Forum >> Szerelőműhely

Robi25-04-2005 21:55:10 // 4586
Részemről elvileg semmi akadálya.
Paco25-04-2005 19:39:46 // 4585
Majdnem mondtam valami csúnyát de inkább nem fokozom a hangulatot :) Viszont ezen a héten szombaton nem bánnám ha reszelnénk egy kicsit a gépemen. Meg kellene nézni a két első féket (szétszedni, megtisztítani, összerakni), illetve ha már lúd legyen kövér és rakjuk fel rendesen a hátsó lökhárítóm. Ez olyan 2.5 óra, a maradékot költhetjük más autójára :)))
bb1825-04-2005 17:59:02 // 4584
nekem a behuzomágnes onnan jött, hogy amig segélyeztem állandoan ki-be kellett ugrálni a kocsiba és ez volt a kényelmesebb hogy a kulcs mindig zsebben maradjon. éppen egy patrolom volt ( oldalamon megtekinthető ) és utánanéztem a gyári megoldás is ilyen volt. vigyázni kell mert nagyot ránt, jo felfogatás kell és nem árt tompitani valahogy a rántást.
bb1825-04-2005 17:55:55 // 4583
tegyél az ablak sarkába egy szolid reed relét. az egyáltalán nem feltünő meg használni sem nehéz.
ALFA75td25-04-2005 17:55:38 // 4582
Na a behuzómágnes nekünk is felmerült
ALFA75td25-04-2005 17:53:23 // 4581
Mi azért nem akarjuk tulbonyolítani a dolgot minnél egyszerübb annál megbizhatóbb es persze olcsobb az ajtó igy is távirányítóval nyillik csak a kilincs mechanikája nem
bb1825-04-2005 17:52:42 // 4580
végülis az elektromágnes nem nagy durranás, rá kell kötni a kilincs helyére. Én a belülről nyitható csomagtartókat szoktam ugy megoldani hogy öninditó behuzotekercs és bowden ( jó erős ) azt végúl oda teszed ahol helyed van szabadon választott. vagy nézel bontóban olyan csomagtérzárat ami gyárilag tudja ezt.
bb1825-04-2005 17:48:59 // 4579
amerikaiban van számkódos akár azt be is lehet épiteni. ( több félében is láttam ) távirányt nem ajánlok, nehogy véletlen valakinek kinyiljon csak ugy. van olyan kártyás hogy figyeli a közelitést és ahogy megérinted az ajtót kinyitja, aztán ha bent vagy tudja hogy a kártya ( a zsebedben) a kasznin belül vagy kivül van és ujlenyomattal inditod. amikor meg eltávolodsz lezárja a kocsit. igaz ezt kiállitáson láttam valami kisérleti darab volt. de szerintem egy számitógépes meg tudja csinálni ha megvan a periféria.
ALFA75td25-04-2005 17:43:49 // 4578
Távirányitó és valami elektrómágneses megoldás ami kilöki az ajtót na és persze szervó motorok
kARCh14525-04-2005 17:41:46 // 4577
kösz bb18
ALFA75td25-04-2005 17:39:54 // 4576
Na mi is pont ezen agyalunk a karosszéria munka a lakatos dolga az nem probléma
bb1825-04-2005 17:25:36 // 4575
szerelgetős party nekem is játszik, a legujabb technika már egy kicsit kiesik.
bb1825-04-2005 17:24:03 // 4574
meg hogy akarod vezérelni: kártya + közelités, távirányitó, számkód, vonalkod, lézerpisztoly, szurkosbot, stb.
bb1825-04-2005 17:21:17 // 4573
válasz 1: lehet hogy a jó utak csavargatják a kasznit tedd az ujjad az ajtókerethez és érezni fogod hol és mennyire mozog. 3: amig meg nem áll. lutri.
Robi25-04-2005 17:19:14 // 4572
Esetleg ha a kuplungról beszélünk. :)))
bb1825-04-2005 17:18:47 // 4571
vagy egy bazi nagy lánc+lakat.:-)))
Robi25-04-2005 17:18:38 // 4570
Azért kőkemény, vagy szinte benyomhatatlan pedálról egy Alfa 90 esetében soha nem beszélhetünk. :)))
bb1825-04-2005 17:18:05 // 4569
szentesi sitván www.ssmotors.hu csak amerikaival foglalkozik ( azon belül is pontiac és chevi ) ők már csináltak valami ilyesmit ha jól emlékszem. ha nem akkor biztos tudja hol lehet ilyen.
Robi25-04-2005 17:16:11 // 4568
Szép kis project. Igazából nem a kilincs eltüntetése a nagy ügy, mert csak le kell hegeszteni, leflexelni a varratokat, kigittelni, aztán fényezni. A szopás a szervomotor beépítése, ami nyitja az ajtót, meg annak a vezérlése.
bb1825-04-2005 17:14:27 // 4567
abs elött ( tudtommal ) nincs hagyományos szervo hanem maga az abs szivattyuja az és hidraulikus rásegitéssel megy . ha nem mükszik az abs szivattyuja akkor nincs fék. próbáld megnézni van e táp és minden be van e kötve. ha nyomkodod a féket idönként az abs szivattyunak be kell indulnia egy kicsit. ha nem akkor kőkemény és szinte benyomhatatlan a pedál.
ALFA75td25-04-2005 17:09:07 // 4566
Sziasztok a haverommal arra az elhatározásra jutottunk hogy az autójáról eltüntettjük a kilincseket nem tudna valaki tippet adni hogy e témában hol lehet infohoz jutni ?
Robi25-04-2005 17:02:35 // 4565
Úgy tűnik, ideje lesz újra szerelgetős minitalit rendezni. :) Paco-ra meg majd vigyázunk, hogy ne tegyen kárt magában. :PPP
kARCh14525-04-2005 15:05:11 // 4564
Sziasztok! néhány kérdésem lenne: 1.az ajtóim felől ezeken a szar pesti utakon állandó nyikorgás hallatszik...mintha nem zárodna rendesen(ezt nem jelzi) vagy a gumik lehetnek kikopva vagy megkeményedve és ezek adják a nyikorgó hangot? pedig kenem PREVENTtel.... 2.az antennámat sikerült az agyoniskolázott mosóembernek kiszedni a hüvelyből...mivel csak csavaroztam eddig és csak az antennát nem tudom hogy volt rögzitve a hüvelybe..ragasztva?azóta csak sláger van pesten kívül :( 3.az AC pumpám egy ideje sziszeg, meddig lehet menni vele? 4.ha esetleg van valakinek 145 manuálja cd-n megköszönném mert a tulaj nem adott anno a kocsihoz... előre is köszönöm ha valakinek van ötlete...tapasztalata... üdv
pb_25-04-2005 13:31:33 // 4563
Nem annyira bonyolult ügy.
Thomika25-04-2005 13:20:22 // 4562
Majd ha jobb idő lesz....gondoltam megfűzök pár Alfás cimborát, hogy egy sörözéses, szép napos hétvégén bütyküljük meg nekem. még nem nagyon csináltam ilyet (mármint ablakmechanika szétszedést), úgyhogy jól jönne a szaktanács! :)
Metacarpus25-04-2005 12:53:58 // 4561
Sziasztok Mennyite befolyásolja a léptetőmotor az alapjáratot? Miért lehet az hogy néha teljesen elmegy az alapjáratom? Van amikor visszaáll normálisra de elég ciki amikor egy lámpánál vagy megállásnál leáll a gép!
Gordon25-04-2005 12:42:21 // 4560
Köszi, de SW nem érdekel!
Robi25-04-2005 11:43:19 // 4559
Gordon aszonta, SW nem jáccik.
SzJ25-04-2005 11:41:05 // 4558

Gyártmány: Alfa Romeo
Tipus: 156 SW 2.5 V 6 Q system
Üzemanyag: Benzin
Leírás:
ABS, centrálzár, klíma, elektromos ablak(elől-hátul), autórádió, automata váltó, 4 Airbag(légzsák), szervokormány, ALU felni, metálfény, immobiliser, ködlámpa, szervízkönyv, első tulajdonos, törzskönyv, állítható kormány, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérő, részletfizetés lehetséges, autóbeszámítás lehetséges, részlet 20 %-tól. AZ ÁR A 10 % KEDVEZMÉNYT MÁR TARTALMAZZA !
Gyártás év/hó: 2001/4
Műszaki vizsga: 2005/9
Hengertérfogat: 2492 cm³
Futott km: 58600 km
Ár: 2.691.000 Ft
Robi25-04-2005 11:33:47 // 4557
Nézd meg, hogy nincs-e kilyukadva valahol a fékszervo-cső, vagy esetleg a szervo-dob. Ha ezek rendben vannak, akkor én a szervo vákuumszivattyújára gyanakodnék.
Gordon25-04-2005 11:27:55 // 4556
Ha valaki tud egy eladót, ne tartsa magában...
Gordon25-04-2005 11:27:10 // 4555
A gond ott van, hogy cserélnék én szívesen, vagy egyszerűen vennék egy 2.5 V6-ot, de nincs olyan amiért adnék is pénzt :-( Mind öreg, leharcolt (már a képek alapján)!
veteranviking25-04-2005 10:38:41 // 4554
Szeva! A 2.5 V6 nagyon más,jobban járnál a 2.0 TS verzióval!:)) Azt könnyebb beházasítani,bár elektronikától kezdve sokminden szart kell cserélni.:-(( Van 1 szerelő cimborám,aki bővebb fölvilágosítást tudna adni:))
zolee14525-04-2005 09:28:30 // 4553
vettem sok noname olcsó izzót 500 HUF-ért! Ezek kiégtek. Most vettem drága Tungsram izzót 500 HUF-ért:) ez már kétszer annyi deig bírta mint a többi, sőt még most is jó!:)
pb_25-04-2005 09:22:54 // 4552
Az én voltam.
ALFA75td25-04-2005 09:14:00 // 4551
Hát ha nem müködik tökéletesen akkor neki kell esni
Thomika25-04-2005 09:09:11 // 4550
:)))))) vagy :((((( Azért egy ilyenbe nem szeretnék beleszállni most, csúnya érvágás lenne!!!
Thomika25-04-2005 09:06:06 // 4549
Granturismo,Alfa75TD: Köszi a válaszokat!:) Én egy lassú reagálású egység vagyok, de azért elolvastam mit írtatok! :) Elég nehéz leírni,milyen hang is az, ami a motorból jön, de nekem gyanús,hogy egy szelepállítást kéne csinálni....igazából hallania kéne másnak is.... most a héten kicsit több időm lesz (talán),át akarom vizslatni az autót, mi mindent kell rajta megjavítani.... Szerintetek van értelme szétszednem az ablakemelő szerkezetet? Kitakarítani, megzsírozni,stb. Hátha csendesebb lesz, és könnyebben jár majd... De ahogy néztem ,nem olyan eccerű mint mondjuk az ablaktörlő mechanikát kiszerelni... Paco: Te egész jól abszolváltad a múltkor a ezt a dolgot :) Lehet, hogy ismét szükség lesz a segítségedre!
Gordon25-04-2005 09:01:44 // 4548
Ennél kicsit konkrétabban érdekelne...
Paco25-04-2005 08:59:38 // 4547
Igen. A fél elejét.
Gordon25-04-2005 08:52:48 // 4546
Khm... most ott tartok hogy keresek 156 2.5 V6-ot eladót (SW nem érdekel)! Vagy motort max 30-40000km-el! Apropó egy motor csere esetén mivel kell még számolni? Mennyire különbözik egy 1.6 TS és egy 2.5 V6 többi alkatrésze? Erről semmilyen infóm nincs! A motoron kívül kell e még valamit cserélni?
bb_14525-04-2005 08:38:21 // 4545
Ha nem mostál motort akkor nem tudom, nekem is volt múltkor ilyen problémám, igaz én motormosás után jártam így. Kiszedtem a trafókat meg az összes kébelt, gyertyapipát, szárazra töröltem +++ a gyertyák mellől is a vizet ki kellett nyomatni. A legjobb szerintem ha levegővel kifújatni. Azóta szuper minden.
Willy25-04-2005 07:53:19 // 4544
Egy kis segítségre lenne szükségem. A hétvégén egyik pillanatról a másikra megszűnt a fékszervóm. Mik lehetnek ebben az esetben a hibaforrások? Esetleg lehet köze ahhoz, hogy az ABS vezérlőjéről lehúztuk a csatlakozót, de vissza is raktuk?
GEORGE24-04-2005 12:20:27 // 4543
Biztos?? Az alapjárati motor nem ez az egység mögött van? Ami be van karikázva az a motorvezérlő elektronika nem? Nálam azt akartuk kicserélni egy gyárilag Chipeltre csak nem fogadja el az enyém és csak villog a befecskendező viszajelzője és nem indul el :-((((
Bg.24-04-2005 12:15:58 // 4542
Az az alapjáratimotor csatlakozó...
zee24-04-2005 11:29:13 // 4541
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem.Adott egy 146 1.4 TS. 3-ba döcögök az úton mire egy kicsit elkap a gépszíj és elkezdem huzatni. 5000 körül elkezd rángatni és néha kigyullad a befecskendezés jelzője.Szerintetek csak beázás vagy vmi más is lehet?ELŐRE IS KÖSZI A SEGÍTSÉGET.
Tedi24-04-2005 00:21:49 // 4540
A képen pirossal bekarikázott panelra gondolok...
Tedi24-04-2005 00:16:42 // 4539
Őőő valami kis kütyü van, ahova a kábelek befutnak. Egy kis szürke panel, rajta két bazinagy csatlakozóval én onnan fut szét az összes kábel. Most nézem csak, én félregépeltem vmit. Motormosás ügyében. Egy "sem kimaradt. Tehát eddig egyszer SEM volt az autó motormosáson. Esőben szokott olyat csinálni, hogy menet közben valahol beázik és elkezd rángatni, de azt egy idő után abbahagyja. Köszönöm az eddigi tanácsokat! Holnap, illetve izéé... ma délelőtt még megnézem még1x, ha nem javul a helyzet, irány a szerelő bácsi, márha eljutok odáig.
Bg.23-04-2005 22:32:15 // 4538
Szvsz: "tizenhatvoltos" téesen nincs elosztofedél, csak egy mágnesen jelfogó a főtengelyen.
Bg.23-04-2005 20:56:00 // 4537
Egyet értek Gábor166-tal, egy jeladód, vagy gyertád ázott el. A TS motorknál elég nagy gödör van a gyertyák körül, 1 szer 3-4 hónappal motor mosás után is találtunk ott vizet a 146-nál. A vez mód. biztos nem játszik. Az a "közbetétgyűrű" a szívó oldali szíj oldalán van, ha nagy dráma lenne, ez egész szívó szor megérezni, nem csak egy henger. Ha nagyon tönkre megy, először elkezdi rángani a motort, majd átugrik a vezérlés... Ezt a fázist, eddig senki sem várta ki (tudtommal).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.