Forum >> Szerelőműhely
Robi17-12-2006 19:25:24 // 13605
Automata szivató. Bocs. Akkor Skoda Favorit. :DDD
Lehet, hogy most egy világ fog összeomlani benned, de elárulom, hogy a Mikulás nem létezik. Ja, nem is ezt akartam. Szóval azt árulom el, hogy neked injektoros autód van. Tudod, Motronic motorvezérlő rendszer, meg ilyenek. :D
Mondjuk azért annyi igazad van, hogy valóban dúsabb a keverék hideg motornál, és ezért olyankor többet kajál.
gsx-r17-12-2006 19:25:00 // 13604
Esetleg pontos tipust tudnál mondani?Erre elég barom autóboltosok vannak,nem szeretnék valami szart venni.
Poló17-12-2006 19:23:48 // 13603
Mi az a melek? Mekkelek? :P
Áki17-12-2006 19:21:45 // 13601
Hát autómata szívatója van vagy nem?:P Ami hídegen több benyát ad neki,de neked ezt tudni kéne!:D Termo csere lesz!
gsx-r17-12-2006 19:16:44 // 13600
Na+Mekkora költség a mutatvány?cirka..
Robi17-12-2006 19:15:41 // 13599
Szívató... :) Hihi... Mid van neked, 120-as Skodád? :D
Egyébként meg cserélj termosztátot.
Ha meg fillérbaszó vagy, akkor tegyél be egy kartonlapot a hűtő elé, de akkor ne hajtsd nagyon a gépet. :P
Áki17-12-2006 19:15:38 // 13598
Okés köszi mester!:-) Akkor megnyugodtam,hogy semmi komoly baj. Így 13-14 litert fogyaszt az autó 10-11 helyett!:(
gsx-r17-12-2006 19:15:07 // 13597
Köszi!sokat segítettél,van éppen fűtésem de nem sok és még csak O°C van
Ferke17-12-2006 19:13:45 // 13596
Hali Alfistik! Áki, azt 100%, hogy termo lesz!
Áki17-12-2006 19:11:46 // 13595
Hát miután nem melekszik be így nem nagyon van..ha melegszik akkor van ha nem akkor nincs!
Poló17-12-2006 19:07:37 // 13594
Fűtésed van? Milyen?
Áki17-12-2006 19:06:07 // 13593
Jó estét a tisztelt egybegyülteknek!:-)
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. Nem melekszik fel az autóban a hűtővíz,folyamatosan a 60foknál áll a mutató ha megállok és úgy jár a motor akkor megy csak feljebb..és ezért valsz folyamatosan megy a szívató is és brutális fogyasztást eredményez. Mi lehet az oka?Termosztát?
Poló17-12-2006 19:00:06 // 13592
TS-ben?
Nem nehéz kicserélni, pár csavar és néhány bilincs. A bilincseket szét lehet pattintani, utánna azokat vissza is tudod építeni. Házzal együtt lehet csak kicserélni. Ha szemben állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalán van, asszem 4 gumicső megy rá (két vékonyabb és két vastagabb), a tetején pedig van egy csati. Le kell hozzá bontani azt a csövet is, ami a légszűrőháztól megy a pillangószelephez (a légtömegmérő is rajta van). A légtömegmérő környékén/alatt keresd a termosztátot.
gsx-r17-12-2006 18:56:33 // 13591
Sziasztok!Tudja valaki,hogy mijen nehéz kicserélni a termosztátot a 166-os ban?Házzal együtt vagy csak a betétet????Na és persze,hogy hol is van!
EDDI17-12-2006 13:21:51 // 13590
Öngyullkadás oké! Csak valahogy üzemanyagot is kell neki agni!Réginél a mágnesszelepnek,a maiaknál pedig az edész adagolonak kell áram. Ha jo a töltés akkor aksi nélkül is elmegy,viszont kicsinálj a generátort.
Otto17-12-2006 13:02:22 // 13589
Fel kell újítani!
Kb.2000ft a felújítókészlet,meg másfél óra kicserélni.
Sokáig ne hagyd így,mert vhol ott maradsz,ha beesik a pedál!
granturismo17-12-2006 13:01:27 // 13588
Szia.
A gumiharang csak a por ellen véd belül még van a hengeren másik gumitömítés is. Lehet kapni felújítókészletet hozzá vagy ki kell cserélni a komplett munkahengert. Ez attól függ, hogy a hengerfala milyen állapotban van.
Belga17-12-2006 12:59:37 // 13587
Belga17-12-2006 12:57:07 // 13586
Srácok, kérnék egy kis segítséget. Pár napja észrevettem, hogy fogy a szervótartályból az olaj. Kibontogattam a dolgokat, és a kuplung munkahengeren lévő gumiharang van elrepedve, ott folyik el.
Kérdés: Ennek a gumiharangnak van olyan funkciója, hogy tartsa az olajat, vagy a munkahengerben van valami szimmering is, és valószinű az adta meg magát? Mit érdemes ezzel kezdeni, kompletten cserélni a hengert, vagy lehet csak a gumiharangot/szimmeringet?
Köszi az infókat...
Tommaso 15917-12-2006 11:18:33 // 13585
A dízelnek nem kell áram ,h menjen,ott gyertya sincs az öngyulladástól robban,nem???
Poló17-12-2006 11:16:48 // 13584
Pedig a kézikönyvből másoltam ki.
lausz17-12-2006 11:12:43 // 13582
vagy ha kitámasztanánk:-)
Otto17-12-2006 11:10:14 // 13581
Adagoló mégnesszelepét meg kell nyitni valamivel!Tehát kell hozzá feszkó!De valóban,ha lenne egy 12V-os elem,már lehetne menni a régi dizellel.
Poczy17-12-2006 10:56:32 // 13580
Póló ! Nem lett jó a kódod ! Úgy csináltam ahogy leírtad, de ugyanúgy bekapcsol ha kedve tartja ! :-(
lausz17-12-2006 10:51:33 // 13579
ilyen előfordul(ramaty gázolaj)
Poló17-12-2006 10:35:01 // 13578
Nekünk a Temprában hátul az üzemanyagtartályban levő szűrő dugult el. Nem tudtuk, hogy ott is van. A motornál már minden lehetőséget megnéztünk, de semmi. Aztán valahogy szétszedtük a hátulját és meglett a gond. Már azt hittük, hogy adagoló.
Az autót nehezen, de be lehetett indítani. Üresben eljárt volna órákig, fel is lehetett pörgetni a motort. De amint meg kell mozdítania azt az ~1500 kg-ot, azonnal lefulladt.
Poló17-12-2006 10:26:28 // 13576
Valszeg az üzemanyagellátással lesz gond.
Alfa166JTD17-12-2006 10:22:29 // 13575
Magyarán szólva tekerni tekeri.
Alfa166JTD17-12-2006 10:21:38 // 13574
Ja bocs azt elfelejtettem írni, hogy feszkó van dögivel.
Kau17-12-2006 10:18:29 // 13572
Ha nem kap semmi áramot? Akkor nem is kell bele akksi :))
Poló17-12-2006 10:16:49 // 13571
A dieselek (legalábbis a régiek) szerintem attól nem állnak le.
Kau17-12-2006 10:14:23 // 13570
Nem lehet, hogy a generátor nem tölti az akksidat?
lausz17-12-2006 10:12:07 // 13569
de jó neked így magyarul van,nekem belgául (flamand?ilyesmi)
Alfa166JTD17-12-2006 10:10:29 // 13568
Sziasztok!
SOS-be kellene tanács! A vasam egyik pillanatról a másikra leállt menet közben minden előzetes jel nélkül. Utánna még el lehetett indítani, de kb fél percet várni kellett és akkor is köszörültetni kellett. Aztán így reggel hidegen már semmi.
Na most mi lehet?????
Fangio17-12-2006 09:26:52 // 13567
Az izzókat is nézd meg külön, hátha rossz mindkettő./Habár ennek kicsi a valószínűsége, de volt már ilyen./
Laca17-12-2006 09:09:30 // 13565
Azért köszi a jótanácsokat.
URBAN17-12-2006 09:04:19 // 13564
Sajna akkor elektromossági műszerész, mert nem tudom. Valami érintkezés!
Laca17-12-2006 08:37:43 // 13563
A biztositékok jók (bár nem tudom melyik a ködösé),az égők jók,néztem a lökösnél is összevan dugva,az elsönél a visszajelző sem jelez semmit.A hátsó jol működik,de az első halott.
URBAN17-12-2006 07:56:33 // 13562
Jobb oldali az első ködlámpákat, baloldali a hátsó ködlámpát kapcsolja! Ha nem világít, akkor biztosíték, vagy izzócsere! Ja és csak akkor világít, ha helyzetjelző, vagy tompított be van kapcsolva!
Laca17-12-2006 07:45:58 // 13561
janrob16-12-2006 21:26:53 // 13560
de közben meg kurva meleget nyom befelé a ventillátor. Ezért nem értem, mert nekem is azt mondták, h ilyenkor hideget fúj be.
Tommaso 15916-12-2006 11:21:45 // 13559
Thx Mester,de ez a kopogás akkor se tecc:-(((
A 147-nél is meghallottam mikor baj volt:-(((((((((((
Na de nem keresem a hibát:-)))
Csöri16-12-2006 10:54:41 // 13558
No para, az MJTD motorok igen kis hőfelesleggel dolgoznak.
Tommaso 15916-12-2006 10:47:49 // 13557
Így van!Max többet eszik,és kifagysz az autóból!
SYzerintem!
janrob16-12-2006 07:48:37 // 13556
ez amúgy fogyasztásban jelentkezik, vagy lesz ettől valami baja. Azt mondták, h a termosztát állandóan nyitva van, és nyomja a hideg vizet a motorhoz, az meg nem tud felmelegedni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
647
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?