Forum >> 159

droberto08-12-2013 14:34:31 // 44614
Nyílván van ilyen, de ha eladná akkor a kis futást be is árazná.
GTPeti08-12-2013 14:20:16 // 44613
Nekem van ilyen szomszédom. (A4)
droberto08-12-2013 14:18:31 // 44612
Miért? Tökre hihető. Megvette 8-ért, ment vele évi 4500-at, hogy bukhasson évente egy millát. :)
ALFI15608-12-2013 14:04:45 // 44611
6éves autó 27 ezer kilóméterrel?Mindenkit hülyének néznek?!Itt
droberto08-12-2013 13:18:30 // 44610
Szerintem. :)
droberto08-12-2013 13:18:02 // 44609
Szerintem ez nem lehet kérdés. :)
Szerintem ismét a májust kéne megcéloznunk.
Norby08-12-2013 07:11:05 // 44608
Nekem is ez a méret van- A /50 is leér minden patkán. Télinek szerintem kell ez a magasság.
Piritu - 1.000.00007-12-2013 23:14:19 // 44607
Jó éjt mindenkinek!


A gumis topikban 159VTT - 2014-t emlegetett. Lesz?
GTPeti07-12-2013 23:03:30 // 44606
Ez azért van, mert az indítómotornak van egy névleges teljesítménye, ami természetesen átszámolható áramfelvételbe is. Ha az akku biztosítani tudja ezt az áramot, onnantól hiába növeled a kapacitást, a motor (közel) ugyanúgy fog forogni.
mzo07-12-2013 22:53:47 // 44605
Akkor lehet nekem csak az az 1 cm hiányzik a boldogsághoz ami a te télid meg az én télim között van. :)
Múlt héten is... Megyek egy autó mögött, az átment egy valszeg valami traktorról vagy teherautóról leesett sárdarab felett én már reagálni se tudtam paff szét is kentem az autó alján. Vagy van egy csatorna fedél az utcánkban ami kicsit kiemelkedik az úttestből. Na azt is megtisztelem mióta az is paff volt. Vagy a Hungária Krt nyomvályúi, fekvőrendőr, döglött macska Astória.... Szóval a lényeg 205/55r16 nem erre az autóra való. sztem
mzo07-12-2013 22:44:30 // 44604
Nekem már a 225/50 r 17 - is jó, azzal nem volt sehol problémám. Bár azzal se lesz terepjáró az tény...
mex8607-12-2013 22:35:28 // 44603
a 166osomba még befért a nagyobb, nyugodtabb vagyok a 95AH-ssal bár furamód sokkal jobban az se teker pedig nagy az indítóáram
Dömpi (il dottore)07-12-2013 22:23:56 // 44602
Nekem a télim 215/55 R16, mégis hasonlóan közlekedem.
Liquid07-12-2013 22:07:00 // 44601
hát a 205/55R16 a 156-ra való nem 159-re, nem is értem miért van benne az elfogadott méretek között. Én épp most váltottam 225/50R17-ről 225/55R17-re pont ugyanilyen okok miatt :)
Liquid07-12-2013 22:02:16 // 44600
ez szép és jó de max 80-as fér be meg 1-2 nagyon prémium 80 feletti. Sztem egy jófajta 80-as épp elég.
droberto07-12-2013 20:51:40 // 44599
Városban, autópályán egy számjegyű főúton jó, a többi necces.
mzo07-12-2013 20:33:04 // 44598
Huh hát én meg zabszemmel a seggemben autózok mióta rajta van a 16-os felni a téli gumikkal. Komfortban minimális változást tapasztaltam a 17-eshez képest, fogyasztásban semmit, viszont az a tudat, hogy a legkisebb bakháton, huplin, nyomvályún fekvőrendőrön is leér az eleje / alja na az mindent visz :) a kiálló csatornafedél felett csukott szemmel megyek át, szlalomozok mindenhol mintha gokart pályán mennék. Borsodi utakról már inkább nem is beszélek, azokhoz már Bear Grylls túlélőkönyve is kevés. Már csak arra leszek kíváncsi mi lesz ha leesik valamilyen emberesebb hómennyiség. Akkor kvázi hókotróként fog üzemelni az autó. :)
Na mindegy ezt a telet kihúzom vele valahogy, nyáron jön vissza a kellemes 225/50R17, aztán jövő télre ha meg is hagyom a 16-os kifelnit, az tuti hogy veszek rá valami hőlégballonos gumikat, mert ez a 205/55R16 az Alfával párosítva, életveszély.
Piritu - 1.000.00007-12-2013 20:32:26 // 44597
Nem, csak egy "sima" garázsban. Az akku kivéve, a Párduc által "fűtött" garázsban.
droberto07-12-2013 20:02:02 // 44596
Persze az enyém se úgy teker (kisebb fordulattal) mint fullra töltve.
Viszont azért zárnám ki az akksit, mert az első indítás hidegen jó. Addigra meg vissza kell töltse azt amit az indítás kivesz belőle. Meg a te akksid is új.
droberto07-12-2013 19:57:47 // 44595
Látom legalább figyeltek... :)
Norby07-12-2013 19:56:06 // 44594
egy darabig jó volt. Akkor hidegen is sokkal jobban tekert az akku.
1 hetes az akksi és már nem úgy indul és újra nehezen indul 50cfokos vízzel.
Norby07-12-2013 19:53:58 // 44593
nekem ilyen most hidegen.
Van mikor csak 3. 4. indításra indul be. Egy indítás 5-10 másodperc.
droberto07-12-2013 19:51:51 // 44591
Jó, hogy ezt írtad, mert azt hittem azóta jó.
Nyáron még ilyen volt.
droberto07-12-2013 19:48:48 // 44590
Persze, csak ez Alfa és nem Ford. :)
Norby07-12-2013 19:47:42 // 44589
nekem is ugyan ez a gondom.
új akssival is ié űj szoftverrel is csinálja.
Szólj, ha találtá valamit, mert érdekel engem is.
.......................07-12-2013 19:44:43 // 44588
magyarország + tél+ kátyúk = lemezkerék +ballonos gumi
droberto07-12-2013 19:37:52 // 44587
Persze a 19"-al jobban tapad, de a télivel valahogy nem szeretem feszegetni a határokat. Bár azok igen messze, vannak a CWC TS830-nál. (Még sosem vezettem ilyen jól tapadó téligumit.) Sajnálom a gumit, amikor a kis barázdák elhaljanak és ezer körömmel kapaszkodnak az aszfaltba. :)
A kanyarsebesség tényleg fantasztikus. Nehéz mint az állat, de a súlyelosztás kiváló, meg a súlypontja is középen és lent lehet.
.......................07-12-2013 19:20:20 // 44586
bakker ez egy SportWagon,
nem hintó ,itt meg kell dolgozni a kanyarsebességért,
fogak összeszörítva ,nem beszélget mig a városon átérük,
külömben elharapod a nyelved

amugy a 159 smafu a Mito feszességéhez képest
de kanyarban nincs is ellenfele,a Bakonyban csak néznek,hogy az meg mi ?
és miért kanyarodik be ott ilyen gyorasn ?
droberto07-12-2013 19:15:18 // 44585
4. Az EGR visszatétel nem oldotta meg a kifújást. Ötletem most nincs, de az biztos, hogy én b@sztam el valamit, amikor nyáron a P1206 miatt szétszedtem.
droberto07-12-2013 19:11:14 // 44584
Egy kartárssal a héten arról diskuráltunk, hogy a sokat gyalázott gyári kiskerékkel mennyire komfortosan viselkedik a verda. Sokkal lágyabb, autószerűbb. Valószínű az is hozzájön, hogy nem kell annyira feszülten figyelni a kátyúkat, úthibákat. Bár itt meg a nyomvályús huplis úton lehet odaverni a bölcsőt.
Amit pedig a lejobban szeretek a pulykakerékben, az a fogyasztás. 10% km óra csalás ide-vagy oda, ezekkel ha forszírozva is haladok nem ugrik egekbe az étvágy. Ezen mindig meglepődök.
Mivel kisebb az átmérő okán a minimum tempomat sebesség is csökken, ezért a forgalmasabb városi etapokon is tudok kézigázolni, nézelődni. :)
droberto07-12-2013 18:57:58 // 44583
3. Kormány összekötő kopogás (egyre jobban).
droberto07-12-2013 18:56:54 // 44582
2. Ülésfűtés javítás.
droberto07-12-2013 18:54:42 // 44581
Van néhány apróság amit sürgősen orvosolnom kell, mert idegesít.
1. Nehezen indul, ha a motor hőmérséklete 40-70°C-os. Ezt régebben is csinálta, de 2-3-mp-es indítózás után elkapta. Most odáig fajult az ügy, hogy 6-8 mp után sem indul. És ez nem eseti, hanem rendszeres. A többszöri izzítás segít rajta talán (vagy a sok próbálkozás, ki tudja?!?). Az izzítógyertyák ellenállása tizedre megegyezik, ergo jó, hibát nem ír a Comp.
Ez tökre ciki, nem tesz jót az imidzsnek. SOS-es feladat. Holnap kikérdezem az ECU-t illetve a Google barátunkat. :)
Amire most halványan tippelnék az az akku fesz., de akkor hidegen is csinálná.
Ezért is kapja meg holnap este a CTEK-et...
droberto07-12-2013 18:43:51 // 44580
Már le is fotóztam rendesen:

Itt meg az Aktivátor (aszittem tettem már róla képet, de nem találtam):

Egyébként mint hogyha nem működne. Már nem villog működés közben (Barátomé sem). Ha kikapcsolom 2 mp-ig világít, majd elalszik. Majd rámérek...
GTPeti07-12-2013 18:23:59 // 44579
Grat. a pulser-kapcsolóhoz! Jó dolog, ugyanúgy, mint a pulser.
Ennél nagyon fontos, hogy a gyári kábeleit ne hosszabbítsd meg, mert azok képezik az "előtét ellenállást". És a combos (alacsony ellenállású) kapcsoló is fontos, de úgy látom te ilyet használtál.
droberto07-12-2013 18:20:55 // 44578
Holnap ha hazaérek én is lefuttatok egy szulfátlanító ciklust, ha már bent van a Pulser kapcsoló. :)
Fűtött garázsban van a Spider egyébként? Én a motorból kiveszem télire az akkut és felviszem a lakásba. Adok neki egy regen töltést, majd tavasszal mikor beteszem még egyet. 2 évente víz utánpótlás. Így már több mint öt éves, és még szolgál. :)
GTPeti07-12-2013 17:56:56 // 44577
Nekem az Optimám bírt ki annyit. Nem az akku hibája volt.
Piritu - 1.000.00007-12-2013 17:27:50 // 44576
Ha már akku téma. A Párduc már másfél napja a CTEK töltőn pihen. Holnap szedem le, egy kis kondícionálás sosem árt. Utána megy vissza a töltőre a Spider akkuja.
direttore07-12-2013 16:49:26 // 44575
Az se jo ha túl nagy, mert nem tudja visszatölteni...ezt hallottam:)
Tibcsi16607-12-2013 16:19:41 // 44574
Erről már párszor volt itt vita. Továbbra is tartom a véleményem. 1.9-2.0 motorba min.70-80 Ah 2.4 motorba min. 80-90 Ah. Én vettem volna az enyémbe 100Ah de sajnos nem fér bele. A legnagyobb ami belefért az Exide Premium 85Ah.
Alfonis06-12-2013 23:25:44 // 44573
Na dec vegeig most enis orulnek egy automata valtonak... :P
Bgabor06-12-2013 23:00:24 // 44572
Kb 2 hete járt le a garanciája .....
Bgabor06-12-2013 22:59:04 // 44571
Most szart be nálam pont 2-évesen :-(
Fairlane06-12-2013 21:56:06 // 44570
Köszi!
Liquid06-12-2013 21:47:01 // 44569
Ahogy Peti mondja :)
Én is 80-as ZAP aksit vettem bele
GTPeti06-12-2013 21:45:48 // 44568
SZVSZ egy 80Ah-s tökéletes választás. (Pl. egy ZAP Silver)
Fairlane06-12-2013 21:42:20 // 44567
Sziasztok.
2.4 Q4 159-be mekkora akku való, illetve vajon hány Ah a legnagyobb ami befér?
mex8606-12-2013 21:31:02 // 44566
hehe van V8 dizellel is tapasztalatom igaz csak egy 40km
hiába kinoztam igen ritkán hallottam ki belőle valamit, pedig rajta voltam a dolgon :D
még lehuzott ablakkal se
szal amikben ilyen van általában nem az élményről szólnak, vagy más élményről
szal én se adnám oda érte a sor5 dízelt se :)
de a HGT-t se az fix :) hangilag
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2013 21:01:58 // 44565
majdnem ugyan az de azért még sem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.