Forum >> 159
plejik28-05-2018 14:34:57 // 109047
Főtengely jeladóból milyen márkát érdemes venni? (Ami strapabíró, minőségi) Esetleg akinek van vele tapasztalata megoszthatná velem. :) Előre is köszi!
Haddel28-05-2018 05:58:50 // 109046
Valaki meg tudná mondani fejből a hátsó lengéscsillapító alsó csavarjának a méretét? Tudjátok amit általában el kell vágni ,hogy kijöjjön. Vennék ,hogy legyen.
Köszi szépen😃
Köszi szépen😃
Dagadtgyerek27-05-2018 21:39:04 // 109045
Srácok! Engem megátkozott valami cigányasszony, csak azt nem tudom miért.. Kezdődött azzal, hogy összetörték az 59 oldalát tokától bokáig amíg budán a donáti utcában parkoltam vele... Ember elment , de valami jóakaró felírta a rendszámot, de a sajátját már nem , mert tanuskodni már nem szeretett volna.. Rendörség rohangálás kitudja mi lesz.. Első csapás.. A második; lengőkarok elfáradtak kicseréltem mindet a bal felsőt kétszer is mert az új nyikorgott mint a szénás szekér.. Stabpálcákat is.. Erre elkezdet valami kopogni... a stabrud szilent csak a régi remélem más nem lehet... Harmadik csapás... Leadtam a karosszériáshoz az 59 est hogy most péntekre kész legyen, mert vinni kell a lányomat Pulára egy tánc vb-re de törött kocsival nem lehet mert a határon nem díjjazzák.. Elővettem a 145 qv a kertből, ingázni dolgozni ideális , mert keveset fogyaszt és bárhova fel tudsz parkolni vele... Erre két nap után megáll benne az önindító.. Ott álltam kocsi nélkül ideg elvitt.. Drága barátom másnap! Kicserélte az önindítót(!) és addig is adott kölcsön egy offost. Innen már nem lehet lejjebb?! Dehogyis nem.. Negyedik csapás.. Megyek ki az elkészült 59-ért. És a qv lámpánál megáll, az új indító vadul teker, de semmi.. A k**va alsóholtpont jeladó amit három hónapja cseréltem megint beszart, mert ahogy kihült ment is tovább.. Na sebaj most már ott az 59 indulhatunk horvátiába aranyéremért a kiscsajnak.. Aha.. Jön az ötödik amit már a múltkor jeleztem itt.. Tengeralatjáró feljött vészprogram beütött 2000 max fordulat turbó nyema.. p0091 hiba.. Probáltatok megnyugtatni néha lehet ilyen de basszus 4x is megvolt a tengerig és haza..És tádám!! A hatodik.. A kuplung pedál visszahúzó szerű rugó műanyag kombó műanyaga eltört.. Rugó nem esett még ki csak kattog.. Tehát a mostani állás szerint van egy holtpont jeladó hibás qv-m és egy 59 es aminek kopog az eleje, kattog a kuplungpedálja és néha még dob egy check engenie jelzést is.. Kérlek segítsetek; vagy a rontást szedje le rólam valaki, vagy a hibákra ötleteljünk párat(pl azt a rugós szart hogy hívják, kinél van, mi az ára és hogy lehet cserélni.. meg ilyenek). Bocs ha kicsit hosszúra sikerült az írásom, de már az ideg elvisz, és ha copfos kislány korom óta nem lennék autó és olasz autó buzi, már lehet hogy átültem volna egy benzines dacia logan mcv be. Mentsetek meg! Nehogy megtegyem!!!Ááá!!!
Don Gombóc27-05-2018 19:27:52 // 109044
Az sincs kizárva, pláne ha már csinálták és elmaradt a gondos előkészítés. Síkolás, stb. Vagy csak sokszor lett meghajtva megforralva megkínozva, és most te szopsz mert nálad jött ki.
_Ata_27-05-2018 11:13:27 // 109043
Köszönöm szépen!
Shadin27-05-2018 10:31:54 // 109042
Én nézem az én HF-emet és nem igazán értem, hogy mi tud ebben eltörni. Tudom h ez csak 4 hengeres, de akkor sem értem. Masszív olaj és vízjáratok vannak megfelelő falvastagsággal közöttük. Így elsőre azt mondanám, hogy a FH és a tömítés felülete között tudhatna csak gond lenni.
Shadin27-05-2018 10:28:31 // 109041
Don Gombóc27-05-2018 10:24:52 // 109040
Ez így igaz. Akár az Audiknál is, és stb. Nem is nagyon találni olyan hf-et amin ne lenne átrepedve az injektor és az izzító közötti kis rész. És azzal nincs is igazán gond, ott se víz se olaj járat nincs. Ez a néhány hf gond más repedés deformálódás miatt van. Annyira közelre fúrják egymáshoz a két cucc menetét hogy nem is bírják sokáig. Bár középen is kell lenniük a beporlasztási kép és az izzítás hatékonysága végett.
Don Gombóc27-05-2018 10:13:28 // 109039
Széles azaz nagyobb ámérőjű lapos fejű torx csavarok, ez kb. 20mm. Valami profibb csavarboltban, de jó a sima hatlapfejü csavar is, nagyobb alátéttel.
Peta7427-05-2018 10:13:12 // 109038
Köszi a segítséget!😉
_Ata_27-05-2018 07:59:03 // 109037
Valaki tudja, hogy a haspajzs rogzitesere szolgalo csavarokat honnan lehetne beszerezni? (Asszem 2 fajta van)
gecsa27-05-2018 07:38:33 // 109035
A fék jó, a többi a kezelésiben benne van.
Peta7427-05-2018 06:56:34 // 109034
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2018 22:52:44 // 109033
Igen , emlékszem, a Te eseted óta minden hosszabb út előtt megnézem azt a csőcsonkot.
Liquid26-05-2018 22:33:59 // 109032
Ez enyém is eltört, de csak a műanyag, a benne lévő fém persely a helyén tartotta így csak szivárgott. Lehet ez volt a szerencsém.
Zolibácsi26-05-2018 22:30:52 // 109031
Az enyémnel egyértelműen meg lehet mondani mi okozta, víz kiegyenlítő tartály visszatérő csöve letört autópályán. Meg forrt a hf. Ha bele szereltek volna egy normális vissza jelző rendszert a viznel akkor valószínűleg nem lesz hfes mert észre veszem időben.
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2018 22:26:08 // 109030
A ProdyG-é 2010-es. Nem látok általános szabályt. :-) Lehet tényleg a tekert óra lesz a közös pont, ez viszont sosem fog kiderülni.
Csabi26-05-2018 22:21:04 // 109029
Így van, bírják ezek. Kár, hogy nem volt fiatal 2,4 amikor cseréltem. Gondolkodás nélkül arra szavaztam volna ismét.
Liquid26-05-2018 22:19:07 // 109028
ha a csippelés és a tolom neki effekt komoly hatásal lenne erre, akkor az enyém már triplán megmurdált volna :) De a Tomié is :)
Csabi26-05-2018 22:16:16 // 109027
Az volt az enyém is, 2006/01 igazán az első darabok közül...220nál semmi probléma. Pedig nyomtam neki...igaz, nem volt húzva, csak pár hónapig...
Zolibácsi26-05-2018 22:01:08 // 109026
Nincs baj, csak akkor már a 2.0 jtdm et venném, de ez csak az én véleményem
VKG231!!! (156+75)26-05-2018 21:40:54 // 109025
Mármint nem a boxer elrendezés miatt volt elegem az alfából, hanem mert csak :))) (Amúgy jó nagy fság lett volna imprezát venni :D)
VKG231!!! (156+75)26-05-2018 21:38:17 // 109024
Hát ugyan nem ez a kategória, de anno mikor elegem lett az alfákból a boxer után, megnéztem egy impreza kombit.
Nem vehettem meg, elképesztően undorító volt belül. Kurva ronda.
Maradt a 155... (még volt pár delta2 a pakliban, de nem...)
Nem vehettem meg, elképesztően undorító volt belül. Kurva ronda.
Maradt a 155... (még volt pár delta2 a pakliban, de nem...)
Liquid26-05-2018 21:37:29 // 109023
Ja és a 210e-ből 100e-et DPF nélkül, de erősen csippelve tett meg.
Liquid26-05-2018 21:36:35 // 109022
210e, az én véleményem szerint a fészlift előttieket sújtja a hengerfej probléma. Aztán majd az idő eldönti, hogy igazam van vagy nem :)
Haddel26-05-2018 21:30:11 // 109021
Gratula a kommenthez! Brit tudósok bebizonyították ,hogy a férfiembernek szüksége van a tintázásra!😃
Haddel26-05-2018 21:25:48 // 109020
Én csak a sajátomból kiindulva tudok véleményt alkotni. 200 ezerig ,csak olajat cserélgettem ,meg max vezérlést.
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2018 21:16:34 // 109019
Igen, ez is reális gondolat.
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2018 21:09:44 // 109018
Na ezt majd meglátjuk. Ebben amúgy sem hiszek, hogy mind megreped :-) Nekem még messze a 200e is, de továbbra is meggyőződésem, hogy az egr + a gyári program nyírja ki a 2.4-et. 100km-en egy liter gázolaj csak felesleges hőtermelésre megy el. Ha meg nincs igazam, akkor majd kereshetek hengerfejet és valami más magyarázatot, hogy mitől megy jobban kisebb fogyasztással :-) Addig is az egy liter mínusszal megspóroljuk 50e alatt az alkatrész árát :-)
Zsolt15526-05-2018 20:51:38 // 109017
Azért akad néhány. :-)
Zsolt15526-05-2018 20:50:23 // 109016
Az 1,9 16V-vel mi a gond?
Giuntini26-05-2018 20:32:28 // 109015
Elmondom Neked! Mindegyik meg van repedve! Az tény hogy a facelift előtt vannak a sorozatos hf repedések .
Csabi26-05-2018 20:31:46 // 109014
Kevés méteres tényleg nincs, de szerencsére nem is halnak meg 200-nál. Szerintem inkább 400körül kezd köhögni...az órát meg hagyjuk mit mutat...
gecsa26-05-2018 20:23:43 // 109013
Az enyémben 165 van... ;)
Nem a méter számít, hanem az állapot...
Liquid gépe miért nem hengerfejes? Pedig van benne már annyi...
Nem a méter számít, hanem az állapot...
Liquid gépe miért nem hengerfejes? Pedig van benne már annyi...
Giuntini26-05-2018 20:16:12 // 109012
Nincs már kevés méteres! Felejtsed el! Az összes 2.4 hf megreped 200 ezernél legkésőbb. Időzített bomba! Jó hír! Csak egyszer kell megcsinálni! Normálisan! Ha nem normális, kétszer!
Laczkog26-05-2018 19:50:10 // 109011
A xenonra a vételi átvizsgáláskor a diag műszer hibát jelzett. A nyelvet az írott szövegekre megtaláltam, viszont az autó szóban továbbra is franciául beszélget. Lehet én bénázok.
A középső panel aktiválását sem találtam meg. Szóval ez igazi sikersztori :) De azért köszönöm :)
A középső panel aktiválását sem találtam meg. Szóval ez igazi sikersztori :) De azért köszönöm :)
Giuntini26-05-2018 19:47:31 // 109010
Csatlakozom! Én ennyi szívás után csakis 2.4-et vennék és automata váltóval!. Kétféle 2.4 van! Szívás előtt és után. A szívás utánit viszomt nehéz kiszűrni...
Haddel26-05-2018 19:31:35 // 109009
Az a lényeg,olyat vegyél ami kevés kilométeres ,karbantartott.200e km felett kezdődik a szopókanyalóka😃
gecsa26-05-2018 16:51:46 // 109008
Legyen v6! :)
Ha nem kell az erő, akkor valamelyik kicsi benzines, vagy dízel. Ezek közül is az 1.8 mpi a legmegbízhatóbb szerintem. Rendre futják meg a 400ezer km-t különösebb hiba nélkül.
Ha nem kell az erő, akkor valamelyik kicsi benzines, vagy dízel. Ezek közül is az 1.8 mpi a legmegbízhatóbb szerintem. Rendre futják meg a 400ezer km-t különösebb hiba nélkül.
Zolibácsi26-05-2018 15:59:03 // 109007
mondanám, hogy egy jó 2,4 is sok örömet tud okozni, de mostanában te sem én én sem vagyok boldog :-)
Shadin26-05-2018 14:27:58 // 109006
Esetleg egy jó TBi !
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2018 14:21:01 // 109005
Vagy 1.8 mpi Opel (=sosemkopel) technik :-)
Don Gombóc26-05-2018 14:06:05 // 109004
Így igaz.
Közben meg dzsipós lettél? Akkor már az agyzsugorításon is túl vagy nem? :-)
Közben meg dzsipós lettél? Akkor már az agyzsugorításon is túl vagy nem? :-)
Zolibácsi26-05-2018 13:57:06 // 109003
1,9 8v jtdm és 2.0 jtdm, én ezek közül vennék, ha 159-et néznék.
Kigyo6626-05-2018 13:24:31 // 109002
üdv!
147-es Alfámat szeretném nagyobb 159 vagy késői 166-os alfára cserélniElső sorban a 159 es érdekelne és hogy Ti tulajok milyen vélemennyel vagytok róla? melyik motorral szerelt változat megbízható futómű tartossága es a rozsdásodásra való hajlam esetleges tipushibák .
147-es Alfámat szeretném nagyobb 159 vagy késői 166-os alfára cserélniElső sorban a 159 es érdekelne és hogy Ti tulajok milyen vélemennyel vagytok róla? melyik motorral szerelt változat megbízható futómű tartossága es a rozsdásodásra való hajlam esetleges tipushibák .
Shadin26-05-2018 13:02:25 // 109001
Ja csak már rászoktam az itthon ivásra amióta a patkányt szerelem :-)
Don Gombóc26-05-2018 12:47:27 // 109000
A frászt ! Sőt ez teszi csak igazán békéssé a családi életet. :-) Amíg a garázsba vagy addig anya nyugodt. Nálunk is így van, persze nem tudja hogy már a kocsmában vagyok hazafelé jövet. :-)
AdiArsenal26-05-2018 12:30:50 // 108999
Neked ez csak jó, nagyobb alapárra ugyannyi árrés több haszonot hoz :-D
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 12:04:05 // 108998
meg nem csak ezért nem, ha nem okádékul néz ki az összes főleg belül, vicckategória
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?