Forum >> Szerelőműhely

Don Gombóc28-01-2006 10:17:29 // 9799
Az lehet Lambdaszonda lehet hengerfej lehet gyűrű törés stb. De inkább csak beijjedtél. Tegyél egy flakon injektor tisztítót a tankba pláne ha nincs tele és úgy told neki egy húsz km-t oda és huszat vissza az rendberakja a lelkét. Azért nem kell széthajtani de olyan 3500-4000 fordulat az jó neki. Ha hengerfejes vagy gyűrüs az úgy is más módon is jelentkezik. A lambdaszonda meg már indításkor is eltérő alapjáratot generál, és befullad a hideg üzemi gázadásra stb. szóval eléggé sokrétű lehet a baj, már ha van egyáltalán.
Cs.Alfa28-01-2006 10:11:42 // 9798
Lehet hogy igazad van,akkor ma meghajom ezerrel....hátha elmúlik! De ha nem? Szerintem nem hengerfejes,mert akkor a füst fekete-szürke lenne....nem?
Don Gombóc28-01-2006 10:09:55 // 9797
Ilyenkor télen pláne de nyáron is amikor nem melegszik fel rendesen nagyon füstöl, és a hidegben pláne jobban látszik a füst/pára. Különben is azt mondta a zöldkártyás cimborám hogy igazából kell neki 30-40 km 3-4-ezres fordulaton mire a katalizátor eléri a rendes hőfokot, és beáll a rendes CO és HC érték. Figyeld az olaj fogyasztást és az üzemanyag fogyasztást is. ha sokat mész városba illetve csak ott mész rendszeresen akkor ez teljesen normális, és azt is észre veszed hogy meglustul az autó, asok rárakódott koromtól a szelepeken a leömlőkön stb. Az adalék is akkor használ igazán ha hosszabb úton meghajtod egy kicsit akkor ég le a sok trutymó rendesen.
Cs.Alfa28-01-2006 10:01:49 // 9796
A motor nem rángat,megy mint az állat,de füstöl...vizes lenne a benzin? Vagy a lambdaszonda a hunyó???
Cs.Alfa28-01-2006 09:59:12 // 9795
Úgy 60 fok tájékán is...
Don Gombóc28-01-2006 09:57:43 // 9794
Teljesen üzemmeleg állapotban is?
Cs.Alfa28-01-2006 09:56:02 // 9793
Sziasztok! Fehér füstöt okád gázadásnál a vas! Mi lehet a gond?
Poló28-01-2006 09:04:43 // 9792
A Temprába takoltunk párszor a Shellnél ilyen pérmium dieselt. Jobban ment, nem nyomott akkora fekete füstöt és talán halkabb is volt.
bb1827-01-2006 20:48:56 // 9791
ki kellene mérni a biztitöl végig.
bb1827-01-2006 20:47:48 // 9790
valahova már beirtam a paulovics tibi számát, neki valszeg van. mellesleg egy valamire valo elektromos szerelönek ( ha ilyen felujitással is foglalkozik ) kell hogy legyen néhány láda alkatrész a sufniban... nekem is van, bár hogy pont ehez jo-e azt nem tudom, de alfa féle tipushoz van 150, és 175 Ah-s generátorom is. :-))
Tommaso 15927-01-2006 20:29:04 // 9789
Sziasztok! Az egyik barátnőm MÉG nem tag itt,van egy GT-je,és az abibi vele,h nem müxik az elektromos ablak,és nem nyilik a csomitartó??Ez lehet kontakthiba,vagy mire tippeltek????
Tedi27-01-2006 13:42:53 // 9788
Tomi! Köszi szépen! A helyzet az, hogy meg van repedve a ház és a felújítás elég sokba fájna, inkább bontóból kéne szerezni egyet... Ha valaki tud jó áron bontott Magnetti Marelli 100 amperos generátort 1.6 TS 146-osba, az légyszi küldjön nekem egy e-mailt! Nagyon köszönöm!
tom16427-01-2006 10:49:09 // 9787
A Fiskális úti Suzukisok foglalkoznak felújítással, korrekten dolgoznak, már csináltattam velük cuccokat.
Mike.27-01-2006 08:19:36 // 9786
A 156 -os topicot látogasd meg. Ott pont most volt ez a téma. :-)
orange27-01-2006 07:29:51 // 9785
Hi! Egy szakember segítségét szeretném kérni. A 156-osom váltógombját szeretném lecserélni, de sajna valahogyan nem akarja elengedni magát :( Húztam , csavartam, nyomtam, ütögettem..... Ha valaki tudja a megoldást az PLS segítsen üdv
Barni14727-01-2006 00:58:22 // 9784
Nem tudom, az enyém biztosan nem menne gázolajjal. :-)))))
156sw26-01-2006 23:13:17 // 9783
Sziasztok! Eddig mindíg kirhögtem az un. Prémium gázolajokat, de most kicsit elgondolkodtam. Egyszer élünk, ihaj csuhaj, így mulat egy magyar úr alapon:-)) MOL evo dízelt tankoltam. Nos lehet, hogy bebeszélem csak magamnak, de halkabb az autó, és valahogy jobban megy... Vélemény?????
gsx-r26-01-2006 22:34:49 // 9782
Mail ment.Valamejik biztos jó.bye
Tedi26-01-2006 21:54:28 // 9781
OK, akkor fel tudják újítani :))) Ha nem tudják, akkor is. Addig nem mennek haza, amíg nincs kész :)
Robi26-01-2006 21:52:56 // 9780
Olyan nincs, hogy nem lehet felújítani. Bp-en a Kertész utcában bármilyen generátort fel tudnak újítani.
Tedi26-01-2006 21:48:29 // 9779
Nem, amikor volt elég feszkó, egyből kialudt. Ma vittem szakihoz, azt mondta, hogy a generátor kezdi megadni magát. Vagy kukás, vagy fel tudják újítani.
tom16426-01-2006 17:30:08 // 9778
Én is jártam már így, a 164-el! Amikor Bazsi született hajnalban alig értem haza a kórházból a géppel, ugyanezeket produkálta. A 164-ben van feszkómérö is a müszerfalon, azon láttam hogy csak nagyon minimális a töltés, de az akksi ikon még nem gyulladt ki. A hibás az egyik relé volt, gondolom a töltéshez kapcsolódik és azért hagy ki a motor, mert nem kap elég delejt a benzinpumpa meg a trafó. Amikor visszajött a delej, elaludt a légzsák lámpa? Mert nekem világít mindíg, állítólag azért mert le volt merülve az akksi.
Barni14726-01-2006 16:42:15 // 9777
Hát én jártam úgy hogy a szíj kiment a görgő pereméig és az nyiszegett, persze emiatt cseréltem szíjat 1x, de egy kis kencefice segített a dolgon.
Gordon26-01-2006 13:45:48 // 9776
Valaki meg tudja mondani hogy a GTA pedálokon lévő fém pedal cover-t fel lehet rakni egyéb 156-ra is? A kuplung pedálra való cikkszámot megtaláltam, de nem látok semmilyen szerelési utasítást! Hogy kell ezt felrakni?
Gordon26-01-2006 12:54:47 // 9775
Nekem 2004-es van V5.373
Kilo166 (Droid#1)26-01-2006 12:47:42 // 9774
Az Autodata 2005 CD-k nekem is megvannak, de nem bírtam elindítani... mutasd meg nekem a trükköt mester! :)
Gordon26-01-2006 12:32:21 // 9773
Autodata 05 (gondolom 2005) érdekelne illetve minden ami van 156-hoz.
kertecs26-01-2006 09:50:54 // 9772
Ez egy rugós feszítő, aminek te adsz előfeszítést. Felrakáskor előszőr túl kell feszíteni, át kell forgatni a motort, hogy "beálljon" a szíj, aztán vissza kell állítani egy jelre, ami a normál üzemi feszítést jelenti. Elrontani mindent el lehet, de csak nem... : )
Gordon26-01-2006 09:26:40 // 9771
És tényleg megtaláltam végre az 1.6 rajzot és a felső "tárcsa" alatt van a vízpumpa :-) Most beszéltem a szervízzel, anno a pumpára ránéztek, de nem volt semmi baja! Különben cseréltették volna, persze jó pénzért! Szóval kérdés, hogy túl lehet e feszíteni a vezérmű szíjat?
Gordon26-01-2006 09:20:18 // 9770
Elméletileg Fiat szakszervízben csinálták, tehát gondolom ránéztek!
Gordon26-01-2006 09:19:22 // 9769
Ahogy így elnézem a rajzot a feszítő, és vagy vezető görgők lesznek azok! Pedig ezek cserélve lettek és azóta a kocsi 5000km ment csak. Létezik, hogy ha túl vna feszítve a vezérműszíj, akkor ezek az alkatrészek 5000km alatt tönkre mennek?
kertecs26-01-2006 09:16:08 // 9768
Az új szíj felrakásakor be kell állítani az automata szíjfeszítőt. Én úgy gondolom, ha kicsit feszesebb a szíj és a vízpumpacsapágy már nem áll a helyzet magaslatán akkor adhat hangot. De "ez csak tipp" : )
Gordon26-01-2006 09:08:32 // 9767
De nekem nem nyiszogott, csak a csere után, minden ki lett ott cserélve. Kivéve vízpumpa.
kertecs26-01-2006 09:00:07 // 9766
Az 1.8 motoron is a vez.szíj hajtja a vízpumpát, szerintem az 1.6 sem kivétel. Én cseréltem is a vízpumpát, csere előtt először nekem is "nyiszogott", aztán már "morgott" : ))
Gordon26-01-2006 08:52:13 // 9765
Autodata-ban találtam rajzot, ami szerint a vízpumpát is a vezérműszíj hajtja meg, igaz ez 2.0L moci! 1.6-ost a motorkódom alapján nem találtam benne :-(
csocsi26-01-2006 07:34:05 // 9764
:-))))))
Gordon26-01-2006 06:31:46 // 9763
Vezérműszíj és görgők cseréje után ment a kocsi 5000km-et és valami nyiszog a vezérlés körül. Első hallásra a feszítő, vagy vezető görgő, amit gariban cseréltetek, de kaptam tippet hogy esetleg a vízpumpa is adhat ilyen hangot. Én úgy tudom, hogy az 1.6TS és 2.0TS között van sok különbség, de pl. a vezérműszíj + ékszíj + görgők cseréje esetén az 1.6-nál vízpumpát nem szoktak cserélni?
Tedi25-01-2006 23:53:21 // 9762
Srácok, köszi az infókat! Elindulok ezen a vonalon. Sejtettem, hogy valami elektronyos gány lesz, csak nem mertem tippelni :)
Robi25-01-2006 23:51:59 // 9761
Szerintem az akkusarukat is meg kellene nézni.
granturismo25-01-2006 23:43:28 // 9760
Valami miatt kihagyott a töltésed. Elektromos csatlakozókat kéne ellenőrizni a generátoron, és a motor testelését is első körben.
Tedi25-01-2006 23:38:34 // 9759
Sziasztok Műszakiak! Lenne egy kérdésem hozzátok. Egy elég érdekes jelenséget produkált ma az autóm. Jöttünk apámmal hazafelé, autópályán. 190-ig kihuzattam, gondolom kikormolom egy kicsit. Nem volt semmi gáz. Lejöttem az autópályáról, rombolok az 1-esen és arra leszek figyelmes, hogy bizonyos időközönként kihagy a motor egy pillanatra. Aztán egyre sűrűbben kezdett el pillanatokra kihagyni. Kigyulladt a légzsák visszajelzője. Lámpák épphogy világítottak, a belső világítás is jó, ha negyede volt a normálnak. Aztán azon kaptam magam, hogy 1500 felett nem csinál a motor semmit, csak rángat, de azt nagyon. Ötödikben mentem ötvennel, pont 1500-at forgott a motor. Világítás alig, minden, ami elektromos volt szinte megadta magát. Ez ment kb. 2-3 km-en át. Aztán egyszercsak újra faszán világított a lámpám, újra volt erő a motorban és haza tudtam jönni vele. Kérdésem: Mi volt ez????? Tudnátok nekem segíteni az ügy felgöngyölítésében? Előre is köszönöm!
Barni14724-01-2006 02:14:50 // 9758
Akkor megkérném Haleszt , hogy törölje.
csocsi23-01-2006 20:12:09 // 9757
Alfás topicba ennyi off dolgot beírni :-)))))
Barni14723-01-2006 20:09:01 // 9756
írjál mailt a címeddel.
Barni14723-01-2006 20:08:24 // 9755
tényleg 1.6 giga, csak nekem tömörítve is rajta van. :-)
mszabika23-01-2006 19:16:08 // 9754
az sok :((((
bb1823-01-2006 19:06:27 // 9753
valami butitott változat van, csak alfa van rajta. ha a tied olyan hogy fiat lancia is akkor az is érdekelne.
orange23-01-2006 18:16:52 // 9752
ilyet mondtak "hogy újra kell programozni, le kell tesztelni...bla bla bla" és nem tom, hogy mindebből mi igaz
orange23-01-2006 18:11:52 // 9751
képzeld el, hogy itt Szegeden az Alfánál 10k-ért szerelnék be. Szerintem nagyon sok.
mszabika23-01-2006 18:01:42 // 9750
nem, de jó, ha "nullázzák" a kompjutert! Legalább a hibakódokról tudni fogsz, ha voltak!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.