Forum >> 156

GTPeti07-11-2014 21:03:16 // 147140
Nem csodálkoznék nagyon, ha lenne benne valami tudatosság, ha a JTS-eknél a lájtos menetnél csak 80 fokos lenne a víz. Majd ha lesz rá energiám notebookkal megyek egy 50km-t pályán, jól megloggolom.
GTPeti07-11-2014 21:01:40 // 147139
Bocs, de ha 6 termosztát volt benne, akkor én erősen gyanakodnék a helyedben...

Az enyémben zsír új gyári van és pontosan ott a vonal, ahol előtte. :) Ha lájtosan megyek, akkor bizony nem áll 1-2mm-rel a 90-es osztás előtt. Ha viszont kicsit jobban nyomom, beáll oda. De majd pontosan megfigyelem és infrás hőmérővel kiderítem a hőfokot.
Piritu - 1.000.00007-11-2014 20:38:57 // 147138
"vizhofok kb 70-75fok" - ez azt jelenti, hogy nem éri el a 90 előtti vonalat se? Mert a vonal 80 foknak felel meg.
Pisti130007-11-2014 20:35:00 // 147137
Sziasztok!

Most lett tele a t.kom...
A 6. Termosztatot teszem a jts-be de ez sem jo.
A gyari behr italia volt benne, elcseszodott. Vettem starlinet, gatest es meg sorolhatnam, vagy tul koran nyitott vagy tul keson zart. Lenyeg hogy a vizhofok kb 70-75fok volt 20km utan... Most az Alfadepotol vettem bontottat (a lelkukre kotottem hogy ha mas nem csak fujjanak bele teszt keppen) 2 nap utan megjott es ez is szar. Atenged... Pedig behr italia.
Valakinek valami olyan forrasa ami lehet hogy mukodik?:)

Mas:
Szarakodott az alapjaratom. Eloszor az egyes majd miutan cserelve lett a 4es gyujtotrafora panaszkodott. Mindezek elott lett benne legtomegmero cserelve, de meg mindig egyenetlen. 840-950kozott ugral. A 4 lambda jonak tunik bar a 2hatso kozott van 10% elteres de az ecu ezert nem panaszkodik.
Mi lehet a hiba???
Rizzo06-11-2014 22:16:08 // 147136
Még csak 17000-et mentem azóta.
Stringwalker06-11-2014 18:28:36 // 147135
Nekem ez a 30. autóm. A legszemetebb valami egy 316-os bömös volt. ... akkor most ?
Úgy is vettem, hogy szar az egész. Tudtam, hogy vacak, de arra volt pénz :) Azután jött egy igazi szép ugyan abból a típusból. Hibátlan volt :) Tanulság, nem kell vackot venni .
kerekesim06-11-2014 16:52:14 // 147134
Ez egy idióta
Bomi06-11-2014 16:39:47 // 147133
...szánalmas ez a cikk vagyis a hirdetés! Miért kell így lejáratni eg márkát azért mert neki nem volt szerencséje??? (nyilván ennek is meg van az oka)
Most legalább a sok németautópárti küldözgetheti egymásnak a linket kárörömködve.

Nem tudom megérteni az ilyen embereket...
AdiArsenal06-11-2014 14:17:12 // 147132
http://garazsmenet.postr.hu/nem-is-eladni-akarja-hanem-kalapaccsal-szetverni?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-p&utm_campaign=sec
Ricoe15606-11-2014 14:14:20 // 147131
Hát inkább városban használjuk. Lehet maradok a 16-os kerekeknél...Csak a keret (80k) akkor a Barumot P3-at engedi meg :-/
Rolee4606-11-2014 14:14:03 // 147130
De ha gepre csatlakoztatjak az kiirja talan a hibat.
Rolee4606-11-2014 14:10:24 // 147129
Hello.Vedd le a motorvezerlorol a csatikat es nezd meg nincs-e eloxidalodva.Nekem pont a mult heten volt ilyen problema igaz,hogy az inditasgatlo lampa se aludt el.Hatha ott lesz a gond!?
JulesTS06-11-2014 08:53:59 // 147128
A vékonyabb a szűz hóban jobb. Gondolj arra, hogy hányszor lesz szükséged szűz hóban autózni...
Ha szinte csak városban használod, nem kell letakarítatlan országúton sokat járkálni, akkor a szélesebbet választanám.
Inkább a 15..16..17 collos felni ami meggondolandó, hogy milyen magas gumi nyeli el majd a felfagyott utak ütéseit...
156_eswé06-11-2014 08:37:43 // 147127
Sziasztok!

Mostanában menet közben kigyulladnak ezek a lámpák.( egyszerre )
Hol keresgéljek? Azt tudom, hogy a VDC System-hez van valami köze...
speer06-11-2014 07:29:05 // 147126
Kössz szépen.
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-11-2014 07:03:03 // 147125
Ha a futóműben található lengőkarokra gondolsz, akkor igen megegyezik mind. Összes benzin-diesel-156-147-gt
pepegino06-11-2014 06:41:53 // 147124
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne,hogy 156 os lengővilla azonos e mindegyik modellnél és motortípusnál? Gondolok itt 1.9 jtd vagy 2.4 jtd re vagy benzines típusokra.
Hardy06-11-2014 06:00:38 // 147123
Mennyit mentel vele azota. En is akartam a felsonel cserelni a masik automon de azt mondták az Alfisti- nel hogy igaz maga ellen beszél de vegyek csak lengokart. Ne csereljem ki csak a felsoket mert tonkre fogja tenni az alsokat rovid idon belűl. En viszonylag sokat megyek vele 40-50 ezer per év.
Rizzo05-11-2014 23:40:06 // 147122
Engem ez a cikk győzött meg .Totalcar
Egy vizsgán már voltam ott nem szóltak semmit.
Bár nem is voltak nagyon alaposak. A stab szilent meg nem is látszik.De én nem akarom rád eröltetni.
Dante05-11-2014 23:19:48 // 147121
A poliuretánnal viszont az nekem a para, hogy nálunk azokat nem szivesen látják műszaki vizsgán. Megkérdeztem az autóklubot, azoknál azonnal kidobják a vizsgáról az autókat, szimplán mert "tuning alkatrész". Honda márkaszervízben is kérdeztem (ismerős révén), hát ott is nagyon húzták a szájukat rá. Szóval én maradnék a gyári megoldásnál, és lehet inkább egy komplett új stabrúd lesz akkor belőle.
Rizzo05-11-2014 22:43:48 // 147120
Az első tengelynél csak a felső lengőkarokhoz ,a hátsó tengelynél mindenhova strongflex szilentet raktam. Egyszer újra kellett zsíroznom a felső lengőkart, de semmi kopás nem látszott rajta.Hátul semmi gondom sincs.Szóval nekem bevált.
Dante05-11-2014 22:31:45 // 147119
Köszi!
S Neked azóta jól bírják a szilentek a használatot?
Rizzo05-11-2014 22:19:44 // 147118
Nem egy hanem két éve cseréltem a szilentet.Leírtam a blogomba a csere menetét hátha segít, (eléggé szívatós meló).
Rizzo05-11-2014 22:11:24 // 147117
Szia
Aranyti-nak igaza van, én is csak szilentet cseréltem egy évvel ezelőtt,
de már kopog ismét.De most se fogok komplettet venni inkább megpróbálom a poliuretán szilentet.Azok már beváltak a felső lengőkaroknál.
poliuretán szilent
Ricoe15605-11-2014 20:12:16 // 147116
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat :)
kerekesim05-11-2014 20:05:14 // 147115
Hardy kolléga jóvoltából hozzájutottam a 156 kezelési útmutatójához, melyből csináltam jó pár darab nyomtatott, lefűzött példányt. Ha valakit ilyen formában érdekelne, jelezze. El tudom postázni, esetleg el is lehet jönni érte térítés mentesen.
Liquid05-11-2014 19:39:58 // 147114
Miután megvettem a 156-ot, vettem hozzá acélfelnit meg 185/65R15 téligumit, mert mindenki azt mondta télen keskeny gumi köll. Viszont baromira nem volt jó közlekedni velük. Oldalszélben nagyon instabil volt, meg úgy általában kóválygós, nyúlós. 2 Évad után úgy döntöttem hogy lecserélem. 205/60R15 lett, és visszatért a királyság télen is :)
Nagyon sokat számít.
Szóval ha belefér az árkülönbség akkor inkább a 16-os, vagy esetleg 15-ös 205-ös, bár az se olcsó. Ellenben nem fogod érzékelni a váltást.
Az én véleményem az hogy ha nem jársz hegyekben akkor többet találkozol télen sónedves, vagy simán száraz aszfalttal, mint tökig érő hóval, így nagyon nem éri meg a "'szívás". Ha meg lerottyan a hó, hát kicsit óvatosabb vagy oszt jóvan.
Dante05-11-2014 19:15:06 // 147113
A 205ös gumik azért több tapadást és stabilitást nyújtanak, ezért biztosan előnyösebb. Ennek a "télre jobb a keskeny gumi" hiedelemnek tudtommal nincs sok valós igazságtartalma, ennek ellenére én is most a 185/65 R15 mellett döntöttem. A 205/60 R15 szerintem mindenkinek alapból felejtős mert rettenetesen drága (majdnem 2x annyiba kerül mint a 185ös). De inkább úgy voltam vele, hogy megveszem ebben a méretben talán az egyik legjobb márkát (új Pirelli Snowcontrol 3-masokra esett a választás 17.000 / db áron), minthogy valami ratyibb márkájút csak azért mert szélesebb. Plusz nekem megvolt kötve a kezem mert adott a 15"os felni télire...
Ricoe15605-11-2014 18:34:07 // 147112
Ha minden igaz Mesa tulajdona (volt).
speer05-11-2014 18:32:03 // 147111
sziasztok , tud valaki valami infót erről? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.0_16v_t._spark_selespeed-8382607
Ricoe15605-11-2014 18:32:00 // 147110
Sziasztok.
A téli gumit vásárolván rájöttem hogy a gyári méret (185/65 R15) jobban megfelelne a pénztárcámnak. Ellenben R16-os tartalék kerekeim vannak ami nem lenne probléma, mert eladható. Erre 205/55 R16 az ajánlott.Néztem is ebben a méretben gumikat (Barum P3,nokian wr D3,Verd Snowtrack 5) majd 6ezer forint a különbség....

Kérdésem az lenne, hogy pusztán használhatóság,biztonság tekintetében melyik lenne az előnyösebb? Olvastam ezt is, azt is. Vékony kerék vs. széles kerék... Van valakinek tapasztalata a két mérettel?
Köszönöm.
kerekesim05-11-2014 12:38:33 // 147109
Valóban több méretben van hozzá szilent, és van amelyikben csak pár tized mm a különbség, tehát nagyon pontosan kell megvenned a csere alkatrészt.
Nem olyan nagy meló kicserélni a szilenteket, de tényleg csak ideiglenes megoldás. A komplett csere a biztos, úgy valóban megelőzöd a későbbi plusz kiadást.
Dante05-11-2014 11:01:50 // 147108
Szia!
Köszi az infót, szerintem megpróbálkozunk vele azért, hátha több szerencsém lesz. Tudom, hogy nagy munka kicserélni, de ketten szerelő jóbarátommal megoldjuk majd az aknájában. :)
aranytl05-11-2014 10:25:10 // 147107
Szia, elsőnél akarsz cserélni? Mert a szilent csere sajnos időleges megoldás, ha teheted inkább kompletten cseréld a stabililzátort.
Tavaly májusban cserélték ki, már akkor látszott, hogy a régi megkoptatta kicsit a rudat, de adtunk egy esélyt. Mára annyira hangosan kopog a legkisebb egyenetlenségnél is, hogy komolyan elgondolkodtam egy komplett cserén. 30eFt + munkadíj, nem olcsó :(
Amúgy a Birth B340 számú szilentje az gyári szilent, Bárdinál van.
Skodra05-11-2014 09:50:37 // 147106
Szia! Igen, több féle mérettel szerelték! legjobb ha megméred a stabrudat,én is így tettem...!
zalan04-11-2014 22:07:15 // 147105
lemaradt..
zalan04-11-2014 22:06:37 // 147104
Hi! Már sajnos nem emlékszem melyik cartárstól lett véve: kayaba gátló mind a 4 és gyári sport rugók kerültek be (1,5-2,0mm) az elsejével semmi bajom de a hátulja :O szerintetek ez így okés ??
Dante04-11-2014 21:17:47 // 147103
Sziasztok!

Stabrúd belső szilentjeinek cseréje előtt állok, és ahogy néztem pl unixnál többféle belső átmérőjű szilenteket lehet oda kapni. Lehetséges ez, hogy különféle átmérőjű stabilizátor rúdakkal szerelték a 156okat gyárilag?
Van valami ami alapján a megfelelő méretű szilent behatárolható? Vagy szimplán csak a legjobb ha megmérem mekkora a stabrúd átmérője?

Köszi előre is a segítséget!
kerekesim04-11-2014 20:16:28 // 147102
Már meg is rendeltem :)
JulesTS04-11-2014 18:53:59 // 147101
Sziasztok! Új vagyok (ez az első hozzászólásom :O) )...
Nekem is max 70 fokig megy fel. Infra hőmérővel néztem a termosztátnál 74 fokot, szóval a hőmérőm jó. Be is ütemeztem hétvégére a termosztát cserét...
Bomi04-11-2014 15:04:05 // 147100
Akkor itt az ideje termosztátot cserélni! :)
kerekesim04-11-2014 12:35:59 // 147099
Nekem folyamatosan 50 fokon áll a mutatóm, csak hosszas várakozás után mászik fel max. 70-ig.
Poseidon04-11-2014 09:58:45 // 147098
Sziasztok!

Eladó bontásra 156 2.0 TS 16V Distinctive + Momo világos (vajszínű?) bőrbelső autóm.

Bal eleje, motorháztető, bal első ajtó, bal hátulja sérült.
Hűtők, motor, üvegek, a teljes belső sértetlen. "Káresemény" nem történt, légzsákok nem nyíltak ki, érvényes okmányokkal, műszaki vizsgával rendelkezik december közepéig.

Képek hétvégén lesznek. Az autó Dorogon megtekinthető megbeszélés szerint.

Árra vonatkozóan ajánlatot várok.

Részletek magánban ha érdekel +36-30-640-9904

Köszi,

Gabriel

(előre is elnézést a keresztposztért)
MEO03-11-2014 20:22:51 // 147097
Az enyémbe az van kb 2 éve és vagy 25 000 km óta ! Autópályán beáll 90 fokra, városi forgalomban ingázik 85 és 93 között.!
GTPeti02-11-2014 21:57:20 // 147096
Nem a márkától függ, hanem, hogy melyik verzió. Ált. rá szokták írni a nyitási hőfokot.
Hardy02-11-2014 21:07:32 // 147095
Nem tudom csak olvastam. Valaki azt írta neki beáll vernettel 90 re. Nekem az a baj ha 20 fokon van a fűtésem akkor 80 felett van egy kicsivel de ha felrakom 25 re mert fáznak akkor lemegy a 80 as alá egy kicsit.
Roll198302-11-2014 17:54:56 // 147094
A Behr helyett Vermetet akartam írni. :)
Roll198302-11-2014 17:54:19 // 147093
Nekem Facet van, az 87-88 fok-nál nyit. A Behr az 90-nél nyitna csak?
ystuc02-11-2014 17:02:58 // 147092
Ritka kincs Alfa 156-ra! Ára 22ezer jó magyar Forint.
Eladó eredeti Alfa Romeo keresztrúd pár tetőre. Gyári felfogatási pontokra illeszkedik. Sajnos a 4 darab Alfa logós takaróelemből csak 3 darab van meg, de 2 kulcs van hozzájuk. Új ára Alfisti.net-en 169 € (~52.000 Ft) + szállítási költség. Sportwagonra a tetőkorlátos kivitelre is fel lehet rakni. (Bár ezt nem próbáltam, de elvileg a magassága miatt kivitelezhető)
Megtekinthető, kipróbálható Újpesten, vagy Angyalföldön.
Fontos: Csak a keresztrudak eladóak, az ár tetőbox és biciklitartó nélkül értendő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardy02-11-2014 12:27:19 // 147091
Sziasztok?
Erdeklodnek hasznal valaki Vernet termosztatot? Mennyire jo mennyire all be a hofok 90 re. Nekem Behr van benne de nem birt sokat mar ha 100 al megyek es rajta van a futes akkor alig éri el a 80 fokot. Inkabb alatta van. Cserelni kene es erre gondoltam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.