Forum >> 159

Kompressz úr18-06-2007 23:15:00 // 3864
Ma megtettem 300 km-t egy Mondeo 2.2 tdci ghia-val. Háááát. Az első ülések inkább hokedlihez hasonlítanak mint rendes üléshez ˙(így könnyű azt mondani, hogy mekkora hely van benne). Az egész autó műanyag érzést sugall, nem egy 159. A sokat megénekelt 2.2 tdci meg inkább traktorhoz van közel mint egy konszolidált modern dízelhez, legalább is hangra.
Lehet, hogy a 159 nehéz mint egy tank, de legalább érzi is az ember, hogy van az autóban anyag és nem csak kínai plasztik...
BadBoy18-06-2007 17:28:32 // 3863
Ja, és amit elfelejtettem! :(

8C Spider is ki volt állitva.

Képek pedig itt:

Brno 2007
BadBoy18-06-2007 17:27:15 // 3862
Nos akkor. Múlt héten voltunk Brnóban az autókiállitáson. Jól körbenéztünk az Alfa standján, ahol a köv. modellek voltak kiállitva:

Alfa 159 TI 2.4JTDm 210LE Q4
Alfa 159 SW 2.4 JTDm 200LE
Spider 3.2 V6 autómata
147 Q2
GT Black Line Distinctive

Na és ezzel azt akartam mondani, hogy a 159 TI nagyon komoly lett!!!! Gyönyörű a belsőm, és nagyon finom puha bőrrel van bevonva az ülés. Oldaltartása jóval karakteresebb, mint a sima ülésé, és nagyon kényelmes, nem mintha az széria ülés nem lenne az. A 19'-es kerekek nagyon hagszúlyosak, és nagyon szépek. A kormány elmondhatatlanul jó!!!! Sokkal jobb a fogása, mint a széria kormánynak! A piros varás az ülések széllén, és a sebességvátón nagyon jól megy a piros bőrbelsőhöz! :DD Végezetül annyit, hogy ha valaki gondolkodik rajta, nagyon megérni várni rá!
Zool15-06-2007 14:34:58 // 3861
Egyébbként a bömö sem külömbb árképzésben, főleg a német árlistán. 1es no légkondi, 3as manuális, tkp a 3ashoz minden tkülön meg kell venned, pohártartótól az alufelnin át a dönthető üléstámláig, és az extrák kemény pénzbe kerülnek. Ha igényes autó kell, jól felszereéve lényegsen jobb ajánlat a 159, mint bármelyik német konkurense, most a többi modellelt kell felhozni/ ill versenyképességét megtrtrani.
Zool15-06-2007 14:26:52 // 3860
Rumi: elvárható? Az E klasse produkálta a Merci minden idők egyik legrosszabb megbízható mutatóit (főleg a Facelift előtt). Az autótörténelem egyik legjobb példája annak , hogy minél több valami va egy autóban annál megbízhatatlanabb. Ugyanis nemaz alap Eklassék romlottak el, hanem a 10.000féleképp összekonfigurált extralistájú változatok. Amúgy egy közeli ismerős (és továbbra is nagy Merci fan) pár éves S klasséjában nem működik a műszerfalvilágítás, és még nem sikerült az okára rájönni. Több botrány volt az inteligens fék meghibásodása miatt (ez általában előres feláras dolog), állíts meg egy közel 2 tonnás autót vészüzemmódban hirtelen szervó nélkül...

Amúgy én sem vennék 166ost E Klasse helyett, nem egy kategória, ideje lenne valami újdonsággal előállnia az Alfának. De mondjuk az új C Klasse és a 159 igenis ellenfél, és az Alfa mindenben megállja a helyét, én speciel azt választanám, főleg hogy vmivel olcsóbb is. Vezettem pár órát a C Klassét, és vicces volt, hogy bő negyedórán kerszetül villogtam az előttem lévőre, mire rájötem, hogyan kell ablakot mosni, ezen kívül nem éreztem semmi többletet benne, pedig újabb is közel 2 évvel.
Rumi15-06-2007 12:56:35 // 3859
nincs semmi bajom az aflákkal
de apámat pl nem tudtam meggyőzn arról hogy E-osztály helyett 166ot vegyen.
pedig mondta hogy tetszik neki a 166, bár idő hiányában ki nem probálta.
az E320 Cdi szerintem már eléggé prémium kat :)
most 80K km van benne, nulla hibával, mint ahogy az elvárható. a 3200 dizel ccmről nem akarok áradozni.
a beltere viszont unbelieviable. abszolute pozitív értelemben.
nehezemre esik elismerni, de talán jól döntött.
az igazsághoz persze hozzá tartozik hogy a mercedesnek van a világon a legundorítóbb ár képzési stratégiája. kis túlzással még az S-classba is feláras a hátsó elektromos ablak :SS
a mienkbe pl kerestem az Isofix ülés helyeket, de nincs csak előkészítés, +ba kell megrendelni. kihallott még ilyet egy jóval 10millió feletti kocsinál.

véleményedre reagálva.
attól hogy technikailag fejlettebb vmi (2-4zónás klima) még ne romoljon el. a fejlettség ne menjen a minőség megbízhatóság rovására, ezzel burkolózni elég "gáz" dolog szerintem.
ha egy új X5 megáll mert elektronikai gebaszok vannak vele és teszi ezt rendszeresen, akkor az az elektronika akármilyen high tech, még nem elég kiforrott, nem alkalmas sorozat gyártásra, mert csak égeti a márkát.
Zool15-06-2007 11:53:25 // 3858
Rumi: csak egy megjegyzés. A prémium nem azt jelenti, hogy megbízhatóbb, hanem olyan megoldásokat taratlmaz, amit pl egy Esperóban nem találsz... Adott esetben egy 2-4 zónás klíma sokkal valószínűbben el fog romalni, mert ezerszer több benne a hibaforrás. Látszólag kiforrott autókban is simán bekövetkezhet ilyesmi, pl a VOlvóknál 2-3 éves gyártás facelfit előtti változatások után és kiforrott tömegmodell technikai alapjával is gondok vannak pl a légkondival. (pl elkezt "szuszogni", azaz 2-3 másodpercenként kis motorok átállítják a fúvókákat, tiszta Darth Vader). Én gond nélkül levezettem az akkor elég új 147esemmel napi 1 ezer kmes penzumokat, volt hogy heti 2-4 ezer km is lement, mindezt teljes megbízhatósággal, 0 olajfogyasztással (pedig volt Németo trtaós 170, és ez 160nál is meglódult, hiába a lebutított 115LE JTD). Szal én nem félnék annyira az alfáktól... Nézd megh hogy milyen volt az előző tulaj, és hogy mennyi baj volt vele. Az bozti higy vanna hétfő reggeli modellek, amit el kell kerülni...
HátvédRomeo15-06-2007 00:43:47 // 3857
159-es Cartársak! Ezt láttátok? OFF-os verdák milyen bénák. 159-meg simán repeget minden körülményben :)))
159 repeget
Alfacus Maniacus14-06-2007 21:47:21 // 3856
Szerintem meg minden rendben van, a beígért német minőség klíma vonatkozásban elérve...
Kompressz úr14-06-2007 21:45:27 // 3855
A barátom nemcsak a klíma miatt főtt, hanem azért is mert a német technika egy megveszekedett alfás előtt égette... :)
Rumi14-06-2007 21:34:40 // 3854
hogy ezek az új autók mire nem képesek :))
Rumi14-06-2007 21:33:31 // 3853
őő
nem is azért írtam be, metr nekem címzettnek véltem
ez csak úgy kikivánkozott belőlem ;)

azért kiváncsi lennék vizsgálataid eredményére :DDD
Kompressz úr14-06-2007 21:32:02 // 3852
A klímához annyit, hogy épp ma a barátom új passatjával voltunk pösten. Hazafelé az M3ason a klíma úgy gondolta, hogy nehogy meghűljünk, így 33 fokos melegben economy üzemmódba kapcsolt és nem is hagyta magát ezen üzemmódból kitéríteni. Az eco üzemmód annyit tesz, hogy a kompresszort lekapcsolja az autó és a legalacsonyabb hőfokon és legmagasabb ventillátor fokozaton is max langymeleg szellő hűti a tikkadó utasokat.
Alfacus Maniacus14-06-2007 21:28:03 // 3851
Rumi

a) a szervízbeszámoló egy új hozzászólás lett volna (de automatikusan Neked válaszra kattintok itten, még vizsgálom ennek okát:...

b) Esperot ismerem, fiam hajtott egy 9 éveset három évig minden probléma nélkül, míg vett egy új Oktáviát.
Rumi14-06-2007 21:17:46 // 3850
hááát
ez csak azért gáz (attól eltekintve hogy más, még prémiumabb kategóriás autókról is lehet hallani egy s mást)
met amit mostanság kényszerből hajtok, nagyon OFF Daewoo Espero, 97es évjárat utolsó széria, tehát maga a modell fejlesztése vmikor a 90es évek elejére tehető.

a gépkocsiban jelenjeg 180ezer km van. újkora óta a család tulajdonában van (édesanyámé, akkoriban még nem volt csak durva felárért kiskocsikban az itt alapként lévő extrák)
a kötelező szervizen kívül egyetlen egy aluminium könyököt kellett cserélni anyag hiba miatt, meg a főfékhengert miután egy időben sokat állt az autó.
a motor olaj fogyasztása 15000ként maxról a minre (kb 3/4 liter), korábban semmi.
annak ellenére, hogy egy olajcsere után, nem csukták vissza a kupakot rendesen, és jelentős olaj távozott el így a motorháztető felé. blokk nem sérült.
nem zörög, nem nyiszog. müszaki probléma még soha nem volt vele.
vmennyi funkció müködik benne (légkondit egyszer kellett feltölteni gázzal), elektronyos kütyük is.
ilyet az alfa miért nem tud??
persze nem alfa
puha a futóműve (fővárosunkban sokkal kényelmesebb, meg amugy is, ring mint egy hintó)
alul motorizált. csak 180 a végsebessége, és azt is győzzed kivárni
nem gyorsul rendesen. a fékje is hagy némi kivánni valót maga után (bár az alfák sem a fékjeikről híresek)
dizájn terén nyilván kívül belül igénytelen.

a piaci értéke kb 400K huf, ezért nem adjuk el, ennél nekünk többet ér.
egy hasonló korú és felszereltségű 156ossal összehasonlítva racionális alapon. hülye lennék a meglévő információk alapján az alfát venni
persze ha autóról van szó, nem vagyok racionális vásárló, ezért van alfám
nade vannak akiknek A-B jármű kell....
tudom, ők ne vegyenek alfát :)
Alfacus Maniacus14-06-2007 21:03:19 // 3849
PS.2. a 'hajtókar oldali'='forgattyústengely oldali'
Alfacus Maniacus14-06-2007 20:32:46 // 3848
T. Cartársak! (Második nekifutás, a délutáni beszámolómat a szerver el/megemésztette)

Ma, 25.112 km állásnál volt a 30.000-es szervíz (júliusi tervezett hosszútávú bolyongásra nem lenne elég a maradék km)

1) Az egész 2-2,5 óra volt.

2) A lista szerint végigvitt cserék (olaj, olajszűrő, pollensz.űrő stb.) megvoltak, ellenőrzések során elhasználódás miatt egyéb cserék (pl. fékbetétek) nem szükségeltettek.

3) Zörgő bal B oszlop kárpit rögzítései javítva, most néma (BadBoy írtál valami nyári módosítást, talán azért mert addig 'prémiumkategóriás' Stilo patenteket használtak).

4) Motorháztetőn egy-két apró kavicsfelverődést a föstőműhely kijavította

A teljes eksön valóban 0 Forint volt (Paulus Úr korábbi kérdésére)

A továbbiakat érzékenyebb lelkületű Alfás Cartársak ne olvassák:))

a) A szervíz kiszúrta, hogy a motor felső-hátsó oldalán végigfutó hűtőfolyadék acélcső bal rögzítésénél kis piros megszilárdult csomó van, korábbi apró szivárgás megkövesedett maradványa (hegesztési hiba - miért is ne lenne?) Cső megrendelve.

b) Írtam a gyorsításkor érezhető remegésről. Kb. 99%-ban megvan a tettes.
Alul két motorfelfüggesztési pont van, a baloldali egy kb. 25 centis elem (tkp. hasonlít egy hajtókarra). Ennél a hasonlatnál maradva: a kisebbik ('dugattyúcsap' oldali) fej szilentben levő rögzítőelem a motorhoz csatlakoztatva; a nagyobb ('hajtókar oldali') fej szilent csapja a kerethez rögzítve. Nos ez utóbbi kb 7 cm átmérőjű gumi szilentpogácsában a csapnak kb. 4 centis lötyögése van (szándékosan nem írtam 'játékot' mert az lehet betervezett is) szinte szabad kézzel mozgatva, valami teljesen kilágyult rossz guminak köszönhetően. Cseredarab megrendelve. Kissé kínos, hogy készlet nincs, olasz-lengyel-magyar úton jő majd a holmi, saccdátum sincs, még nem tudom, hogy a 30.-i indulásra ez mit jelent.

c) Légkondi. Panel szintén megrendelve, azon a vezérlőegység. Sokadik eset vagyok, vezérlés kiszámíthatatlan okból-időben átmegy másoknál is filantróp viselkedésbe, és lekapcsolja a hűtést, a tulajt megvédendő a jeges cúg ártalmaitól.

Ez a mai beszámoló Hölgyeim/Uraim.

P.S. Egyébként székesfővárosi, környéki márkatársaknak a Best Autóház szervízt nagyon tudom ajánlani.
Rumi14-06-2007 18:53:26 // 3847
leállítani azért nem szabad a turbós kocsit azonnal, főleg hajtás után, mert az a turbó olajozása általában egy körön van a motoréval, ha tehát leállítod a motort, megszűnik az olajozása a turbónak. ami azrét nem egészséges, mert még forró, sőt még nyugodtan pöröghet is, akár azonnali halálhoz vezetve, berág pl.
sokáig nem kell, de egy 20secet minimum várjál leállítás előtt, főleg ha hajtod
Kompressz úr12-06-2007 22:19:23 // 3846
Én inkább a kímélet híve vagyok, szerintem hosszabb távon megtérül.
Más. Lecseréltük a család másik autóját (SW 1.9tjdm). Eredetileg egy Puntót venni küldtem el Mrs. Paulust, aztán hazaállított egy 147essel (meglehetősen alkalmi vétel volt egyébként). Az "új" szerzemény 1.6TS (120 le). Most valamilyen rejtélyes oknál fogva én hajtom, és az alsó fordulatszám tartományban sokkal kellemesebben autózhatónak találom a 159nél, ráadásul selymes a járása. No, persze ha odalépek akkor igencsak érződik a nyomaték hiánya.
Corn12-06-2007 10:00:08 // 3845
Saját gyakorlat (Alfa 159, Alfa 33, és különféle offos olajkályhák: Vectra, Focus, stb): hidegen nem hajtjuk; komolyabb kergetés után az utolsó pár percet kímélő üzemmódban, kis gázzal (pl. autópályán folyamatos lassulás üveghang és satufék helyett), ha erre nincs lehetőség mert pl. komoly hegyi emelkedő legtetején kell megállni, ahol a parkolást sem tudom eléggé elhúzni, akkor járó motorral várok 1-2 percet. Eddig még nem halt meg turbóm :)
Igaz, annak a kollégámnak is még hibátlanul megy az 1.8-as Focusa, akit egy év alatt sem tudtam leszoktatni arról, hogy minden nap 15km padlógázas autópálya után azonnal leállítsa a pattogó motorú autót.
Kompressz úr11-06-2007 17:46:18 // 3844
Akkor én meg kontrázom BadBoy cartársat.
Három JTDm utáni gyakorlat: hidegen nem hajtjuk, melegen meg hagyjuk járó motorral 1-2 percet lehülni (ez folyamatos országúti vagy autópályás használatra vonatkozik, városra nem). Pester cartárs eddig még nem emlegette megboldogult mamámat, így talán a fenti eljárás visszaigazolást nyert. :-)
BadBoy11-06-2007 14:09:11 // 3843
Szerintem ezt igy kell csinálni. Egy autónak, és egy márkának vannak pozitiv és negativ oldalai is. De valaki ezt elismeri, és van aki nem.

De ha itt elmondjuk, és megbeszéljük, akkor lehet gyorsabban tudunk együtt megoldást találni.
BadBoy11-06-2007 14:07:11 // 3842
Nos akkor, és már leirtam a tapasztalatokat, és a mi technikánkat, és kaptam is érte hideget, de eddig semmi gondunk nem volt.

Mi soha nem hagyjuk a motrot, menni, ha megálltunk vele. Bravank volt 1.9TD, 246 ezer KM alatt ezt soha nem preferáltuk, és semmi baja nem volt. Nemrég hivott a személy aki megvette, hogy volt vele szervizben, és azt mondták, hogy a motor kifogástalan állapotban van. 147-ben 188 ezer KM volt. Turbóval nem volt gond, és Streetfighter tag, nem is panaszkodik rá. Ez a dolog izlés kérdése.

De a begyujtás és elindulás közt hideg motorral reggel minimum 5 percet várunk. Utána indulunk csak el vele. És amig be nem áll a vizhőmérséklet mutató az optimumra, addig nem is megyünk vele többel, mint 80.

Ez nekünk eddig bevált.
BadBoy11-06-2007 14:02:19 // 3841
AZ lenne az igazi, ha a márkakereskedések, és szervizek is figyelnének a népitéletekre, vagy csak olvasgatnák az egyes tipusok topicjait.
BadBoy11-06-2007 13:59:59 // 3840
Hozzászólásod második felére reagálva:

Mi is azért vártuk ki a nyári szünetet a gyárban, mert minden nyáron vannak kisebb, nagyobb frissitések, és ezt vártuk ki. Hát lettek is. Ha nem is nagyok, de minőség javitására irányultak. Főleg a B oszlop kárpitozásának felfogatásán változtattak, mert azzal is voltak gondok. És pár apróság, ami nem látszik.
Zool11-06-2007 08:30:49 // 3839
Szerintem az olyn, mint a bejáratás. Nem muszály, sőt az eladó szerényen letagadja, de ha akarod használni az autót a garancaidőn kívül is, nem árt odafigyelni. Én spec. két ismerőstől is hallottam olyat, hogy turbócsere volt (Pug 607, 6000km, S60 3 évesen). A komolyabb/újabb mociknál már tudomásom szerint akad olyan rendszer ami tovább hűti a turbót/motort annak leállítását követően is, de nem vagyok szaki...
Alfacus Maniacus10-06-2007 23:44:54 // 3838
1) Valami hasonlót már én is jeleztem korábban, akkor a fórum 'szürke eminenciásait' (vajh kik ők?) megnevezve esetleges postásoknak a szervíz/importőr felé. Az már a szervíz ill. importőr 'merészségén' múlik, hogy ebből mit ad tovább, meg egyáltalában van-e egyébként is ilyen jelzési feladata a gyártó cég felé.

2) Ha már van egy ilyen fórum, típusonkénti topicokkal, 'ceterum censeo...' alapon igen fontosnak tartom, hogy a talált (mondjuk finoman:) jelenségeket ismerje meg a típus iránt érdeklődő (netán tulaj) olvasó.

P.S. Nagyon tetszik nekem, hogy az Alfa emblémám felettébb Alfa emblémának néz ki, de az efeletti elégedettségem mellett az esetleges problémákat is ideöntöm, mert itt, a szakértő közösségben a helye. Vélem én.:))
Corn10-06-2007 22:58:04 // 3837
Analfabéta kérdés dízeleseknek: hogyan kell leállítani a motort? :)
Anno azt tanultam, hogy hajtás után ne állítsam le rögtön a motort, hagyjam a turbót visszahűlni, így talán nem ég bele rögtön az olaj. A 159 könyvében nem találtam erre utalást, csak azt említi, hogy ha a hőmérő szerint túl meleg a motor (vagyis a hűtővíz), akkor várjuk meg a viszahűlést. De ennek nem sok köze van a turbóhoz meg az olajhoz.
Amikor egy 1.9jtdm-et nagyon komolyan meghajtottam a tesztvezetésen, a szalonba visszaérve megkérdeztem az eladót, hogy leállíthatom-e. Azt mondta, hogy természetesen, ezeket a motorokat már lehet hidegen is hajtani, és forró turbóval is le lehet állítani. Persze ezt nem hiszem el, sztem a kenéstechnológia nem fejlődött annyit, mint a marketing... de azért szöget ütött a fejembe, hogy a 2.4mjet leállítás után még kb. fél percig halkan zümmög, és nem a ventillátor. Létezik, hogy lenne benne valami kiegészítő olajszivattyú, ami leállítás után még keringeti az olajat, és visszahűti a turbót? És mindezt fél perc alatt? Misztikus...
Corn10-06-2007 22:46:49 // 3836
Az ilyen "felhasználói észrevételeket" hova lehet küldeni? Mert akkor van értelme leírni bárhol, ha segít a hibák kijavításában...
Zool10-06-2007 18:21:04 // 3835
Kalex: lehet szó bemutatóautókról is. Már az elején nagyon sok 159est láttam az autoscout-on, elég jó árért de mind valódi fénykép nélkül (vagy többhöz ugyanaz a kép). sajna az autoscout és a mobil.de mostnara egy pénzmosó paradicsommá vált.Vannak kamu re-export cégek, amik kizárólag pénzmosásra/fishing-re szakosodtak a neten.

Én sem ott adtam el a 147est, pedig elvileg többen férnek hozzá. Csak link ajánlatot kaptam eddig ezekről. Egyébbként amit Alfacus Maniacus leírt, elég komoly dolog. Nem lenne szabad ennyire lazán venni a minőséget. Én részben az új modell miatt is féltem a 159estől, sok márkánál eszközöltek módosításokat 1-2 év után. Pl a Volvo ennek lassan nagymestere lesz.
Alfacus Maniacus10-06-2007 16:24:43 // 3834
Vannak azért jelek a feltételezhető miértekre, csak talán nem 'akaródnak észre vevődni', esetleg 'tudomásu vevődni'.

Leírtam a Népítéletemben, hogy reccsen a 3-as felváltáskor, Szamosi úr is próbálta, zofort váltójavítást javasolt. Ezt kihagytam, és azóta egy technikával nekem hangtalan, de mindenki más kezében reccsen. Erre reagálva itt többen megnyugtatták egymást, hogy az új váltó így-meg úgy.
Van egy másik Népítélet egy 159 2.2 JTS-ről, mostmár frissítve sokezer kilométer után. Tulaj iszonyúan heppi a kocsival, minden csodás és szférák zenéje, de megemlíti, hogy valamiért nem tud 3-ba reccsenés nélkül váltani.
Ez nem statisztikai sokaság, de a 8 vagy nem tudom mennyi tesztből nem kevés. (Emellett gyanítom, hogy a váltók nem csereszabatosak a dízelek és benzinesek között - lehet tévedek - akkor viszont csaknem minden benzines váltónál van valami prücök.)

Szóba hoztam ugyanott a nem is kevés kezdeti hűtőfolyadék zabálást, aztán itt valaki (BadBoy talán?) megemlítette, hogy biz' ők is találkoztak ezzel. Gyanútlan, off-os márkákon edződött új tulaj meg azt képzeli nagy naívan, hogy a motorokat feltöltés után rendesen légteleníteni szokás:))

Nálam az igazán érdekes történet még hátra van (1-2 héttel eltoltam a 30.000-es szervízt.).
Únok magamra hivatkozni, de a tesztemben említettem már a kezdet kezdetén a gyorsításkor érezhető és hallható karosszériaremegést, ami átmenetileg megszünt a nyári turné során. Na ez úgy jött vissza nemrégen, hogy minden utas kérdi, hogy mi a fene van a kocsival.
A jelenség: 80-85 körül 4-ben, 5-ben normál gyorsítás, erre a kocsi elkez kereszt- és függöleges ugráló mozgást produkálni, mintha ellipszis kerekei lennének, de nyolcassal vegyítve, kesztyűtartó tartalma szépen azonos frekvenciával zörög. Felnik, gumik rendben (hasonló volt a kifogástalan téli felni/Sottozero párosítással is).
Ugyanez van padlógázas felkapcsolásoknál, csak akkor hamarabb vége a kínos gyorsítási fázisnak. (Aztán tempomat be és onnan minden szép és jó).
Valamelyik oldali kihajtásnál van valami zűr, vagy eseteleg a motorfelfüggesztések szerelése lett nem is kicsit elnagyolva? Szóval várom a diagnózist, ilyennel még korábbi kocsijaimnál nem találkoztam.

Sommázat: könnyen elképzelhető, hogy hasonló exotikumok miatt nem kevés első Alfa tulaj bedobja a törülközőt.
Sanyi10-06-2007 13:07:00 // 3833
Bocsi a duplázásért!
Látom már Satti is belinkelte!
Sanyi10-06-2007 13:06:19 // 3832
BadBoy10-06-2007 10:21:34 // 3831
Hát szerintem elég sok olyan van, ami szürkeimportal érkezett MO-ra. Biztos hogy nem ilyen magas az elégedtlenségi ráta.

Németországban, Svájcban és a többi nyugat - európai országban már nagyon sok olyan 159-et lehet venni amiben már van 10-20 ezer kilaméter. SZerintem ezért vannak használt 159-ek.
Kalex10-06-2007 09:55:27 // 3830
A használautó honlapján jelenleg 29 db 159 van. Némelyik feltünően újszerű állapotban eladó! Vajon miért adja el valaki 5-10 e km után a 159 esét?!
Jó, egy érvet elfogadok: nem tudja fizetni...na de ennyien ne tudjanak fizetni?!

Nekem az a szubjektív véleményem, hogy páran csalódtak benne, csak arra lennék igazán kiváncsi, hogy mit nem tartottak megfelelőnek?
Cselentano09-06-2007 14:58:21 // 3829
ez befér a 147-be is :-)
Cselentano09-06-2007 14:56:04 // 3828
már adom is el az x3-ast :-)
ez komoly, és még ipod-os is :-)
HátvédRomeo09-06-2007 14:07:20 // 3827
Szép látvány az biztos! Hosszú évekig láthattam városunkban ilyet, amíg volt Alfa értékesítés. Mikr megjöttek az új modellek, apám telezett azt már mentem is belecsücsülni. Ott dolgozott mellette 10 méterre. Utána meg házunk előtt volt 50 méterre. Bár utóbbiban párszor voltam. :(
Már vagy 2 éve nincs nálunk, csak FIAT.
Kompressz úr09-06-2007 08:08:51 // 3826
Én a nyíregyházi Metro parkolójából láttem két ilyen kamiont Debrecen felé suhanni.
Junior09-06-2007 02:23:43 // 3825
Felkerültek a képek az új gyönyörűségről! hamarosan több is lesz!
Junior09-06-2007 01:22:04 // 3824
csak egy esne le tóla én elém!!!
pityke09-06-2007 00:44:59 // 3823
Ciao! Ezt az álomszerelvényt kedden este fotoztam le az olasz-osztrák határnál,gondoltam tetszeni fog nektek is.:)))
HátvédRomeo08-06-2007 23:42:25 // 3822
Beleolvastam a tesztbe, jó kritikát kapott az már biztos!!!
Fórumon, meg kb. arról vitatkoznak, hogy "húzzak e zoknit, vagy vigyem magamon" :-)
Kompressz úr08-06-2007 22:17:55 // 3821
Tisztára úgy tűnik, hogy a tesztelő alfisti lett :-DD
Viszont ami a fórumon megy a cikk alatt, az minősíthetetlen.
Alfista08-06-2007 21:03:30 // 3820
Helló! Örülök, hogy újra itt vagy! :)
Satti08-06-2007 15:13:58 // 3819
159 3.2 V6 JTS Q4 teszt!

Íme a legjobb!
BadBoy07-06-2007 19:26:17 // 3818
Ez jó! Be lehet épiteni a gyári fejegység helyére! Tetszik, de nem kell! :D
Kompressz úr06-06-2007 19:19:58 // 3816
Igen, ő tudja, hogy mitől döglik... :-)
Grando06-06-2007 19:13:43 // 3815
Nem hát! A végén be is nyögi, hogy marad a bömösnél. :(( De az olasz manus nagyon jófej volt! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.