És azzal van tapasztalat, hogy utólag megjelenik a fóliában ilyen buborékszerű valami?
Nem is buboréknak mondanám, mert egy karchoz jobban hasonlít. Először az oldalüvegen vettem észre, vagy 2 hónapja, hogy van egy alig látható, de 5 cm körüli karc-szerű valami rajta. Először azt hittem, hogy a fel le húzogatás miatt végül megkarcolódhatott, ha valami kemény szemcse odaszorult, de jobban megnézve, nem az üveg mozgásának irányában állt, hanem szöget zárt vele. Közelebbről nézve pedig feltűnt, hogy nem karc, hanem mintha ilyen hosszanti gyűrődés lenne...
A második pedig a hétvégén tűnt fel, a szélvédőn a visszapillantó alatt. Kb 2 cm-es csík, talán 1 mm vastag, az is olyan, mintha egy hosszanti felpúposodás lenne. Nem túl feltűnő, de észrevettem volna, ha eddig is ott lett volna.
Van erről tapasztalat, hogy ilyen utólag megjelenik a fóliában? Igazából nem nyúltam hozzá, tehát nem érte mechanikai behatás, max a nap sütötte
Forum >> 159
RomeoOne20-06-2017 08:44:55 // 95985
antonov20-06-2017 08:39:25 // 95984
Ezt a llumar oldaláról másoltam. Szerintem egy sima clin-el lejön és nemhiszem hogy kárt tenne benne. Az valamennyire oldja ezeket a ragacsokat. Papírtörlőt én hagynám, inkább valami régi pamut póló.
RomeoOne20-06-2017 08:35:39 // 95983
Én is ilyesmiket olvasgattam, majd megpróbálom.
antonov20-06-2017 08:32:47 // 95982
Do LLumar window films require special care or cleaning?
Not really
While not quite as hard as glass, LLumar window films are extremely scratch-resistant and may be cleaned with common household cleaners, non-abrasive paper towels, or cotton cleaning cloths. Caution should be exercised to prevent extreme gouging by hard, sharp, metallic objects.
Not really
While not quite as hard as glass, LLumar window films are extremely scratch-resistant and may be cleaned with common household cleaners, non-abrasive paper towels, or cotton cleaning cloths. Caution should be exercised to prevent extreme gouging by hard, sharp, metallic objects.
RomeoOne20-06-2017 08:25:10 // 95981
Azoknak, akiknek van fóliázott üvege... A fóliás részt hogy tisztítjátok? Mehet rá a rendes üvegtisztító, nem fogja megmarni a fóliát?
A pokolba kívánom az összes autópálya matrica készítőt. Hogy lehet ennyire igénytelen terméket készíteni? Nem lehet úgy leszedni, hogy ne maradjon ott a fele. Pedig mielőtt felraktam, összeszedettem vele az összes szöszt a kárpitról meg a ruhámról és nem simítottam fel, csak hozzáérintettem az üveghez. És még így is.
Miért kell annak a szarnak úgy tapadnia, mint ha az apokalipszisig ott kéne maradnia? Nyüves 10 napos matricák...
Rá volt írva, hogy az üveg fóliázott részére ne tegyük, de ugye az enyémben nincs ennek a feltételnek megfelelő üvegfelület.
Miután leszedtem, az egyik szépen le is jött, de a másiknak egy része fent maradt. Nekimehetek sima üvegtisztítóval vagy van valami spéci fóliázott üvegre való tisztítószer?
A pokolba kívánom az összes autópálya matrica készítőt. Hogy lehet ennyire igénytelen terméket készíteni? Nem lehet úgy leszedni, hogy ne maradjon ott a fele. Pedig mielőtt felraktam, összeszedettem vele az összes szöszt a kárpitról meg a ruhámról és nem simítottam fel, csak hozzáérintettem az üveghez. És még így is.
Miért kell annak a szarnak úgy tapadnia, mint ha az apokalipszisig ott kéne maradnia? Nyüves 10 napos matricák...
Rá volt írva, hogy az üveg fóliázott részére ne tegyük, de ugye az enyémben nincs ennek a feltételnek megfelelő üvegfelület.
Miután leszedtem, az egyik szépen le is jött, de a másiknak egy része fent maradt. Nekimehetek sima üvegtisztítóval vagy van valami spéci fóliázott üvegre való tisztítószer?
csokagm20-06-2017 07:37:33 // 95980
Most esik le, ez új spider :)
Piritu - 1.000.00020-06-2017 06:42:01 // 95979
Pedig az :-)
csokagm19-06-2017 22:28:09 // 95978
Viszont nem hasonlít Spiderre. Új vágyak?:)
Piritu - 1.000.00019-06-2017 22:14:00 // 95977
Köszi az infókat.
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
A hirdetés szerint navis, akkor nem gyári. Lehet hogy megnézem.
yani🍀19-06-2017 22:00:30 // 95976
Sajnos erről a képről nem nagyon lehet megmondani, hogy milyen a fejegység, az biztos , hogy nem gyári, de ez inkább előny, mint hátrány. Szerintem nem Pio, és az sem biztos, hogy navis.Egy biztos, ha van benne navi, akkor könnyebb frissíteni, mint a gyárit.
Liquid19-06-2017 21:30:52 // 95975
biztosan nem, de ez szerintem előny
csokagm19-06-2017 21:30:25 // 95974
Nem, kétféle gyári navis van. Van a lemezes és az SD kártyás.




Piritu - 1.000.00019-06-2017 21:20:39 // 95973
Akkor ez nem gyári?
csokagm19-06-2017 21:16:20 // 95972
Navis, elég rossz a kép minősége de talán ez Pioneer. Próbáltam rákeresni, de nem találtam meg mi lehet.
Szerintem ezeknek jó a navija.
Szerintem ezeknek jó a navija.
Piritu - 1.000.00019-06-2017 20:12:23 // 95971
sty19-06-2017 20:10:26 // 95970
David | Centocinquantanove19-06-2017 20:03:07 // 95969
Ha tudtam volna az elején, hogy a gyári fejlesztett 3 lyukú lemezke 1200 Ft, akkor nem tökölök vele 1 percet se, hanem csere... 😁
Giuntini19-06-2017 19:48:12 // 95968
Most jöttem vissza a Balatonról, és azóta is csak vigyorgok. Odafelé péntek délben volt forgalom, hiába nem tudtam a tempómat nagyrészt utazni, de rengeteg gyorsítás volt, és alig tudtam használni a tempomatot. Comp szerint 8,2 volt a fogyasztás. Most visszafelé végig 150-el, és a fogyasztás komp szerint 8,2 maradt. Megtankoltam, és a valós fogyasztás 2 decivel volt több. Szerintem ilyen keveset még sohasem evett. Dpf, Egr benne van, igaz írt progi, és a motor érezhetően erősebb.
Találkoztam egy vadiúj szürke Giuliával, Fehérvártól végig együtt jöttünk, Egérútnál elbúcsúztunk. Jó volt így kötelékben haladni. Elöl az ős, mögötte az utód.
Találkoztam egy vadiúj szürke Giuliával, Fehérvártól végig együtt jöttünk, Egérútnál elbúcsúztunk. Jó volt így kötelékben haladni. Elöl az ős, mögötte az utód.
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2017 19:20:48 // 95967
Igen :)))
alfa155gyuri19-06-2017 18:55:19 // 95966
Kicseréltem a nagynyomású szivattyúban a mágnesszelepet mert időnként autópályán ha gyorsítottam bedobta hibának.
Kíváncsi leszek ez volt e tényleg a hiba.
Kíváncsi leszek ez volt e tényleg a hiba.
mezoba19-06-2017 16:00:54 // 95965
és akkor most már spider tulaj vagy? :)
Shadin19-06-2017 15:20:22 // 95964
én ki tudtam játszani a keresztmetszetet...
David | Centocinquantanove19-06-2017 15:07:22 // 95963
igen de ez is érdekes, én is végigjártam a szűkítős lemezkés lyukas témát...
Szinte tizedenként növelgettük az átmérőt, majd amikor végre nem volt sárga lámpa, addigra megint rángatott.
Egészen addig, amíg bele nem került a 3 lyukú lemezke (a régi, középen egy nagy lyukú helyett), ezzel nem rángat és nincs is sárga lámpa, sem probléma...
Szinte tizedenként növelgettük az átmérőt, majd amikor végre nem volt sárga lámpa, addigra megint rángatott.
Egészen addig, amíg bele nem került a 3 lyukú lemezke (a régi, középen egy nagy lyukú helyett), ezzel nem rángat és nincs is sárga lámpa, sem probléma...
Shadin19-06-2017 14:19:18 // 95962
Érdekes, hogy ennek ellenére sem nyitott ki koppra, elég volt neki a 9-es lyukon átférő mennyiség. Cserébe 9-esnél kisebb lyukkal már sárgát dobott.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2017 14:18:13 // 95961
Szűkítő helyett, ha valaki nagyon környezet tudatos, inkább érdemes feljebb írni az EGR táblákat. Kicsit hagyjon több levegőt, mint ahogy gyárilag programozták.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2017 14:09:46 // 95960
Na ja, ha szűkítőt raksz be, és gyárin hagyod a programot, akkor szerencsétlen állandóan koppra kinyit, és erőlködik, hogy csökkenjen a légfelesleg. Ha még épp nem áll meg hibával, az azt jelenti, hogy sikerül is levinnie a légfelesleget a kívánt értékre, vagy legalábbis tűréshatáron belül. Ergo nem iktattál ki semmit, csak extrém üzemállapotra kényszerítetted az egr-t.
Shadin19-06-2017 13:37:35 // 95958
Rendben van ez EGR, de Opelhez árulnak szűkítőt és én azt szoptam be, azért mondtam, hogy nem igazán érdemes foglalkozni vele.
Csabi19-06-2017 13:14:02 // 95957
Hoppá ez nekem ki maradt. Valamiért az-az infom volt, hogy a 2.0-nál rendben van az EGR, és nincs szűkítő.
Haddel19-06-2017 12:43:23 // 95956
Multkor az enyémbe való volt egy német webáruházban akciós. Lehet még most is.1200€ helyett 460€-ért. Szomszédom onnan rendelt a sharanjába kuplungszettet,és hibátlan lett. Övé is kb fele annyiba került mint amennyiért a szerelője hozta volna.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2017 12:39:42 // 95955
Én már nem vágyom rá :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-06-2017 12:16:09 // 95954
De jó lenne :)
Macccy19-06-2017 10:35:16 // 95952
Igen, jelentem ... igen. :) Nem gondolnám, hogy placebo, ugyanis az autó 5. és 6. (!) fokozatban is kétezertől gyorsul, a műszerfalon a turbó nyomás azelőtt nem épült szinte semmit ezekben a fokozatokban, kitisztított MAP óta viszont szinte azonnal felúszik az óra 1.6 környékére és megindul a kaszni.
Tehát az átok EGR talicskával telehordta a szívósort és így a MAP-ot is koxszal, egy sor takarítás biztosan nem ártana ezekután
Tehát az átok EGR talicskával telehordta a szívósort és így a MAP-ot is koxszal, egy sor takarítás biztosan nem ártana ezekután
Zolibácsi19-06-2017 09:32:34 // 95951
Súlyosnak nem mondanam a jelenseget csak zavarónak. Azon a kormon kivul ami ra volt sűlve a szenzorra nem volt, tehat tiszta volt. Ugy tudnam szemleltetni mintha a gyufaszal lenne az erzekelo es a vastag foszfort le kellene vakarni rola. Furcsa nekem is a hiba de ugy nez ki ez volt a problema.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2017 08:54:11 // 95950
RomeoOne19-06-2017 08:51:06 // 95949
Vészmód. Ki kell olvastatni, akármi is lehet, amire letilt.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2017 08:44:02 // 95948
Az egyik az üvegház hatásért felelős, a másik asztmás tünetekért, légúti betegségekért. Nem gondolom, hogy bármelyik is jobb választás.
Shadin19-06-2017 08:15:40 // 95947
Macccy kocsijában a MAP szenzor olyan szinten volt tele olajkoromsárral, hogy bele sem lehetett látni milyen szíű a kis pöcök és nem produkált ilyen súlyos jelenségeket.
Azt majd beírja a cartárs, hogy javult-e bármi a tisztítás után az autó viselkedésében.
Azt majd beírja a cartárs, hogy javult-e bármi a tisztítás után az autó viselkedésében.
Shadin19-06-2017 08:10:57 // 95946
Szerintem ne piszkáld. Eleve halmozott szopás betenni és szerintem nem hoz semmi pluszt.
Shadin19-06-2017 08:09:44 // 95945
Igazából nem lenne probléma megmérni az értékeket előtte-utána, de erre még senki nem vette a fáradságot.
Shadin19-06-2017 08:07:22 // 95944
A 2.0-hoz is van "aftermarket" (Insignia) szűkítő, de az enyém elfosta magát tőle, valahogy elszúrta a regen ciklusomat és úgy belimpelt mint anno Robié. Vagy harmadszorra sikerült kikényszeríteni a tisztítást. Amíg ment a szűkítővel nem vettem észre semmi pozitív változást, úgyhogy dobtam a témát. Szűkítő a polcomon, ha valakit érdekel és mélyebben szeretne kísérletezni :-(
Shadin19-06-2017 08:03:26 // 95943
A 150 lovas EGR térképe volt ráírva csak. A 136 lovas sokkal jobban szívatott, ott totál le kellett falazni az EGR-t h ne rángasson, míg a 150-esével elég volt szűkíteni.
NGC19-06-2017 07:26:55 // 95942
a kábelek jók, amiket láttam. a csatlakozónál volt javítva nemrég a vezeték, de ott is érintetlen.
NGC19-06-2017 07:18:24 // 95940
Üdv!
Reggelre elszállt az autó ereje, alig van turbónyomás, motorkontoroll világít. Délután elviszem kiolvasatni, viszont érdekelne, hogy mi lehet az oka, egyik napról a másikra.
Reggelre elszállt az autó ereje, alig van turbónyomás, motorkontoroll világít. Délután elviszem kiolvasatni, viszont érdekelne, hogy mi lehet az oka, egyik napról a másikra.
Zolibácsi19-06-2017 07:02:17 // 95939
tartom magam ahhoz, amit mondtam régebben is, hogy egy tizen éves dízeltől ne várják el, hogy mind a dpf mind az egr működjön a kocsiba, ha az élet nélkülük sokkal egyszerűbb és megbízhatóbb. Nincs lelki ismeret furdalásom mert nekem nincs ilyen a kocsiban, mert nem vagyok a pénztárcám ellensége. Csak egy példa még az EGR -re hogy a vissza vezetett kipuff gáz mit csinál.
tél óta szarakodok a turbó nyomásommal, csak akkor tölt ha 2000-nél nyomom a padlót, felette jó ha 1,2-t betölt. turbó jó, csövek jók, nyomásszabályzó csere volt.
MAP szenzor tiszta.
volt egy kis időm hétvégén és csak idegesített ez a map szenzor mert láttam, hogy gyárilag az érzékelő sárga nem fekete. Fogtam a fogkefét és féktisztítót és nekiálltam kefélni, maradt ugyan olyan fekete. úgy voltam vele, lesz@rom veszek másikat bele ha elcseszem és neki estem egy tűvel levakarni a ráégett fekete kormot.
5 Perc vakargatás után elkezdett az érzékelő sárgulni és nagyjából a kormot le is vakartam róla.
Vissza a kocsiba és láss csodát majdnem jó lett a kocsi, tölt a turbó, nem ugrál a nyomás. Ami maradt hogy 4-5-6 sebességnél váltás után nem mindig megy 1,4-1,5 felé a nyomás. Tehát kijelenthetem, hogy a korom ami rásült a MAP szenzorra, az baszakszik velem tél óta vagy már előtte is volt csak nem tűnt fel.
elmegyek nyaralni meglátom milyen lesz aztán veszek egy új map-ot és megnézem azzal is mit csinál.
tél óta szarakodok a turbó nyomásommal, csak akkor tölt ha 2000-nél nyomom a padlót, felette jó ha 1,2-t betölt. turbó jó, csövek jók, nyomásszabályzó csere volt.
MAP szenzor tiszta.
volt egy kis időm hétvégén és csak idegesített ez a map szenzor mert láttam, hogy gyárilag az érzékelő sárga nem fekete. Fogtam a fogkefét és féktisztítót és nekiálltam kefélni, maradt ugyan olyan fekete. úgy voltam vele, lesz@rom veszek másikat bele ha elcseszem és neki estem egy tűvel levakarni a ráégett fekete kormot.
5 Perc vakargatás után elkezdett az érzékelő sárgulni és nagyjából a kormot le is vakartam róla.
Vissza a kocsiba és láss csodát majdnem jó lett a kocsi, tölt a turbó, nem ugrál a nyomás. Ami maradt hogy 4-5-6 sebességnél váltás után nem mindig megy 1,4-1,5 felé a nyomás. Tehát kijelenthetem, hogy a korom ami rásült a MAP szenzorra, az baszakszik velem tél óta vagy már előtte is volt csak nem tűnt fel.
elmegyek nyaralni meglátom milyen lesz aztán veszek egy új map-ot és megnézem azzal is mit csinál.
csokagm18-06-2017 22:59:15 // 95938
Tehát a 2.0an felesleges piszkálni az EGRt?:) meg mi ez a szűkítő. Én ezekkel még nem vagyok tisztában.
Piritu - 1.000.00018-06-2017 22:31:44 // 95937
Legyen :-)
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
A CO2-t a növények feldolgozzák, a másikat mi...
WarbiRunner (Gyuri)18-06-2017 22:20:17 // 95936
Ez ennél kevésbé egyértelmű.. mondjuk a 0.6g/km NOx felmegy 0.9-re, közben a 240g/km CO2 emisszió pedig lecsökken 220g/km-re csak a fogyasztás különbség miatt. Az EGR ugye pont a legfontosabb tényezőtől fosztja meg a katalizátort, a felesleges oxigéntől, tehát nem csodálkoznék, ha a különbség még nagyobb lenne.
Nos, akkor mi a károsabb? 2 kiló CO2, vagy 30g NOx száz km-re nézve? Ezt ki dönti el?
Az öreg adagolós dízelem NOx emissziója egész biztosan jobb, mint a 159-é egr-estől, mindenestől. A CO2 is jobb, ez is biztos. Legyen lelkiismeret furdallásom, ahányszor beleülök? Mert ez lenne a reális hozzáállás.
Nos, akkor mi a károsabb? 2 kiló CO2, vagy 30g NOx száz km-re nézve? Ezt ki dönti el?
Az öreg adagolós dízelem NOx emissziója egész biztosan jobb, mint a 159-é egr-estől, mindenestől. A CO2 is jobb, ez is biztos. Legyen lelkiismeret furdallásom, ahányszor beleülök? Mert ez lenne a reális hozzáállás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
659
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?