindulni, ezért ismét trailert hivtam csak most fel is került az autó a trailerre és beszambáztunk a kedves traileres urral a szervizek szervizébe. Ott kijelentették, hogy a hibakód ugyanaz, miszerint a kettes hármas hengernél nem megfelelő a befecskendezés. Azonban erre azt mondták hogy nem tudnak vele mit kezdeni és hogy vigyem el egy autóelektromosságishoz mert nem mechanikai a probléma. Na hát az autóelektromos guru visszadobta a labdát, hogy ő nagyon ezzel nem tud mit kezdeni mivel az autó nem mutatja a hibát.

Felhivtam hát az eddig jól bevált Szamosi szervizt is és az ottani szerelő úr is azt mondta, hogy nem tud ezzel a prblémával mit kezdeni.

Ami biztos. Nem merek elindulni az autómmal, mivel ki tudja mikor áll meg ismét.
Nem tudják hogy mi a baja, egyik szervizben sem.
Ebből kifolyólag senki nem akarja megjavitani.

Azt mondták hogy lehet az egyik porlasztó a beteg de sokminden más is lehet.

Azt tudni kell hogy a váltóban szelepömb eléggé megérett a cserére.
De erre azt mondta mindenki hogy semmi köze nincs a motor megállásához.

Illetve azt mondták nekem hogy egy kicsit folyik az olaj a jobb első szimeringnél, de hogy az se lehet a ludas.

Ha bármi ötletetek van, vagy esetleg tudtok egy olyan szerelőt aki lehetetlent nem ismerve megoldja problémámat kérlek jelezzétek.

Még jó hogy a csodás kis 147 1.6 T.spark még gurul és nem maradok autó nélkül.

Előre is köszi!
Az alfa cityre jó lenne a 159 el menni már azért. :)
gecsa27-05-2013 19:14:17 // 44925
szintén, plussz a kézifék is egyik oldalon..:D
Hermész 8827-05-2013 18:22:35 // 44924
Ciao.

Mostanában nehezen indul az autóm, nem tudni miért ,az izzító gyertyák jók, üza szürőt cseréltem, és nem tudok mire gondolni.

Tudtok valakit aki Győrben rá tudná dugni laptopra?- hiba olvasásra?- Holnap megyek Győrbe sürgős volna.
Ferke27-05-2013 15:56:58 // 44923
...meg kézifékkötél. Ha nem volt cserélve mostanában, akkor mindenképp rendeld azt is!
SanyiJTD27-05-2013 14:19:23 // 44922
Mikor megvettem az enyemet ugyan ez volt. Nalam a csuszka rohadt be!
DieselManiaco(NagyVad)27-05-2013 13:17:57 // 44921
ha korrekt akarsz lenni akkor betét,gumifékcső,és munkahenger felújító készlet,ebben benne van a gumigyűrű és az összes porvédő.
padand27-05-2013 12:57:37 // 44920
Ok, köszi, csak hogy mit rendeljek mielőtt szétkapjuk. De akkor lesz gumicső meg betét, aztán a többi kiderül
DieselManiaco(NagyVad)27-05-2013 12:48:27 // 44919
lehet berohadt kézifékkötél,berohadt csúszka,vagy kopott,öreg gumigyűrű,vagy nem engedi vissza a gumifékcső a folyadékot,amíg nem bontod meg csak találgatni lehet.
padand27-05-2013 12:37:15 // 44918
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. 156 1,9 Jtd 2000 year.

A hátsó fékemnél az egyik oldalon teljesen elkopott a betét, a másik oldalon még van 5-6 mm. Az lehet hogy az egyik oldalon valamiért nem megy vissza teljesen a fékmunkahenger és azért kopott el jobban? Pl. a flexi cső miatt lehet? vagy a munkahenger rossz? az tönkre szokott menni, vagy valószínű elég egy takarítás neki?

Vagy akitől vettem a kocsit, az felemásan csinálta csak meg a féket....a másik oldalon új a féknyereg és a betéten is jól olvasható a márkajelzés stb. ami pedig elkopott azon már semmi se látszik.

Kb. 4-5.000 Km-erel ezelőtt néztem, nem melegedett jobban ez az oldali kerék, szóval talán nem amiatt kopott el, mert súrolta.

Vélemény?

Köszi
Tuningman27-05-2013 01:51:07 // 44917
Hiába mutat 110 fokot a műszered és a FES is. Egy helyről kapja a jelet. Szerintem próbálkozz egy másik hőfokjeladóval. Ha tényleg 110 fokos volna, nem bírnád megfogni a csöveket és bazi nagy túlnyomás is lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2013 21:42:52 // 44915
addig els sem olvastam..jah venti...
SanyiJTD26-05-2013 21:40:06 // 44914
Ki lett tekerve a huto bal felso sarkaba a csavar majd mikor mikor mar folyt a viz vissza lett tekerve. Ezt tobbszor is elvegeztem. FES- nel csak valami ventillator teszt van 1-es 2-es fokozaton. Ott okes, de bekapcsolni meg nem kapcsolt be...
Ferke26-05-2013 21:35:29 // 44913
(veni=venti)
Ferke26-05-2013 21:35:05 // 44912
Rendesen le lett légtelenítve? Veni kapcsoló hőgombát teszteltétek? Ki kéne próbálni egy másikkal, mert a ventinek kapcsolnia kéne. Az, hogy a klíma bekapcsolja, még nem jelenti azt, hogy a megfelelő hőmérsékleten bekapcsol....
Ferke26-05-2013 21:33:38 // 44911
Attól még a ventinek kapcsolnia kéne....
SanyiJTD26-05-2013 21:13:26 // 44910
Ha lenne, már megmértem volna , kedden elviszi egy szerelő , megnézi ,hogy mi a gebasz.Megmondom ,hogy kezdjen ezzel.

Csak azért neki is segít ha esetleg járt valaki így. Meg talán nekem sem kerül majd olyan sokba :)

A hűtő is lehet gond ahogy erhard mondta ,mert abból nem újat tettünk, unokabratyómnak volt polcon egy fasza állapotú.

Az ,hogy most rá kellett töltenem nagyon megijeszt :/
[k i z z o]26-05-2013 20:52:43 // 44909
Mérd meg pl. lézeres hőmérővel, hogy mennyi a tényleges hőmérséklet a gomba körül és a rendszerben. Ha a vized kering rendesen, akkor a 110 fokot mérned kellene 5 -10 fok különbséggel a kiegyenlítőnél a gomba környékén pedig az óra által mutatotthoz nagyon közelit.

De a kiegyenlítőbe is bedughatsz valami hőmérőt, hogy nagyságrendileg lásd mi a helyzet.

Lehet, hogy a hőmérséklet jeladód karakterisztikája mászott el egy kicsit.
SanyiJTD26-05-2013 20:46:13 // 44908
Most néztem ~150km-t mentem tegnap ,de most rátudtam tölteni kb 2-3 deci vizet.....
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2013 20:41:23 // 44907
vízhűtő nem hűt rendesen pl..
SanyiJTD26-05-2013 20:36:41 // 44906
Olyan problémám van, hogy óra szerint túlmelegedik az autóm!
Van ,hogy felkúszik 110 fokra is.
FES-el ránéztem az érték megegyezik az órával mutatottal.
Viszont, mikor 110fokot mutat az órám, akkor is simán le lehet tekerni a kiegyenlítő kupakját, épp ,hogy megpisszen picit. Csövek nem keményednek fel, víz nem fogy. Hűtő cserélve lett. Termosztátba, vízpumpába nincs 3000km. Kiengyelítő tartály kupakja cserélve lett... Hűtőventilátorok nem indulnak be, pedig működnek. FES-el teszteltem, és a klímát ha benyomom ,akkor is pörögnek ,mint az állat.

Furcsának találom,hogy ilyen melegnél semmi nyomás nincs a rendszerben...
Találkozott már valaki ilyennel??
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-05-2013 15:33:09 // 44905
Lehet valahol falsot szív és le levegősödik. Vannak itt a fórumon ügyes szerelők majd ők biztos meg mondják a tutit.
147jtd26-05-2013 13:58:14 // 44904
egyenlőre igen, de kutakodtam egy kicsit és ezt találtam a munkahengernél.

http://kepfeltoltes.hu/view/130526/DSC03024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-05-2013 12:56:55 // 44903
Fékolaj szinted rendben van?
147jtd26-05-2013 12:51:25 // 44902
147 jtd ben ha a kuplung felső harmadát be leht nyomni úgy hogy nem történik semmi, vaj könnyen bemegy, és ezárltal kicsit nehezebben is emel ki sebességváltásnál akkor az főhenger hiba?

cseréje hogy történik?

előre is köszönöm
Fairlane25-05-2013 22:10:20 // 44901
Hát az tény, hogy elég kelletlen karakterű...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.