Működhet..
A gumis jó sokat szentségelt mikor kiderült nem jó a 16"-os
"Bazze ezen akkora fékek vannak, mint egy buszon!" - mondta
Gumi vissza, acélfelni vissza..
Asszem veszek télre egy trabit! :-)
Óccsóbb.
Forum >> 159
nick28-10-2007 23:07:17 // 4340
GEORGE28-10-2007 22:52:52 // 4339
Esetleg bontóban beszerezni egy másik alu garnitúrát 159-re és arra téli gumit?
nick28-10-2007 22:49:56 // 4338
Igazad van, de ha nagy a hó, könnyebb megpadkázni a felnit :-(
NCi28-10-2007 22:41:22 // 4337
Én raküldöm a könnyűfém felnire a teli gumit. Szerintem hülyeseg a lemez felni. A 47-esen mindig az alun volt a teli gumi, és ha nem csapatod szét a felnit, akkor nem lesz semmi baja... szerintem.
NCi28-10-2007 22:38:45 // 4336
Sziasztok!
Lehet, hogy most mindenki kiröhög, de a programozó képesítésemmel és igen jól használható angol nyelvtudásommal még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet letenni a telefont, vagy ha rosszat hivtam (a hulye gonbok miatt), akkor megszakitani a hivast...
Röhögjetek és áruljátok el, plz!!!
Köszi
Lehet, hogy most mindenki kiröhög, de a programozó képesítésemmel és igen jól használható angol nyelvtudásommal még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet letenni a telefont, vagy ha rosszat hivtam (a hulye gonbok miatt), akkor megszakitani a hivast...
Röhögjetek és áruljátok el, plz!!!
Köszi
nick28-10-2007 21:58:57 // 4335
Szerintetek milyen téli gumit és legfőképp milyen felnire szereltessek?
A gyári 16" acélfelnik a fékek miatt nem férnek fel!
Van az Alfának 17"-es acélfelnije?
2,4 M-jet cartársak ti mit cselekedtek?
A gyári 16" acélfelnik a fékek miatt nem férnek fel!
Van az Alfának 17"-es acélfelnije?
2,4 M-jet cartársak ti mit cselekedtek?
Kazes☻24-10-2007 21:03:24 // 4334
Most láttam a tv-ben, hogy a Szekeres Adriennek (énekes nő) 159SW-je van. Halesz, valamelyikőtök készíthetne vele riportot. Esetleg. :-)
GEORGE16-10-2007 06:19:52 // 4333
:-)))))))) Ne OFFoljunk :-)))))
Georgee15-10-2007 23:25:17 // 4332
Arra céloztam,hogy ha egy autót takarékosan akarsz vezetni,akkor egy ilyen hosszúra áttételezett géppel sikerrel fogsz járni.
Charlie 16615-10-2007 23:18:36 // 4331
cccccc..........
csak ismerem GEORGE-ot :):):)
csak ismerem GEORGE-ot :):):)
Georgee15-10-2007 23:16:11 // 4330
Jogos és tárgyszerű a véleményed.
Charlie 16615-10-2007 23:06:19 // 4329
..Mondjuk ha nem csak harmadikig váltassz fel akkor talán kevesebbet eszik :):):)
Georgee15-10-2007 22:59:20 // 4328
Hol autóztad?Városban,országúton,vegyesen,tesztelted?
Nekem a Bravo 100 nál 6.ban 5.8 at mutatott légkondi +2 utas.
Nekem a Bravo 100 nál 6.ban 5.8 at mutatott légkondi +2 utas.
Tedi15-10-2007 22:18:41 // 4327
Baze George, Neked a 150-170 ballagás? :) Autópályán megyek ennyivel, nem a 6-oson. Főúton max 120, de az is ritka. Féltem a jogsim, meg az autómat.
Aztán én is befejeztem az offolást :)
George, ha válaszolsz, légyszi a Jövő Alfái topicban tegyed.
Aztán én is befejeztem az offolást :)
George, ha válaszolsz, légyszi a Jövő Alfái topicban tegyed.
GEORGE15-10-2007 22:16:03 // 4326
próbáld ki! 150-170 közt ballagva, majd pestet megjárva és vissza fele is hasonlóan, húzatgatva ,visszapakolgatva, szóval nem ligthosan :-)
A "fönököm" vasa volt, akkor 1,5 éves volt és 20ezer kmel. én intéztem vele a dolgait pesten :-) Hidd el bekapta a 13-14-et .-)
A "fönököm" vasa volt, akkor 1,5 éves volt és 20ezer kmel. én intéztem vele a dolgait pesten :-) Hidd el bekapta a 13-14-et .-)
kru15-10-2007 22:14:19 // 4325
A kettes nekem is nehézkes: ezt szerintem elkúrták, mint Fletó.
Nekem is. A GM a váltót kúrta el, a Fiat csoport meg azt, hogy belerángatták ebbe a szarba... Gondolom ez volt a legolccsóbb, 6 gangos, terhelhető váltó annak idején (főleg házon belül).
Nekem is. A GM a váltót kúrta el, a Fiat csoport meg azt, hogy belerángatták ebbe a szarba... Gondolom ez volt a legolccsóbb, 6 gangos, terhelhető váltó annak idején (főleg házon belül).
Tedi15-10-2007 22:13:48 // 4324
Nyilván annak is lesz étvágya. De nem hiszem, hogy 13-14 liter reális. Nekem legalábbis nem életszagú. A 10-12 liter már inkább. De annyit a QV is, meg a V6TB is benyakal.
GEORGE15-10-2007 22:12:21 // 4323
Még egy kis OFF.
Az 1,8 TB-hez.
Sokat autóztam egy Leon 1,8 TBvel a 180-al.
Nagyon szépen megy az már, de 13-14-et magához veszi ha "használod" evett egyszer 7,2-öt de akkor nem forgattuk 3000 fölé!
Az 1,8 TB-hez.
Sokat autóztam egy Leon 1,8 TBvel a 180-al.
Nagyon szépen megy az már, de 13-14-et magához veszi ha "használod" evett egyszer 7,2-öt de akkor nem forgattuk 3000 fölé!
Tedi15-10-2007 22:10:39 // 4322
Arról nem is beszélve, hogy a kis löket miatt forgatni kell, mint az állat, hogy érezz is valamit a gyorsulásból. Ezért lehet racionálisabb választás az 1.8 JTB. Ott már löket is van, meg ménes is szép számmal.
GEORGE15-10-2007 21:47:52 // 4321
Punto 1,4 T-jetel ( 120 ) autóztam 12,4 liter/100km :-)))))
Szóval akkor már egy 2,0 literes szívó benzines :-)
Szóval akkor már egy 2,0 literes szívó benzines :-)
BeeGee15-10-2007 19:22:07 // 4320
Nem hiszem h az 1.4T vagy 1.8T nagyságrendekkel kevesebbet fog kajálni 11L nél, ha kihozod belőle a teljesítményt.
180Le-s 1.4T messze nem lesz alternatívája a 3.2nek, mert az egyik csúcsosan, hirtelen, a másik egyenletesebben adja le az erejét. Köbcit turbóval se lehet helyettesíteni. 2.0 JTS-t bármilyen szituban lemosná, az igaz. 2.2 JTS-el lehet pariban, 2000től az is elég rendesen húz.
De az alfát nem is a sebességéért szeretük. Manapság az egyik leglassabbak vagyunk :)
180Le-s 1.4T messze nem lesz alternatívája a 3.2nek, mert az egyik csúcsosan, hirtelen, a másik egyenletesebben adja le az erejét. Köbcit turbóval se lehet helyettesíteni. 2.0 JTS-t bármilyen szituban lemosná, az igaz. 2.2 JTS-el lehet pariban, 2000től az is elég rendesen húz.
De az alfát nem is a sebességéért szeretük. Manapság az egyik leglassabbak vagyunk :)
Georgee15-10-2007 19:02:12 // 4319
mert ugye GT ben talán a 2.0jts tud ilyen menet teljesitményeket produkálni 11- 13 litert fogyasztva kb 9 millioért.
Soha,próbáltam azt is,az salak ezen motorhoz képest.Legalábbis élményre,teljesítményre.
Soha,próbáltam azt is,az salak ezen motorhoz képest.Legalábbis élményre,teljesítményre.
Bati15-10-2007 18:17:29 // 4318
állitolag az uj kis ALFA-ban az 1.4 180-188le és lessz 1.8 230Le vel ha az már jol hangzik
Don Gombóc15-10-2007 18:04:12 // 4317
Majd látjuk belekerül-e az Alfába is. Mindenesetre ha ilyen jó az 1,4 tjet akár lehetne 1,8 vagy 2.0 TB-t is csinálni. Már a V6 TB-t is azzal az indokkal állították le hogy nem tudnak belőle EU 3-4 besorolásut csinálni. Ennyi plusz levegővel tökéletesebb égést nem tudnak? Ez faszság.
Bati15-10-2007 17:58:27 // 4316
belsö és külsö formatarvben is üti meg mindenben de ez a motor ez klassz és igen jo az ár ez az utobbi érv azért nagyon ütös
Bati15-10-2007 17:49:43 // 4315
természetesen igazad van nem 1 katagoria de 4-5 mill pluszt adni ezért
ráadásul szinte semmivel sem gyorsabb az ALFA max futomüve jobb
meg többet kajál meg drága kötelezö + minden
mert ugye GT ben talán a 2.0jts tud ilyen menet teljesitményeket produkálni 11- 13 litert fogyasztva kb 9 millioért
és ha mined igaz az 1.4 est könnyen fellehet tornázni 180-190le re és akkor meg már csak a 3.2 GT jöhetne szoba az meg........3db BRAVO ára
ráadásul szinte semmivel sem gyorsabb az ALFA max futomüve jobb
meg többet kajál meg drága kötelezö + minden
mert ugye GT ben talán a 2.0jts tud ilyen menet teljesitményeket produkálni 11- 13 litert fogyasztva kb 9 millioért
és ha mined igaz az 1.4 est könnyen fellehet tornázni 180-190le re és akkor meg már csak a 3.2 GT jöhetne szoba az meg........3db BRAVO ára
Don Gombóc15-10-2007 17:41:15 // 4314
1,5 mjet= 1,9 mjet Bocs. :)
Don Gombóc15-10-2007 17:40:27 // 4313
Belső formatervben az Alfa még mindig üti az összes Fiatot. Szerintem legalább is így van, és ez is sokat számít.Nekem mindenesetre, ugyanis én nem utálom a BMW-t sem de a belsejétől hányingerem van. Pedig jó verdák na. :)
Don Gombóc15-10-2007 17:37:42 // 4312
Van most nálluk 1,5 mjet 150 le dízel és 1.4 TB 180 le benyás. Asszem a benyást kipróbálom, aztán ha lesz idő a dízelt is természetesen.
Bati15-10-2007 17:09:28 // 4311
de ez nekem kataztrofa az én rendithetetlen hitem az ALFA-ban nem engedi ugysem
hogy FIAT legyen
meg kell várnom a kis ALFA-t ugyan ezzel a motorral csak erössebb verzioban
hogy FIAT legyen
meg kell várnom a kis ALFA-t ugyan ezzel a motorral csak erössebb verzioban
András bácsi15-10-2007 17:08:36 // 4310
Egyet kell, hogy értsek az előttem szólókkal. Az új Bravo jó kis gép. Formatervre és kezelhetőségre is. Ha nem akartam volna mindenáron Alfát, akkor asszem én is arra neveznék be.
Stef15-10-2007 17:06:00 // 4309
halálkomolyan mondom... Én is ültem a hétvégén egy sportcsomagos Bravoban. És bizony sokkal jobban tetszett, mint bármelyik Alfa a szalonban :(((
Bati15-10-2007 16:58:50 // 4308
halálkomolyan mondom
1x ü en nem találok érvet amelett hogy ne bravot vegyek hanem GT-t
melyik GT gyorsul 8.2-t százra és mennyibe kerülne az nekem??
1x ü en nem találok érvet amelett hogy ne bravot vegyek hanem GT-t
melyik GT gyorsul 8.2-t százra és mennyibe kerülne az nekem??
András bácsi15-10-2007 14:58:50 // 4307
Érzem, hogy kapni fogok...
András bácsi15-10-2007 14:58:20 // 4306
Én láttam a Donna szejcsentójában. :)))
Halesz15-10-2007 14:57:45 // 4305
Szerintem a legjobban egy Fiat Pandában mutatna :)
András bácsi15-10-2007 14:53:29 // 4304
Végülis az lenne a neked való, Papa! :))))
Vagy inkább egy maser...
Vagy inkább egy maser...
Don Gombóc15-10-2007 14:38:15 // 4303
Azt hittem a Csikinél mert megyek seftelni hozzájuk. :)
Köszi. Akkor Bravot próbálok most.
Köszi. Akkor Bravot próbálok most.
Don Gombóc15-10-2007 14:09:08 // 4301
Hol dekkol ez a szutyok 3,2-es 159? Csikinél?
BeeGee15-10-2007 11:02:24 // 4300
Igen, csak neki tovább tart és közben a LE görbéje is magasabbról indul és jól megnő :)
GEORGE15-10-2007 10:55:49 // 4299
értem, csak neked hiányzott 50 paripa:-)
Ennek fényében nem is sok az a 3-4 autó :-)
Ennek fényében nem is sok az a 3-4 autó :-)
BeeGee15-10-2007 10:52:37 // 4298
Azonos nyomatékra voltunk kíváncsiak, egy ódival tényleg pariban lenne a GT.
A különbség akkora volt csak, hogy indulásnál elég egy kis késés a részéről, és akkor én vagyok elől. Autópályás üldözésnél nem mondaná nagynak az ember, de tisztán nézve 3-4 autóval volt előrrébb 150körül.
A különbség akkora volt csak, hogy indulásnál elég egy kis késés a részéről, és akkor én vagyok elől. Autópályás üldözésnél nem mondaná nagynak az ember, de tisztán nézve 3-4 autóval volt előrrébb 150körül.
András bácsi15-10-2007 10:50:57 // 4297
Ez azért csalóka: a V6TB-nek is jó lent van a nyomatékmaximuma, olyan dízeles jellegű a görbe. Viszont jóval erősebb.
GEORGE15-10-2007 10:46:09 // 4296
OFF
szerintem egy 1,8 T 150 lovas A3-as néztétek volna a te GT-d ott messze nem lett volna ilyen különbség!
Azért a GTV-ben volt plusz 50 paci. Szerintem így is jól megálta a helyét a GT-d!
ON
szerintem egy 1,8 T 150 lovas A3-as néztétek volna a te GT-d ott messze nem lett volna ilyen különbség!
Azért a GTV-ben volt plusz 50 paci. Szerintem így is jól megálta a helyét a GT-d!
ON
GEORGE15-10-2007 10:43:36 // 4295
és meddig voltál "mellette"?
BeeGee15-10-2007 10:39:48 // 4294
Persze, dizelnek a nyomtéka a nyerő, de hiába.
kicsit OFF, de ha már itt tartunk elmesélem. count M-el csináltunk egy összehasonlítást, ami nekem tanulságos volt.
Rugalmasság V6 TB (201 LE / 295 NM) vs 1.9 JTD (150 / 305). Némi súlyelőny ott, rövidebb fokozatok itt. kb 50 ről indultunk, nyomatékmax környékéről, Ő 2esben, én 3asban. Eredmény papírforma szerint: 150nél már jópár autónyi előnye volt. Viszont meglepődtem, h szinte egyszerre váltottuk el a sebességeket. Tény, hogy egy 150LE-s TS-t jobban lehagyott volna, de hiába a NM ha nincs LE és az is kehes:) A dizel nyomatékgörbéje szerint pedig kb 100-120LE-sként mentem mellette, mert a LEmax 4000 felett van.
kicsit OFF, de ha már itt tartunk elmesélem. count M-el csináltunk egy összehasonlítást, ami nekem tanulságos volt.
Rugalmasság V6 TB (201 LE / 295 NM) vs 1.9 JTD (150 / 305). Némi súlyelőny ott, rövidebb fokozatok itt. kb 50 ről indultunk, nyomatékmax környékéről, Ő 2esben, én 3asban. Eredmény papírforma szerint: 150nél már jópár autónyi előnye volt. Viszont meglepődtem, h szinte egyszerre váltottuk el a sebességeket. Tény, hogy egy 150LE-s TS-t jobban lehagyott volna, de hiába a NM ha nincs LE és az is kehes:) A dizel nyomatékgörbéje szerint pedig kb 100-120LE-sként mentem mellette, mert a LEmax 4000 felett van.
Mike.14-10-2007 20:54:49 // 4293
Sikerült kipróbálnom tegnap egy 159 3,2 Q4 est. Háááát.... a véleményem nagyjából azonos mint ahogy cikkben is írták, kicsit többet vártam tőle.
Nekem nem lesz ilyen és nem csak az ára miatt. Hiányoltam az igazi Alfás érzést belőle. Viszont a spider!?! ...Hmmm aaaaz igen! :-)
Nekem nem lesz ilyen és nem csak az ára miatt. Hiányoltam az igazi Alfás érzést belőle. Viszont a spider!?! ...Hmmm aaaaz igen! :-)
Georgee14-10-2007 20:01:24 // 4292
Hát ez az.Kíváncsi leszek arra a Magyar bérből élő vásárlóra,aki ezért a gépért Alfa köntösben 1.5-2 misivel többet ad./ne felejtsük,hogy 1 147 1.6 dist.ára most 5.3.Annál pedig drágább lesz az új széria/
Bati14-10-2007 19:31:55 // 4291
sport verzioban overboosttal plussz 20-30Nm 4,450,000 18"kerekeen spoilerezve stb
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?