A karosszéria 2cm-s leülése mérések alapján jött ki. Úgy vettem észre, hogy a Dunauto előtt parkoltam, és pont egy másik 159-es mellett, és láthatóan amiénk lejebb volt. A kerékjáratok alá aliglehetett belátni. Utána még egy autót megnéztünk, és ugyan az volt a helyzet. Utána elkezdtünk mérni, és elöl hátul kb. 2cm-s eltérés jött ki. A guminyomás, és a kerékméret is egyezett, és még a felni tipusa is.
Nagyon kemény gumit nem akarunk venni, mert akkor meg elveszti az autó a sportosságát.
Köszi az cimeket, meg fogom őket nézni mindenképp, és igy könnyen össze is tudom hasonlitani az árakt!
Forum >> 159
BadBoy06-08-2007 10:35:53 // 3940
BadBoy06-08-2007 10:27:51 // 3939
Előre is köszi a segitséget! Az biztos, hogy olyan kanyarstabilitást, mint amit ez az őrült autó tud, más márkák nem tudnak, és meg sem közelitik, és a gumi is nagyon jó magasabb sebességi tartományban, ezért aztán lehet, hogy ilyen fog maradni. Majd meglátjuk. Még egy kis idő a cseréig van hátra.
BadBoy06-08-2007 10:25:04 // 3938
Hát akkor lehet, hogy ennek a guminak ez a sajátossága. De az Auto Motor und Sport tesztje aalpján ez az egyik legjobb gumi a kategóriájában. Lehet azért ezt rakja az Alfa is, de nem számoltak a gyors kopással.
BadBoy06-08-2007 10:22:50 // 3937
Mivel Bckkval nagyon jóban vagyok, és elég gyakran belátogatok a kereskedésbe feltünk egy érdekes dolog. A 159-ek két féle gumival érkeznek a Bridgeston Potenza, és Pirelli PZero Nero gumikkal. Kiváncsi lennék, hogy milyen a kopása a Pirelli gumiknak.
De ténylegesen jobb lenne, egy olyan gumi, ami legalább 40 ezer kilométert kibirna. Mert igy szezononként elkopik egy szett gumi. És akár hogy is, azt lehet mondani, hogy akinek van ennyi pénze autóra, az ne sirjon, de azért ténylegesen nem mindegy nekünk sem, és a többieknek sem, hogy ennyi pénzt ki kell adni.
De ténylegesen jobb lenne, egy olyan gumi, ami legalább 40 ezer kilométert kibirna. Mert igy szezononként elkopik egy szett gumi. És akár hogy is, azt lehet mondani, hogy akinek van ennyi pénze autóra, az ne sirjon, de azért ténylegesen nem mindegy nekünk sem, és a többieknek sem, hogy ennyi pénzt ki kell adni.
GEORGE06-08-2007 10:20:01 // 3936
Azért az "fura" hogy hátul is olyan mértékben kopik el mint elöl.
Általában nem ez a jellemző.
De az is lehet ez a fajta gumi hamarább kopik mint egy másik. Többen panaszkodtak eme típus "gyors" kopására.
Hidd el jó lesz rá a V-s vagy W-s is!!!
Általában nem ez a jellemző.
De az is lehet ez a fajta gumi hamarább kopik mint egy másik. Többen panaszkodtak eme típus "gyors" kopására.
Hidd el jó lesz rá a V-s vagy W-s is!!!
BadBoy06-08-2007 10:14:18 // 3935
Épp az, hogy nem cserélgettük a kerekeket, mert amikor a téligumik felkerülnek, a nyáriakra rá van irva krétával, hogy melyik hol volt, és ugyan úgy kerülnek fel. De a hátsók is csereérettek lesznek, egyben az elsőkkel. A srácok a szervizben mondták, hogy nagyon szépen egyenletesen kopnak a gumik elöl hátul, és a futófelület is. Nem kopnak úgy, hogy csak a belső perem.
Hát akkor rákeresek a V-s gumikra is. De szerintem is elég kellene hogy legyen. Én a W-re gondoltam, hogy azt feltenni.
Hát akkor rákeresek a V-s gumikra is. De szerintem is elég kellene hogy legyen. Én a W-re gondoltam, hogy azt feltenni.
GEORGE06-08-2007 00:07:58 // 3934
Hát azóta kicsit megváltoztak a dolgok :-)
Csöri05-08-2007 21:20:53 // 3933
Jó kis diagonál gumik.:)))
Alfacus Maniacus05-08-2007 21:14:02 // 3932
Hát ez az!
(Bezzeg a Trabantomon a Pneumant-ot 60.000-nél kellett lecserélni. Régi szép idők:))
(Bezzeg a Trabantomon a Pneumant-ot 60.000-nél kellett lecserélni. Régi szép idők:))
Cgo05-08-2007 20:55:46 // 3931
Badboy,
a leulest hogyan regisztraltad? nem lehet, hogy erzesre "ment" lejjebb? vagy merted is? valamit csinal a gumikopas, lehet rosszul felfujt gumi... szerintem ne torodj vele.
Ami a gumit illeti, nalam meg egy gumi se birt ki ilyen sokat, ugyhogy szerintem ha meg egy tizest bele tudtok rakni, az szuper. Esetleg keress olyan gumit, ami tok kemeny es nem fog annyira kopni, sokan reklamozzak igy a gumijukat, de az ilyen gumi vizen, kanyarban, elso fagyok eseten jol megszivathat...
Most en is gumit keresek, hej.sk, gumy.sk, pneumatiky.sk, pneumax.sk, az-pneu.sk, obujsa.sk, preauto.sk ha itt akarod venni, neha egesz jo arakat lehet elcsipni. aztan van a kulfoldi lehetoseg is, ha jol emlekszem Tomi rendelt onnan.
a leulest hogyan regisztraltad? nem lehet, hogy erzesre "ment" lejjebb? vagy merted is? valamit csinal a gumikopas, lehet rosszul felfujt gumi... szerintem ne torodj vele.
Ami a gumit illeti, nalam meg egy gumi se birt ki ilyen sokat, ugyhogy szerintem ha meg egy tizest bele tudtok rakni, az szuper. Esetleg keress olyan gumit, ami tok kemeny es nem fog annyira kopni, sokan reklamozzak igy a gumijukat, de az ilyen gumi vizen, kanyarban, elso fagyok eseten jol megszivathat...
Most en is gumit keresek, hej.sk, gumy.sk, pneumatiky.sk, pneumax.sk, az-pneu.sk, obujsa.sk, preauto.sk ha itt akarod venni, neha egesz jo arakat lehet elcsipni. aztan van a kulfoldi lehetoseg is, ha jol emlekszem Tomi rendelt onnan.
Csöri05-08-2007 20:02:42 // 3930
Holnap én is nézek nekded árakat rá, aztán majd MSN-en megbeszéljük. Amúgy a magas sebességhatár nem minden esetben jelent puha gumikeveréket. Erősebb szerkezetet viszont igen. Éppen ezért egy nagy súlyú, teljesitményű autóra érdemesebb a magasabb seb. indexű abroncs.
GEORGE05-08-2007 19:53:58 // 3929
Az is lehet, hogy az a gumi amit használtok erősebben kopik!
Blackynél is ilyenek a gyári gumik és nála erősebb a kopás.......
Blackynél is ilyenek a gyári gumik és nála erősebb a kopás.......
Alfacus Maniacus05-08-2007 19:52:07 // 3928
A kocsihoz a V (240) teljesen elég és biztonságos.
Nekem sem tetszik az erős kopás, hasonló tarrtományokban használom én is mint Ti, és lám...
Igaz, a 156 1.6 TS jóval könnyebb, viszont azt még jobban is hajtottam, de a Goodyear Eagle Touring 50.000-nél lett lecserélve (és nem tükörradiál állapotban)
Nekem sem tetszik az erős kopás, hasonló tarrtományokban használom én is mint Ti, és lám...
Igaz, a 156 1.6 TS jóval könnyebb, viszont azt még jobban is hajtottam, de a Goodyear Eagle Touring 50.000-nél lett lecserélve (és nem tükörradiál állapotban)
GEORGE05-08-2007 19:47:59 // 3927
Hátul csak magasabb a minta mint elöl, már ha nem cserélgettétek.....
H-s 210km/h-ig jó
V-s 240km/h-ig jó
W-s 260km/h-ig jó több helyen 270-re írják..
Y-s 300km/h-ig jó
Szerintem egy V-s bőven megtenné.
H-s 210km/h-ig jó
V-s 240km/h-ig jó
W-s 260km/h-ig jó több helyen 270-re írják..
Y-s 300km/h-ig jó
Szerintem egy V-s bőven megtenné.
BadBoy05-08-2007 19:30:04 // 3926
Épp ez, hogy nálunk is a 42 ezerből kb. 15-16 ezer a téligumival volt megtéve.
Mi sem hülyegyerekként használjuk az autót. Se gumicsikorgatás, kapartatás, farolgatás és egyéb dolog. Normális esetben az autó 110-160 közötti sebesség intervallumban van használva.
Milyen sebességi koeficiensű gumira lehetne lecserélni?
Mi sem hülyegyerekként használjuk az autót. Se gumicsikorgatás, kapartatás, farolgatás és egyéb dolog. Normális esetben az autó 110-160 közötti sebesség intervallumban van használva.
Milyen sebességi koeficiensű gumira lehetne lecserélni?
BadBoy05-08-2007 19:27:13 // 3925
De itt nem csak az első gumikról van szó, hanem a hátsókról is. A szervizes srácok szóltak, hogy mind csereérett lesz. Már elérte azt a jelző részt, amin lehet mérni a gumi kopását.
Évi 50-60 ezer kilamétert megyünk a Alfával.
De itt az is van, hogy a téli gumiban is van vagy 15-16 ezer kilaméter.
De szerintem az lesz az igazság, amit irtatok, túl magas a sebesség koeficiens, és túl lágy a gumi.
Köszönöm az eddigi segitséget George és Alfacus Maniacus!
Évi 50-60 ezer kilamétert megyünk a Alfával.
De itt az is van, hogy a téli gumiban is van vagy 15-16 ezer kilaméter.
De szerintem az lesz az igazság, amit irtatok, túl magas a sebesség koeficiens, és túl lágy a gumi.
Köszönöm az eddigi segitséget George és Alfacus Maniacus!
GEORGE05-08-2007 18:03:50 // 3924
A z Y-os gumi nagyon puha, és szerintem is felesleges. ki kell próbálni egy kisebb sebességű gumit.
Szerintem nyersz vele pár kilométert gördülésben.
Szerintem nyersz vele pár kilométert gördülésben.
Alfacus Maniacus05-08-2007 17:57:35 // 3923
Ua. gumival járok én is, és kicsit sokallom a kopást nálam. Most van a kocsiban 33.500 km, de ebből kb. 10.000 télivel, és ennek ellenére erősen észrevehető a profilfogyás. Nem hülyülök a járművel és nyomatékom is jóval a dízelek alatt van.
Annak ellenére (vagy éppen azért?), hogy az 1,9-es kocsinkra feleslegesen túlméretezett típust használunk (a 98Y 750 kg-os kerékterhelést és 300 km/ó sebességet specifikál)
Annak ellenére (vagy éppen azért?), hogy az 1,9-es kocsinkra feleslegesen túlméretezett típust használunk (a 98Y 750 kg-os kerékterhelést és 300 km/ó sebességet specifikál)
GEORGE05-08-2007 17:14:21 // 3922
Látom már, ill. értelmezem.:-))
42 ezer km nagyon jó egy ilyen méretű és sebességindexes gumitól!
Sőt ha még egy 10-est is tud Apúd gurulni akkor nincs mit szólni
Ennyit tud a gumi.
42 ezer km nagyon jó egy ilyen méretű és sebességindexes gumitól!
Sőt ha még egy 10-est is tud Apúd gurulni akkor nincs mit szólni
Ennyit tud a gumi.
GEORGE05-08-2007 16:55:34 // 3921
A gumikopáson miért csodálkozol???
Mennyi km-el van most bennük?
Nekem a 146ti-n 32-38 ezr km birt ki az első pár gumi mikorra cserés lett. ez cirka 3mm mélységet jelent, én olyankorra mindig kicserélem.
A Scudon 34ezer-nél már látszott, hogy nincs túl sok vissza az első guminak.
Nekem 45 ezeret egy gumi sem ment el elöl. Mondjuk nagy sebességindexes gumikat használok amik gyorsan kopnak.
A 159-es nehezebb és majd dupla akkora nyomatékkal bír mint a 146 ti.
Blacky 147 1,9 JTDm 16V-én is már látható jelei vannak az elsőgumin a kopásnak, pedig még csak 17ezret ment vele.
A nyomaték eszi rendesen a gumikat, nem kell hozzá se csikorgatni se más egyebet csinálni.
Jó dolog, hogy erősödnek és nyomatékban izmosodnak a motorok, és jó is élvezni az erejüket, csak a gumit szépen felfalják...valamit valamiért :-)
Te mennyit mész egy évben?
Mennyi km-el van most bennük?
Nekem a 146ti-n 32-38 ezr km birt ki az első pár gumi mikorra cserés lett. ez cirka 3mm mélységet jelent, én olyankorra mindig kicserélem.
A Scudon 34ezer-nél már látszott, hogy nincs túl sok vissza az első guminak.
Nekem 45 ezeret egy gumi sem ment el elöl. Mondjuk nagy sebességindexes gumikat használok amik gyorsan kopnak.
A 159-es nehezebb és majd dupla akkora nyomatékkal bír mint a 146 ti.
Blacky 147 1,9 JTDm 16V-én is már látható jelei vannak az elsőgumin a kopásnak, pedig még csak 17ezret ment vele.
A nyomaték eszi rendesen a gumikat, nem kell hozzá se csikorgatni se más egyebet csinálni.
Jó dolog, hogy erősödnek és nyomatékban izmosodnak a motorok, és jó is élvezni az erejüket, csak a gumit szépen felfalják...valamit valamiért :-)
Te mennyit mész egy évben?
GEORGE05-08-2007 16:44:28 // 3920
Akkor annyival voltál jobb, hogy volt 14 lovad pluszban meg pár száz ezer km minuszban.
Hát igen az új autó az új autó. :-)
Hát igen az új autó az új autó. :-)
BadBoy05-08-2007 12:36:25 // 3919
Bridgeston Potenza 225/50 R17 98Y méretű gumi van rajta. Ilyen kellene 4 darab.
BadBoy05-08-2007 12:34:41 // 3918
A tulaj szerint a 140 lovas. De szerintem a 136 lovas. Nem újan vette.
De ahogy Satti irta a gond szerintem az lehet, hogy az autó már nincs a legjobb erőben, mert az az autó amit kap, az nem Alfának való. A tulajdonos halászni és vadászni jár vele, de olyan terepeken, ahol én terepjáróval nem szivesen merészkednék be. Meg már 300 ezer KM körül van benne kilaméter. De nem tudta velem tartani a tempót.
De ahogy Satti irta a gond szerintem az lehet, hogy az autó már nincs a legjobb erőben, mert az az autó amit kap, az nem Alfának való. A tulajdonos halászni és vadászni jár vele, de olyan terepeken, ahol én terepjáróval nem szivesen merészkednék be. Meg már 300 ezer KM körül van benne kilaméter. De nem tudta velem tartani a tempót.
Cs.Alfa04-08-2007 19:23:22 // 3917
Milyen gumik kellenének?
Satti04-08-2007 18:37:44 // 3916
'99-esben még nem volt 150 lovas, legfeljebb a 140-es.
GEORGE04-08-2007 18:34:24 // 3915
Ha év végi akkor már lehetett 151 lovas is nem?
honnan létezik a 151 lovas verzió?
honnan létezik a 151 lovas verzió?
Satti04-08-2007 18:15:28 // 3914
Mivel '99-es évj.-nak lett írva, azért gondolom, hogy a 136 lovas lehet, ami azért nem megy olyan rosszul, lehet, hogy az a gép, már nincs a legjobb erőben.
GEORGE04-08-2007 18:12:56 // 3913
Az a 166-os melyik JTD volt?
Mert ha 136 lovas akkor közel egál a 159 kicsitt jobb.
Ha 151 lovas akkor nem értem miért nem tudodtt befogni, ott már jobb a 166 mert könnyebb!
Ha meg a 175 lovas akkor neked kellett volna kihúzodnod elöle.
Így gondolom az első kettő közül valamelyik lehetett.
A múltkor mentem egy 166 2,4 JTD 136 lovassal simán "repült" óra szerint 220-al.
Mert ha 136 lovas akkor közel egál a 159 kicsitt jobb.
Ha 151 lovas akkor nem értem miért nem tudodtt befogni, ott már jobb a 166 mert könnyebb!
Ha meg a 175 lovas akkor neked kellett volna kihúzodnod elöle.
Így gondolom az első kettő közül valamelyik lehetett.
A múltkor mentem egy 166 2,4 JTD 136 lovassal simán "repült" óra szerint 220-al.
BadBoy04-08-2007 16:15:08 // 3912
Hellótotk! Nos irok egy kis beszámolót, a tegnapi szervizes élmény után. Úgy döntöttünk, hogy bevisszük az autót átnézetni a futóművet, mert 2CM-t leült az autó. És kiváncsiak voltunk a geometria adataira is, mert ugyebár a 147-es igy 42000KM után nagyon kopogott, és már nagyon csere érett volt a futómű. Megvolt a vizsgálat, és hozták a papirokat. A futómű tökéletes állapotban van, és a tolerancia határokon belül vannak az eltérések. Minden rendben van a futóművel. Tényleg nagyon masszivra sikerült ez a futómű, mert semmi gond nincs!!! Végre kiküszöbölték ezt a hibát is!! Csak nehogy a fogyokúrával, ezt elcsesszék!!!!!! Mert akkor nagyon mérges leszek az Alfa mérnökeire!!! De még amire figyelmeztettek, az hogy még kb. 10-12 ezer KM van a gumikban, és cserélni kell :(.
Volnénak kérdéseim:
1. Akinek 1.9JTDm autója van, nem vette észre, hogy az autó beült volna?
2. Gumijaitok milyen állapotban vannak?
3. Nem tudtok valami internetes üzletet, ahol olcsón lehet gumikat venni?
Csütörtökön is volt egy kis élményem! autópályán haladtunk 150KM-et. 130-as átlag jött ki, és 6.9Les átlagfogyasztás!!! :)) Ez nagyon jó eredmény, mert jóval magasabb értékkel számoltunk.
Fatális véletlenek folytán pont összeakaszkodtam az autópályán a falunkban lévő 99-es 166-os 2.4JTD-val. Hát nem volt szegénynek esélye, bár mit is csinált, mert a 200-as értéket úgy értem el, mint a semmit. Szegény meg nem birt volna jönni! :DD
Volnénak kérdéseim:
1. Akinek 1.9JTDm autója van, nem vette észre, hogy az autó beült volna?
2. Gumijaitok milyen állapotban vannak?
3. Nem tudtok valami internetes üzletet, ahol olcsón lehet gumikat venni?
Csütörtökön is volt egy kis élményem! autópályán haladtunk 150KM-et. 130-as átlag jött ki, és 6.9Les átlagfogyasztás!!! :)) Ez nagyon jó eredmény, mert jóval magasabb értékkel számoltunk.
Fatális véletlenek folytán pont összeakaszkodtam az autópályán a falunkban lévő 99-es 166-os 2.4JTD-val. Hát nem volt szegénynek esélye, bár mit is csinált, mert a 200-as értéket úgy értem el, mint a semmit. Szegény meg nem birt volna jönni! :DD
Tibe04-08-2007 09:42:16 // 3911
Bennem is épp ez fogalmazódott meg a képek láttán! :) Gyönyörű a táj!
Kompressz úr04-08-2007 04:15:11 // 3910
A képeket festetted, vagy tényleg vannak ilyen szép tájak? :)
pityke04-08-2007 02:05:28 // 3909
Nagyon szép,föleg a "bőrszékek". :)))
GEORGE04-08-2007 01:24:09 // 3908
No kérem, ez kicsit jól néz ki!
Ilyen lesz az utódja a mostani 156-nak, na persze 2,4 JTDm 20V vagy ha lesz nagyobb JTDm moci akkor avval...:-)
Még jó hogy átfutottam mielött elküldtem :-)
Na szóval 2,4 nem 2,0 :-)
Ilyen lesz az utódja a mostani 156-nak, na persze 2,4 JTDm 20V vagy ha lesz nagyobb JTDm moci akkor avval...:-)
Még jó hogy átfutottam mielött elküldtem :-)
Na szóval 2,4 nem 2,0 :-)
GEORGE04-08-2007 01:20:43 // 3907
No kérem, ez kicsit jól néz ki!
Ilyen lesz az utódja a mostani 156-nak, na persze 2,0 JTDm 20V vagy ha lesz nagyobb JTDm moci akkor avval...:-)
Ilyen lesz az utódja a mostani 156-nak, na persze 2,0 JTDm 20V vagy ha lesz nagyobb JTDm moci akkor avval...:-)
Tedi03-08-2007 21:50:28 // 3906
Igen, az egy külön optikai orgia :)))
Zsifi_GTV03-08-2007 21:48:12 // 3905
A bőrülés a legjobb benne esztétikailag.
Tedi03-08-2007 21:47:01 // 3904
Csesszus azok a bőrülések...:) El tudnám képzelni Alfonsóba :)) Persze tobacco színben ;)
Az órák kaligráfiája meg külön jó pont. A másik nekem annyira nem jön be, túl rideg, meg az a fehér háttérvilágítás nekem elég germanoid. Piros ledet bele! Bár ez is fehéren világít, de a betűtípus jobb.
Az órák kaligráfiája meg külön jó pont. A másik nekem annyira nem jön be, túl rideg, meg az a fehér háttérvilágítás nekem elég germanoid. Piros ledet bele! Bár ez is fehéren világít, de a betűtípus jobb.
Zsifi_GTV03-08-2007 21:45:21 // 3903
Ez nem mondható csúnyának. :-))
Bckk03-08-2007 21:41:44 // 3902
Tedi03-08-2007 18:26:52 // 3901
Szvsz egy TI csomagos 159, hogy válaszoljak költőinek szánt kérdésedre :))
Alfacus Maniacus03-08-2007 18:07:59 // 3900
Üdv a Márkatársaknak!
Tegnap estére újra itthon, az angol-skót körút befejezve. Háztól házig 7800 km volt, plusz a 110 km vonaton szállítva a La Mans alatt. (Az indulási km állást szerencsére feljegyeztem, mert a trip computer lenulláz vagy 9999,9 km után - ez OK, vagy a 99,9 utazási óra elérésekor - ez nem OK, mert az út kb. fele kitérős kis utakon, beláthatatlan méretű birkanyájak közepén vesztegléssel telt el és könnyű elérni a limitet). Röviden:
1) Kocsi kifogástalanul működött, egyetlen akció volt félidő tájékán egy guminyomás ellenőrzés.
2) A ViaMichelin navigátor egy szuper készülék (benne az összes érintett ország piros és zöld Michelin útikönyveinek adataival, és odavezet:: műemlékek, szállodák, éttermek, városi parkolók, bevásárlóközpontok etc.); részletesebben majd a GPS topicban
3) Az angoloknak van néhány hajmeresztő közlekedésszervezési megoldásuk (és ez nem a balos közlekedés), ezt kompenzálják a szabálykövető, udvarias vezetési stílussal - és a minden bokorba betelepített radarkamerával. Erről az Utazások Alfával lesz még szó a hétvégén.
4) Skót felföldi, szigetvilági hangulatízelítőnek négy kép, a többi a 'szabályos' helyre megy, a saját oldalra.
Tegnap estére újra itthon, az angol-skót körút befejezve. Háztól házig 7800 km volt, plusz a 110 km vonaton szállítva a La Mans alatt. (Az indulási km állást szerencsére feljegyeztem, mert a trip computer lenulláz vagy 9999,9 km után - ez OK, vagy a 99,9 utazási óra elérésekor - ez nem OK, mert az út kb. fele kitérős kis utakon, beláthatatlan méretű birkanyájak közepén vesztegléssel telt el és könnyű elérni a limitet). Röviden:
1) Kocsi kifogástalanul működött, egyetlen akció volt félidő tájékán egy guminyomás ellenőrzés.
2) A ViaMichelin navigátor egy szuper készülék (benne az összes érintett ország piros és zöld Michelin útikönyveinek adataival, és odavezet:: műemlékek, szállodák, éttermek, városi parkolók, bevásárlóközpontok etc.); részletesebben majd a GPS topicban
3) Az angoloknak van néhány hajmeresztő közlekedésszervezési megoldásuk (és ez nem a balos közlekedés), ezt kompenzálják a szabálykövető, udvarias vezetési stílussal - és a minden bokorba betelepített radarkamerával. Erről az Utazások Alfával lesz még szó a hétvégén.
4) Skót felföldi, szigetvilági hangulatízelítőnek négy kép, a többi a 'szabályos' helyre megy, a saját oldalra.
Bckk03-08-2007 10:04:02 // 3899
Kalex29-07-2007 21:03:10 // 3898
Az autó tökéletesen üzemelt , - de hát ez természetes - 7,2 átlaggal pálya 160, meg k.rva sok emelkedő szerpentin, dugóban állás, szerintem nem rossz....
Kalex29-07-2007 20:58:29 // 3897
Kompressz úr27-07-2007 22:00:49 // 3896
Csodálkoztam volna. ha Csiki-Begéről más vélemény alakul ki...
zolee14526-07-2007 16:23:00 // 3895
Kompressz úr23-07-2007 22:11:17 // 3894
Az előttem szóló váktfülű cartárs a szakértője a témának :) Én sajna botfülű vagyok e téren, bár a balatoni túránk alatt mintha én is hallottam volna néhány rendszeridegen hangot, csak épp nem tudtam eldönteni, hogy a csomagok vagy az autó a ludas.
Alfacus Maniacus23-07-2007 20:22:54 // 3893
Szia Corn!
Az utastéri zajaid közül egynémelyik ismerős (és kiváncsi vagyok, hány reagálst kapsz zaj ügyben):
1.zaj: van, nálam a bal oldalon a szélvédő és a müszerfal csatlakozásnál.
2. zaj: szintén van, esetemben a kesztyütartó környékén (lehet légzsák ügy)
3. nincs, de ha vigasztal, nekem a BE és JH övek spulnijai zörögnek útminőség függvényében.
Én nem szedetném szét a kocsit emiatt, először lakd be, aztán eldöntheted, hogy ezek besorolódnak-e az Alfa 'szeretnivaló' szimptómái közé (ajánlott opció), vagy tényleg lépni akarsz ezügyben.
Én most, zörgés ide vagy oda, éppen Skóciában vagyok a jószággal pár napja és megy mint egy svájci óra - de időnként hallható ketyegéssel...
(Mellesleg erős a gyanúm, hogy néhány pesti kátyúfoltozó maesztró itt kaphatott állást, mert az utak itt-ott elég sajátságosan javitott burkolatúak.)
Az utastéri zajaid közül egynémelyik ismerős (és kiváncsi vagyok, hány reagálst kapsz zaj ügyben):
1.zaj: van, nálam a bal oldalon a szélvédő és a müszerfal csatlakozásnál.
2. zaj: szintén van, esetemben a kesztyütartó környékén (lehet légzsák ügy)
3. nincs, de ha vigasztal, nekem a BE és JH övek spulnijai zörögnek útminőség függvényében.
Én nem szedetném szét a kocsit emiatt, először lakd be, aztán eldöntheted, hogy ezek besorolódnak-e az Alfa 'szeretnivaló' szimptómái közé (ajánlott opció), vagy tényleg lépni akarsz ezügyben.
Én most, zörgés ide vagy oda, éppen Skóciában vagyok a jószággal pár napja és megy mint egy svájci óra - de időnként hallható ketyegéssel...
(Mellesleg erős a gyanúm, hogy néhány pesti kátyúfoltozó maesztró itt kaphatott állást, mert az utak itt-ott elég sajátságosan javitott burkolatúak.)
Corn23-07-2007 10:43:24 // 3892
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata 159 utastéri zörejekkel, és azok megoldásával?
Az a helyzet, hogy van néhány zajom, ami kezd zavaróvá válni, konkrétan rosszabb minőségű utakon a 8 éves csillió kilométert futott Vectrám csendesebb volt. Viszont pont megfelelő a bialmatlanságom a márkaszervízzel (Bukarestről beszélek) ahhoz, hogy ne akarjam feltétlenül szétdöntetni velük az autót.
1. zaj, a legzavaróbb: a kesztyűtartó mögött-fölött, nyöszörgő hang, útminőségtől függ, mindig reprodukálható, hangos és kínos.
2. zaj: a szélvédő mögött-alatt, halk percegés, útminőségtől függ
3. zaj: mindkét első ajtóban percegés, sebességfüggő, nem útminőség
Az autóban most van 7.000 km, óvom-kímélem, semmi nem indokolja a zajongást. Mit gondoltok, szabadítsam rá a szervizt, vagy számíthatok rá, hogy a kötelezően elhagyott kárpitkapcsok, megszakított menetek csak tovább rontják?
Az autó egyébként tökéletes, egyre jobban imádom :)
van valakinek tapasztalata 159 utastéri zörejekkel, és azok megoldásával?
Az a helyzet, hogy van néhány zajom, ami kezd zavaróvá válni, konkrétan rosszabb minőségű utakon a 8 éves csillió kilométert futott Vectrám csendesebb volt. Viszont pont megfelelő a bialmatlanságom a márkaszervízzel (Bukarestről beszélek) ahhoz, hogy ne akarjam feltétlenül szétdöntetni velük az autót.
1. zaj, a legzavaróbb: a kesztyűtartó mögött-fölött, nyöszörgő hang, útminőségtől függ, mindig reprodukálható, hangos és kínos.
2. zaj: a szélvédő mögött-alatt, halk percegés, útminőségtől függ
3. zaj: mindkét első ajtóban percegés, sebességfüggő, nem útminőség
Az autóban most van 7.000 km, óvom-kímélem, semmi nem indokolja a zajongást. Mit gondoltok, szabadítsam rá a szervizt, vagy számíthatok rá, hogy a kötelezően elhagyott kárpitkapcsok, megszakított menetek csak tovább rontják?
Az autó egyébként tökéletes, egyre jobban imádom :)
BadBoy18-07-2007 11:53:28 // 3891
Sorry! Javitom a második nevet! :DDD
Kazó a másik kolléga! Még egyszer elnézést!
Kazó a másik kolléga! Még egyszer elnézést!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?