Forum >> 159
mzo04-01-2015 12:20:59 // 63006
1.9 D? Na olyannal még nem mentem. :) Apámnak 2.0 HDI van, fasza kis autó.
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2015 12:20:17 // 63005
nem tudom milyen a GM akku, de a mi cégesünkbe ami kompót 2005-ös és 2 éve cseréltünk benne akkut ...
mzo04-01-2015 12:05:26 // 63004
Áh a Corsánk még mákosabb, az 2007-es és még szintén a gyári Vartája dolgozik benne. :)
.......................04-01-2015 11:59:34 // 63003
Elég az
http://wiki.ham.hu/index.php/Ólomakkumulátor
http://wiki.ham.hu/index.php/Ólomakkumulátor
Szabolcs 15904-01-2015 11:57:04 // 63002
Liquid04-01-2015 11:56:01 // 63001
hmm, akkor lehet hogy nekem se a csepptöltő miatt ment tönkre?
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2015 11:51:47 // 63000
a mákos :))
Haddel04-01-2015 11:35:54 // 62999
Shadin04-01-2015 11:18:59 // 62998
Az enyém nem csinálja, mondjuk tavalyi az aksi.
Viszont -10 környékén így is lassan pörgeti meg a motort. Lehet önöndító probléma is? Ahogy öregszünk, egyre másra furi betegségek jelentkeznek :-D
Ez a leépülés?
Viszont -10 környékén így is lassan pörgeti meg a motort. Lehet önöndító probléma is? Ahogy öregszünk, egyre másra furi betegségek jelentkeznek :-D
Ez a leépülés?
Shadin04-01-2015 11:15:50 // 62997
Megfogtál :-D A nem mp vezérelt sima 12V-os van nekem.
direttore04-01-2015 10:52:21 // 62996
Még egy kérdés. Töltöttem az akkumat vmelyik nap, és azt vettem észre hogy a két akku pólusnál könnyezik a tövénél, látható jelet ad a müanyag felületen. Ez természetes vagy már lassan reszeltek neki?
direttore04-01-2015 10:45:30 // 62995
Az akku aktivátor honlapján két típust hoz fel, az egyik microprocesszoros a másik nem.....hmm?
mzo04-01-2015 10:43:35 // 62994
Apám Partnerében szintén jászakku van szintén 4 éves és pöpec. Az öreg ragaszkodott hozzá, (először Periont akart :) ) én Vartát vettem volna, de ő hajthatatlan volt. Annyi volt a kikötésem, hogy oké, de figyeljen oda hogy max fél éves legyen az akku.
Azt mondtam már hogy az Alfában még a gyári 2008-as akkuja van? :)
Tényleg a Berlingo milyen diesel, vagy benzin?
Azt mondtam már hogy az Alfában még a gyári 2008-as akkuja van? :)
Tényleg a Berlingo milyen diesel, vagy benzin?
direttore04-01-2015 10:38:44 // 62993
Fejlesztőknek!
Kellene egy Alfaamore mobil alkalmazás :))))
üdv!
Kellene egy Alfaamore mobil alkalmazás :))))
üdv!
Shadin04-01-2015 10:34:07 // 62992
Hi, melyek közül :-) Csak ezt a kombinációt ismerem.
direttore04-01-2015 10:29:23 // 62991
Hello Shadin! Melyik típus a jobb?
Shadin04-01-2015 09:57:58 // 62990
Nekem gond nélkül együtt működik a CTEK MXS 5.0 és az akku aktivátor.
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2015 09:54:46 // 62989
én is azt veszem, ár/érték arányban teljesen jó és még a garit is elintézik
Chianti03-01-2015 23:10:15 // 62988
Amikor elhoztam a kocsit a kereskedésből, egy másik autóból raktak bele 1 fogalmam sincs milyen márkájú akksit (csak azt tudom, hogy semelyik paramétere nem egyezett a gyárilag ajánlottal) mert ami benne volt, azzal már nem indult. Ezek után ugye tél előtt adott volt a helyzet, mindenképp kellett 1 új akku és nekem az akkori szervizemben Szamosiéknál, ezt a márkát javasolták. Ezért került bele ilyen. Úgy vagyok vele, ha valamihez nem értek, próbálok olyan szakembert találni, akiben megbízok. Ráadásul őket itt az Amorén ajánlották, gondoltam csak nem lövök mellé, ha adok a véleményükre. Időközben már nem hozzájuk járok, de ez most nem ide tartozik. Egyébként nem fogok kétségbe esni, ha ne adj' Isten 3 év múlva beadja a kulcsot. Akkor majd kicsit körültekintőbb leszek mielőtt veszek 1 másikat... :o)
Haddel03-01-2015 22:26:16 // 62987
Haddel03-01-2015 22:08:56 // 62986
Nekem Exide volt az Alfa 33-ban . Jól bírta ,viszont a Berlingomba a legolcsóbb Jászakkut vettem ,és már az is kicsit több mint 4 éves. Szerintem nagyon sok függ az autó elektromos rendszerétől,mennyire működik jól a töltés ,érintkezők tiszták-e ,stb.
Kis oda figyeléssel ,egy olcsóbb akkumulátornak is ki kell bírnia 4 évet .
Kis oda figyeléssel ,egy olcsóbb akkumulátornak is ki kell bírnia 4 évet .
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 21:51:44 // 62985
egyszer eladod valaki nagyon jól fog járni ...
droberto03-01-2015 21:50:19 // 62984
Piritu - 1.000.00003-01-2015 21:46:38 // 62983
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 21:38:15 // 62982
érdekes hogy Bosch-t nagyon kevesen vesznek, legalább is nálunk de nem volt még gari az elmúlt 8 évben :) Gondolom ott is a minőség az S5-tel kezdődik...
droberto03-01-2015 21:29:01 // 62981
Akkor a Bosch is jó, mert ugyanúgy néz ki és egy helyen készülnek (Johnson Controls). :)
droberto03-01-2015 21:21:30 // 62980
Az Exide az egyik legellentmondásos márka AM piacon.
Vagy szereti valaki, vagy utálja.
Nekem volt Excelem, az kaka volt. 4 évet bírt, de 1 éves kora után már érezhetően lecsökkent kapacitása. A 159 gyárilag Rxide volt. 4,5 évet bírt de már 3,5 évesen is gyengélkedett.
A Premiumra kíváncsi lennék mit tud.
Jelenleg pedig az AGM-eset nyűvöm. 2 évesen eddig szuper. Bár figyelek is rá rendesen.
Szerintem márkától függetlenül a legfontosabb, hogy a legnagyobbat vegyük, ami belefér. :)
Vagy szereti valaki, vagy utálja.
Nekem volt Excelem, az kaka volt. 4 évet bírt, de 1 éves kora után már érezhetően lecsökkent kapacitása. A 159 gyárilag Rxide volt. 4,5 évet bírt de már 3,5 évesen is gyengélkedett.
A Premiumra kíváncsi lennék mit tud.
Jelenleg pedig az AGM-eset nyűvöm. 2 évesen eddig szuper. Bár figyelek is rá rendesen.
Szerintem márkától függetlenül a legfontosabb, hogy a legnagyobbat vegyük, ami belefér. :)
Liquid03-01-2015 21:06:32 // 62979
azért annyira ne keseredj el :) Nem akarsz nyugatra terjeszkedni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 21:01:47 // 62978
azt is befejeztük a garia miatt pedig ...de nem volt rossz :) szerintem a Varta csinálja a legjobbat ...csak ge@i drága...
mostanában nem vásárolsz semmit mindjárt fel is akasztom magam a verandán :DDDD
mostanában nem vásárolsz semmit mindjárt fel is akasztom magam a verandán :DDDD
Liquid03-01-2015 20:56:24 // 62977
ez az Exide témát, már évek óta löki, vettem is tőle ZAP-ot :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 20:49:23 // 62976
személyeskedésbe nem megyek bele meghagyom Neked, legalább minősít ..én a Márkáról formáltam véleményt, Rólad majd személyesen nem itt az éterben ...
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 20:46:20 // 62975
nehezen vehetnék mivel nem dolgozunk :D
Liquid03-01-2015 20:42:57 // 62974
Van olyan pulser ami kompatibilis a csepptöltővel?
Dömpi (il dottore)03-01-2015 20:12:19 // 62973
érdekes, hogy neked minden sz@r, amit nem nálad vesznek...ez is csak egy saját vélemény
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 19:58:45 // 62971
de ez csak egy saját vélemény természetesen :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 19:49:24 // 62970
nyaranta érdemes meglesni a folyadékszintet és után tölteni ha kell....nálam egyáltalán nem népszerű ez a márka, 3 autómban döglött meg 3 évesen a Punteszba most kellett rátölteni pedig az AMG-s most lesz majd 5 éves...plusz amiket eladok ezzel van a legtöbb garis probléma eladás/darab értelmében és ennek a legszarabb a garanciája is kis hazánkban ...szerintem márkás akkuk közül ez a legszarabb, mondjuk az ára tükrözi is...
Erhard 242 (Pure Energy)03-01-2015 19:23:45 // 62969
semmi, majd előjön megint...
Dömpi (il dottore)03-01-2015 19:08:12 // 62968
akku kicserélve
Hétfőn kisszervíz: olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, és bekerülnek a belső LED-ek, no meg kijavítjuk a kontakhibás rendszámtábla világítást.
Mellesleg az új akksival elmúlt a fűtőmotorom krepegése. Csak tudnám, hogy a kettőnek mi a fene köze lehet egymáshoz???
Hétfőn kisszervíz: olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, és bekerülnek a belső LED-ek, no meg kijavítjuk a kontakhibás rendszámtábla világítást.
Mellesleg az új akksival elmúlt a fűtőmotorom krepegése. Csak tudnám, hogy a kettőnek mi a fene köze lehet egymáshoz???
droberto03-01-2015 17:19:44 // 62967
Az biztos, hogy màjus 2. fele. Hamarosan megy a kérdés a VTT topicba.
Chianti03-01-2015 16:51:06 // 62966
Köszi szépen a kimerítő választ. Tulajdonképp 1 gond van... mivel egész évben 3 hónapot vagyok otthon (azt is 2 részletben), ezért minden a kocsival kapcsolatos beszerzést, szervizeltetést, egyéb elintéznivalót ebbe az időszakba kell besűrítenem. De majd igyekszem...
Idén szeretnék végre eljutni a VTT-re is, bár nem tudom ez hogy fog összejönni.
Kicsit talán korai még, de lehet már valamit tudni az időpontról? Július elejéig még haza tudok ugrani pár napra...
Idén szeretnék végre eljutni a VTT-re is, bár nem tudom ez hogy fog összejönni.
Kicsit talán korai még, de lehet már valamit tudni az időpontról? Július elejéig még haza tudok ugrani pár napra...
.......................03-01-2015 16:43:34 // 62965
Ha minden 7végén jársz vele semmit nem kell csinálni,
3 hetet ki szokott bírni egy rendesen feltöltött akku
3 hetet ki szokott bírni egy rendesen feltöltött akku
Shadin03-01-2015 16:37:18 // 62964
Az első modat végén is kérdőjel van :-) de szerintem úgy logikus ahogy mondtad.
Shadin03-01-2015 16:35:07 // 62963
1. 30+ állandó villany, a 15+ pedig (gyújtás)kapcsolt
2. ha aktiválod a horgot mes-ben akkor az nem oldja meg ezt a problémát?
2. ha aktiválod a horgot mes-ben akkor az nem oldja meg ezt a problémát?
droberto03-01-2015 16:08:07 // 62962
Vonóhorog elektronikában elakadtam. A Szerelőműhelyben leírtam a kérdéseimet.
Köszönöm. :)
Köszönöm. :)
droberto03-01-2015 16:05:51 // 62961
A legjobb szerintem a CTEK MXS 5.0.
Ajánlott az akku rendseres töltése, regenerálása. A lényeg, hogy ne engedd a feszkót 12,4 V alá, mert akkor elkezd szulfátosodni, ami cellazárlatot okozhat.
A gondozásmentesség kamu. A vizet évente ellenőrizni utántölteni szükséges.
Elvben az AGM-es akksiknak jobb az ár/élettartam arányuk.
Ha maximalizálni szeretnéd az akkud éllettartamát javasolt még egy Pulser (akku-aktivátor) beszerzése.
Ajánlott az akku rendseres töltése, regenerálása. A lényeg, hogy ne engedd a feszkót 12,4 V alá, mert akkor elkezd szulfátosodni, ami cellazárlatot okozhat.
A gondozásmentesség kamu. A vizet évente ellenőrizni utántölteni szükséges.
Elvben az AGM-es akksiknak jobb az ár/élettartam arányuk.
Ha maximalizálni szeretnéd az akkud éllettartamát javasolt még egy Pulser (akku-aktivátor) beszerzése.
Chianti03-01-2015 15:20:40 // 62960
Látom igen népszerű ez a márka itt a topikban, ezért lenne pár kérdésem hozzátok...
Nem tudom ez a típus mennyire gondozásmentes, ill. hogy mi a teendő ha szeretném még jó pár évig probléma mentesen használni. Az autó fűtött garázsban áll, igazából 7végi használatban van, olyan 10% város, 90% pálya üzemmódban. Érdemes-e tölteni, ha igen mikor, hogyan, és legfőképp milyen töltővel, valamint milyen időközönként kell (ha egyáltalán lehet ...) a folyadékszintet ellenőrizni és utántölteni?
Nem tudom ez a típus mennyire gondozásmentes, ill. hogy mi a teendő ha szeretném még jó pár évig probléma mentesen használni. Az autó fűtött garázsban áll, igazából 7végi használatban van, olyan 10% város, 90% pálya üzemmódban. Érdemes-e tölteni, ha igen mikor, hogyan, és legfőképp milyen töltővel, valamint milyen időközönként kell (ha egyáltalán lehet ...) a folyadékszintet ellenőrizni és utántölteni?
Chianti03-01-2015 15:00:44 // 62959
Csatlakozom. Nekem is ilyen van, árban is hasonló volt, bár hosszú távú tapasztalataim még nincsenek vele, mivel alig 1 éves, ennek megfelelően kifogástalanul teszi a dolgát.
Pityukoma03-01-2015 13:23:42 // 62958
Sziasztok :-)
A "megromlós" üzemanyag témához fűzném hozzá a tapasztalataimat:
Benzinnel nem volt gondom még. Úgy ahogy mzo Cartárs is írta ősszel letettem a robogómat (Aprilia SR, már sajna nincs meg) majd tavasszal pöcc-röff és vígan ment.
Viszont a gázolaj tényleg megbuggyan. A munkahelyemen folyamatosan kb 500db használt, beszámított kamion van készleten gyakorlatilag minden típusból, melyek sokszor hosszú hónapokig nincsenek beindítva. Kétféle gond szokott lenni a gázolajjal. Az egyik a dermedés. Ekkor fehér színű, vaj szerű darabkák jelennek meg nagy mennyiségben benne (nyári go. télen). A másik a biodiesel tartalom gombásodása -ez a szarabb-, ekkor szürkés-feketés nyúlós "takony"szerű anyag úszkál nagy mennyiségben benne. Mindkét esetben csak teljes üzemanyag és szűrők cseréjével, ill. a csövek tisztításával lehet életre kelteni a motorokat. Ez nem mendemonda hanem a saját tapasztalatom.
A "megromlós" üzemanyag témához fűzném hozzá a tapasztalataimat:
Benzinnel nem volt gondom még. Úgy ahogy mzo Cartárs is írta ősszel letettem a robogómat (Aprilia SR, már sajna nincs meg) majd tavasszal pöcc-röff és vígan ment.
Viszont a gázolaj tényleg megbuggyan. A munkahelyemen folyamatosan kb 500db használt, beszámított kamion van készleten gyakorlatilag minden típusból, melyek sokszor hosszú hónapokig nincsenek beindítva. Kétféle gond szokott lenni a gázolajjal. Az egyik a dermedés. Ekkor fehér színű, vaj szerű darabkák jelennek meg nagy mennyiségben benne (nyári go. télen). A másik a biodiesel tartalom gombásodása -ez a szarabb-, ekkor szürkés-feketés nyúlós "takony"szerű anyag úszkál nagy mennyiségben benne. Mindkét esetben csak teljes üzemanyag és szűrők cseréjével, ill. a csövek tisztításával lehet életre kelteni a motorokat. Ez nem mendemonda hanem a saját tapasztalatom.
Piritu - 1.000.00003-01-2015 13:07:35 // 62957
Ő is "Sokat tankolok egyszerre." elvet vallott :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
591
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10