Forum >> Szerelőműhely

Lackó156TS10-03-2016 10:17:12 // 51442
le lefulladhat, de menni jobban vagy rosszabbul ment?
turkish10-03-2016 08:44:48 // 51441
Kipróbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérő csatlakozót, hátha jobban menne az ótó. /kicsit lomhának érzem, a fogyasztás meg az egekben van/ Háromszor próbáltam /meleg motornál/, mindig lefulladt... Ez mit jelent? :( Utána mindig égve maradt a kis fúvóka lámpa, a következő indításig.
Shaolinzoli06-03-2016 16:15:48 // 51439
Sziasztok! 156 1.8 Ts. Két hiba jelenségem is van. Lehet össze is függnek. 1. Termosztát csere után a vízhőfok 90 és 75 fok között vándorol. 2. A kiegyenlítő tartályban fehér lerakódás képződik és nem is fogy a víz. Az olajba úgy tűnik nem jut víz. Szép tiszta (bár lehet még nagyon kicsi a baj és nem észrevehető) Bármilyen ötlet érdekel milyen irányba induljak. Vagy ha járt így valaki akkor megosztaná velem a tapasztalatait. Előre is köszi szépen :)
atis_166jtd06-03-2016 08:18:48 // 51438
Megméred a szelephézagot, megnézed mennyivel kissebb vagy nagyobb az előirtnál. Utánna kiveszed a korongot megméred azt is ha nincs rajta és annyival kell nagyobb vagy kissebb mint a külömbség a mért és a megadott között.
Éva4706-03-2016 07:33:56 // 51437
Jó reggelt!
147-esem 1500-1700 fordulatnál (csak ebben a tartományban)
torpan(ránt egyet-kettőt) .Teljesítményben nincs változás.Tavaly már tapasztaltam ezt,
majd miután az akksicsere megtörtént ez megszűnt.
Sajnos ez most megint előjött és állandósulni látszik.. 😔
Kedden viszem szervízbe,de addig is szeretnék érdeklődni,
hogy tapasztalt-e már valaki hasonlót és mi volt a problèma forrása??
alfaszikszó05-03-2016 22:34:20 // 51436
csao cartársak!Valaki lenne olyan kedves és leírná nekem a szelep emelőknek a korongozását.Mi ennek a folyamata?alfa 33 1.5
Köszi
berobbantam05-03-2016 20:12:09 // 51435
Jah lehet a termosztátod sem nyit ki.Ezt is csekkold le.A kupak egy ezres.Utána beindítod és melegíted míg üzemmeleg nem lesz.A termó nyitásakor a hűtőbe menő vízcső szinte pillanatok alatt forró kell legyen.Ha ezek megvannak és a hiba ugyanaz Én csak akkor keresném a kötelet.
berobbantam05-03-2016 20:08:19 // 51434
Szia
És a kiegyenlítő tartály kupakját is cseréld ki.Én ezzel kezdeném.
Bobber05-03-2016 17:55:21 // 51433
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem egy hiba behatárolásához. Az alany egy GT, 1.9JTD (CF4).
Hideg motornál ütemes kopogó, "kuppogó" hang hallatszik. A kuplung pedált alig pár mm-t benyomva is erősödik a hang. Ha üzemmeleg a motor, akkor jóval halkabb a kopogás, de akkor is hallható. A kuplung pedálon is érzem a kopogás ütemében a "lökéseket". Ha nincs csalás, akkor a kuplung, lendkerék és kinyomó csapágy nagyjából 12.000km-el ez előtt cserélve volt. Nekem ez még is lendkerék gyanús. Létezik, hogy ennyi idő alatt elfeküdt a lendkerék? Vagy átverték az előző tulajt? (számlát mutatott a cserékről) Esetleg más bajt jelezhet a jelenség?

Köszi a segítséget. Tudom, vigyem szerelőhöz, a baj csak az, hogy itt (Salgótarján) nincs olyan, akihez el merem vinni...
Peti156Sw05-03-2016 16:44:15 // 51432
nincs 2 éves, csak nem...
Skodra05-03-2016 16:25:09 // 51431
Szia! Hengerfejtömítés kuka!!
Peti156Sw05-03-2016 13:28:46 // 51430
Sziasztok! Mitől van hogy forr a vizem hosszú távon, és már 40 km után kő kemények a vízcsövek. Ha a kiegyenlítő tartályt kinyitom, rengeteg levegő kijön és visszaáll a vízszint a tartályban. Ilyenkor még az Egr környékéről füstöl is. Víz folyást nem találtam, városi használatban nem fogy a vizem sem feltűnően. 2 éve hengerfej felújítás volt, 2 hónapja termosztát csere. 156 2.4 jtd 20 szelep.
Attika0104-03-2016 19:31:55 // 51429
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. :) FTDI volt a gond...... ;)
mizooo04-03-2016 19:24:36 // 51428
Sziasztok, tud valaki megbízható szerelőt XI és II kerület környékén?
Haver OFF-ja lerohadt és kellene egy megbízható szerelő esetleg trélerrel ellátva.

köszi!
Forsberg03-03-2016 16:02:08 // 51427
Szia!

Nekem évek óta hibátlanul működik, sok autónál használtam gond nélkül.
Én azt mondom, nyugodtan használd.
hornyak203-03-2016 15:45:43 // 51426
Sziasztok!

Kicsit más téma, de tulajdonképpen diagnosztika ez is. Nemrég rendeltem kínából egy bluetooth-os elm327-et. Mivel filléres összeg volt, tisztában vagyok vele, hogy koppincs. A kérdésem az lenne, hogy ennek ellenére merjem-e használni, vagy inkább tegyem el jó mélyre. (147 1.9 JTD - 2001) Előre is köszi!
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2016 12:56:39 // 51425
Jaja. Az advanced port setttings alatt a latency timert 1-re kell tenni.
atis_166jtd03-03-2016 08:24:46 // 51424
Beállítotad az időt a portnak?
krass03-03-2016 08:20:39 // 51423
Szia!

Nekem kínai kábelem van és egy időben a hivatalos FTDI driver (aminek a koppintása a kínai kábelben lévő usb-s chip) egyszerűen törölte a kábel belső azonosítóját, ezután már nem ismeri fel a windows. Ha ilyen lenne akkor két dolgot tehetsz: visszaírod egy kis bűvészkedéssel az azonosítót bele, vagy kézzel telepíted a drivert.
Egyszerűen ellenőrizheted, hogy ez-e a hiba: ha be van dugva a kábel, akkor az eszközkezelőben két eszköznek kell megjelennie, a nevüket most pontosan nem tudom, nem vagyok otthon.
Azért ez elég nagy felháborodást keltett, mert nem a készítőket, hanem a vevőket büntette, úgyhogy az utána következő driverben már kiszedték ezt. Ettől függetlenül nálam a windows alapértelmezettben ezt telepítette, nem volt egy boldog délutánom amíg rájöttem hogyan lehet visszacsinálni....
127_sud02-03-2016 21:41:50 // 51422
Nekem is hasonló gondom volt és nem volt rendesen feltelepülve az eszköz illesztőprogramja. A Windows nem ismerte fel az eszközt és ezért nem működött, már nem emlékszem hogyan oldódott meg de a gond ez volt.
Attika0102-03-2016 21:22:07 // 51421
Sziasztok! Kellene nekem egy kis segítség. Újratelepítettem a laptopom, telepítettem a MES-FES programokat. Mi kell még hozzá, hogy tudjon kommunikálni az autóval? Asszony 146-sával sem, és az Én 56-ommal sem kommunikál. Kéri hogy adjam rá a gyújtást, ez megtörténik, és Ellenőrizze a portbeállításokat........... De minden jónak tűnik. Van port-1, MES-FES beállításainál is oda van állítva. Tanácstalan vagyok.
Császár14701-03-2016 19:57:13 // 51420
Üdv mindenkinek!147-esben hol található a 2 kuplung munkahenger és hol tudnám légteleniteni?Valamelyik munkahengeren van egy légtelenitő csavar,csak nem találom.
AlfaZoli16601-03-2016 19:28:19 // 51419
Hello
Képzeld nem bírtam és megrángattam pár vezetéket meg összenyomkodtam pár csatit és azóta megy
Pénteken egy kollega rá néz
Köszi
Coyote01-03-2016 17:21:43 // 51418
Zé-t tudom ajánlani. Ő az egyik legjobb. De szerintem csak a motor cseréje oldja meg a problémát. Sajna ez az egyik gyenge pontja a tipusnak.
AlfaZoli16601-03-2016 13:42:59 // 51417
Budapest vagy pest megye
AlfaZoli16601-03-2016 12:58:53 // 51416
sziasztok

alfa 166 2.0 t spark
olyan szakit keresek aki megnézné a klímámat kontakt hibás
ha benyúlok a fűtésmotorhoz egyszer csak elindul a klíma,meg a fűtés
amikor újra indítom a kocsit nem működik
Szóval olyan segítség kellene aki megcsinálná!!!!
Zagato29-02-2016 20:44:20 // 51415
Sziasztok,
Kérdésem lenne, hogy érdemes-e vagy valaki rakott már fel 1,6 TS 105LE motorhoz 6-os váltót....tapasztalatok? Köszi
AlfaZoli16628-02-2016 11:57:53 // 51414
Sikerült hozzáférne a fűtésmitorhoz
Kontakt hibás
Viszint elektromosan kinyitottam a meleg levegőt
Így ár az utastérben remek meleg van
Most mar legalább tudni mina baja
Nagyon köszönöm a sok segítséget
😀😀😀😀😀
Coyote27-02-2016 16:54:01 // 51413
Sajnos így van ez. Ha nem megy a motor akkor nem megy a fűtés se. ez a két gyenge pontja van. Az egyik a 30-as bizti a másik a motor. Ezek nélkül nincs fűtésed sajnos.
remélem meg oldódik a gondod. Ha kell csörögj rám és szóban is el navigallak :-)
AlfaZoli16627-02-2016 15:35:47 // 51412
Rendben uram megnézem
És kössz a segítséget
Nem kételkedem csak fura hogy nem reagál semmire a gombsor és a meleg levegő sem jön be az utastérbe
atis_166jtd27-02-2016 14:50:02 // 51411
Igen elolvastam. Köszi! Van egy kis csavar benne, nekem is nehéz volt kibogozni. A vákum alatt a szívócső vákumát érti zárt folytószelepnél. Ugyanis van olyan ahol a szívócsőbe vezetik vissza a folytószelep után, de itt a légszűrőből kap friss levegőt pluszba.
Nem kötekedni szerettem volna ne haragudj. Egy párszor én is átolvastam azt a részt, mert csodálkoznék hogy vakum lenne benne mikor itt nyomásveszteségből adódik a kartergáz.
Coyote27-02-2016 13:26:43 // 51410
Hidd el hogy az a baja. Ez az egyik gyenge pontja a 166-nak. Ugyan ez a hiba van nálam is. Semmire sem reagál a kezelő gombja és nem jön be semmi. A szélvédő előtt a vezető oldalon az ablaktörlő alatt van a biztosítékja. Az szokott tönkre menni, illetve a fűtő motor csatlakozója is be szokott sz..ni, próbáld ki hogy be indítod és a leírtak alapján meg mozgatod a kábelt.
persze nem muszáj hinni nekem, de ha körbe érdeklődsz a nagyvadasok közt akkor tuti hogy mindenki azt mondja amit én, a fűtőmotor a ludas.
AlfaZoli16627-02-2016 07:43:37 // 51409
uSzia

Nem hiszem hogy a futő motor lenne a ludas mert egyáltalán nem jut be meleg az utastérbe még a menetszéllel sem
Az írja a kijelző nincs kapcsolt klíma hiba
Es semelyik gombra nem reagál
Üdv
hg6idn26-02-2016 18:55:28 // 51407
A cikk:
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/02/26-29.pdf&ved=0ahUKEwjW0ZS8_5XLAhWqZpoKHa73AcwQFggcMAA&usg=AFQjCNHVukdaOC4JeJP6ny1JDu2Q-5gE4A&sig2=sGKqsq-m1JuAp4g3KKxe0g
Astrid9926-02-2016 18:23:49 // 51406
Sziasztok,

Első 147-es tulajként és új tagként is : ) Megbízható Alfa szerelőt keresek Miskolcon. Illetve, ha valami csoda folytán egy Alfa autó villamossági szakértő is tudnátok javasolni a környéken az jól esne.
Átolvastam a bejegyzéseket, de csak Budapestieket láttam.

Köszönöm szépen előre is.
Szép estét.
A.
ricsko9626-02-2016 17:37:53 // 51405
Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni. Az alapjarati motor szarakodik, multkor 2 hetet allt a kocsi amikoris valami folytan kepes volt beindulni. Lementem vele 120 kmt, amialatt egeszen jo volt, de ma megint kibaszott velem a keresztezodes kozepen. Ferke a gyari ertekek visszaallitasat tanacsolta, de o nem tud idejonni nekem meg nincs hozza kabelem. Egy 1.4 ts 145rol van szo.Akinek lenne ilyen specko kabele es raerne es esetleg ide tudna ugrani segiteni azt megprobalni, nagyon halas lennek. Termeszetesen kifizetem a benzinkoltseget. 16.keruletben van az auto. Elore is koszonom
Coyote26-02-2016 16:58:34 // 51404
Nekem tavaly két 30-as biztit is meg evett pedig kompletten ki csereltem a biztosíték foglalatot a sarukat és mindent. De valahol van valami gebasz akkor a vezetékekben. Na majd ki mérem ha egy kicsit jobb idő lesz és lesz időm is. Bár fura hogy csak nagy hidegben és nagy melegben produkálja. Tavaly nyáron cseréltem ki mindent és most télen amikor voltak a nagy fagyok azóta kezdte el újra.
forrasr26-02-2016 16:34:15 // 51403
Ha hibátlan a rendszer, elég a gyári biztosíték, és ha csatlakozó izgatásra elindul, akkor szerintem csak kontakt hibás, ami a biztosítékkel is elbánhat.
hg6idn26-02-2016 15:37:54 // 51402
Hogy miért azt nem tudom:), meg keresem a cikket ahol erről értekeznek, mint egyik sztem minimális teljesítmény növelő módszer. A Jts-emnél első kartergáz ellenőrzésnél le kellett cuppantani a helyéről mert fogta az alacsony nyomás viszony.
Coyote26-02-2016 12:49:37 // 51401
Szia. Ilyen hibát nekem is produkál főleg nagy hidegben. Ma reggel is ugyan ez volt a gond. A fűtő motor a ludas, ki kell cserélni. Egyébként meg kb 3 perces mutatvánnyal él tudod indítani a fűtő motort.
Motorháztető fel nyit, jobb oldalon az ablakmoso tartály fedele le, fölötte a másik takaró burkolat szintén le, az ablak alatti gumit kicsit fel huzod és ha elég ügyes vagy be tudsz nyúlni és a fűtőmotor kábeljét kicsit meg piszkálva finoman működésre lehet bírni.
előtte nem árt ellenőrizni a másik oldalon az ablak alatt lévő biztosítékot. Egy 30-as biztosíték, az szokott még tönkre menni. Sajnos kevés a 30-as a 40-es meg sok.
ha bármi más kérdésed van csak szólj.
atis_166jtd26-02-2016 10:40:42 // 51400
Miért is van vákum alatt?
hg6idn26-02-2016 09:03:42 // 51399
Szerintem nem túl szerencsés megoldás, a karter vákuum alatt van, valaki már próbálta emlékeim szerint, zavart okozhat a motorvezérlőnél. Miért akarod lekötni?
Pisti130026-02-2016 08:53:08 // 51398
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata JTS kartergazvisszavezetojenek a lekoteserol?
AlfaZoli16625-02-2016 20:51:18 // 51397
Sziasztok

Először is köszönöm a befogadást
Egy Alfa 166 2.0 T boldog tulaja lettem
Olyan gindom lenne vele,hogynem működik a fűtés
Semmire nem reagálnak a gombok és
Egy pár mp múlva ki is áll hibára
gecsa25-02-2016 13:22:43 // 51396
Jelen esetben nem volna rossz, ha a két pálya is elmenne 100%ig, nem? hibakód nincs, a gyorsulás darabos. Ideje lenne megszüntetnem a csatlakozót, ahogyan azt előírják?

[img1]
gecsa25-02-2016 13:22:27 // 51395
Jelen esetben nem volna rossz, ha a két pálya is elmenne 100%ig, nem? hibakód nincs, a gyorsulás darabos. Ideje lenne megszüntetnem a csatlakozót, ahogyan azt előírják?

indi6925-02-2016 09:10:19 // 51394
Üdv. Az autóm 1.6ts még az első alu fedeles széria. Szerintem ennek a szívósor mérete állandó. Azon agyalok, hogy lehetséges e felrakni rá olyan szívósort aminek változik a mérete, és ha igen akkor hogyan? Fizikailag lehetséges e, mi vezérli....stb? Csinálta már valaki ilyet ? Köszi, üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.