Forum >> Szerelőműhely
GEORGE12-01-2006 06:53:16 // 9586
A kuplung pedálnál van ez beakasztva, érdekes mikor a haveromnak kiesett a Tipojából akkor nem lehetett használni a kuplungot :-O
lausz12-01-2006 06:49:56 // 9585
láttam már ezt csak nálam a helyén,
de nem tudom mi ez.
akuplung pedál nyomja akaszni felé.
Tom1211-01-2006 23:08:51 // 9584
Seriff11-01-2006 23:07:58 // 9583
ez jobban hangzik
Seriff11-01-2006 23:07:18 // 9582
Mármint szervízkulcsot?
tt (tt Alfa team)11-01-2006 23:04:27 // 9581
Autóméry Kft. Nyíregyháza, debreceni út akármennyi. Tel.:0642/460-570, de van még vagy 3 számuk, tudakozóból megtudod.
ystuc11-01-2006 23:02:24 // 9580
Hát, nem tudom... Nekem ezt az árat az Autóház Boldizsárban mondták...
tt (tt Alfa team)11-01-2006 23:00:50 // 9579
Én most rendeltem meg a 166-hoz egy pótkulcsot és a kódkártyát, mert sajna nem találom. A kulcs bekódolva 25K, az eredetivel megegyező kódkártya 2K.
ystuc11-01-2006 22:58:17 // 9578
Az a baj, hogy pótkulcsot csináltatni meg dúrván 300ezerből lehet... Na, ez a kemény!
Seriff11-01-2006 22:56:18 // 9577
Köszönöm az infót, akkor felejtős a dolog. Ha vége végre a vizsgaidőszaknak, széttúrom a lakást, hogy hol az a szerencsétlen pótkulcs, pedig direkt van egy tuti helyem, de ezt úgy látszik még tutibbra tettem:(
granturismo11-01-2006 22:54:27 // 9576
A 146-ot már nem gyártották kód nélkül a 156-ot meg pláne nem úgyhogy azoknál ez nem sokmindenre jó. Havcsak arra nem hogy az ajtókon a tanksapkán és a csomagtartón kicseréli azt tudja nyitni de indításhoz benntartja az eredeti zárat és a külön (eredeti) kulccsal indít. Ennek annyi előnye van hogyha a tolvaj kihúzza a zárbetétet és arról csinál egy kilcsot azzan nem fugja tudni elindítani az autót csak az ajtókat csomagtartót stb tudja nyitni
Seriff11-01-2006 22:44:48 // 9575
A kódkártyát se találom:( de a kódokat kíírtam papírosra pont az ilyen lehetelen helyzetekre számítva. tudva, hogy minden elteszek vhová. azzal lehet indítani ha bármi van...
Azt írod, hogy kódrendszer nélküli 145ökhöz való esetleg, akkor miért írja, hogy 156-hoz is? Illetve kérdésem, hogy szakszerviz nem tudja kódolni a kocsihoz a szettet?
ystuc11-01-2006 22:36:41 // 9574
Én úgy jártam, hogy eltört az egyik kulcsom. Kód kulcs nincs, de kódkártya van. Ez a jobbik eset. A törött kulcs feje megvan, ebből tudok majd klónoztatni. Nem sokára meg is fogom csináltatni.
granturismo11-01-2006 22:33:25 // 9573
Elég kellemetlen ha nincsen meg a barna kulcs meg a kódkártya. Mert ezek hiányában ha a kódrendszer esetleg bekrepál (pld hirtelen nem indul az autó a kulccsal) akkor vezérlőszámítógépet meg mindent amit írtam cserélni kell. A kulcsklón is csak arra jó, hogy van egy pótkulcs ha a másik elveszik vagy meghibásodik. De ha a kulcskód kimegy a rendszerből akkor sem az eredetivel sem a klónnal nem fog indulni az autó.:-( Az eredeti kulcsoknak mindegyiknek külön-külön kódja van, nem egymás klónjai. És ha kártyával, barna kulccsal márkaszervizben felkódolnak egy gyári új kulcsot annak is külön kódja van nem egy másik kulcs klónja.
A srác által hirdetett cucc az esetleg kódrendszer nélküli 145-öshöz jó. (1994 nyaráig gyártott darabok)
ystuc11-01-2006 22:25:30 // 9572
Szerintem a toronyszilentek, vagy az első lengőkarok ellenőrzése megérne még egy kört...
Seriff11-01-2006 22:23:41 // 9571
Ezek szerint- ha jól értelmezem az olvasottakat, akkor nem tudok mit kezdeni ezzel a garnitúrával:(
granturismo11-01-2006 22:08:21 // 9570
Az autó vezérlőszámítógépe kompletten + a sárga kóddoboz + zárgarnitúra + kulcsgarnitúra + barna kulcs + kódkártya.
Illetve bizonyos kulcsmásolók tudnak klónolni egy meglévő kulcsot. Aszzem 13eft. Az teljesen használható, de csak egy másik kulcs klónja.
Seriff11-01-2006 22:02:14 // 9569
És mi kell hozzá, hogy működjön? Bonyolult kódolni/ mennyibe fáj?
Előre is kösz!
granturismo11-01-2006 21:59:04 // 9568
Sajnos nem. Nem fog elindulni a kocsi.
Metacarpus11-01-2006 21:55:05 // 9567
Nekem is "szűrcsög" a szervó de amikor csak balra tekerem és csak hideg motornál.. .még nem jöttem rá mitől lehet. Majd talán egy komplett szervóolaj csere után
Seriff11-01-2006 21:51:16 // 9566
Urak, lenne egy kérdésem:
Először klikk bitte:) utána súgjátok meg, hogy ezt ugye be lehet szerelni minden továébbi nélkül a kocsimba??
SOS
Mivel nem találom a pótkulcsot, meg a barnát, amilyen hülye vagyok, így 10ezerből megúsznám, már írtam is a palinak
Pat11-01-2006 20:23:46 // 9565
Kapásból kerékcentírozást mondtam volna, de mivel mindent leellenőriztettél ami csak létezik (mármint ami összekapcsolja a kasznit az úttal), ezért ez így már jó kérdés, ezért csak azt kérdezném, hogy lehet-e tudni, hogy mióta csinálja ezt?
Pat11-01-2006 20:18:07 // 9564
Ellenőrizd a szervó-olajszintet de sürgősen!!! (lehet hogy kevesebb mint a minimum szint és ha így van leéghet a szervószívattyúd!)
Tommaso 15911-01-2006 17:16:38 // 9563
Lehet,h rossz helyen cuppan,nem?!:-)))))))
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-01-2006 16:21:02 // 9562
Hi all!
I have a kvescsön!
Van egy olyan problémám, hogy kb 110-120 körül (útfüggő)
elkezd rázni a kocsi mint az ökör (146ti)
Olyan 150 fele kezd csillapodni de nem szünik meg.
A kérdés mitől lehet ez
ami kizárva: -csapágyak
-gumi
-felni
-futóműbeállítás
-féktárcsa
Én már nem tudok újat kitalálni a fentieket már végigzongoráztam, cseréltem de nem oldodott meg.
Még egy ötletem van: lengéscsillapító, mondjuk ezt nem tudom mennyire reális vagy sem.
Kérném a nagy szerelőgurukat:) törjék a fejüket a feladványon.
thx
uaz
Longman11-01-2006 14:13:35 // 9561
Sziasztok!
Feltűnt egy pár napja egy érdekes hang a kocsiban. Halk sercegés. Elkezdtem kutakodni, és rájöttem a szervo adja ki, amikor ki van tekerve a kormány. Ha egyenesen áll csendben van, de amint elfordítom jön ez a sercegő hang. Ha közben tartom is a kormányt egy kicsit erősebb a sercegés. Ha a végállásnál is tartom akkor is ad egy jellegzetes hangot, és ha elengedem olyan mintha "cuppanna" egyet. Mi lehet a hiba?
kertecs11-01-2006 09:54:46 // 9560
Szerintem cseréltesd ki egy megfelelőre! Én semmiképp nem kötnék össze-vissza csöveket a hűtéssel kapcsolatban...
Barni14711-01-2006 05:02:10 // 9559
A fekete keretet a felső két sarokban imbuszcsavar fogja alul lemezes szorító, csak kifelé kell húzni a keretet. Akkor meglátod az óratartó csavarokat . ( 4 db )
Csatikat lehúzod , kiveszed. Lámpát kiszed, oldalra egy negyeddel elteker. Autósbolta bevisz, ugyanolyan megvesz.
Vagy rizsszemizzót veszel és beforraszgatod a foglalatba a régi helyére. 0
Barni14711-01-2006 04:56:26 // 9558
Hát ha pontosabban megmondod hol is van ez , akkor megnézem a rajzokat.
Marklar15511-01-2006 00:42:52 // 9557
4000ft/rezsi óra. (decemberben még ennyi volt kiírva)
Persze ez nem szent írás.
Nem igazán elektromos szerelők.
misi11-01-2006 00:06:17 // 9556
Szia!
Milyen árakon dolgoznak?
Újpesten lakok, közel lennének:))
Elektromos dolgokba, mennyire vannak otthon?
110-01-2006 17:17:35 // 9555
S.O.S. választ várok egy "szakembertől". Olyan termosztátot hoztak a 145-höz, ami utángyártott és egy "kivezetéssel" kevesebb van rajta. Ilyenkor mi a teendő. Mit kell összekötni, mivel közösre. Mert gondolom, ha kevesebb eggyel a csatlakozó helyek száma, akkor vagy nem kötök be valamit, vagy egy helyre kettőt kötök valami T idommal. Plííííz!! Segítsetek. Ja és ezt a cserét így csak szaki tudja kivitelezni, vagy még így is megoldható sk.
Tommaso 15910-01-2006 11:05:40 // 9554
Ok!!!Köszi a tanácsokat,és a segítséget!!!
Ciao
András bácsi10-01-2006 08:27:07 // 9553
Azt mondják, hogy csökken a vezérműszíj élettartama. Mondjuk én nem értem, hogy mitől csökkenne. Egyébként meg gyengébb kihegyezett üzemmódban.
Mike.10-01-2006 06:28:09 // 9552
Hozzáértő urak!
Egy kérdés. 1,6 TS hidegen, indításkor diseles hang. Vez. mód. csere. Ez idáig oké. De, milyen következménye van, ha még nem cserélem? :-)
Marklar15510-01-2006 00:53:43 // 9551
A haverom "tákolta" az oldalt.
Övé a Croma.
S ott van az ex UNOm is...
;-)
http://fiat-nemet.uw.hu/
Marklar15510-01-2006 00:51:38 // 9550
Szóval te is a Misihez jársz.?
;-)
Én is csak ajánlani tudom.
Pat09-01-2006 18:09:13 // 9549
Megnéztem az oldaladon az Alfádat, megette a fene, ha egy 2001-es autó hengerfejes lenne. De mindezek ellenére, figyeld a motorolajszintet és ha nem változik túl drasztikusan (nő, v csökk), és nem változik az állaga (hígul) akkor nincs baj. A direkszűrőből ítélve te is szereted padlózni (akárcsak én) és adhatok egy tanácsot (vagy megfogadod vagy nem) nem kell a felsőnívón tartani az olajszintet, elég a két nívó között.: Meggyőződésem, hogy ha magas fordulaton szereted járati a motort inkább legyen középszinten mint maximumon, mert nagy fordulaton nő az olajnyomás ami a simmeringeknek nemtesz jót. Viszont a motor kenéséhez elegendő mennyiségű olaj van az autóban akkor is, ha a nívó akár csak a minimumot jelzi.
Pat09-01-2006 17:56:28 // 9548
Nézzétek át a rudazatot, ha a sebességeket normálisan veszi, szerintem magának a váltónak nincs baja.
Tommaso 15908-01-2006 18:48:33 // 9547
Ok,most pihen a drágám,de majd ha felkel (holnap este) akkor mindeképp megnézem üzemmeleg motornál!
Köszi szépen
bb1808-01-2006 18:42:13 // 9546
ezek igazábol lehetnek természetes jelenségek is. szagolj bele a kiegyenlitöbe, hogy van e kipufogo szaga. megtévesztö lehet a meleg fagyállo szaga, ugyhogy ne sietsd el a véleményt :-))
Tommaso 15908-01-2006 18:28:18 // 9545
Viszont lehet,h az enyém is beteg:-((
Ha hengerfejes,mik a fő tünetek???Csak egy nagyon picit habos az olajkupak,de azt mondták már többen is,h ez lehet a gyakori,hidegben a vaárosi araszolások miatt is,a kiegyenlítőben szerintem tiszta a víz,bár ha a kupakot lecsavarom,akkor olyan sikamlós az alja,mintha zsíros,vagy olajos lenne,gyöngyözik rajta a víz (kiegyenlítő tartály)!Pedig hidegen sosem bántottam,és mindig igyekszem az olajat is a max jelen tartani!
tehát??
Tommaso 15908-01-2006 18:25:23 // 9544
Ilyen már volt nekem is a 147-en,h alig tudtam mozgatni oldalra,sőt akadt is,ez általában lámpánál gyorsuláok után volt,de megszünt!lehet,h semmi összefüggés nincs közötte,de én zt tapasztaltam!
Jobbulást a nagymacseknak:-)
Fritzee08-01-2006 13:59:44 // 9543
Mindig, s csak balra-jobbra huzogatáskor.
Cs.Alfa08-01-2006 12:58:34 // 9542
Szépjónapot mindenkinek!
Nem tudja valaki véletlenül,hogy a 146-os fűtés-előtét ellenálásába miféle dióda kell?
Don Gombóc08-01-2006 10:24:40 // 9541
Hidegen is vagy csak hosszabb menet után? És csak oldalra mozgatva, vagy sebességbe tolás ill húzás közben is? ( Ezen kívül lássuk az öreg gépének a képeit is) :))
bb1808-01-2006 10:19:46 // 9540
lehet hogy csak kenési problema van ez igy hideg idöben és a sok latyak miatt rendszeres gond.
Fritzee08-01-2006 00:16:14 // 9539
Sziasztok!
Van egy kis gond apám 166-osával. A váltókar egyszerűen nem akar visszaállni középállásba. Először úgy gondoltuk, hogy csak a visszahúzó rugók mehettek ki, ami valószínüleg így is van, mert kezdetben ennek ellenére még könnyen lehetett mozgatni a kart, ám mostanra más oáig fajult a helyzet, hogy kifejezette nehéz ide vagy oda mozdítani, tehát valami más gond is lehet... Mi lehet a megoldás?
EDDI07-01-2006 21:17:29 // 9538
Ez igy van!
Nem mindig érdemes sok pénzt kiadni a gyári alkatrészért,ha potolhato valami olcso cuccal
csocsi07-01-2006 21:09:08 // 9537
Akkor érdemes körüljárni az alkatrész paramétereit és megnézni mivel helyettesíthető :-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?