Forum >> 156
Piritu - 1.000.00025-02-2013 16:48:18 // 135840
A Spider FRA értéke úgy ki szokott akadni az etanoltól, hogy magától nem is jött vissza, csak resettel...
alfa156geri25-02-2013 16:03:02 // 135839
sziasztok! 1.9 jtd motornál ha a kettős tömegű lendkerék a rossz akkor mi a hiba jelenség?? Ha vki találkozott ilyennel akkor a választ szívesen elfogadom!
Liquid25-02-2013 15:30:14 // 135838
okés, csak azért kérdeztem, mert ha viszed valahova akkor lehet elvárni hogy legyen célszerszám:)
Kka25-02-2013 15:09:40 // 135837
Persze, mért ne. Autószerelő a szakmám, megtudom én is csinálni azt amit a hozzá nem értő szerelők 5000-s órabérrel, csak ilyen rögzítőt kell szereznem.
hg6idn25-02-2013 15:00:12 // 135836
Annyi haszna azért van, hogy az adaptív (öntanuló) paramétereket alapra állítja :). Hibás jeladók esetén el tud mászni a rövid-, hosszú távú keverék illesztési paraméter(ek),.
Alkatrész csere után nem ártalmas.
Mareámmal sokat játszottam etanol használat mellet.
Alkatrész csere után nem ártalmas.
Mareámmal sokat játszottam etanol használat mellet.
Imyx25-02-2013 14:24:24 // 135835
"Self adaptation reset" nem sokat ér.
Utána nem kell üresben járatni.
Utána nem kell üresben járatni.
Imyx25-02-2013 14:12:30 // 135834
Én 38-ért vettem tavaly a JTS-be, az Albától, 1 év garanciával.
Imyx25-02-2013 14:11:16 // 135833
Bosch-al fog működni csak, legalábbis hosszabb távon :)
Dante25-02-2013 14:02:00 // 135832
Ha lesz végre egy kis időm, lebontom majd a szívócsövet és megnézem milyen légmennyiségmérő van benne, meg akkor már azt is nem-e szív valahonnan falsot.. Amúgyis akarok cserélni egy levegőszűrőt.
Gyártmányra melyek amúgy a "megbízható" légmennyiségmérők?
Gyártmányra melyek amúgy a "megbízható" légmennyiségmérők?
Liquid25-02-2013 13:41:10 // 135831
te fogsz otthon vezérlést cserélni?
Kka25-02-2013 13:08:14 // 135830
Kész rablás azért, hogy életemben 2x max 3x használjam 30 percig :D
Még megrágom a dolgot, lehet megpróbálok valahonnan kölcsönkérni :D
Még megrágom a dolgot, lehet megpróbálok valahonnan kölcsönkérni :D
szeda25-02-2013 13:01:19 // 135829
Megoldottam, 3000-ért :D
mreni25-02-2013 12:04:57 // 135826
tizen pár ezer volt anno
mreni25-02-2013 12:04:08 // 135825
Cam timing lock tool és/vagy Camshaft Alignment Lock Tool néven találod meg ebay-en,ha jól rémlik :D
Kka25-02-2013 11:48:30 // 135824
okéjó, és mi ennek a neve külföldiül? :D
Hardy25-02-2013 11:21:04 // 135823
Létezik! Ha ki van véve vidd el és rakass bele. Pár perc alatt megvan és sok helyen megvárható. Vagy új.
szeda25-02-2013 10:35:06 // 135822
Sziasztok,
létezik az hogy a hátsó futómű támasztó karjaiba (tehát amik keresztben állnak és oldalanként kettő van) a szilentet külön nem árulnak csak komplett kart? Vettem egy szilentet de kicsi bele.szerintem a kerékagy alatti szilent lesz amit adtak.
Keresnék akár bontottat sürgősen ma Érd közelében.A Budakeszi kartárs számát elvesztettem...
létezik az hogy a hátsó futómű támasztó karjaiba (tehát amik keresztben állnak és oldalanként kettő van) a szilentet külön nem árulnak csak komplett kart? Vettem egy szilentet de kicsi bele.szerintem a kerékagy alatti szilent lesz amit adtak.
Keresnék akár bontottat sürgősen ma Érd közelében.A Budakeszi kartárs számát elvesztettem...
redbull9025-02-2013 09:54:51 // 135821
Sziasztok!
Alfa Romeo 156 1.9jtd 99-es évjárathoz keresek
1. Óracsoportot (üzemanyag+óra+vizhöm) ami működik világít rendesen!
2. Klímás fűtésvezérlő panelt ami világít működik minden gomb rajta!
3. Alsó + Felső jó állapotú turbócsövet!
Egyenlőre ár információt kérnék mindenről!
Köszönöm!
Alfa Romeo 156 1.9jtd 99-es évjárathoz keresek
1. Óracsoportot (üzemanyag+óra+vizhöm) ami működik világít rendesen!
2. Klímás fűtésvezérlő panelt ami világít működik minden gomb rajta!
3. Alsó + Felső jó állapotú turbócsövet!
Egyenlőre ár információt kérnék mindenről!
Köszönöm!
mreni25-02-2013 09:30:48 // 135820
milyen légtömegmérőt vett bele?
én azért utánanéznék,nekem LMM gyanus a dolog így elsőre.
én azért utánanéznék,nekem LMM gyanus a dolog így elsőre.
mreni25-02-2013 09:29:15 // 135819
Ebay-en van olcsón,vagyis szokott lenni.
Diag interface nem kell? :D
Diag interface nem kell? :D
Kka25-02-2013 09:26:21 // 135818
Vezérlés rögzítőt hol lehetne kapni, vagy ki tud gyártani? 1.8-as mocihoz kellene.
Neten találtam készletet 65e-ért, de azt hiszem azt kihagyom, nem kell nekem az egész Fiat-Alfa családhoz :D
Neten találtam készletet 65e-ért, de azt hiszem azt kihagyom, nem kell nekem az egész Fiat-Alfa családhoz :D
GTPeti24-02-2013 21:56:08 // 135817
Az a baj, hogy ha valami "hardveres hiba" van az autóban azt nem fogja megoldani a resetelés. De van értelme, persze, nem azt mondom, hogy nincs. Az én benzinesemen falsszívás okozta a torpanást.
Dante24-02-2013 21:30:03 // 135816
Az Akkusarus dolgot próbáltam már.
Még január elején 1ik este melóból hazafele játszotta velem az autó, hogy minden egyes alkalommal mikor üresbe tettem le akart fulladni. 2-300as fordulatról szedte magát vissza majd csak azután állt be alapjáratra. Teljesen mindegy volt neki hogy 3000-es fordulatról nyomtam be a kuplungot vagy 1000-ről. Ha sebességben léptem le a gázról akkor is érezhető volt hogy hatalmasat ránt a hirtelen motorfék. Majd ahogy hazaértem, gondoltam kipróbálom ezt az akkusaru le, várakozás, akkusaru vissza, 90 sec gyújtáson, 90 sec gyújtás nélkül, majd negyed óráig alapjáraton pöfékelés dolgot. Azóta nem csinált ilyet szerencsére. Bár lehet csak egy pillanatatnyi üzemzavar volt, és amúgyis megoldódott volna ha leállítom és újra beindítom.
Viszont az állítólagos "reset" után sem lett másabb az autó, ugyanúgy ment mint előtte. Ami viszont zavar, hogy azóta is ugyanúgy torpan hidegen 1500-as fordulat alatt. (Illetve nagy ritkán melegen is torpan néha néha egyet, de azt ritkábban) Szóval kipróbálnám ezt a Self adaptation reset-et, s bár kétlem, hogy ennyit számítana, de hátha ér valamit, mert az előző tulaj elvileg ősszel vett bele új légtömegmérőt, ugyanilyen torpanás miatt.
Kérdés csak az, hogy ezután is kell-e hagyni alapjáraton pöfékelni, vagy nem?
Még január elején 1ik este melóból hazafele játszotta velem az autó, hogy minden egyes alkalommal mikor üresbe tettem le akart fulladni. 2-300as fordulatról szedte magát vissza majd csak azután állt be alapjáratra. Teljesen mindegy volt neki hogy 3000-es fordulatról nyomtam be a kuplungot vagy 1000-ről. Ha sebességben léptem le a gázról akkor is érezhető volt hogy hatalmasat ránt a hirtelen motorfék. Majd ahogy hazaértem, gondoltam kipróbálom ezt az akkusaru le, várakozás, akkusaru vissza, 90 sec gyújtáson, 90 sec gyújtás nélkül, majd negyed óráig alapjáraton pöfékelés dolgot. Azóta nem csinált ilyet szerencsére. Bár lehet csak egy pillanatatnyi üzemzavar volt, és amúgyis megoldódott volna ha leállítom és újra beindítom.
Viszont az állítólagos "reset" után sem lett másabb az autó, ugyanúgy ment mint előtte. Ami viszont zavar, hogy azóta is ugyanúgy torpan hidegen 1500-as fordulat alatt. (Illetve nagy ritkán melegen is torpan néha néha egyet, de azt ritkábban) Szóval kipróbálnám ezt a Self adaptation reset-et, s bár kétlem, hogy ennyit számítana, de hátha ér valamit, mert az előző tulaj elvileg ősszel vett bele új légtömegmérőt, ugyanilyen torpanás miatt.
Kérdés csak az, hogy ezután is kell-e hagyni alapjáraton pöfékelni, vagy nem?
GTPeti24-02-2013 21:14:47 // 135815
GTPeti24-02-2013 20:56:35 // 135814
SZVSZ akkusaru levételével NEM tudod resetelni az ECU-t. A negyedórás alapjáraton ketyetgtetés állítólag működik. No meg, a MES-sel történő dolog, amit írsz.
Dante24-02-2013 20:54:55 // 135813
Valaki próbálta már Multiecuscan-ben a Self adaptation reset-et? Leírás alapján ez ugyanaz a reset mint ahogy akku saru levételével tudjuk reset-elni a motorvezérlőt.
Érdemes kipróbálni, illetve, ez után is kell egy negyed óráig alapjáraton hagyni az autót?
Vagy tévedek, és ez mégiscsak más? Ha valakinek van bármi infója ezzel kapcsolatban, arra kiváncsi lennék, nem akarok csak úgy mindjárt nekiesni és kipróbálni.
Érdemes kipróbálni, illetve, ez után is kell egy negyed óráig alapjáraton hagyni az autót?
Vagy tévedek, és ez mégiscsak más? Ha valakinek van bármi infója ezzel kapcsolatban, arra kiváncsi lennék, nem akarok csak úgy mindjárt nekiesni és kipróbálni.
Dante24-02-2013 20:30:14 // 135812
Top Gear-ben is vendégeskedett, ott úgyemlékszem szintén megemlítették, hogy ez volt az egyetlen rendes autója :)
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo"
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo"
Lambi15624-02-2013 19:10:18 // 135811
Felpróbáltuk a Bosal-t is ma. Olyan folytott hangja lett. Szép szolíd. Nincs az a Ladás visítás 3000 felett, mint a mostanival. Szerencsére szétszedhető a hátsó futóműnél a rendszer, ugyhogy meghagyom a mostanit is, majd találkozók előtt felteszem, végülis csak egy bilincs :)
sparco24-02-2013 19:10:15 // 135810
Tudtátok, hogy Danny Boyle rendező úr több évig is egy 156-t hajtott? :)
Ezt ma hallottam, mint érdekességet. :) Azért amerikában nem mindennapi járgány egy Alfa!
Filmjei többek közt: Gettómilliomos, 127 óra...
Ezt ma hallottam, mint érdekességet. :) Azért amerikában nem mindennapi járgány egy Alfa!
Filmjei többek közt: Gettómilliomos, 127 óra...
sparco24-02-2013 18:59:30 // 135809
Nekem is bejön a hangja... bár kérdés, hogy hosszú távon tényleg mennyire idegesítene! :D
GTPeti24-02-2013 17:11:59 // 135808
Van egy szimpatizánsunk odaát is. :))
Imyx24-02-2013 11:09:26 // 135807
Jó hangja van!! :-).
Lambi15624-02-2013 10:35:57 // 135806
Brospeed Bosal dob van fent valakinek? Havernál van egy, oda is adná (mivel nincs kocsija), de nem tudom milyen lenne a hangja, feleslegesen meg nem vagdaltatnám szét a kipuffot. A mostani hangja rohadtul üvöltős 3000 felett, alatta viszont szép mély viszont visszadurrog..
Hosszabb utakon többnyire 3000 felett forog és elég idegesítő egy idő után.
Viszont azt sem szeretném ha "jellegtelen" hangja lenne.
Szívesen fogadom a javaslatokat!
A mostani hang: http://www.youtube.com/watch?v=Bp5BcEYgMJ8
A visszadurrogás ami idegesít: http://www.youtube.com/watch?v=H6hGTbOM--o
Hosszabb utakon többnyire 3000 felett forog és elég idegesítő egy idő után.
Viszont azt sem szeretném ha "jellegtelen" hangja lenne.
Szívesen fogadom a javaslatokat!
A mostani hang: http://www.youtube.com/watch?v=Bp5BcEYgMJ8
A visszadurrogás ami idegesít: http://www.youtube.com/watch?v=H6hGTbOM--o
Imyx24-02-2013 08:38:44 // 135805
Nagyon jó lett a belső tér.
Jobban nézne ki, ha legalább 2 cm-t lejjeb lenne a hátulja. Így se vészes egyébként.
Jobban nézne ki, ha legalább 2 cm-t lejjeb lenne a hátulja. Így se vészes egyébként.
Liquid24-02-2013 00:09:34 // 135804
gyári dobozban van. én nem szórakoztam a márkák keresgélésével. Annyit tudok csak hogy a hosszbordás Dayco volt.
Kka23-02-2013 22:28:33 // 135803
és az milyen márka? :D
GTPeti23-02-2013 22:25:33 // 135802
A forrócsokiban látok esetleg fantáziát. :)
Roll198323-02-2013 22:25:22 // 135801
Szerintem nem ég mindig. Ha nyitom ki, akkor kapcsolódik és amikor csukom vissza és kb. még 1 centi van a teljes becsukásig, akkor már nem ég.
Frucsi23-02-2013 22:21:30 // 135800
Kösziiiiii!Forró rágógumi.....megoldom....máshova teszem!:D
Kka23-02-2013 22:19:12 // 135798
Szijj cserék le van blogozva valakinek nem tudjátok? Na meg miből milyen márkát érdemes?
Ma megnéztem s a hosszbordás szíjam eléggé repedezett már, s gondolom a vez szijj sincs jobb állapotban akkor :/
Ma megnéztem s a hosszbordás szíjam eléggé repedezett már, s gondolom a vez szijj sincs jobb állapotban akkor :/
Kka23-02-2013 22:10:07 // 135797
értelek :) végül is jó így, nekem pont fordítva áll most sajnos :D
Kka23-02-2013 22:08:02 // 135796
nekem az összes volt autómnál meleg volt ott mikor hosszú távot mentem, azoknál azon rész mögött volt a fűtőventi, s idővel ennyire felmelegítette azt a részt is. Gondolom az alfával is így van.
Frucsi23-02-2013 22:04:31 // 135795
Nem nem ég, csak nagyon meleg az oldala, gondoltam hátha valami rendellenes.....
GTPeti23-02-2013 21:58:25 // 135794
Annak az izzónak nincs külön kapcsolója tudtommal. Amikor ég a műszerfalvilágítás, akkor ég az az izzó is. SZVSZ amúgy sem csinál az olyan meleget a maga pár wattjával.
sparco23-02-2013 21:58:17 // 135793
Nem állítható sajna...csak ültetőrugók vannak alatta...
Előző tulaj állítólag hátulra is ültetőrugót rakott...
Mondjuk alacsonyabb is, mint az SW-m... meg akarom majd cserélni az sw rugóival,
ez marad gyári magas, és az sw alá mennek ezek a rugók.
De filózok, hogy a hátulján módosítsak-e valamit... :S
Előző tulaj állítólag hátulra is ültetőrugót rakott...
Mondjuk alacsonyabb is, mint az SW-m... meg akarom majd cserélni az sw rugóival,
ez marad gyári magas, és az sw alá mennek ezek a rugók.
De filózok, hogy a hátulján módosítsak-e valamit... :S
Roll198323-02-2013 21:53:54 // 135792
Nem ég folyton az izzó a hamutartónál?
Frucsi23-02-2013 21:35:57 // 135791
SZiasztok!
Az normális ha forró a középkonzol alja, a középső tárolórekesznél, pedig a szélévdőre van állítva a levegő.olvad a rágóm....:D
Köszi, ciao!
Az normális ha forró a középkonzol alja, a középső tárolórekesznél, pedig a szélévdőre van állítva a levegő.olvad a rágóm....:D
Köszi, ciao!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?