Forum >> Szerelőműhely

Paco23-03-2005 08:34:20 // 3486
Ok, megpróbáljuk. Feltöltéskor biztosm hogy maxmeleg állásban volt 90 fokos víznél, de ezekben az automata klímágban elg szüttyögős a feltöltés.....
granturismo23-03-2005 08:24:03 // 3485
Nekem is pontosan ez volt a hiba. Amikor gázt adtam (a vízpumpa felpörgött) tisztán lehetett hallani, hogy csörgedezik a víz a fűtőradiátorban. Utána végiggondoltam és egyértelműen emlékeztem, hogy a leengedéskor nem nyitottam ki a fűtéscsapot (maxhideg állásban maradt) nekem ezért volt levegős. Szépen leengedetm teljesen, feltöltöttem újra előlről és elmúlt a probléma.
Jankesz23-03-2005 08:19:35 // 3484
Ez nem bolti ár,após ismerőse foglalkozik vele,tőle hozom nagyker áron. Amúgy tökmindegy milyen állapotú a motorod,elvileg a hátralévő élettartalmát,a fém keménységét növeli.Állitólag a Porsche gyárilag tesz a mocikba.
Paco23-03-2005 08:18:30 // 3483
Aa a legtöbbnél már csak vakcsavar... A régi hűtőkben van amelyikben ott a lyuk, de aki hűtőt cserélt annak sokszor csak a helye van meg. Amúgy sem ott szörcsög egyébként, és nem a hűtés a rossz, hanem a fűtőradiátor. Azt hogy lehet kilégteleníteni.....
explosive23-03-2005 08:12:48 // 3482
Az enyémen volt felül ha jól emléxem. A kocsival ha szemben állsz akkor a hütő bal oldalán.
Paco23-03-2005 08:09:50 // 3481
Öööö... tudtommal a 155-ösökön nincs légtelenítő csavar. De ha van akkor engem is érdekelne, hogy hol kell légteleníteni. :)
Paco23-03-2005 08:09:03 // 3480
Enyém is csinálja..... :)
granturismo23-03-2005 06:57:17 // 3479
Tényleg! Mondjunk jó klímásokat. Éna XI Prielle K.u.ban lévő klímásról (valami Anti-Agresszió Bt. elég érdekes nevük van:-)) hallottam jókat. Mondjuk nálam nem a vállalási ár az elsődleges hanem az alapos munka és az "együttműködő" típ szakember. Mert hiába töltik esetleg 6 vagy 7-ért ha egy hét múlva elszáll a gáz és lehet újra nyomni akkor nem egy jó választás volt.
granturismo23-03-2005 06:52:00 // 3478
Banya Fejből én sem tudom de mgnézem neked. ar19 Ha nem találsz légtelenítőt akkor sajna le kell engedni az egészet és újra lassan feltölteni. És a műszerfalon a fűtéscsapot maxmeleg állásba kell tekerni mielőtt leengeded és maradjon úgy amíg fel nem töltötted teljesen. Nekem ez a dolog maradt ki egyszer és azért kortyogott.
Stee14623-03-2005 06:09:24 // 3477
6500 Ft. ? Én csak 8000 körüli forrást találtam... Merre találom ezt a 6500 ft-os forrást?
Barni14723-03-2005 01:26:54 // 3476
Az én 146-osomat tavaly a csontüres klímát festéssel 9000 HUF- ért töltötték, speciel citoen szervízben ,mert ott volt protekcióm és az is van a legközelebb.
Csöri23-03-2005 00:48:53 // 3475
Mindegyik légtelenítő "csavart" fel lazítottad? Amúgy én már többször találkoztam ilyen jelenséggel az olasz autóknál.
lee7523-03-2005 00:45:51 // 3474
tudja valaki menyiert töltik fel a 164klimajat gazzal es hol???
Totti (NagyVad)23-03-2005 00:15:41 // 3473
Egy fogos kérdés mitöl van az hogy le légtelenitetem a hötö rendszert és a fütés radiátornál hörtyög a viz 60 fok környékén?Segitsetek köszi
Barni14723-03-2005 00:02:24 // 3472
Hűű de gáz! Ha jól emléxem a teszvesz.hu-n vagy a vaterán árult valaki. Nekem 1x darázs repült a számba, szerencsére ki tudtam köpni, utána kb 300volt a vérnyomásom és 200 a pulzusom.
Barni14722-03-2005 23:14:22 // 3471
Mail megyen! "Csak arra figyeljél, hogy a hengerfejcsavarok meghúzási metódusa más beszerelt és kiszerelt motornál. " Mi a különbség?
Csöri22-03-2005 23:08:22 // 3470
Nem csak az. Ott van a C.
Jankesz22-03-2005 23:06:22 // 3469
kb. 6500ft
raga22-03-2005 22:56:21 // 3468
Mennyibe kerül 1 olacseréhez való metabond adag?
explosive22-03-2005 22:41:56 // 3467
Tudom a Metabond OLD:)
Csöri22-03-2005 22:18:38 // 3466
A fóliás cégeknek meg van a technikája a fólia eltávolítására is.
Csöri22-03-2005 22:18:03 // 3465
Na látod. De ha figyelmesen elolvasod a Meta honlapot, akkor ott le van írva feketén fehéren, hogy milyen futásteljesítményű motorokba milyen adalékot ajánlanak. Szóval a te motorodra is van megoldás.:)
explosive22-03-2005 21:54:53 // 3464
Tudod én azért nem fogom használni mert megkérdeztem a forumon kivüli embereket is akik eléggé otthon vannak a témában, és ök mondták azt hogy nekem már felesleges mert a motoromban 160000km van. De állítólag az új vagy kevés kilométert futott autónak kimondottan hasznos.
Stee14622-03-2005 21:27:07 // 3463
:))))) Nem hiszem, hogy bárki hülyének nézne. De azért jó poén.:)))) Bocs.
Rizzo22-03-2005 21:24:30 // 3462
Sziasztok Lehet hogy hülyének néztek de nekem le van feketére fóliázva az ablakom és ez zavar. Nem tudja valaki ,hogy szokták ezt leszedni?
Csöri22-03-2005 20:50:59 // 3461
Tudom, ha nem öntenék bele "ilyen löttyöt", akkor sem menne tönkre hamarabb a motor, de ezzel a surlódás csökkentő adalékkal legalább kicsit kimélem a motort a kopástól. A másik, hogy nekem az olajcserék alkalmával a 6 liter olaj mellé belefér ez a kis plusz. Én tiszteletbe tartom mindneki véleményét, mindenki másra esküszik.:)
Scott22-03-2005 20:44:34 // 3460
Nyilvánvalóan ártani nem árt, az igazi hatást meg úgysem tudja az ember megállapítani, tehát ez az egész arról szól, hogy az ember pszihésen megnyugszik, ha plusszba beleönt ilyen löttyöt. Ezenkívül az anyagi helyzettől is függ : ha hajlandó és kitudja fizetni minden olajcserénél a normál csere dupláját.
Gábor16622-03-2005 20:36:32 // 3459
Akár belső hőmérő kontakthiba is lehet. Olvastasd ki a hibakódot még a hőség előtt a kompjuterből.
Csöri22-03-2005 20:31:18 // 3458
Ezek egyike sem csodaszer. Az, hogy homokot borítunk a motorra, és olaj nélkül közlekedünk ez amúgy is baromság. Én a Metabondal teljesen elégedett vagyok, és ezentúl is használni fogom.
explosive22-03-2005 20:22:39 // 3457
Mindenkinek köszönöm a hozzászólást és az elmondottak alapján valszeg én nem fogom használni egyik terméket sem.
Csöri22-03-2005 20:22:07 // 3456
Ha még gyári szürő van benne, akkor csak 1 nagyot fogsz tudni kivenni.
Blacky22-03-2005 20:12:45 // 3455
Sziasztok! DUNLOP SP SPORT 9000 gumiról van tapasztalata valakinek? Méret 205/55R16 Na nem mintha a méret számítana.
Scott22-03-2005 19:03:03 // 3454
explosive ! Én a prolongot használtam. Szerintem "szart" sem ér . Akkor úgy éreztem kevesebbet eszik tőle az autó, meg hogy hamarabb melegszik fel, de utólag rájöttem, hogy csak bebeszéltem magamnak :) Szerintem ezek a szerek csak arra jók, hogy jól lehúzzák az embert. Ha annyira jók lennének, akkor a motorgyárak is alkalmaznák őket. Egyébként akkoriban találtam egy amerikai cikket, ahol tesztelték a prolongot. Az autóból leengedték az olajat, amiben előtte prolong is volt. A reklám szerint olyan filmréteg alakul ki a motor belsejében, hogy ilyenkor olaj nélkül is elmegy a gép. Mondanom sem kell pár (száz) méter után simán beállt a motor. Erről ennyit...
Smith22-03-2005 18:50:35 // 3453
Hello Mindenki! Hazafelé jövet elütöttem egy nagy madarat, valami nagy ragadozómadár volt és a kis szemét kitörte a bal első fényszórómat :( Tudna valaki segiteni hogy hozzájussak egyhez? Bontott is jó, új is, de gondolom az új az egy vagyon, és hát most éppen nagyon nagyon rosszkor jött a dolog :( Tehát 164 Super bal első fényszóró kerestetik! Remélem az a madár ott döglik meg az út szélén.. :((((((((((((( Légyszi aki tud ajánlani valamit az emailezzen, hamarabb eljut hozzám az infó! email ide: smith@vodafone.hu
Skodra22-03-2005 17:40:07 // 3452
Kösz Szépen! igy már menni fog!
Szegi22-03-2005 17:15:26 // 3450
Kesztyűtartó alatti burkolat leszed (3db anya,10-es kulcs)Az L alakú műanyagot 3 csavar tartja(5,5-ös kulcs).Csavar ki,fület ügyesen kiakaszt,2db szűrő ki,szűrőn nyíl,hogy merre megy a levegő stb...
22-03-2005 16:12:57 // 3449
Szamosi nem ért az Alfákhoz. ;-)))
Skodra22-03-2005 15:38:45 // 3448
de igen torx -t akartam irni. eddigi autoimban valoban kivülröl lehetett hozzáférni a szélvédö alatti védöburkolatt alatt ,de a Szamosi J mestertöl is azt az infot kaptam hogy a müszerfal alatt van??!! Várom a képet!kösz
Szegi22-03-2005 15:19:07 // 3447
Bocs,nem torx! Ha hazaértem,csinálok egy képet róla.
22-03-2005 14:49:41 // 3446
Véletlenül nem Torx csavart akartál írni? Fogalmam sincs hol lehet az amit keresel de általában a belső levegővel kapcsolatos szűrő(k) kívül szoktak lenni a ventillátorhoz közel. Ha az ablaktörlő alatti részt megbontod ott kell, hogy legyen vmi szűrő. Én csak a pollen szűrőig jutottam el mint extra de az biztosan ott van megpedig a bal oldalon.
Skodra22-03-2005 14:39:13 // 3445
Ja !az autum 147-es.
Skodra22-03-2005 14:38:04 // 3444
Fiúk !szégyen nem szégyen ma fél óráig kerestem a frisslevegö szüröt a autómban ,a középkonzol alatt és NINCS nem találom.Tud valaki v mi konkrétabb infot ,szegi 147 szerint 2cm -es keret amit függöleges tors csavar tart.??? Kösz
Csöri22-03-2005 13:14:45 // 3443
A Metabond honlapján megtaláltok mindne infót.
Csöri22-03-2005 13:10:59 // 3442
Ez így van. A Meta a fémekkel lép kapcsolatba, és ott fejti ki jótékony hatását.:)
Stee14622-03-2005 13:09:41 // 3441
A Metabond-nak nem sok köze van az olajhoz tudomásom szerint. Ez a cucc a felületet nemesíti, nem pedig az olajat javítja. Az általam lentebb említett fűrészes eset ennek köszönhető. Viszont más termékek pont az olaj feljavításával érik el a megfelelő eredményt pl. Prolong.
Csöri22-03-2005 13:06:12 // 3440
Csak nem gondolod, hogy a Racing mellé nem teszek egy kis gyorsítót.:))
Csöri22-03-2005 13:05:35 // 3439
Nyugodtan bele teheted a 2000km-es olajba is. Az adagolása 1 liter olajhoz kell fél deci Metabond. Két fajta létezik motoradalékba. Az egyik a Metabond C, a másik a Metabond M. Abban különböznek egymástól, hogy az M változat tartalamz motortisztító adalékot, és inkább az új motorokhoz ajánlja a gyártó. Létezik még egy Gold nevű változat is, azt pedig az erősen lepusztult kopott motorokkal tesz csodát.
explosive22-03-2005 12:34:53 // 3438
Akkor nekem várni kell mert most voltam olajcserén és azóta csak 2000km-rt mentem.
Stee14622-03-2005 12:33:57 // 3437
Olajcsere előtt 1000km-el nem nagyon éri meg. Egyébként pár ezer km alatt biztosan megteszi a hatását.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.