Forum >> Szerelőműhely

Xixo18-03-2006 00:56:08 // 11086
Na sikerült végül leszedni azt a csavart?? Imbuszkulcsal nem próbáltad? Asszem 8-as kell hozzá! Ha sikerülne leszedni, akkor arra vigyázz, hogy ha visszarakod, akkor majd ne húzd meg nagyon! Van benne egy gumitömítés!! :-))))
bb1817-03-2006 19:57:00 // 11085
miért nem hegesztesz rá egy 14 vagy 16 os anyát ( belülröl hegesztve ) és kitekered azzal ? vagy ha már furtál bele lyukat, akkor egy jo minöségü 4szög anyagot üss bele és tekerd ki.
bb1817-03-2006 19:55:15 // 11084
esetleg kép a mühelyröl ?
csocsi17-03-2006 17:47:04 // 11083
Első olvasatra nem tűnik rossznak :))))
bali17-03-2006 15:37:13 // 11082
Jaaa, hogy itt linket is lehet beszúrni, akkor így jobb lesz: szerelőműhely Keszthelyen
bali17-03-2006 15:34:14 // 11081
Hali mindenki! Aki Keszthely környékén szerelőt keres, annak tudom ajánlani a következőt: http://www.keszthelynet.hu/~beni.
drPN17-03-2006 12:57:36 // 11080
Igen olvastam korábban hogy jártál:((( Ezt szeretném elkerülni. Érdekelne a konkrét ár, szóval megtennéd hogy rákérdezel? Kösz
Ferke17-03-2006 10:20:35 // 11079
Felhívlak mindenképp, nem leszek messze onnan, nem is lakom messze onnan. Most kérdeztem meg, kerek 10e ft a Tiedhez, de ha pontosan akarjuk a dolgot, akkor kéne egy motorszám, küüd el smsbe monnyuk!
csocsi17-03-2006 10:02:49 // 11078
Azért ez már durva dolog, részvétem :((((((((
Gabika17-03-2006 10:02:13 // 11077
Szia Ferke! Ha minden igaz, ma megyek Pöstre, mert van ott dolgom és elhozom azt a szart! Amit viszont szeretnék kérni, hogy ha lesz kis időd, megnézhetnéd nekem a termosztátot mibe fájna?! Csak ha arra jársz! Ja a szervízkönyvet odaadhatod ma, ha gondolod! A kiállító központban leszek, ahol az expok szoktak lenni, nem tom pontosan mi a neve!
Ferke17-03-2006 09:51:13 // 11076
Mindenképpen cserélni kell. Nehogy úgy járj, mint én: ha elszakad egy vezető vagy feszítő miatt a hosszbordás szíj, és bemegy egy darabja a vezérléshez, az súlyos 100ezres tétel. Szerintem az árat elírtad, mert a feszítő a drágább és a vezető az olcsóbbik. Én 15 körül tudok feszítőt, és kb 5-6 körül vezetőt. szíjat szintén kb 5e körül tudok én is. Ha kell, szólj, konkrét árat kérek.
drPN16-03-2006 17:41:39 // 11075
Huuu, megkérdeztem a hosszbordás szíjnak is az árát az Elaforgnál: 5eFt, ami nem sok DE a görgők: feszítő: 10500 + vezető: 18eFt...:( Biztosan ostoba kérdés, de ilyenkor ezeket a görgőket is cserélni kell? Nem elég csak a szíjat? Vagy ez állapotfüggő?
Poló16-03-2006 17:28:34 // 11074
Nem messze tőlünk van egy bolt. Írd le, hogy pontosan milyen méretű és holnap megnézem, hogy van -e. Ha van, akkor veszek egyet és elküldöm neked.
Poló16-03-2006 17:27:02 // 11073
Az a hosszbordás szíj.
drPN16-03-2006 17:25:27 // 11072
Na ja...:) vmi külső szíjat mondott, ami a klímát is hajtja, vagy vmi ilyesmi, amit általában úgyis cserélnek a vezérműszíjjal...állítólag...
Ferke16-03-2006 17:22:46 // 11071
Köszi köszii a jó tippet! Aza gond, hogy nem tól sok boltban lehet belmenetes csavart kapni. Időm meg nemigen van keresgélni, tehát várom a tippeket.:)
Ferke16-03-2006 17:21:57 // 11070
Ha a vez.műszij csúszik, akkor már nagy a baj!:)))
Poló16-03-2006 17:19:33 // 11069
Olyan hangot nekem is ad. Szerintem pedig a hosszbordás szíj.
drPN16-03-2006 17:18:10 // 11068
Ja és ha lenne valamilyen javaslat, hogy mit érdemes ezekkel együtt cserélni? Hibajelenségem nincs, csak annyi, hogy hidegindításkor olyan "szíj-csúszás"-hangot ad kb 1 másodpercig, de a szerelő szerint az a vezérműszíj lesz.
Marklar15516-03-2006 17:14:19 // 11067
Ha a saruk vissza rakásánál nyomod a motortér kapcsolót, akkor a riasztó sem fog megszólalni. Persze ha minden ajtó csukva... ;-)
drPN16-03-2006 17:13:52 // 11066
Üdv mindenkinek! Ide is beírom: Amint azt még korábban írtam, sajna ki kellett cserélnem a váltómat. Ami jó hír, hogy az eladót sikerült rávennem, hogy fizesse ki a költségeket...:) Nem volt egy lelkiismeretes fazon, nepper a srác, dehát nem azért lettem ügyvéd, hogy egy ilyet ne tudjak kiharcolni....:)))) A másik pedig: vezérműszíjcserére viszem az autót, és a következő, szerintem kedvező árakat találtam: vezérműszíj-szett (szíj+vezető+feszítőgörgő): 29eHUF balanszszíj + feszítő: 12eHUF vízpumpa: 11eHUF munkadíj: 18eHUF az alkatrészek az Elaforgtól vannak, elvileg a szetten kívül más nem kell a cseréhez, a többi inkább csak ajánlott. a szerelést az Ipacsfa u.-ban csinálnák. ha vki esetleg tud jobb árakat, szívesen fogadom...:)
GEORGE16-03-2006 17:08:53 // 11065
Kiveheted, nekem eddig nem volt vele gond.
Poló16-03-2006 17:07:49 // 11064
Kiveheted. A kódkártya egészen másra kell, a szervízkulcsot nem tudom. Max. a rádiót kell majd újra beállítanod, meg lehet megszólal a riasztód mikor visszakötöd az akksit. Nekem legalábbis ez volt a 156-nál (a riasztóra nem emlékszek hogy volt).
Poló16-03-2006 17:05:21 // 11063
Csavarboltban próbáltad már? :))))))
Ferke16-03-2006 17:01:00 // 11062
Még mindíg az olajleeresztő csavaromat próbálnám lebányászni, mint ezelőtt pár héttel, csak lassan már égető. 10-es balos menetvágóm máf van, de kéne vennem egy balos csavart hozzá, és ezzel már ki bírom szedni a leeresztőcsavaromat. Tehát kicsit visszanyúlva: Esetleg tudja vki, hol kapok 10-es, balos, 6lapfejű csavart?
zee16-03-2006 16:52:04 // 11061
Sziasztok Ha nincs kódkártyám sem szervízkulcsom akkor az akksit kivehetem vagy inkább ne kísérletezzek vele? köszi
Zsifi16-03-2006 15:28:24 // 11060
Sajnos az utóbbi időben bevett gyakorlat ez a módszer. Ha felveszik akkor kifizetik ezeket a napokat is ha nem akkor ez elúszott. A módszert általában jelzik előre természetesen sokan így is bevállalják, ha nem jelzik az a gusztustalan.
Marklar15516-03-2006 15:11:16 // 11059
Sajna nem tudom a részleteket, de csak annyit mondott, hogy beszopta... 2x is. Ráadásúl nem volt eddig sem egy alfafan, így meg...:( Szerencsére azért az én autóm rendessen megcsinálja ha kell;-) Csak ne köpködne annyit;-P
Gabesz16-03-2006 10:09:38 // 11058
Sziasztok! Egy kis segítség kellene: 1:a 146-ban ('96-os,boxer) a hátsó ablakmosónak van gyárilag külön tartálya,vagy az elsőéről megy? 2:Hogyan lehet kivenni az első fejtámlákat? Köszi előre is a segítséget!
bb1816-03-2006 06:29:05 // 11057
olyan nincs hogy nem fizetnek érte semmit. vagy csak ugy puszira ment oda? elég nagy butaságot csinált... amugy meg kellene szellöztetni valami nyilvános orgánumban.
Marklar15515-03-2006 23:52:18 // 11056
Nahh talán ez az ideális topic az alábbi esthez: Haverom munkahelye megszűnt. Nérónál villamossági szerelő volt. (Vágja a dolgokat, régebben HIFI versenyeken is indúlt...) Beadta a jelentkezését több céghez is, köztük a Boldizsárhoz is. ALFA részlegbe. (5' gyalog tőlünk) Behívták próba munkára. 3 napig dolgozott, megcsináltattak vele paranormális tüneteket produkáló 156 ost,r endbe tette!+... Aztán 3. nap közölték, hogy mégsincs felvétel, köszönik szépen. Persze három napig ingyen dolgozott:( Kiváncsi lennék, ha a kasszánál bejelenteném, hogy mégsíncs pénzem... Egyébként egy ford szervízben is így járt. Viszont holnap kezd a Kárpát utcában a Mercinél:/ Oda felvették.
Tommaso 15914-03-2006 22:31:48 // 11055
Sziasztok! A 147-ben írtam egy pár problémámról,csak nem szeretnék floodolni! Nézzetek már át légyszi h mi lehet a gáz!! Köszi
Karakot14-03-2006 22:03:35 // 11054
Nem tudom, hogy a 166-nál hogyan van, de 156 V6-hoz gyárilag is sportdob jár. Gondolom a 166-nál is így van, hiszen a motor ugyanaz. Szerintem nagyon jól hangolt a gyári dob, biztos, hogy változtatni akarsz rajta? Egyébként a gyárinak mindig meg van az az előnye, hogy tuti hozzá van hangolva a motorhoz. Ha ehhez képest kiveszel a folytásból és a motort nem hangolod hozzá (a legtöbben ezt gyakorlatilag nem teszik meg), akkor a teljesítmény biztos nem fog nőni, legfeljebb ha szerencséd van akkor nem romlik. Ha teljesítményt akarsz szignifikáns mértékben növelni, akkor szívó+kipufogó oldai könnyítés+motor hozzáhangolás kell. Precíz műszeres tervezés kell. Ha nem így csinálja valaki, akkor az csak bohóckodás.
DZ16614-03-2006 20:02:31 // 11053
Hova kell a csavar?
Ferke14-03-2006 18:06:07 // 11052
Na a menetvágóm megoldódott, tudja valaki, hogy hol kapok tutira 10-es, hatlapfejű, balmenetes csavart? Csak hogy ne kelljen keresgélnem égre-földre.
bb1814-03-2006 16:00:38 // 11051
leginkább csináltatni jo egy tapasztalt szakival. nézd meg a proex.hu-n, nekik van saját fejlesztésü, és hangolhato a darab akár otthon is változtathatod benne a tömést igy a hangot és fojtást is. hivhatod a 256-7590-et keresd Totot, és hivatkozhatsz rám is. amugy éppen tegnap voltam ott egy kis pofavizitre.:-))
Ferke14-03-2006 13:36:43 // 11050
Nincs valakinek véletlenül kölcsön egy belmanates menetvágója, asszem 8-as kéne. Csak 1 napra kéne...
Lacza14-03-2006 09:22:44 // 11049
Sziasztok,van valakinek javaslata,milyen sportdobot érdemes választani?(166 2.5 V6)
pb_14-03-2006 08:43:06 // 11048
Lehet, hogy 1 jó kis +hajtás segítene a problémádon. Ha kikerül a kat tulképp nem történik semmi. Elméletileg nőhet a teljesítmény, de a fogyasztás is.
bb1814-03-2006 06:12:35 // 11047
ki lehet probálni méréssel is és probával is hogy beindul-e. méréssel co ill. hc mérés, probával meg, jol be kell melegiteni az autot ( kicsit meghajtani ) és ha egy papirfecnit odanyomsz a katalizátorhoz akkor szépen elkezd barnulni mintha meg akarna gyulladni. meg azért ne fogdosd. én várnék vele.
beeep14613-03-2006 20:02:33 // 11046
Kapizsgálom... :-)) És amugy mi történhet, ha a "nem valószínű" nem jön be? Konkrétan a következő a szitu: A multkor már kérdezgettem tőletek, hogy mi lehet a egy bizonyos savanykás, záptojás szag. Akkor a fékekre gyanakodtatok, de megbizonyosodtunk róla, hogy a kipufogóból jön. Ma megnézték, CO ok, lambdaérték ok, eseti hibát jelzett a komp. A szerelőm a katalizátorra gyanakszik, de szerinte várnunk kellene, hogy ha melegszik az idő, megszűnik-e a szag. Emiatt kérdeztem, hogy mi a jobb: - kikerül a katalizátor, max. jövő januárig (zöldkártya), mert így hirtelen most nincs "kedvem" befektetni egy új kat.ba... - marad, és vajon milyen károkat okozhat a hibás működésű kat. Mi a véleményetek?
bb1813-03-2006 17:50:50 // 11045
ha karbis akkor semmi baj nem lehet, ha injektoros akkor nem valoszinü hogy gond lesz. remélem érted a különbséget.
Kau13-03-2006 17:41:26 // 11044
Úgy nézem ez azért gyógyítható. A legnagyobb ár biztos a lufi lesz.
beeep14613-03-2006 14:38:26 // 11043
Üdv!! Milyen problémákat okozhat motorikusan ha egy gyárilag katalizátoros autóból kikerül a katalizátor?
GEORGE13-03-2006 06:54:54 // 11042
érdeklödjél utána, de egyenlőre csak tájékodózás képen. THX!
GEORGE13-03-2006 06:48:16 // 11041
....

....

itt van még pár kép, amin látszódik egy kicsit több a sérült részekből.
explosive13-03-2006 06:37:48 // 11040
A szélvédőt szerintem itt 60-ba a Maksa üvegnél elég jó áron belehet szerzni.
explosive13-03-2006 06:36:30 // 11039
Na ez a gond a lufi:( Németbe van egy hely ahova járok és 500-800euró között van egy db igaz japó és jürgen tipusra hoztam idáig csak! Az olaszt megtudom kérdezni.
tom16413-03-2006 05:42:46 // 11038
Van diagnosztikai csatija, legalábbis az enyémnek volt, az utasülésnél a műszerfal alján. Egyébként a diagnosztizáló progik kiírják, söt ki is rajzolják egy kis ábrán, merre vannak a csatik. Ha idöszakos a hiba, akkor szerintem csak nagyon nehezen találod meg, meg kell próbálni elöidézni a hibát. Ez sajnos nekem nem sikerült, ez lett a 164 veszte...:-(((((
GEORGE13-03-2006 00:55:29 // 11037
És a belseje: 2 lufi + indító. A belseje evvel nagyjából kész is lenne. Első szélvédő is cserés. lesz mit rajta megjavítani.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.