Forum >> 159

a16-01-2008 09:49:09 // 4490
Mondjuk úgy, hogy "biztos helyről tudom", hogy a listaár nagyjából 60%-a a FAM beker ár.
vipex15-01-2008 20:22:29 // 4489
Ha valakit erdekel csinaltam egy tablazatot az angliai es magyar arakrol. A felszereltseg eltero mert naluk az alap a Turismo ami kb nalunk a Distinctive-nek felel meg egy ket plusszal, van a Lusso ami mar bor ulessel van ill a TI ami jobban felszerelt de ha Distincetive-t rakom a Turismo melle , Distinctive + Bor Extrat a Lusso-hoz es a Ti a Ti hez akkor atlagosan 25 MONDOM 25 szazalekkal olcsobbak kint a 159-eket kicsit arnyalva a kepet megneztem a netto arrakat ( - AFA - regado ) es ott atlagosan 10 % olcsobbak kint tehat keves jobbkormanyos legyartani es elvinni a csatornan tulra es ott irtozatos kolcsegek mellett el lehet adni 10% al olcsobban egy autot itt Magyaroszagon EZ NAGYON FELHABORITO FAM !!!

Az aktualis arlistakat a www.alfaromeo.co.uk- rol es a www.alfaromeo.hu-tol toltottem. Meg durvabb ha azt figyelembe feszem, hogy kint kb 5 perc alatt alkudtam 8% -t itthon meg nuku
András bácsi15-01-2008 16:45:12 // 4488
Biztos van erre is megoldás. Egyébként meg a regadó nem olyan sok az újabb környezetvédelmi besorolásúakra. A 159-re valami 580 vagy 700. Azért három milla árkülönbözetbe simán belefér ennyi.
Zool15-01-2008 16:44:05 // 4487
Hmm, gratula is hozzá. Szerintem ugyanilyen "ösvér" lesz a tényleges faceliftig (ami ki tudja mikor jön...) a 159. Mondjuk sok bajom nem is lenne vele...
a15-01-2008 16:39:56 // 4486
Háááát.... Az enyém a megrendelés utáni majdnem 3 hónapi várakozás után a papírok szerint december 12.-én gördült ki a gyárból. A gyári papírjain 159 1,9JTDm MY2008 szerepelt, és az átadó srác is isssszonyú lelkesen mutogatta, hogy mi minden másságot fedezett fel az autón, mint az eddigiek voltak.

Őszintén szólva engem nem zavar, ha van egy egyedi autóm :)
Zool15-01-2008 16:24:53 // 4485
A hivatalos verzió az, hogy a gyár most zárva van és most készülnek el a gyártás átalakításával. Tehát elvileg MY2008 csak márciiusban gördülhet ki (de ugyebár az olaszoknál sosem tudni...), tudtommal a kereskedők most itt raktárkészlettel seftelnek, bár amit nekem mondtak, nem valami ügyesen. Egyébbként amit én olvastam nekem is olyan öszvérnek tűnik, mint az új belsős, már JTSes de még a régi arccal bíró 156. Viszont talán az lesz a legkiforrottabb verzió, apró javításoknál nehezezbb elrontani, majd a faceliftnél talán... :)
Zool15-01-2008 16:19:55 // 4484
A dánokhoz képest a mi regadónk nagyon szerény....
a15-01-2008 16:19:16 // 4483
Nincs mérlegem... Az ocsmányirodában meg örülök, ha a márkanevet jól írják, arról álmodni sem merek, hogy pontos, és naprakész adatokat írjanak bele...

Szerintem az enyém típikus Alfás öszvér... Már van az új cuccokból raktáron, akkor már azokat rakjuk bele, ne a régit! Így alakulnak ki az Edizione Speciale autók :)
Vikking 31115-01-2008 16:16:18 // 4482
És könnyebb? Mert elvileg az lenne az MY2008 nagy újítása...
a15-01-2008 16:09:40 // 4481
Érdekes...
Én az enyémet december 27.-én vettem át, a gyári papírjaiban már mindenhol MY2008 szerepelt.
Van is benne olyan, ami ezeken a slide-okon is rajta van, de van olyan is, ami nincs. (Pl.: rádió és műszerek már ilyenek, de a klíma tekerői (csak azok) nem ilyenek, és a műszerfalban a kijelző nem színes.) De már új az ülés (deréknél ultraapró módosítás - ha az átadó nem mutatja, fel semtűnik), és a belsőben is vannak változások (pl. új napszemüvegtartó).
Corn15-01-2008 15:57:27 // 4480
És a regadóval mit csinált? Mert import után tudtommal azt is ki kellene csengetnie...
András bácsi15-01-2008 15:14:58 // 4479
Egy ismerősöm így nepperkedett: Ausztriában megvette az itthon tíz misi feletti autót 8-ért, járt vele max fél évet és eladta kilencért. Egy idő után már személyi kedvezménye is volt.
Corn15-01-2008 14:50:52 // 4478
Teljesen elképzelhető...
Az enyém itt Bukarestben 33e Euro volt, otthon ezzel a felszereltséggel kb. 11M lett volna listaáron. Nooormális?
GEORGE15-01-2008 14:18:16 // 4477
Most tényleg 8.5 milla Angliában és nálunk 11.5 milla a 159-es?
Mert van aki ezt megkérdőjelezi :-(
Nem én.
Alfati15-01-2008 10:47:01 // 4476
Régen még néztem néha-néha tévét! Volt a heti hetes és a Gálvölgyi időnként megszólalt: "szeretem a focit" Nekem most ez jutott eszembe így visszaolvasva 2 oldalt:
Szeretem az autómat, és az elsők között vettem Magyarországon (igenis van normális szervíz és forgalmazó, én 2 db-ot tudok ajánlani) 2006 nyarán! Igaz alig több mint 40.000 km van benne, de csak kétszer volt a szervízben a KÖTELEZŐ=INGYENES szervizen kívül! Először egy szerencsétlen macskakikerülés miatt(casco fizette), másodszor pedig még aznap délután vittem vissza, amikor a macskás dolog végeztével délelőtt elhoztam! Egy fiatalúr 1,5 éves jogsival megvárta a háromszögnél állva, míg JOBBRÓL odaérek és akkor kiugrott elém! Hiába teszteltem a fékeket korábban és döbbentem tapasztaltuk, hogy mennyire kitünőek a fékek (a 75-ösnek nem az volt az erőssége), most az kevés volt, és az sem számított hogy éjjel-nappal lámpával(xenon) járok, hogy meglássanak! Sikerült a honda orrát megszüntetni! Ezért új a baloldali ajtóm és a lökhárítóm(a vétkes kötelezője bánta).
Amit cseréltem rajta az az ablaktörlő, és ezt fizettem saját zsebből eddig a felnis téligumigarnitúrán kívül, valamint a plusz szivargyújtóaljzatszerelést - mivel a gyári tekergetős navi nem tetszett, egyébként is nagyon lent van és ki sem tudom venni a túrázások alkalmával és ezért erre a célra pda-t használok ! Jaj a legfontosabb kimaradt : aprópénztartónak használom a hamutartó és letörtem a tetejét véletlenül, de kaptam már helyette másikat :) A legkomolyabb hiány számomra, hogy 1 rakodórekesszel kevesebb van benne mint kellene(kulcsaimat az ajtózsebbe teszem ezért)
Az oldalamon nem soroltam fel az összes autómat, volt már több francia is, de eddig az alfa fogott meg igazán! S nagyon nem is vágyom másra, ez tényleg egy életérzés! A Lexus Rx hibridet próbálva az volt a véleményem hogy az is egy csodálatos autó sok okossággal, de valahogy nem érzem a 272 Le élményét! Élvezetesebb (számomra, mert nem akarok megsérteni senkit sem, és fikázni sem más márkákat) a 159-est vezetni! Ez tart fiatalon, legalábbis engem! Pl. a Saab-ot vezetve megkérdezte a feleségem kis idő után, hogy miért vezetek ilyen furcsán! Kérdeztem, hogy ezt hogyan érti, erre ő: "olyan öregurasan" Az az autó azt kívánta, ebben pedig tényleg visszanyerem az éveket uraim!!! De nem vagyunk egyformák! Egy biztos: ez nem egy tucat-autó, lehet fanyalogni hogy "nekem nem kéne", de erre azt mondom, hogy nem baj, nyugodtan járjál tovább a különlegességmenteseddel!
GEORGE15-01-2008 10:12:42 // 4475
Azt eddig nem tudtam, hogy létezett manuális klímával a 159-es....
vipex15-01-2008 10:09:05 // 4474
Hat lehet hogy ok igy elik meg de az teny hogy az Alfa evek ota halodik Angliaban ( talan pont azert mert az unokak mar nem annyira elkotelezettek :-)) ), tavaly a Morgan Stanleyvel karoltve lekezdtek felujitani a Fiat Alfa dealer halozatot es revizaltak az arakat azota igen jol megy arrrafele az Alfanak azt hiszem Franciaorszagban is ez tortenik most aztan jon a nagy falat Nemetorszag. Sajna Mi ebben is utolsok leszunk :-(
Zool15-01-2008 09:45:03 // 4473
Eddig is volt, a németekhez kellene csóri változatok, hogy ne kerüljön egy árba az "alapára", a műanyagkormányos manuális klímás 3assal. Érdekes, hogy a német árlistán csak a tesztekbe gyakran bedobott 150LE JTD hez van imrpession, egyik másik dízelhez sincs, szerintem a "független" német tesztek miatt...
GEORGE15-01-2008 09:42:40 // 4472
Látom lesznek újjitások :-)
Manuális Klíma.....
Zool15-01-2008 09:39:37 // 4471
A több pénzért egy relatív dolog. Picit felkavarta a bömö az állüvizet, mivel a 318d miost már használható menetteljesítményekkel bír, eddig a 150JTD valahol a 318d és a 320d között volt, most kb pont a 318dnek felel meg. Ráadásul már a bömö is akciózik csomagokkal (hijjába az is öregszik), tehát ha figyelik a konkurenciát az Alfa importőrnek is lépnie kell.

A forgalamzók reformja (lásd UK) egy nagy hátülütővel jár. Amíg korábban voltak Alfa fan kereskedők is (meg nyugaton sok kis sokadik generációs olasz maffiózó, akik egy garázsból építették át a szervízüket), most egyre inkább dizájnos multikra bízzák. Az egyetlen gond, hogy azok meg nem érdekeltek annyira az értékesítésben, mert van még 7 másik márkájuk.
vipex15-01-2008 09:29:51 // 4470
amugy a MY2008 mar biztosan erkezik : uj szamlapokkal uj szinekkel, uj belsovel, DVD navigacioval , -44 Kg atlagosan , Q2 3.2-vel es 1.8 JTTS , 19 JTTD motorokkal

Prezi1

Prezi2

.
.
.
gondolom tobb apenzert :-)
GEORGE15-01-2008 09:28:53 // 4469
Ha tényleg csak ezek lesznek akkor....

Az ülések azért lesznek másabbak, hogy az álltal nagyobb legyen a hátsó lábtér.
A fehér müszerfalvilágitás tényleg gagyi lesz...
Zool15-01-2008 09:26:54 // 4468
Érdemes megnézni az italiaspeed future models menüpontját.

Nem hogy 230LE 2.4, de minden új moci törölve a my2008ból, egyedül a Brerához ír 1.8 turbót. Tehát a másik pletyi felé hajlik, hogy a JTTDvel megvárják az igazi faceliftet. Ellenben az oldal kitér olyan félelmetes újításokra (a súlycsökkentésen felül persze), mint új belső színek, új felnik, új alfatex (tényleg mi volt a baj a régivel?) új ülések, a csomagtartón az alfajel nyitja is (VÁÁÁU!), fehér műszerfalfény alap (gondolom senki sem rendelte volna magától, azu Alfa műszer legyen vörös).
vipex15-01-2008 09:26:13 // 4467
csak van aki ezt nem tudja megoldani mert magyarorszagon kell autot vennie magyar kereskedotol :-( szoval a kov autom valszeg nem Alfa lesz mondjuk ezt mar nagyon sokszor eldontottem es sajna nem az Alfa miatt hanem a FAM miatt ( legdragabb orszag ?, keves szerviz az is gyatra minosegben, 0 marketing, 0 akciok, kompromisszumkeptelen elkotelezetlen "buta" kereskedok :-( legelabb mas orszagban valami elindult de itt ?
GEORGE15-01-2008 09:25:19 // 4466
Elég szomorú hogy 3 millával többet kell itt fizetnünk :-(
Zool15-01-2008 09:19:05 // 4465
Van akinek ez sem elég, és megy Dániába magánimportálni. Igazából csak szándék kérdése...
GEORGE15-01-2008 09:03:25 // 4464
A 2,4 JTDM 230 lovas lesz! így marad "távolság" a duplaturbos 1,9 180 lóereje és a 2,4-es közt.
vipex15-01-2008 08:55:29 // 4463
nezd meg a Magyarorszagi akciokat 0 azaz zero :-(
vipex15-01-2008 08:54:17 // 4462
bar igy lenne Magyarorszagon uj Audi A4 TDi 2.0 147Le motorral most mindenhol 7 950 eFT eleg jol felszerelve ezert mit is kapsz 159 bol ezert egy progression-t az Alfa Magyarorszagnak valamit lepni kene :-(((( csak osszehasonlitaskeppen bementem Londonban egy Alfa szalonba ki volt rakva egy fekete 159 SW Q4 ti 26500 GBP ( 8500eFt ) ert gyorsan megneztem a Magyarorszagi arat 11500eFt na gondoltam biztosan nincs ugy felszerelve, hat ledobbentem ott minden benne van a Ti -ben Blue&Me parkolo radar, Navigacio, elektromos bor ules nalunk ugyanezekert mind mind fizetni kell FAM folyamatosan valtoztatgatja a szeriafelszereltseget ( egyre kevesebb minden ) :-(( na ezert nem lesz 159
Zool15-01-2008 08:36:02 // 4461
Pár szépség: 147 esclusiva 1.6 TS (gyakorlatilag progression) 13400 ajró,
159 elég jól szerelve (bőr, metál tolatóradar, alufelni, navi, kék&én) 120LE JTD 24e ajró.
Zool15-01-2008 08:25:05 // 4460
Fogalmazzunk úgy, egy új A4 2.0 TDI árárért itt kapsz egy szinte mindenben közel olyan jó, hasonlóan felszerelt akciós 1.9 JTD-t, meg melléje egy alap 147est Mrs Paulusnak. Szeritnem így miondenképpen van keresnivalója a márkának a piacon...

Most meg főleg durvulnak pár hétig a belga Alfa kereskedők:
http://www.esclusiva.be/fr/
András bácsi14-01-2008 21:32:13 // 4459
Hát ha a kuplunghoz hozzávesszük a kettőstömegűt is, akkor valóban szar konstrukció. A részecskeszűrőt meg ki kéne dobni, kérdés, hogy az elektronika mit szólna hozzá.
Kompressz úr14-01-2008 21:25:12 // 4458
Most nem igazán értem, akkor az ódi vagy a 2.4jtd a jó vétel ár érték arányban?
Zool14-01-2008 15:21:43 // 4457
Többen is ezt írták a fórumon (http://www.motor-talk.de/forum/silberne-moehre-alfa-159-t1668522.html?page=1), kicsit gyanús az egész. de attól még a következmények fennállnak a jövőbeli vagy aktuális tulajok számára.
Don Gombóc14-01-2008 15:16:29 // 4456
Fényezés? Aki írta az hülye. A legfaszább festék talán az amerikai PPG amivel festve vannak. És szemre sem láttam még gagyi festést Alfák között. Ellen marketing pfujj!
Zool14-01-2008 15:12:41 // 4455
PIcit utánaolvastam a német fórumon, ők is értetlenkedve állnak a hír előtt, de röviden összefoglalva:

159 es a második legmegbízhatatlanabb autó az egész mezőnyben (hogy ez hogy jön arról nem írnak). Gyenge pontok:
kuplung, fényezés
motor: indító és részecskeszűrő (amit külön is lehordanak).

Melleslge top 10 ben még 147, de az régi modell, és ott van a TSek achillés sarka, ami sok statisztikát rontott már le.

Igazából több furcsaság is van benne. Az Alfa fényezések nem számítanak különösebben rossznak, a részecsekszűrő vűrosban tud furcsaságokat produkálni más márkáknál is.

A lényeg azonban az, hogy egy ilyen hír nem tesz jót sem az újautó eladásoknak, sem a használtautók értékének. Ha akar valamit az Alfa a legnagyobb európai piacon, nem ártana kicsit utánajárni, korrigálni vagy felőlem újságot veszetgetni, de ez így nagyon rosszul néz ki...
Balázs156SW14-01-2008 14:57:42 // 4454
Leírhatnád a lényegét, mert többen csak törjük azt a gyönyörű német nyelvet.
András bácsi14-01-2008 14:56:25 // 4453
Persze, hogy szakad, mert arról elfeledkeznek, hogy bizonyos körülmények (pl. autópályás használat) jobban terhelik a szíjat.
Zool14-01-2008 14:38:26 // 4452
Nem volt véltelen a nagy kampány a német minőségőrült Kalbfellel. Őszintén szólva mindenben jobb volt vele a márka, mint a balfasz matematikus-marketingessel, még jó hogy kirúgták végre.

A 6 éves dolgoban meg annyi bibi van, hogy ha még megvan mondjuk 5 évesen és tönkre megy biztos nagy ívben elkerülöm ugyanazt a márkát.

Egyébbként azért kevés márka van, amelyik módszeresen halálos égszíjhibákkal küszködik. Lehet hogy a 159 nem rossz ilyesmiben a fúrumok szerint (legyen az magyar, német vagy olasz fórum), 5-6 éves TS mociknál viszont előfordul rendesen. Főleg a motor-talkon feltűnő. mert ott egyben vannak a 156-159 hozzászólások...
Zool14-01-2008 14:32:58 // 4451
És ez gondolom jó kultúrgyarmatként hamarosan megjelenik magyar fordításban is ab.hu, meg a nagyokos autó-mtoronál szabad interpretációban...
Zool14-01-2008 14:29:23 // 4450
Nem árt dolgozni a márka hírnevén, mert itt valamit valahol nagyon elcseszett a német importőr:

http://www.autobild.de/artikel/kummerkasten-bilanz-2007_515991.html
Balázs156SW14-01-2008 14:23:16 // 4449
A www.indexen olvastam a népítélet összefoglalóját. A kategóiájában elégedettség alapján a 159-es lenne a legjobb. De azért nem az, mert ahhoz, hogy figyelembe vegyék min. 15 értékelés kell, és most csak 12 van. Értékeljetek!!! www.totalcar népítélet.
András bácsi14-01-2008 14:02:36 // 4448
Nekem is van hasonló barátom, de ő Q-leiter. Ugyanezeket mondja. :( Kiegészítve azzal, hogy a leginkább problémás beszállítóik a Bosch és a Siemens. Gigacégekkel nem lehet mit kezdeni. Mondjuk a Garrett is hasonló szarokat csinál, hogy ne legyünk részrehajlók. :)
De pl. mesélt olyat, hogy az ÖMV olyan üzemanyagot szállított, amiben semmilyen adalék nem volt. (Miután az okos vezetők azt mondták, hogy drága a műegyeteni állandó bevizsgáltatás) Így vagy ezer db. gép ki sem jött a gyárból, mindben megállt a próba alatt a nagynyomású szivattyú.

Az a helyzet, hogy minden új technika csak minimális időtartamra jó és problémamentes. Globalizáció és piac. :(
Tibe14-01-2008 13:29:48 // 4447
Ha már Ójdi, barátom a német Ójdiközpontban tervezőmérnökként dolgozik, asszem már 6 éve kint is él Németországban.Karácsonykor hazajött kicsit stb... Mesélt pár furcsa dolgot, bár nem kéne elmondanom de a tisztánlátás végett. Szal csak egy a sok furcsaság közül: a vezetés meghatározza nekik hogy az új autó tervezésénél a főbb alkatrészek úgymond üzemidejét, kopásállóságát.... 5-6 évben. Magyarul direkte tesznek olyan alkatrészeket az új autókba ami kb. 5-6 év után megadja magát (persze a km-től is függ) és cserélni kell, de mivel ezek úgymond főbb alakrészek, drága legyen a cseréjük ergo inkább adja el a user a gépet és vegyen újat.
Ez eléggé konyhanyelven volt de így érthető remélem.
Jah és egy érdekesség, mit gondoltok milyen autója van? :) Nem nem Ójdi kedvezményesen a gyártól kapott ugyan Ójdit de eladta és Lexus IS 220-al jár! :)

Különben ő is mondta hogy a "nagynevű" német gyártóknál is már nem a minőség az elsődleges cél, hanem a darabszám.
Zool14-01-2008 09:23:12 // 4446
Megvallom engem rendesen lenyűgözött az A5, külsőben az a féfelmetes, hogy Da Silva az ódis formákból alkotta. Az Alfa hagyományokból nem hehéz rendes kocsit tervezni (mondjuk ez a Breránál súlyosan nem jött össze), de úgy hogy megmaradjanak a 2000es A4 nyárspolgári formavilágból átmentett dizájnelemek, na az művészet. Nekem a belső is bejött, bár kezelhetőségben voltak furcsaságok rendesen. És ugyanez igaz a szalonban kiáálított A4esre is, úgy volt kivűnatos ahogy megcsinálták. DE!!! Ekkor jött a nagy geller. Az ÁRCÉDULA! Sose merném azt mondai, hogy a 159 jobb annal, az A4 kívül is egész jó, de belül lényegesne jobb (nem szégyen, jobb bárkiniél jelenleg, ez mindig erőssége volt az ódinak), mégha vannak dolgok amiben a 159 el is veri. De az, hogy a 30ezres alapárra közel 15ezer ajrót kell költeni szeritnem ismeretlen az Alfa szalonokból. Veszel egy Distinctive-et, pár apróság még bele, És rendben van. 40 ezer ajróból már 2.4 JTD q4 distinctive (34e ajró alapár) minden létező dolgot beleteszel akkor sem megy 45e fölé. Már pedig az A4 egy elsőkerekes 2.0 TDI volt, semi több, az teljes pénz a kütykre és az optikára ment el...
Zool14-01-2008 08:57:43 // 4445
Engem pont a múlt héten beszélt le egy Saab eladó a TTiDről, aszongya mindenhova elég a 150LE TiD. Egyébként a 120LE TiDről is lebeszélt, szerintem nem az a mindent rád sózó típus volt, és alapjában véve igaza is volt. Viszont nem véletlen a Hirsch tuning, mivel a Saabnak nincs erősebb motorja. Ellenben az Alfának ott a 2.4. Nekem úgy tűnt a TTiD nyomatéka illetve az igért JTTD teljesítménye alapján, hogy az nálunk ki fogja nyírni a 2.4est, ha nem fejlesztenek utóbbin. Legalábbis ez igaz magyar piacra. A többi piacon viszont lehet hogy csak simán elvisz egy két vevőt, de ahhoz nem lesz elég, hogy érdemben eladásokat növeljen, lehet hogy meg sem térül. Egyeláre az egész rákfenéje a kis pldszám, hiába a sok győzelmi ének az italiaspeeden, a márka kb ugyanott van mint 4 éve. Egyszerűbb lenne bekínálni pl a Cadillac CTShez a 2.4est, és megint lenne pénz a további fejlesztésre. Az Alfa egyszerűen nem elég nagy ahhoz, hogy megtérüljenek a technológiai fejlesztések...
Charlie 16613-01-2008 12:54:36 // 4444
ENgem most speciel az bosszant, hogy a Saab ki tudott jönni az 1,9 Tid gyári tuningverziójával, 175 ló. Az Alfa miért nem akar még sportosabb lenni ?
A másik meg az, hogy valamivel járni kell, venne az ember Alfát, és majdhogynem meg van lőve...
Bckk13-01-2008 12:51:20 // 4443
Sanyi,

a most szalonban bent levo 1,9jtd 150le szinten lejjebb van mint a 2,4es.
Ha leszel nalam emlitsd meg. megnezzuk.
Don Gombóc13-01-2008 11:37:31 // 4442
Majd kinövi a gyermekbetegségeit. Majd az idő eldönti hogy a ráfordított költség arányában melyik a jobban sikerült modell. Bár a fogyasztói társadalomnak nem fognak jobb autókat gyártani a szokásosnál. Mint a borotvapenge, amivel apám egy hónapig borotválkozott minden nap. Olyan sincs már. Ezért növesztettem szakált. :)
Charlie 16613-01-2008 11:23:03 // 4441
Azt hiszem, nem jársz messze a valóságtól. Én is azt szoktam mondani, olyan autó mint a régi kettes góf meg a zöccségesmerci, már rég nincs.
Sajna lassan oda jutunk hogy egykutya, fogyasztói társadalom, minden verda olyan hogy "használd-és-cseréld".
Az autógyáraknak nem éri meg a tartós verda, mert akkor senki nem venne újat.
Ez nagyon sajnálatos, mert az az régi" igazi autó" imidzs elveszett.
Egyre több az összefonódás, a standard, a sablon.
Sajna a 159- sem az az igazi Alfa mint a régi "kemény" vasak, pl 155Q4, de azért mégiscsak Alfa, és messze a legszebb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.