Forum >> 159
Macccy06-03-2019 18:19:18 // 115470
http://lmgtfy.com/?q=demo+gumiabroncs
MI AZ A DEMO GUMI?
A demo gumi olyan abroncs, melyet felszereltek, leszereltek és legfeljebb pár kilométert futott. Az alábbi esetek valamelyikében lehetett használva:
- Autószalonban
- Gumigyárban tesztelésre
- Kamionon, vagy vonaton történő szállításhoz, autóra szerelve
A demo gumira ugyanolyan jótállást nyújt a gyártó, mint egy új gumira. Mintázatának csatornamélysége legalább 99%-ra biztosított.
A demo abroncsok tehát új guminak felelnek meg és pénzmegtakarítást tesznek lehetővé, hiszen akár 10%-kal olcsóbbak, miközben optimális biztonságot nyújtanak.
Ez magyarul szerintem a kamionról leesett új gumi, de a romantika része úgysem fontos. ;)
MI AZ A DEMO GUMI?
A demo gumi olyan abroncs, melyet felszereltek, leszereltek és legfeljebb pár kilométert futott. Az alábbi esetek valamelyikében lehetett használva:
- Autószalonban
- Gumigyárban tesztelésre
- Kamionon, vagy vonaton történő szállításhoz, autóra szerelve
A demo gumira ugyanolyan jótállást nyújt a gyártó, mint egy új gumira. Mintázatának csatornamélysége legalább 99%-ra biztosított.
A demo abroncsok tehát új guminak felelnek meg és pénzmegtakarítást tesznek lehetővé, hiszen akár 10%-kal olcsóbbak, miközben optimális biztonságot nyújtanak.
Ez magyarul szerintem a kamionról leesett új gumi, de a romantika része úgysem fontos. ;)
RomeoOne06-03-2019 18:06:51 // 115469
Miylen az a "demo" gumi? Én a Rotation meg az Outside márkákra esküszöm :DDD
Macccy06-03-2019 17:55:23 // 115468
Hű, most úgy néz ki, hogy a gumis akihez szoktam járni, mégiscsak tud okosba kedves áron abroncsokat, újat, vagyis tavaly év végi gyártmányok, német új autókra szerelt prémium Pirelli "demo" gumik, effektíve 0 kilométer közúti futással. Az ár ami elhangzott elég bíztató 35 ezer /db. Jövőhétre tudok biztosat, addigra megnézem, de nem szokott csalódást kelteni, ha valakinek nem esik ki nagyon Érd, akkor szóljon és mondok még részleteket, addig látatlanba nem verem itt a dobot ...
RomeoOne06-03-2019 17:48:03 // 115467
Az első évben, szárazon, lehet :D
Zolibácsi06-03-2019 16:50:36 // 115466
Pont kerestem 19" gumit. Használtban 50-60 ezerért 6 évesek vannak elg jól el kopva. Így maradtam a taurus 245/40 r19 nel 20500 per darab. Úgy vagyok vele hogy még ez a low budget gumi is jobb mint egy kopott használt.
Haddel06-03-2019 15:42:22 // 115465
Én téliguminál voltam úgy ,hogy eleinte csak prémiumot vettem (Michelin,Continental) ,de aztán meguntam hogy 1-1.5 szezon alatt úgyis elkoptak ,beújítottam előbb Nexent,aztán General Tyrest. Igy azért olcsóbb lett a banán😃
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 15:37:35 // 115464
Ez is elég tudományos :-DDD
RomeoOne06-03-2019 15:00:43 // 115463
Nekem úgy nézett ki: Ismerős mérnök az Apollónál, aki a dolgozói kedvezményes áron tud hozni abroncsot. Megkérdeztem, hogy Satin vagy Vorti? Válasz: "Kb. ugyanolyanok, én a Vortit választanám, mert szebb a mintája"
Nekem is jobban tetszett, így Vorti lett :DDD
Nekem is jobban tetszett, így Vorti lett :DDD
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 14:48:56 // 115462
Nehéz ügy a gumi ügy, akkor tudsz kettőt összehasonlítani, ha már kipróbáltad őket. KÉt szett, 80e km, kitudja hány szezon (8-10?). Ha az egyik mellényúlás volt, 40e km-en keresztül bánod, hogy azt vetted. Ha belenyúlsz egy olyanba ami tetszik, akkor meg nem tágítasz. Mondhat bárki bármit, a saját tapasztalat a döntő. :-)
Én is így vagyok most. A nyárigumi csere előtt nézegettem a teszteket, melyik tapad jobban, ilyen százalék, olyan százalék.
A gumisnál meg mivel Vredestein képviselet, mindig az van jó árban. A döntés pontos menete így nézett ki: Satin, vagy Vorti? A Satin egy puha textil anyag, pff, legyen az :-D
A tudománytalan választás bejött. Nem adnám semennyi plusz tapadásért, annyira halk és kényelmes :-)
Én is így vagyok most. A nyárigumi csere előtt nézegettem a teszteket, melyik tapad jobban, ilyen százalék, olyan százalék.
A gumisnál meg mivel Vredestein képviselet, mindig az van jó árban. A döntés pontos menete így nézett ki: Satin, vagy Vorti? A Satin egy puha textil anyag, pff, legyen az :-D
A tudománytalan választás bejött. Nem adnám semennyi plusz tapadásért, annyira halk és kényelmes :-)
Macccy06-03-2019 14:17:58 // 115461
Én pénztárcára mennék, nem szerelemből .... de okos most én se tudok lenni, ez ennyi lesz. Banán for majom. :)
Liquid06-03-2019 14:04:05 // 115460
Ez a prémium dolgot nagyon nehéz szerintem megítélni. Nem hiszek ebben túlzottan, az ártöbblet nagyrészt a név miatt van. Természetesen a normális konkurensekhez hasonlítva.
Nagyságrendileg ugyanannyit ment el nálam a prémium mint a közepesnek mondott. Nem csak egy esetben. Azt hozzáteszem, hogy Michelin gumim még nem volt, mert egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy megérje. valami nem sportos kategóriában talán...
De 19-es széles gumi amúgy se bír sokat. Egyik se fog elmenni 80k-t.
Nagyságrendileg ugyanannyit ment el nálam a prémium mint a közepesnek mondott. Nem csak egy esetben. Azt hozzáteszem, hogy Michelin gumim még nem volt, mert egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy megérje. valami nem sportos kategóriában talán...
De 19-es széles gumi amúgy se bír sokat. Egyik se fog elmenni 80k-t.
RomeoOne06-03-2019 14:01:32 // 115459
Én egyébként nagyon sokat bújtam a gumiteszteket meg tapasztalatokat, de a végeredmény az volt, hogy felesleges erre túl sok energiát áldozni. Nem lehet egyértelműen meghatározni dolgokat. Pl öregedést egyáltalán nem lehet egy gumiteszten mérni, nincs időutazás. A kopást/futásteljesítményt sem túl megbízhatóan.
Újkori tulajdonságokat meg lehet mérni, de sokszor abban is nagy szórások vannak. Ami az egyik helyen nagyon jó, az a másikon lehet csak közepes. Olyat is láttam már, ami az egyik teszten majdnem a legjobbak között volt, a másikon meg tökutolsó. Nagyjából elmondható, hogy a prémiumok a felső harmadban szoktak lenni, a közepes gumik középen, az olcsók meg hátul nem meglepő módon). Van 1-1 év, amikor van egy jó széria egy budget guminál vagy egy rossz egy prémiumnál, de ezek csak kivételek.
Szerintem úgy érdemes vásárolni, hogy az ember felosztja kb. 3 részre az abroncsokat, mint prémium, középkategória, meg budget, és hozzárendeli ezekhez azokat a tulajdonságokat, amiket egy ilyen jelzőtől el lehet várni, akkor, ha eszerint választ akkor valószínűleg nem fogja meglepetés érni. Egy kategórián belül meg válassza azt, amelyik érzésre szimpatikusabb.
Újkori tulajdonságokat meg lehet mérni, de sokszor abban is nagy szórások vannak. Ami az egyik helyen nagyon jó, az a másikon lehet csak közepes. Olyat is láttam már, ami az egyik teszten majdnem a legjobbak között volt, a másikon meg tökutolsó. Nagyjából elmondható, hogy a prémiumok a felső harmadban szoktak lenni, a közepes gumik középen, az olcsók meg hátul nem meglepő módon). Van 1-1 év, amikor van egy jó széria egy budget guminál vagy egy rossz egy prémiumnál, de ezek csak kivételek.
Szerintem úgy érdemes vásárolni, hogy az ember felosztja kb. 3 részre az abroncsokat, mint prémium, középkategória, meg budget, és hozzárendeli ezekhez azokat a tulajdonságokat, amiket egy ilyen jelzőtől el lehet várni, akkor, ha eszerint választ akkor valószínűleg nem fogja meglepetés érni. Egy kategórián belül meg válassza azt, amelyik érzésre szimpatikusabb.
droberto06-03-2019 13:31:09 // 115458
Így van.
Illetve amit tegnap is írtam, hogy ahogy kopik nem veszít úgy a tulajdonságaiból, mint egy közép vagy alsó kategóriás, valamint lassabban is öregszik.
Csodák nincsenek. Amennyivel olcsóbb annyival kevesebbet bír.
Nálam három dolog billenti a prémium felé a mérleget:
1. Maximális teljesítmény. Itt nem az ár/tapadás elvet követem. Sok múlhat ezen.
2. A (futásteljesítmény és futásidő)/ár aránya nem rosszabb mint az olcsóbb gumiknak.
3. Az élettartama szinte egészében a jobb tapadást hoz mint a többi abroncs.
Illetve amit tegnap is írtam, hogy ahogy kopik nem veszít úgy a tulajdonságaiból, mint egy közép vagy alsó kategóriás, valamint lassabban is öregszik.
Csodák nincsenek. Amennyivel olcsóbb annyival kevesebbet bír.
Nálam három dolog billenti a prémium felé a mérleget:
1. Maximális teljesítmény. Itt nem az ár/tapadás elvet követem. Sok múlhat ezen.
2. A (futásteljesítmény és futásidő)/ár aránya nem rosszabb mint az olcsóbb gumiknak.
3. Az élettartama szinte egészében a jobb tapadást hoz mint a többi abroncs.
Macccy06-03-2019 13:21:45 // 115457
Igen, de a prémium gyakorta nem véletlenül prémium. A kémiát, fizikát régebb óta űzik, biztos védik is mint a CocaCola receptjét. Ha jól tapad az alsókategóriás, akkor hamarabb fog elkopni, a kínairól pedig több helyen elmondták, hogy a többféle összetételű (gyengébb) rétegek miatt a külső halk és tapadós réteg adja el a gumit, amint az lekopik a gumi némileg hangosabb lesz, a tapadása romlik, gyorsabban öregszik. satöbbi
droberto06-03-2019 13:15:08 // 115456
Köszi!
Így van. Mindet tudó abroncs nincs. Egy paraméter javításáért egy vagy több más paramétert kell beáldozni.
Így van. Mindet tudó abroncs nincs. Egy paraméter javításáért egy vagy több más paramétert kell beáldozni.
Macccy06-03-2019 12:59:32 // 115455
Nem, kicsit ha olvasgatod, akkor sokan odaírják az össz futott kilométerekhez azt is, hogy mennyire kopott le, vagy hogy teljesen elfogyott, stb. Ezért mondom, hogy egy képet azért lehet ebből kapni, aztán ha talál még másik tesztet akkor hozzácsapja.
De nagyonnagy csodák nincsenek, a Michelin Pilot Sport 4 az elég jól tapad sportosba tehát jobban fog kopni, mint egy kevésbé sport gumi.
De nagyonnagy csodák nincsenek, a Michelin Pilot Sport 4 az elég jól tapad sportosba tehát jobban fog kopni, mint egy kevésbé sport gumi.
Macccy06-03-2019 12:54:41 // 115454
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Pilot-Sport-4-S_2.htm
RomeoOne06-03-2019 12:54:19 // 115453
Ott csak azt írják, hogy hány km tapasztalatuk van vele, nem azt, hogy mennyit tud futni. Ez csak kb. olyan, mint a népítélet-nél, hogy írják, hogy hány km-t autóztak már vele, de az csak azért van, hogy látszódjon mennyire megalapozott a vélemény.
droberto06-03-2019 12:52:06 // 115452
Igen, ezt néztük Domboriban.
droberto06-03-2019 12:50:54 // 115451
Segíts már meg egy linkel Cartárs. :)
droberto06-03-2019 12:50:12 // 115450
Na ne már. Ha van valakiknek akinek hiszek, azok pont a Brittek. Sokan vannak és értenek az autókhoz és a gumikhoz. Tudnak és szoktak gyorsan vezetni. És a legfontosabb, hogy nem elfogultak. Ami a németekről (az ADAC-ról, Bildről) már nem elmondható. Sokszor csalnak is.
A nagy értékelésszám miatt pedig igencsak reprezentatív. :)
A gumi értékelés mindig szubjektív dolog. De ugye nem vagyunk egyformák. Mindenki máshogy vezet. Az emberek 95 % max csak vészhelyzetben él a gumi tartalékaival és egészen más szempontok alapján alkot véleményt.
Pirelli:
Káosz van az tény. Amolyan olaszos sajátosság.
Érdemes lenne megkérdezni a Pirelli Hungáriát erről.
A nagy értékelésszám miatt pedig igencsak reprezentatív. :)
A gumi értékelés mindig szubjektív dolog. De ugye nem vagyunk egyformák. Mindenki máshogy vezet. Az emberek 95 % max csak vészhelyzetben él a gumi tartalékaival és egészen más szempontok alapján alkot véleményt.
Pirelli:
Káosz van az tény. Amolyan olaszos sajátosság.
Érdemes lenne megkérdezni a Pirelli Hungáriát erről.
Macccy06-03-2019 12:45:18 // 115449
tyrereviews -on írják a kilométereket is, azt is, hogy vad tempós kilométerek vagy normál, onnan is valamennyire kaphatsz képet, figyelembe veheted
droberto06-03-2019 12:39:42 // 115448
"A MICHELIN PILOT SPORT 4 S egy rendkívül nagy teljesítményű gumiabroncs, amely a MICHELIN Pilot Super Sportot váltja fel a francia gyártó kiváló gumiabroncsaiban."
Érdemes a tesztgyűjteményeknél az adott teszt eredményekbe is belekattintani. Nagyon klassz.
Jelenleg szerintem ezt venném.
A kopást kéne még kideríteni. Ha jól emlékszem a Tyretest.com-on régen sok-sok felhasználó megadta, hogy mennyit ment az adott típussal, de most nem találom ezt.
Érdemes a tesztgyűjteményeknél az adott teszt eredményekbe is belekattintani. Nagyon klassz.
Jelenleg szerintem ezt venném.
A kopást kéne még kideríteni. Ha jól emlékszem a Tyretest.com-on régen sok-sok felhasználó megadta, hogy mennyit ment az adott típussal, de most nem találom ezt.
Macccy06-03-2019 12:34:43 // 115447
Tudom. Az, hogy az S001 a KIRÁÁLY ... neeem, :)) azt tudom hogy s001 -et kaptam két éve 42 /db áron és azért lett az, de tényleg jó gumik, vagyis nem vagyok tesztelő így inkább a tényeket közlöm: nincs semmi panaszom a Bridgestone S001 gumikra.
Ma felhívom a gumis srácot és hozatok másik kettőt. Aztán racse' van hegyesbe! B)
Ma felhívom a gumis srácot és hozatok másik kettőt. Aztán racse' van hegyesbe! B)
Shadin06-03-2019 12:29:57 // 115446
Csak ismétlem önmagam, de az Rainsport 3 felnivédő pereme a vicc kategória és a natív futófelület szélessége kisebb mint a társai esetében. Ti felniken elég feszítettnek néz ki, olyan hüjegyerekgolfos kicsit :-( Ellenben jól fogyaszt vele az autó :-)
RomeoOne06-03-2019 12:23:46 // 115445
Ezt az oldalt nem nagyon ajánlom, ilyen önbevallásos alapon pontozzák a gumit a userek. Odamész és pontozol bármilyen abroncsot, hogy szerinted milyen. Ez mondjuk a vicc kategória alatt van 2-vel :DDD
Objektivitást nyomokban sem tartalmaz (legfeljebb ott, ahol a gumi teszteket meghivatkozza).
De a P Zero-nál volt egy jó ábra, amit eddig sehol nem láttam (mondtam már, hogy a P Zero-knál totál katyvasz van): régi és új P Zero-k
Itt még olyan info is van, hogy ez a 'P Zero PZ4' Na ilyen azonosítót, mint ez a PZ4 még eddig sehol nem találtam, pedig egyértelmű, hogy kell egy ilyen, mert nem lehet megmondani, hogy melyikről van szó. Árukeresőn pl. ezt a legújabb P Zero-t P Zero sport(s) néven lehet megtalálni (mindkét mintát). Teljes káosz
Objektivitást nyomokban sem tartalmaz (legfeljebb ott, ahol a gumi teszteket meghivatkozza).
De a P Zero-nál volt egy jó ábra, amit eddig sehol nem láttam (mondtam már, hogy a P Zero-knál totál katyvasz van): régi és új P Zero-k
Itt még olyan info is van, hogy ez a 'P Zero PZ4' Na ilyen azonosítót, mint ez a PZ4 még eddig sehol nem találtam, pedig egyértelmű, hogy kell egy ilyen, mert nem lehet megmondani, hogy melyikről van szó. Árukeresőn pl. ezt a legújabb P Zero-t P Zero sport(s) néven lehet megtalálni (mindkét mintát). Teljes káosz
droberto06-03-2019 12:21:05 // 115444
Látom, bocsi. Az S001 az utód.
De akkor miért az előd drágább?
Mert gyengébb valamiben?
Bár a Tyre Reviewen jobb az S..
Nehéz ügy ez na.
De akkor miért az előd drágább?
Mert gyengébb valamiben?
Bár a Tyre Reviewen jobb az S..
Nehéz ügy ez na.
droberto06-03-2019 12:18:36 // 115443
Azt tudod, hogy mi a különbség a Potenza RE050A és az S001 közt?
droberto06-03-2019 12:17:51 // 115442
droberto06-03-2019 12:16:38 // 115441
Szerintem adj hálát az égnek, hogy nem 2012-őt írunk.
Akkor ugyanis ezek a most 50-70k-es prémium gumik. 90-120k Ft-os ársávban mozogtak. :)
Akkor ugyanis ezek a most 50-70k-es prémium gumik. 90-120k Ft-os ársávban mozogtak. :)
droberto06-03-2019 12:13:37 // 115440
Macccy06-03-2019 12:07:48 // 115439
Kedvesek vagytok srácok, de az árukeresőig meg a google túrásig jó vagyok, majdnem fekete öves ;))) Én a .. hogyismondjam, okos forrásokra, importőr haverra, mágusra, kamionos Zsocára gondoltam, néha akadnak ilyen szálak. De ha nem hát nem. Akkor még mindig az itteni Bridgestone S001 a nyerő 49 ezer plusz szerelésért.
RomeoOne06-03-2019 12:03:19 // 115438
Ha Pirelli, akkor én ezt sem hagynám ki. Sztem jobb, mint a Nero GT, bár nem tudom milyen viszonyban van a Corsa-val. Sokat elmond azért, hogy N1 jelzése van. És nem XL-es (bár ez nem sokat számít).
Pirelli P Zero
Pirelli P Zero
Liquid06-03-2019 12:00:46 // 115437
berendeltem újra a Rainsport 3-at, ezúttal gyári méretben
droberto06-03-2019 11:52:40 // 115436
Szia!
Elvégeztem neked a kutatómunkát. :)
Itt van az öt prémiummárka gyári méretű kínálata.
Nekem a Bridgestone RE50A nagyon bejött, de lehet, hogy jövőre CSC6 vagy valamelyik szuper Michelin Pilot Sport lesz. Nálam a tapadás mellett a tartósság, és öregedési hajlam lesz a mérvadó, mivel meglehetősen keveset megyek.
Ha nagyon akarsz okoskodni, és esetleg tudsz eurót középárfolyamon, rendelj Ausztriából, ott talán kicsivel még olcsóbb.
Tirendo.at
S001
148€
Elvégeztem neked a kutatómunkát. :)
Itt van az öt prémiummárka gyári méretű kínálata.
Nekem a Bridgestone RE50A nagyon bejött, de lehet, hogy jövőre CSC6 vagy valamelyik szuper Michelin Pilot Sport lesz. Nálam a tapadás mellett a tartósság, és öregedési hajlam lesz a mérvadó, mivel meglehetősen keveset megyek.
Ha nagyon akarsz okoskodni, és esetleg tudsz eurót középárfolyamon, rendelj Ausztriából, ott talán kicsivel még olcsóbb.
Tirendo.at
S001
148€
RomeoOne06-03-2019 11:44:07 // 115435
A Giuliás példa szerintem pont jó volt, mert megvan a márka analógia (Alfa Romeo/Michelin), megvan a típus analógia is (Giulia/Primacy3(?)), a többi jelzés meg már ez után jön. Mindegy is, nem ez a lényeg.
Ha azt mondod, hogy nem volt más eltérés, hát elhiszem. Lehet, hogy a Michelin nem tünteti fel, bár fel szokták. Én 2016 tavaszán Dunlop Wintersport 3D téligumikkal vettem a kocsit, azon pl rajta volt az AO jelzés és 14 volt a DOT vége. Nem is volt elkopva, de cserébe jó szar volt, inkább el is adtam.
Ha azt mondod, hogy nem volt más eltérés, hát elhiszem. Lehet, hogy a Michelin nem tünteti fel, bár fel szokták. Én 2016 tavaszán Dunlop Wintersport 3D téligumikkal vettem a kocsit, azon pl rajta volt az AO jelzés és 14 volt a DOT vége. Nem is volt elkopva, de cserébe jó szar volt, inkább el is adtam.
RomeoOne06-03-2019 11:28:53 // 115434
Beírod árukeresőbe és megnézed, hogy hol a legolcsóbb. Mondjuk a legolcsóbbak valószínűleg nem friss DOT-osak lesznek, de azért nem is 3-4 évesek. Sokkal több mindent nem tudsz tenni.
Zolibácsi06-03-2019 11:22:48 // 115433
https://auto.jofogas.hu/budapest/Bridgestone_245_40_R19_Uj_nyari_gumi_4db_89795436.htm
Macccy06-03-2019 11:16:20 // 115432
Sziasztok,
Ahogy én látom, 3-4 éves gumit már nem szívesen veszek meg újként (árcsökkenve se nagyon) és ezek a DOT13-as Pirelli PZERO -k már két éve amikor az autót vettem, akkor le lettek húzva nagyon a vizuális átvizsgáláson, szárazság, apró repedések, kopottság. A fehérvári FIAT akkor azt is hozzátette, hogy "ez a Pirelli sajnos nem öregszik szépen". A témához ennyit fűznék csak hozzá, ideológiát nem.
...
.
Nekem igazából vásárlással kellene segítség: kettő prémium márkájú gumiabroncsot szeretnék venni, nyilván minél alacsonyabb áron. Elöl már két szezont futottak a BRIDGESTONE Potenza S001 -esek, szerintem jók, nincs panasz. Ahol néztem, most kedvesen is kb. 50 ezer Forint darabja. Tudom tudom legyen pénz banánra, de az nem baj, ha a banán akciós! ;)
A prémiumból azért nem akarok engedni, mert gyűjtöttem infókat illetve tegnap végeztem egy netes kutatást is az egyik ígéretes kis márkára: brit-kínai Davanti gumiabroncs 30 /db áron, ígéretes, csendes, tapadás sem rossz, viszont sok vélemény alapján durván a 40-50% -át tudja futni kilométerben egy prémiumnak, mielőtt lekopik. Így viszont már hosszabb távra nem éri meg a 63% -os árat, szimpla matek.
Szóval tudtok jóáras prémium beszerzési forrást? Én a Bridgestone S001 -et tudom 19" méretben 50 /db.
Ahogy én látom, 3-4 éves gumit már nem szívesen veszek meg újként (árcsökkenve se nagyon) és ezek a DOT13-as Pirelli PZERO -k már két éve amikor az autót vettem, akkor le lettek húzva nagyon a vizuális átvizsgáláson, szárazság, apró repedések, kopottság. A fehérvári FIAT akkor azt is hozzátette, hogy "ez a Pirelli sajnos nem öregszik szépen". A témához ennyit fűznék csak hozzá, ideológiát nem.
...
.
Nekem igazából vásárlással kellene segítség: kettő prémium márkájú gumiabroncsot szeretnék venni, nyilván minél alacsonyabb áron. Elöl már két szezont futottak a BRIDGESTONE Potenza S001 -esek, szerintem jók, nincs panasz. Ahol néztem, most kedvesen is kb. 50 ezer Forint darabja. Tudom tudom legyen pénz banánra, de az nem baj, ha a banán akciós! ;)
A prémiumból azért nem akarok engedni, mert gyűjtöttem infókat illetve tegnap végeztem egy netes kutatást is az egyik ígéretes kis márkára: brit-kínai Davanti gumiabroncs 30 /db áron, ígéretes, csendes, tapadás sem rossz, viszont sok vélemény alapján durván a 40-50% -át tudja futni kilométerben egy prémiumnak, mielőtt lekopik. Így viszont már hosszabb távra nem éri meg a 63% -os árat, szimpla matek.
Szóval tudtok jóáras prémium beszerzési forrást? Én a Bridgestone S001 -et tudom 19" méretben 50 /db.
Angelo06-03-2019 10:25:54 // 115431
Én is Pirelli Pzero Nero Gt-ben gondolkodom...van itt közülünk vki, aki vett 225/50/r17-es méretben?
Érdekelne, hogy honnan sikerült beszerezni?
Elég érdekesek ezek a gumiportálok....nehéz kiigazodni az árakon(terhelési és egyéb mutatókban is azonos gumi tök eltérő áron)
Érdekelne, hogy honnan sikerült beszerezni?
Elég érdekesek ezek a gumiportálok....nehéz kiigazodni az árakon(terhelési és egyéb mutatókban is azonos gumi tök eltérő áron)
cscs06-03-2019 08:42:13 // 115430
wow. asszem nincs több kérdésem. :D
Giuntini06-03-2019 08:21:18 // 115429
Én ezért szeretem a Michelint. A legkevésbé ezen érződik az elöregedés. Az olcsóbb Pirelli gumik például rendkívül gyorsan öregszenek. A tartóssági vonalon is nem véletlen, hogy a Michelin szerepel az élen. Összetételben valamit jobban tudnak.
Zolibácsi06-03-2019 06:14:42 // 115428
Vissza utalták a pénzt, miután leirtam a problémákat. Persze angolul kellett.
Piritu - 1.000.00005-03-2019 21:59:49 // 115427
Ugyan az volt.
A gumis eleve úgy kezdte hogy ezzel tuti kevesebbet fogsz menni. Aztán végigbogarásztuk hogy találunk-e valamit. A DOT számon kívül nem volt különbség.
A Giuliás példát pont nem jó, ott a QV jelöli az 510 lovat, a 2,2D meg a másikat.
Akkor mutatná a példád jól a gumis esetet ha ma veszel egy QV-t ami 510 lovas aztán fél év múlva egyet QV felirattal a seggén ami csak 200 lovas.
A gumis eleve úgy kezdte hogy ezzel tuti kevesebbet fogsz menni. Aztán végigbogarásztuk hogy találunk-e valamit. A DOT számon kívül nem volt különbség.
A Giuliás példát pont nem jó, ott a QV jelöli az 510 lovat, a 2,2D meg a másikat.
Akkor mutatná a példád jól a gumis esetet ha ma veszel egy QV-t ami 510 lovas aztán fél év múlva egyet QV felirattal a seggén ami csak 200 lovas.
RomeoOne05-03-2019 21:45:03 // 115426
De nem ugyanaz :DDD
Ott van az oldalán a forrasr által linkelt táblázat szerinti jelölés.
Azért, mert ugyanaz a gyártó meg a típus, vannak további jelölések is. Giuliából is csak a QV jelölésű 510 lovas, nem a gyártó összeesküvés elmélete, ha 2.2D-t vesz a user és nem érzi benne twin-turbo V6 erejét :DDD
Ott van az oldalán a forrasr által linkelt táblázat szerinti jelölés.
Azért, mert ugyanaz a gyártó meg a típus, vannak további jelölések is. Giuliából is csak a QV jelölésű 510 lovas, nem a gyártó összeesküvés elmélete, ha 2.2D-t vesz a user és nem érzi benne twin-turbo V6 erejét :DDD
Piritu - 1.000.00005-03-2019 21:37:53 // 115425
"De ez nem jelent semmilyen összeesküvés elméletet." - de igen.
Ha ugyan az a név és típus szerepel mindkét gumi oldalán és mégse egyformák, akkor ott valakit átkúrnak/-tak.
Miért nem más a típusa az első szereltnek? Később meg adják nyugodtan drágábban majd én eldöntöm hogy melyiket akarom venni. Az nem normális hogy bevált egy gumi aztán veszek egy "ugyan olyat" és nem azt kapom.
(A kopáson kívül más különbséget nem tapasztaltam.)
Ha ugyan az a név és típus szerepel mindkét gumi oldalán és mégse egyformák, akkor ott valakit átkúrnak/-tak.
Miért nem más a típusa az első szereltnek? Később meg adják nyugodtan drágábban majd én eldöntöm hogy melyiket akarom venni. Az nem normális hogy bevált egy gumi aztán veszek egy "ugyan olyat" és nem azt kapom.
(A kopáson kívül más különbséget nem tapasztaltam.)
RomeoOne05-03-2019 21:29:28 // 115424
És a QV gyári gumija elfutott 50 ezer km-t? :DDD
RomeoOne05-03-2019 21:28:31 // 115423
Ez kicsit más téma, mint amiről eddig szó volt, de két részre bontanám.
1. Amikor azt mondtam, hogy változtatják a keveréket idővel, ott pont az ellenkezőjére gondoltam. Idővel beleteszik az újabb fejlesztéseket és jobb lesz, nem rosszabb.
2. Ezt én is hallottam már, hogy a gyári szerelésű abroncsok többet futnak, mint a később vásároltak. De ez nem jelent semmilyen összeesküvés elméletet. Egy abroncs, ha jól tapad, akkor jobban kopik, ha nem tapad olyan jól, akkor meg nem kopik annyira. Vagy ha jobban tapad és nem is kopik annyira, akkor nyilván jobb az anyaga és lényegesen drágább. Semmi meglepő nincs abban, ha egy autógyár több millió euro értékben abroncsokat rendel, akkor nagy tételben tudnak kedvezményt adni vagy ugyanazért az árért jobb abroncsot is tudnak adni. Ha tényleg jobb a gyári (az hogy többet fut, amint fentebb írtam, látható, hogy nem feltétlenül jelenti, hogy jobb), akkor az utólag vásárolva is drágább lesz, mint ugyanazon a néven futó nem gyári szerelésű abroncs.
1. Amikor azt mondtam, hogy változtatják a keveréket idővel, ott pont az ellenkezőjére gondoltam. Idővel beleteszik az újabb fejlesztéseket és jobb lesz, nem rosszabb.
2. Ezt én is hallottam már, hogy a gyári szerelésű abroncsok többet futnak, mint a később vásároltak. De ez nem jelent semmilyen összeesküvés elméletet. Egy abroncs, ha jól tapad, akkor jobban kopik, ha nem tapad olyan jól, akkor meg nem kopik annyira. Vagy ha jobban tapad és nem is kopik annyira, akkor nyilván jobb az anyaga és lényegesen drágább. Semmi meglepő nincs abban, ha egy autógyár több millió euro értékben abroncsokat rendel, akkor nagy tételben tudnak kedvezményt adni vagy ugyanazért az árért jobb abroncsot is tudnak adni. Ha tényleg jobb a gyári (az hogy többet fut, amint fentebb írtam, látható, hogy nem feltétlenül jelenti, hogy jobb), akkor az utólag vásárolva is drágább lesz, mint ugyanazon a néven futó nem gyári szerelésű abroncs.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2019 20:43:33 // 115422
Ez sajnos így van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?