Forum >> Szerelőműhely
Tommaso 15912-09-2006 16:32:24 // 12636
Válasz a 147 topicban!
URBAN12-09-2006 16:17:24 // 12635
Köszi a gyors választ!
csocsi12-09-2006 16:10:01 // 12634
A légzsák valszeg nem működik :(
Járni ettől még lehet vele
Valami értelmes villamos szakival beszélj, szerintem
URBAN12-09-2006 16:07:24 // 12633
HELP! AKI JÁRT MÁR ÍGY!
147-ESEMBEN A LÉGZSÁK HIBAJELZŐ VILÁGÍT, ILYENKOR MI VAN? ( Tudom a kézikönyv azt írja forduljon azonnal Alfa szervízhez!) MERJEK KÖZLEKEDNI VELE? VAGY CSAK AZ ELEKTRONIKA ÖRDÖGE? TAPASZTALAT VALAKINEK? KÖSZI ELŐRE IS MINDENKINEK!
granturismo12-09-2006 12:53:39 // 12632
Bosch ML 4.1. Ugyanolyan mint az 1.8 ie-n vagy a 2.0TS motoron.
Üvegtigris11-09-2006 18:51:29 // 12631
Sziasztok!
Légyszi írjátok már le, hogy az 1.6-os 75-ösöket milyen benzinbefecskendező rendszer vezérli.
Köszi
TtK11-09-2006 10:53:29 // 12630
Így kell:
http://geocities.com/alfaserver/timing.pdf
De ha nincs célszerszámod ne állj neki, mert nincs jelölés sehol. Nagyon könnyű eltenni a vezérlést és az drága mulatság..
granturismo11-09-2006 07:50:10 // 12629
Fékolajba semmiképp hanem rendes gépolajba. A fékolajat mindeképpen el kell távolítani, mert nedvszívó. Ha beolajoztad utána olyan papírba csomagold ami beszívja az olajat, vagy rendes zsírpapírba. Ezután zacskó vagy doboz. A gumialkatrészeket glicerinnel(gyógyszertár) kend le és ugyanúgy dobozba.
Face10-09-2006 19:40:38 // 12628
Kollégák hogyan érdemes tárolni hosszabb távon szétszedett féknyergeket úgy, hogy ne kezdejenek el semmilyen szinten rozsdásodni belül a dugattyu furatban, meg egyéb mélyedésekben? Nemrég szétszedtem 6 pár sud-sprint első féknyereg párt és vannak köztük felek, amik jók, aztán ezeket akarom elrakni hátha egyszer még kellenek nekem v vkinek.. Zsírozzam le a felületüket belül, vagy kenjem ki fékolajjal?Ezek jutottak eszembe...De biztos van vmi bevett szokás! :D
csocsi09-09-2006 19:20:20 // 12627
Cáfolni nem tudok semmit, de nekem nagyon bejött :))
sztane09-09-2006 18:56:50 // 12626
autodata 2005 szoftver,
mindent megtudsz belőle, még a célszerszámok cikkszámait is
Q1LACI08-09-2006 15:32:11 // 12625
sziasztok segísetek!HELP MEEEEEEEEEEE
VEZÉRMŰSZÍJAT AKAROK CSERÉLNI DE ELMENT AZ AGYAMBÓL HOGY HOGY A GYÁSZKERETBE KELL!
145 1.4 TWIN SPARK
granturismo08-09-2006 10:59:01 // 12624
És bele is mértek az izzítókörbe. hogy valóban van izzítás? Mert az egy dolog, hogy kicseréltek esetleg 5db izzítógyertyát, de ha pld az izzítókör szakadt, akkor teljesen felesleges kiadás volt.
Dex08-09-2006 10:38:12 // 12623
Sajna ez a lahetőség kilőve, mert ki lettek cserélve és nem szünt meg.
kertecs08-09-2006 09:49:30 // 12622
Hali!
Szerintem kérdezősködj, mondjuk tőle:
Sele
Írja is, hogy szerette az automatát és tudom, hogy sokat ment vele.
Skodra07-09-2006 20:42:26 // 12621
Helló! Sajna az én gépem lehet hogy eladó lessz!!2.0TS.
Csabo2207-09-2006 20:38:03 // 12620
Nem volt kedvem leirni 5ször, h Selespeed :)
Poló07-09-2006 20:21:23 // 12619
Tiptronik? Ez nem audi fórum :-PPPP
Csabo2207-09-2006 20:18:28 // 12618
Hali
Nem Selespeedem van, csak 147 2.0-át szeretnék venni, és 2001-es évjáratban a kézi váltós ritka mint a fehér holló. Igaz, Selespeed-et még nem volt szerencsém vezetni, de tartok tőle. Egyrészt, a vezetési élmény miatt, másrészt a megbízhatósága miatt. Harmadrészt pedig: nemtom mennyi teljesitmény vész el a tiptronik miatt.
De ha vki ezen feltételezéseimet megcáfolja, lehet megfontolom h Selespeed-et vegyek.
Köszi előre is
granturismo07-09-2006 14:22:48 // 12617
Az izzítókört kellene megvizsgálni. Valszeg egy izzítógyertya szakadt.
Dex07-09-2006 09:35:29 // 12616
Kérdés:
156-os 2.4 jtd gyujtás ráadásakor az izzítás egy pillanatra felvillan majd kialszik, de amikor beindítom a motort utána elkezd villogni az izzítás visszajelzője kb.10 másodpercig. Ezt csak hideg motornál csinálja!
Valakinek valami ötlete hogy mi lehet a gáz?
Lacza07-09-2006 09:34:53 // 12615
Lacza07-09-2006 09:30:52 // 12614
Én asszem tőluk rendeltem a hátsókat,Monroe elérhető ár és jó minőség.
Lacza07-09-2006 09:29:25 // 12613
csocsi07-09-2006 09:23:59 // 12612
Nekem a selespeed váltóm van a 156-ban. Az 5. fokozat lazult fel és kidobta sebességből. De már elhárítva :))
Neked gondjaid vannak vele azért akarod cserélni?
policeman06-09-2006 12:58:12 // 12611
Kérdés:
166-os 2.0 V6 Turbo Alfámhoz keresek sürgősen első lengéscsillapítót!Nagyon fontos lenne!Elérhetőség és ár is kellen!Kösz
janrob05-09-2006 20:17:31 // 12610
Kérdés:
A 147-es gyári kazettás magnó helyébe bemegy-e egy akármilyen nemgyári cd-s, mp3-as egység? Vagy kell hozzá vmilyen keret, vagy vmi bizgentyű?
Kérdés:
Indulás után pár fékezés után elkezd vinyogni az első fékem, nem tom mi a baja, azt mondták beégettem, és az nagy gáz?
Csabo2205-09-2006 20:16:06 // 12609
Sziasztok
Abban kérném a segitségeteket, hogy lehet-e a 2.0 Ts Selespeed 147es váltóját mechanikusra cserélni. Illetve gondolom lehet, de mi a menete (nagyjából) és kb mennyire költséges.
Szeretném az 1.6-ost lecserélni, és félek a tiptronik váltótól. Alaptalanul?
Köszi
swan05-09-2006 11:06:57 // 12608
Nálam úgy nem húztak eleget légkulccsal h két utcával arréb szolt valami előről és meg kellett állnom. Nézem és mind a négy csavart kézzel tudtam tekerni! Na most mi lett volna ha elhagyoma kereket???????????
Poló05-09-2006 10:28:16 // 12607
5-ösöknél nem így van.
Apacs05-09-2006 10:19:36 // 12606
Tud valaki segíteni, hogy 156-osra milyen váltógob megy fel a gyárin kívül? 6 sebességes és a rüki felhúzója miatt félek nem jó mindegyik. Bár ahogy tudom az 5-ösöknek is így van. Cserélt már valaki?
Poló04-09-2006 22:26:16 // 12605
Azért mert előírás, hogy egy bizonyos nyomatékkal kell meghúzni a csavart. Légkulccsal betekeri, mert azzal gyorsabb, majd kézzel nyomatékrahúzza.
Poló04-09-2006 22:25:17 // 12604
Az sajna nem jött össze :-(
Halesz04-09-2006 22:14:40 // 12603
Te mindenhol ott vagy a hülyeségeiddel :) bezzeg a hétvégi talira nem mentél el :P :)
Ferke04-09-2006 22:13:24 // 12602
Nekem legutóbb is olyan laza volt, hogy fél kört tudtam húzni rajta. De leszedésnél nem volt vészes.Viszont többször láttam már gumisoknál is, hogy jobban szeretnek ráhúzni kézzel a végén.
Poló04-09-2006 22:06:46 // 12601
Előkészítenek egy kis polcot, ahol eltudod helyezni a mobilodat :-)))
Halesz04-09-2006 22:04:22 // 12600
Újautó tulajdonosok! ? Mit jelent a rádiótelefon előkészítés a gyári extrák között?
Poló04-09-2006 18:44:42 // 12599
Kicsit utánnakérdeztem a heli-colinak. Mehet acélba is meg aluba is. Mi az alu motoroknál meneterősítésnek használjuk, meg azért is, mert jól viseli a hőingadozásokat.
Poló04-09-2006 18:32:58 // 12598
Ez attól függ, hogy mekkora nyomatékra van állítva a légkulcs. Amúgy csalóka a dolog, mert utánna még tudsz rajta húzni kézzel, viszont mikor le akarod majd venni, akkor kereshetsz egy méteres csövet. Alu felni meg az acél csavar szeretik egymást :-)
Ferke04-09-2006 16:43:35 // 12597
Ez fura, nekem eddig mindíg utána kellett húznom kézzel a légkulcsnak. sosem húzott eleget.
Kelo04-09-2006 13:01:03 // 12596
Nekem a gumisnál pörgették meg a csavart(ezért nem jó a légkulcs),én agyat cseréltem.
Paco03-09-2006 21:12:59 // 12595
Ezzel nem vitatkozom. Maradjunk annyiban hogy azokon a helyeken ahol nem lehet nagyobb méretre felfúrni az elkefélt menetet, egy elfogadható alternatíva az egész elem cseréje helyett.
Lobot03-09-2006 20:11:19 // 12594
Kerékagyba én sem feltétlenül raknám. Nekem a "csak aluba jó" bántotta a szemem. A menetjavítás eme formájának úgy érzem széleskörben van létjogosultsága.
Ezt a Böllhoff oldalán találtam, mint referencia a HeliCoil menetjavítok felhasználhatóságára.
Paco03-09-2006 10:40:34 // 12593
és volt olyan, ahol már a tervezési stádiumban kifejezetten kérte a megrendelő, hogy HeliCoil-lal készüljenek bizonyos öntvény és szerkezeti acél alkatrészek.
Ennekaz lehetett az oka hogy olcsóbb évenbte heli-coilt cserélni mint öntvényt :) És sokkal könyebb kiszedni-visszarakni mint a helyén újra befúrni.
De például javítottunk így Demag teherautódaru forgózsámolyban is meneteket (M20, M24).
Elhiszem, és azt is hogy ugyanolyan jó lett mint az eredeti. De azért beláthatod, hogy ott nincs -30 és +180 fok közötti hőmérséklettartomány akár 5 perces időközökkel.....
Elfogadom tőled, hogy nem csak aluba jó, de én továbbra is hiszek benne, hogy kerékagyba nem való.
Lobot03-09-2006 08:41:44 // 12592
Ebben nem értek veled egyet. A HeliCoil nem csak aluhoz jó. Előző munkahelyemen elég komoly gépsorok forgácsolását végeztük, és volt olyan, ahol már a tervezési stádiumban kifejezetten kérte a megrendelő, hogy HeliCoil-lal készüljenek bizonyos öntvény és szerkezeti acél alkatrészek. De például javítottunk így Demag teherautódaru forgózsámolyban is meneteket (M20, M24).
sztane02-09-2006 20:04:13 // 12591
én is elsősorban az agycsere mellett teszem le a vosomat
Paco02-09-2006 19:49:45 // 12590
Heli coil igazából csak aluba jó. Inkább az új agy. Vagy a beragasztott tőcsavar de azt is úgy,hogy az agyat egy mérettel felfúrni és esztergáltatni olyan csavart aminek az agyba menő fele a nagyobb a külső fele pedig normál méret. De ennek az ára kb annyi mint egy új agy :)
sztane02-09-2006 18:41:37 // 12589
elég gázos a dolog, én is az agy cserét javaslom, vagy a heli-coli rendszerű menetfelújítást.
Paco02-09-2006 08:19:13 // 12588
Vagy kicserélni az agyat.....
Bálint3301-09-2006 11:55:26 // 12587
Ha az agyban is elnyíródott a menet, akkor át kell alakítani tőcsavarosra, vagy agycsere. Nekem ezt egy futóműves csinálta meg.
(Szvsz. célszerű mihamarább megcsinálni, nem tartja annyi csavar amennyi...)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?