Bár nekem 66-om van, de nálam is okozott ez némi gondot. Elvileg ez Alfa betegség, bár lehetséges, hogy több gond is egyszerre. Nálam a központi zár egyben van magával a zár szerkezettel, abba van benne minden így csak kompletten lehet cserélni ha bedöglik.
Lehetséges gondok(legalábbis nálam ezeket néztük meg):
Kukás akksi
Szorult rossz zár mechanika,
Kontakt hiba az ajtóban lévő kábel kötegben
Központi zár vezérlő
Lehet érdemes lenne lekapni a kárpitokat és megnézni a zárakat külön külön, hogy mindegyik működik e. Nem egy hamar munka, de legalább el lehet végezni a karbantartási munkákat egy szuszra :-)
Forum >> 147
Coyote30-10-2016 08:30:57 // 56282
Barni14730-10-2016 08:18:07 // 56281
Mindkét oldalon próbáltad kulccsal zárni?
Vagy az aksid gyenge + valamelyik zármotor is halódik és azért nem zár, vagy mert halódik akár le is húzza az akkumulátort.
Ez ilyen nyomozós hiba.
Nekem a boxin volt ilyen hidegben. . Az utasoldali motor volt gyenge , ha azon az oldalon kulcsoltam akkor rendben volt a nyitás is meg a zárás is.
Vagy az aksid gyenge + valamelyik zármotor is halódik és azért nem zár, vagy mert halódik akár le is húzza az akkumulátort.
Ez ilyen nyomozós hiba.
Nekem a boxin volt ilyen hidegben. . Az utasoldali motor volt gyenge , ha azon az oldalon kulcsoltam akkor rendben volt a nyitás is meg a zárás is.
deejayy^147TS29-10-2016 22:52:16 // 56280
Megírom ezt amolyan tanulság nélküli tanulságos történetnek.
Nemrég vettem az Alfát, ugye, azt már megénekeltem, hogy a központi zár néha visszanyit, sejtésem szerint valamilyen érzékelő hiba miatt, de ajtó nyitás-csukás után okés.
Aztán ma elhoztam a kozmetikából, végre csillog-villog, mentem vele egy kört, készítettem pár képet, hogy fél év múlva is emlékezzek, milyen frissen nyalva :)
Aztán hazavittem, és próbáltam otthagyni a parkolóban - hát ez nem sikerült. Az istenért nem akart úgymaradni a központi zár (kulcs v. távirányító v. belső gomb, mindegy), noha tizenötször nyitottam-csuktam az összes ajtót (lehet, hogy nem is túlzok!). Hát mondom, oké, akkor felhívok pár ismerőst, hogy kinek van most egy üres garázsa vagy valami, mert így nem hagyhatom a parkolóban. Megpróbáltam elindítani - nem sikerült!
Hát most képzeljetek el egy helyzetet, ahol a kocsit sem bezárni sem elmozdítani nem tudjátok - illetve inkább ne, senkinek nem kívánom. Lemerült az akku is, hogy jól érezzem magam.
Biztos azért, mert negyed óráig rángattattam vele a zármotorokat... (ugye?).
Végigtelefonáltam pár nonstop szerelőt, autóklubot, végül egy közelben járőröző autómentő jött, bebikázta az autót, kicsit járattam, újraindítottam, működött. És a zár? Megjavult! Hogy mitől, és mi volt az oka, arról több lehetőség is eszembe jutott:
1. a kozmetikában túltolták a nedvességet vagy a szereket - kontakthiba, kiszáradás után oké (mondjuk 4 óra alatt? 8 fokban?)
2. a szépészeti kezelés rontott a korábbi helyzeten és végleg elvesztettem a zárakat (de ugye "megjavultak")
3. az akku alacsony szintje miatt valami furmányos logika szerint nem engedi ilyenkor zárva tartani az autót.
Amikor az autót a mentő életre keltette és sikerült már önállóan indulnia, akkor meg a távirányító nem működött, kénytelen voltam kulcsolni - ami szerencsére sikerült. Aztán járattam egy órát, hogy vegyen fel némi töltést az akku, utána már ment a távirányító is.
Köztetek biztos van olyan, aki ezt sokkal jobban érti, mint én, úgyhogy jöjjön a villáminterjús kérdés:
- ?!
Nemrég vettem az Alfát, ugye, azt már megénekeltem, hogy a központi zár néha visszanyit, sejtésem szerint valamilyen érzékelő hiba miatt, de ajtó nyitás-csukás után okés.
Aztán ma elhoztam a kozmetikából, végre csillog-villog, mentem vele egy kört, készítettem pár képet, hogy fél év múlva is emlékezzek, milyen frissen nyalva :)
Aztán hazavittem, és próbáltam otthagyni a parkolóban - hát ez nem sikerült. Az istenért nem akart úgymaradni a központi zár (kulcs v. távirányító v. belső gomb, mindegy), noha tizenötször nyitottam-csuktam az összes ajtót (lehet, hogy nem is túlzok!). Hát mondom, oké, akkor felhívok pár ismerőst, hogy kinek van most egy üres garázsa vagy valami, mert így nem hagyhatom a parkolóban. Megpróbáltam elindítani - nem sikerült!
Hát most képzeljetek el egy helyzetet, ahol a kocsit sem bezárni sem elmozdítani nem tudjátok - illetve inkább ne, senkinek nem kívánom. Lemerült az akku is, hogy jól érezzem magam.
Biztos azért, mert negyed óráig rángattattam vele a zármotorokat... (ugye?).
Végigtelefonáltam pár nonstop szerelőt, autóklubot, végül egy közelben járőröző autómentő jött, bebikázta az autót, kicsit járattam, újraindítottam, működött. És a zár? Megjavult! Hogy mitől, és mi volt az oka, arról több lehetőség is eszembe jutott:
1. a kozmetikában túltolták a nedvességet vagy a szereket - kontakthiba, kiszáradás után oké (mondjuk 4 óra alatt? 8 fokban?)
2. a szépészeti kezelés rontott a korábbi helyzeten és végleg elvesztettem a zárakat (de ugye "megjavultak")
3. az akku alacsony szintje miatt valami furmányos logika szerint nem engedi ilyenkor zárva tartani az autót.
Amikor az autót a mentő életre keltette és sikerült már önállóan indulnia, akkor meg a távirányító nem működött, kénytelen voltam kulcsolni - ami szerencsére sikerült. Aztán járattam egy órát, hogy vegyen fel némi töltést az akku, utána már ment a távirányító is.
Köztetek biztos van olyan, aki ezt sokkal jobban érti, mint én, úgyhogy jöjjön a villáminterjús kérdés:
- ?!
norbi199229-10-2016 12:22:28 // 56279
Egyetértek a vezérműtengely rögzítéséhez, jó ha van célszerszám, DE egy kis leleményességgel mindent meg lehet oldani ;)
Valóban, szerelőmnek van felső holtpont mérője, ez volt kb a leg speciálisabb szerszám az egész művelet során. gondolom a légkulcs, villáskulcs csavarhúzó nem számít speciálisnak.
A legfőbb dolog a szerelőm ~15 éves tapasztalata volt, + a barna sopianae :) :)
Főtengely rögzítő? :D na jó, összejelölöd, nem mászkál az sehová sem. az eddigi sokszáz vezérlés amit kicserélt ,de lehet hogy inkább ezres ez a szám, szerintem gyűlt annyi tapasztalat, hogy rá mertem bízni a témát.
Valóban, szerelőmnek van felső holtpont mérője, ez volt kb a leg speciálisabb szerszám az egész művelet során. gondolom a légkulcs, villáskulcs csavarhúzó nem számít speciálisnak.
A legfőbb dolog a szerelőm ~15 éves tapasztalata volt, + a barna sopianae :) :)
Főtengely rögzítő? :D na jó, összejelölöd, nem mászkál az sehová sem. az eddigi sokszáz vezérlés amit kicserélt ,de lehet hogy inkább ezres ez a szám, szerintem gyűlt annyi tapasztalat, hogy rá mertem bízni a témát.
Csabo2229-10-2016 11:49:44 // 56278
Barny-val egyetértek, Norbival nem, mégis 1 HSZ-be irtam. de ezzel a kiegészitéssel már világos az álláspontom ;)
Csabo2229-10-2016 11:46:53 // 56277
A vezérmű tengelyeket valóban rögziteni kell. ha ezt máshogy is meg tudják oldani mint a spec célszerszámmal, akkor végülis meg lehet oldani, csak sokkal több fejtörésbe kerül. a gyertya helyére nem főtengely rögzitő kerül, hanem felső holtpont mérő. végülis egy tapasztalt szerelő akár egy lámpával is látja hol van a felső holtpont ha bekukucskál a gyertya helyén, de ilyenekből egyre kevesebb van az országban.
A JTD-hez valóban nem kell semmiféle célszerszám, de a TS-hez véleményem szerint jó ha van :)
De ez csak az én véleményem, bizonyára vannak sokkal okosabbak/tapasztaltabbak nálam.
Amúgy egy jól összerakott autót ha szervizelni kell, és nem saját maga csinálja az ember, akkor sztem szivességet tesz a kollégának aki később hozzányúl. illetve a saját anyukájának is, mert nem fog annyit csuklani :D
A JTD-hez valóban nem kell semmiféle célszerszám, de a TS-hez véleményem szerint jó ha van :)
De ez csak az én véleményem, bizonyára vannak sokkal okosabbak/tapasztaltabbak nálam.
Amúgy egy jól összerakott autót ha szervizelni kell, és nem saját maga csinálja az ember, akkor sztem szivességet tesz a kollégának aki később hozzányúl. illetve a saját anyukájának is, mert nem fog annyit csuklani :D
Barni14729-10-2016 10:59:06 // 56276
Megfelelő szerszám 2 db. vezérműtengely rögzítő amik a bütyköknél rögzít + 1 db főtengely rögzítő ha jól tudom a gyertya helyére kell becsavarni . Ezek nélkül nem lehetsz 100 % ban biztos a dolodgban .
Video
Video
antonov29-10-2016 10:29:44 // 56275
igen, 1.6 ts. amúgy semmi ilyen jellegű hibája nincs az autónak és nem is volt, csak a nevetségesen magas fogyasztás esetleges okára próbáltam megoldást találni, de mint kiderült ez végülis normális. a szíjat levettem, majd vissza is raktam, igaz, nem szerszámmal, hanem a jól bevált átjelölgetős módszerrel. azóta is napi használatban van. az általad említett fórumtársnál max azt tudom elképzelni, hogy elugrott a vezérlés a 9000-ik km-nél.
köszi! üdv!
köszi! üdv!
norbi199229-10-2016 08:14:38 // 56274
Na és mi az a megfelelő szerszám? :) 1 hete cseréltük vez módosítóstól kezdve az atya úristent is a vezérlésben, alap dolgokon kívül semmi nem kell hozzá, csak egy kis tapasztalat.
Aki pedig balfácán, az valóban ne kezdjen hozzá.
Aki pedig balfácán, az valóban ne kezdjen hozzá.
Kazes☻28-10-2016 23:36:54 // 56273
Mi ez 1.6 TS?
Ha benézel a 146 topicba (138017.hsz.) láthatod, hogy egy cartársnő úgy járt... 9000 km-t ment, mire baj lett a rosszul összerakott vezérléstől... aztán előkerült egy másik eset is, ennek kapcsán. Én megnézetném a helyedben, ha te nem tudod.
Ha benézel a 146 topicba (138017.hsz.) láthatod, hogy egy cartársnő úgy járt... 9000 km-t ment, mire baj lett a rosszul összerakott vezérléstől... aztán előkerült egy másik eset is, ennek kapcsán. Én megnézetném a helyedben, ha te nem tudod.
antonov28-10-2016 21:57:14 // 56272
igen, sajnos autópályát nagyon rég látott már szegény, de beiktatunk egyet. sejtettem, hogy érzékenyebb annál, hogy egy ilyen hibát toleráljon, de gondoltam hátha. : )
köszi mégegyszer!
köszi mégegyszer!
Csabo2228-10-2016 19:53:20 // 56271
Ha el van rakva pár foggal, akkor kizárt, h szépen járjon. főleg ha 1általán beindul, amiben nem vagyok biztos.
12l kicsit sok azért, 10ből el kéne járnia városban. lehet kéne neki egy hosszabb autópályás, nagyobb tempójú út, h a rendszer ki tudjon tisztulni.
12l kicsit sok azért, 10ből el kéne járnia városban. lehet kéne neki egy hosszabb autópályás, nagyobb tempójú út, h a rendszer ki tudjon tisztulni.
antonov28-10-2016 11:26:15 // 56270
szia!
köszi a választ!
ez szépen jár, viszon kicsit lomhácskának tűnik és városban elfogyaszt 12 liter üzemanyagot. a szíjat le kellett vennem és még mielőtt levettem láttam, hogy a két vezérműkeréken a gyári jel sehogy nem mutat értelmes dolgot (könnyen lehet, hogy nem is kell nekik, ezt nem tudom) ebből gondoltam, hogy esetleg a korábbi életében félrerakhatták kicsit. fogyasztásra adatokra eléggé változó értékeket találtam szóval ebből nem nagyon tudok kiindulni. könnyen lehet, hogy ez a normális állapot, csak az 1.4-es stilom ennél valamivel virgoncabb és 7 liter elég neki városban.
üdv!
köszi a választ!
ez szépen jár, viszon kicsit lomhácskának tűnik és városban elfogyaszt 12 liter üzemanyagot. a szíjat le kellett vennem és még mielőtt levettem láttam, hogy a két vezérműkeréken a gyári jel sehogy nem mutat értelmes dolgot (könnyen lehet, hogy nem is kell nekik, ezt nem tudom) ebből gondoltam, hogy esetleg a korábbi életében félrerakhatták kicsit. fogyasztásra adatokra eléggé változó értékeket találtam szóval ebből nem nagyon tudok kiindulni. könnyen lehet, hogy ez a normális állapot, csak az 1.4-es stilom ennél valamivel virgoncabb és 7 liter elég neki városban.
üdv!
Csabo2227-10-2016 20:41:53 // 56269
Sziasztok
Eladó 1 szett mustár (vagy krém) szinű -kinek hogy tetszik- bőrbelső 5 ajtós Alfa 147-be. Az ülések fűthetőek, kapcsolók benne vannak. Újszerű, gyönyörű állapotban vannak, egyedül a könyöklő elején van a bőr megrepedve. Autoglym LCB-mal kezelve, tömény bőr illatot árasztva várják az új tulajt. Első - hátsó ülések + könyöklő 55e huf.
Saját kép, de nem sikerült túl jól:
Eladó 1 szett mustár (vagy krém) szinű -kinek hogy tetszik- bőrbelső 5 ajtós Alfa 147-be. Az ülések fűthetőek, kapcsolók benne vannak. Újszerű, gyönyörű állapotban vannak, egyedül a könyöklő elején van a bőr megrepedve. Autoglym LCB-mal kezelve, tömény bőr illatot árasztva várják az új tulajt. Első - hátsó ülések + könyöklő 55e huf.
Saját kép, de nem sikerült túl jól:
Csabo2227-10-2016 20:30:46 // 56268
Ciao
Sztem szinkronizációs hibát ad. ha be is indul, össze-vissza jár. de egy TS vezérlés cserébe megfelelő szerszám nélkül felesleges belefogni.
Sztem szinkronizációs hibát ad. ha be is indul, össze-vissza jár. de egy TS vezérlés cserébe megfelelő szerszám nélkül felesleges belefogni.
antonov27-10-2016 10:09:24 // 56266
sziasztok!
szerintetek, ha egy 1.6 TS vezérlése el van rakva pár foggal akkor beindul vagy hibát dob?
köszi!
szerintetek, ha egy 1.6 TS vezérlése el van rakva pár foggal akkor beindul vagy hibát dob?
köszi!
Barni14724-10-2016 18:03:50 // 56265
Akkor jobbulást a vasnak !
Én Albáéktól vettem a termosztátot tavaly és ha jól emlékszem Behr-t küldtek .
Én Albáéktól vettem a termosztátot tavaly és ha jól emlékszem Behr-t küldtek .
Norci24-10-2016 17:14:56 // 56264
A vízpumpám tavaly lett cserélve teljes vezérléssel gyárira. Álló állapotban tartja a 90-et,mikor mozog akkor ingadozik. A termosztát mindenféleképpen cserés lesz. Ha megkergetem akkor is marad ez az állapot. Úgyhogy irány a doki.
kiger24-10-2016 09:48:39 // 56263
Ha változik a hőfok akkor nagy valószínűséggel termosztát, ha meghajtod az autót nem fűt jobban?
Barni14723-10-2016 20:08:15 // 56262
Mikor az enyém tönkrement, 70 foknál nem ment feljebb a víz-hőfok.
Barni14723-10-2016 19:40:33 // 56261
Városban vagy országúton?
Én ránéznék a vízpumpára is.
Én ránéznék a vízpumpára is.
Norci23-10-2016 19:18:32 // 56260
Nem áll fixen 90-en,hanem mozog 50 és 90 között.
Barni14723-10-2016 17:41:57 // 56259
Először a termosztátot cseréld , ha már írod hogy nem jó.
Mit értesz az alatt hogy ingadozik a hőfok?
Mit értesz az alatt hogy ingadozik a hőfok?
Norci23-10-2016 15:50:05 // 56258
Ha hidegre tekerem akkor hideget fúj.Ha át tekerem melegre,lehet hallani hogy dolgozik és a hideg is enyhül.Talán kicsit langyít,de minimális. Így is szerinted a motorral lehet a gond?
norbi199223-10-2016 15:38:29 // 56257
Üdv Cartársak!
Nos, tegnap délután megtörtént a "nagyszervíz"
Cserélt alkatrészek
-komplett SKF vezérlés szett, természetesen vízpumpával
-vezérlésmódosító csere
-hosszbordás szíj cseréje, vezető és a feszítő szétszedése kipucolása újra kenése
-hűtővíz csere
-ha már szét volt szedve, akkor kitakarítottam a szelepdeknit és a kartergáz szűrőt, olajsár 0 volt, de ha már ott járt a kezemben akkor miért ne
1-es hengernél a gyertyáknál volt minimális olaj, itt átengedett a gumi tömítés, de ezt is kitakarítottuk kapott 2 oldalra speckó motor összerakó pasztát, így nem lesz vele gond.
Nagyon király lett a gép, a dízelhang végleg megszűnt, úgy jár a motor mint egy svájci óra ;)
a munkafolyamatot a legjobb barátom végezte aki profi autószerelő, így vakon megbízok benne a segédmunkás én voltam :)
Nos, tegnap délután megtörtént a "nagyszervíz"
Cserélt alkatrészek
-komplett SKF vezérlés szett, természetesen vízpumpával
-vezérlésmódosító csere
-hosszbordás szíj cseréje, vezető és a feszítő szétszedése kipucolása újra kenése
-hűtővíz csere
-ha már szét volt szedve, akkor kitakarítottam a szelepdeknit és a kartergáz szűrőt, olajsár 0 volt, de ha már ott járt a kezemben akkor miért ne
1-es hengernél a gyertyáknál volt minimális olaj, itt átengedett a gumi tömítés, de ezt is kitakarítottuk kapott 2 oldalra speckó motor összerakó pasztát, így nem lesz vele gond.
Nagyon király lett a gép, a dízelhang végleg megszűnt, úgy jár a motor mint egy svájci óra ;)
a munkafolyamatot a legjobb barátom végezte aki profi autószerelő, így vakon megbízok benne a segédmunkás én voltam :)
kiger23-10-2016 14:46:46 // 56256
Pont múlt hétvégén javítottam, nálam a fűtésállító motor dobozában eltört a fogaskerék, ha tekertem az állítótt hallatszott, hogy állít, de nem volt csak hideg, bontott motorra cserélve működik.
Norci23-10-2016 11:59:07 // 56255
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy elment a fűtésem. Teljesen feltekerve a melegre,még langyosnak sem mondható a levegő amit befúj. Hideget nyom,és lehet hallani hogy váltana a fűtés ahogy tekerem. A termosztátomat igaz cserélni kell,(a hőfok ingadozik)de még azzal is tűrhetően befűtött. Most meg semmi,1-ik napról a másikra. Mi lehet?
norbi199221-10-2016 14:18:03 // 56254
Áááá nem tudom, az eredeti sokkal szebb :)
norbi199221-10-2016 14:17:35 // 56253
Holnap műtétbe kezdünk.
Vezérlés csere, módosítóval, szíjak cseréje, folyadékok stb. Várom ;) vége a díízel kerepelésnek :) Majd töltök fel képeket stb ;)
Vezérlés csere, módosítóval, szíjak cseréje, folyadékok stb. Várom ;) vége a díízel kerepelésnek :) Majd töltök fel képeket stb ;)
deejayy^147TS21-10-2016 00:20:03 // 56252
kiger20-10-2016 16:52:28 // 56251
Ha valaki nem szeretne forrasztani a fűtéskonzolhoz megjött a ledes izzó, egy nagyon kicsit bevilágít a kikapcsolt alsó ledekhez (klíma) de egyébként tökéletes, innen rendeltem: http://www.ebay.com/itm/291644645724
Wolf19-10-2016 17:55:20 // 56250
Szia!
Nagyon szépen köszönöm, ez az oldal lesz a bibliám, már látom!
Nagyon szépen köszönöm, ez az oldal lesz a bibliám, már látom!
Alfa Joe19-10-2016 09:08:23 // 56249
Szia Wolf!
Itt mindent meg találsz.
http://alfa-romeo.7zap.com/en/147/w8/
Itt mindent meg találsz.
http://alfa-romeo.7zap.com/en/147/w8/
Wolf19-10-2016 00:32:57 // 56248
Hah, megvan mitől zörög hátsó ajtó...előző tulaj megpróbált ránézni ablakemelő kapcsolóra, úgy járt mint én az elsővel...okosan belefolyt az egész...
Van valakinek képe hátsó ajtóról kárpit nélkül?
Kerestem videót, nem találtam kárpit leszedésről. Ha olyan van, linket is köszönöm.
Most már tényleg le kellene bontani kárpitot...
Még jó, hogy bal első ajtó kapcsolóját egy jobb első donorból javítottam, így most jobb hátsó tökéletes, (donorból, sajátj elektronikája, vagy csak a műanyag burkolatelem meg lent zörög valahol..)
Viszont bal hátsóba is kellene egy billenő.
Létezik olyan külön? Vagy megint donor?
Vagy minden mindegy alapon megpróbálom összefaragni a két billenőt egynek...az érdekes lesz...
Van valakinek képe hátsó ajtóról kárpit nélkül?
Kerestem videót, nem találtam kárpit leszedésről. Ha olyan van, linket is köszönöm.
Most már tényleg le kellene bontani kárpitot...
Még jó, hogy bal első ajtó kapcsolóját egy jobb első donorból javítottam, így most jobb hátsó tökéletes, (donorból, sajátj elektronikája, vagy csak a műanyag burkolatelem meg lent zörög valahol..)
Viszont bal hátsóba is kellene egy billenő.
Létezik olyan külön? Vagy megint donor?
Vagy minden mindegy alapon megpróbálom összefaragni a két billenőt egynek...az érdekes lesz...
kispeterz13-10-2016 17:39:53 // 56247
Sziasztok!
1-2 km megtétele után égett szagot érzek a motorháztető felső része (ablaktörlők alatt) körül...
Ez nem olyan jó, ugye?
1-2 km megtétele után égett szagot érzek a motorháztető felső része (ablaktörlők alatt) körül...
Ez nem olyan jó, ugye?
Inter156 (il mascalzone)13-10-2016 17:03:43 // 56246
Igen a gumik is gyengék,de most úgy is új télik kerülnek fel.
Ja még a váltó kulisszát kifelejtettem,az sem az igazi,de ahogy most tapasztaltam az egy 147 es betegség.
Az ára jó volt,a problémákat meg menet közben orvosoljuk :-)
Én meg azt hallottam,hogy aki olyan autót akar amire keveset kell költeni,az vegyen japán autót!
Mindegyik alfánkra kellett költeni rendesen,hát ez ezen túl is úgy lesz :-D
Ja még a váltó kulisszát kifelejtettem,az sem az igazi,de ahogy most tapasztaltam az egy 147 es betegség.
Az ára jó volt,a problémákat meg menet közben orvosoljuk :-)
Én meg azt hallottam,hogy aki olyan autót akar amire keveset kell költeni,az vegyen japán autót!
Mindegyik alfánkra kellett költeni rendesen,hát ez ezen túl is úgy lesz :-D
deejayy^147TS12-10-2016 21:26:43 // 56245
Az derék, akkor lesz vele munka :) Dehát az Alfákat szeretni kell, ahogy hallottam :)
Nekem akkor vált gyanússá, amikor megtudtam, hogy a 2004-es gyári gumik vannak rajta...
Nekem akkor vált gyanússá, amikor megtudtam, hogy a 2004-es gyári gumik vannak rajta...
Inter156 (il mascalzone)12-10-2016 18:19:55 // 56244
Köszi a jó kívánságot :-)
Inter156 (il mascalzone)12-10-2016 18:19:29 // 56243
Nekünk is messze volt Szeged,de bevállaltuk és megvettük!
Jó a kocsi bár persze vannak hibái ,hiába 12 éves :-)
Szép kívül belül.
Olaj csöpögése van,repedt a teknő,akkor a jobb hátsó keréknél rohadás van a küszöbnél,a jobb első ablak vezetővel van valami gond és sajna valaki nem kézi mosóba hordta az autót ,mert kicsit karcosak az ablakok. Ja és a fő bicska kulcsot kell rendbe hozni ,mert nem jó.
Kb ennyi a gond!
Jó a kocsi bár persze vannak hibái ,hiába 12 éves :-)
Szép kívül belül.
Olaj csöpögése van,repedt a teknő,akkor a jobb hátsó keréknél rohadás van a küszöbnél,a jobb első ablak vezetővel van valami gond és sajna valaki nem kézi mosóba hordta az autót ,mert kicsit karcosak az ablakok. Ja és a fő bicska kulcsot kell rendbe hozni ,mert nem jó.
Kb ennyi a gond!
Wolf12-10-2016 02:08:15 // 56242
Gratulálok hozzá. Kívánom szolgáljátok jól egymást sokáig.
deejayy^147TS11-10-2016 23:05:11 // 56241
Ezt én is néztem, szegedi, ha jól rémlik. Beszéltem a tulajjal is facebookon, csak elég messze volt sajnos. Majd számolj be, hogy alakul az élete :)
Inter156 (il mascalzone)10-10-2016 19:03:03 // 56240
Köszi :-)
Barni14706-10-2016 20:32:28 // 56239
Meg lett nézve a szekér elől.
Stabilizátor összekötő ( kutyacsont ) + toronycsapágy kuka.
Alsó, felső lengőkar, kormányösszekötő kezdi elhagyni magát.
Öröm, boldogság ......
Stabilizátor összekötő ( kutyacsont ) + toronycsapágy kuka.
Alsó, felső lengőkar, kormányösszekötő kezdi elhagyni magát.
Öröm, boldogság ......
Barni14706-10-2016 20:25:42 // 56238
Gratula! Sok balesetmentes és élményekben gazdag + hibamentes kilométert kívánok !
Inter156 (il mascalzone)06-10-2016 18:59:08 // 56237
Barni14702-10-2016 20:00:53 // 56236
Elvileg a vég állást tanítja meg az elektronikának.Én is csináltam amikor beázott.
Csabo2202-10-2016 19:18:18 // 56235
Ez mire jó? becsipődés gátlónak mutatja be a végállásokat?
Régi 147en sose kellett ilyet csinálnom, az "újban" pedig még sajna nem tudtam engedélyezni ezt a funkciót.
Ha van vkinek ver 2.8 utáni full MES, annak szivesen venném a jelentkezését, h nekem is legyen ilyenem.
Régi 147en sose kellett ilyet csinálnom, az "újban" pedig még sajna nem tudtam engedélyezni ezt a funkciót.
Ha van vkinek ver 2.8 utáni full MES, annak szivesen venném a jelentkezését, h nekem is legyen ilyenem.
Alfa Joe02-10-2016 18:06:34 // 56233
Köszi a frappáns választ de aki tudja hogy mit kérdeztem az már válaszolt is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?