Forum >> 159

pettinke27-02-2010 22:22:34 // 6590
azért érdekes a megadott e-mail cím is: "justin.terry31@yahoo.com"
ALFI15627-02-2010 22:08:12 // 6589
Ez nem Pesti tel.szám?Gondolom megadták valaki számát kibaszásból.Csörögjön neki a tel.állandóan.
ALFI15627-02-2010 22:05:00 // 6588
Azért te se gondolod komolyan,hogy ennyiért lehet ilyen kocsit kapni.
Satti27-02-2010 22:00:26 // 6587
Kamu hirdetés, vannak ilyenek.
Tommaso 15927-02-2010 21:58:17 // 6586
Nekem nem derült ki, h milyen extrák vannak benne, és az sem, h külföldi az autó, viszont elég olcsónak tűnik.
ALFI15627-02-2010 21:52:40 // 6585
Plussz egyéb költség.(forgalomba helyezés,regadó stb....)Biztos,hogy nem ennyi az ára!Azért ennyiért nem lehet kapni főleg nem ilyen felszereltségel.
Tommaso 15927-02-2010 16:29:25 // 6584
"apró" ellentmondás, hogy manuális váltót ír, de a képen automata van:-O
Tommaso 15927-02-2010 16:28:14 // 6583
Sziasztok!

Igaz sokat nem lehet tudni az autóról de az ára jónak mondható, vagy tévedek?
Kompressz úr26-02-2010 22:20:48 // 6582
Passz, de a választott sebesség mindig a megengedett legnagyobb sebesség +5-10 km/h volt. Igaz ez a Brenneren pl 60 és 90 km/h között is volt.
Junior26-02-2010 12:37:32 // 6581
Jelenleg 6,6 elsősorban városon kívüli, főleg autópályás használat mellett.
kapeka (Nagyvad)26-02-2010 11:56:27 // 6580
Sziasztok!
Ide is leírom, hátha tud valaki ilyen autót. 159 SW 1,9 JTD 16V-t keresek, nem túl sok km-rel. Az ideális jelölt természetesen magyarországi, fullos és garanciális, de ilyen úgysincs... :-) Az SW-karosszéria és a JTD-motor követelmény, 2,4 irányába hajlandó vagyok kompromisszumokra, automata is érdekel.
Ha valaki tud segíteni, kiabáljon!
ALFI15625-02-2010 12:18:53 // 6579
Átlagsebesség?
isa15625-02-2010 06:58:08 // 6578
Volt egy rekordom a napokban. Veszprém Szombathaly, szinte teljesen üres 8-as út. tempomat hatodikba, végig 90-es cammogással. 6l es átlag. Másnap 15 km a városban és már is 7 fölé tornászta a 200 km alatt elért eredményemet.
Kompressz úr24-02-2010 23:44:04 // 6577
7 és 8 között, bár múlt nyáron Nürnberg-Cittadella távon 5.5 lett az átlag, úgy hogy az Alpokat is megjártuk...
ALFI15624-02-2010 21:23:24 // 6576
Igen én is úgy nézem,hogy ebbe jó a komp.Annyit írt ki mint amennyire kijött.Ellenbe az 56-al.Ott azért kicsit csalt.
isa15624-02-2010 19:28:33 // 6575
Na kérem. Az én 1,9-em téli átlaga fed.comp szerint 7.8 l. Nyáron 7,5 alá is lemegy. Amúgy jól számol az autó, passzol a tankolásokhoz.. Akárhogy spóroltam, vagy hajtottam, ezektől az értékrktől nem igazán mászott el.
pettinke24-02-2010 14:42:54 // 6574
inkább nem írok :)
nekem 8 .. 11 lityi között bármi lehet, attól függ, mit csinálok.
általában soksok büdipest van, dugóval, rövid utakkal (viszont vaddisznó módon vezetéssel), nyilván ilyenkor van telente 11 liter.
ha vidék / külföld van, akkor is inkább autópályázni szokott kelleni, ilyenkor van 8 liter. (ha országutaznék sokat, akkor talán lenne 7 is)
ALFI15624-02-2010 09:28:02 // 6573
1.9 vagy 2.4 a tiéd?Nem frissitesz?
ALFI15624-02-2010 09:23:47 // 6572
1.9 tulajok is írhatnának,hogy nekik mennyire ön ki a fogyasztás.
ALFI15624-02-2010 09:22:17 // 6571
Néztem én is egy fogyasztást.Tele tankoltam amíg kifolyt.647 km.megtétele után szűken szintén teljessen csurig 48litert préseltem bele.Így 7.4-re jött ki a fogyasztás.Ebbe volt araszolgatás meg főút.
pettinke23-02-2010 19:36:19 // 6570
nemtom, az evóban mi van, de a vépúder dízel az valójában mezei dízel + egy kis injektorpucoló... szóval átvágosz maximosz.
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2010 21:58:51 // 6569
látod ezért nem tankolok EVO-t meg Vépúdert stb stb..a normál nyállal is jó :P
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2010 21:57:38 // 6568
2006-ban németországban? :DDD személyesen hoztuk be ennyire hülyék csak nem vagyunk a regadó miatt sem :P
DrB22-02-2010 18:50:37 // 6567
Van egy 645 km-es, szintén MOL EvoNeo dieseles mérésem a hétvégéről a jó időben. Minimális városi, a többi országút közepes forgalomban, sok lakott területtel, normál tempóban: 7.9 liter.
Longman22-02-2010 15:59:10 // 6566
:)
csak ettől a 2 feltételtől még nem biztos ám hogy DPF-es. még most is rendelhető anélkül a 2.0 PD..
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2010 13:52:08 // 6565
2006-os A4 Eur4 ...ha csak ki nem vágták belőle :DDD
Longman22-02-2010 11:59:23 // 6564
jaj, hát ha szomszédnak nem tömődik el az más.. :DDD és koromszűrős egyáltalán? :P

persze én is ismerek olyat akinek nem szokott eltömődni szinte egyáltalán, de olyat is aki bármit tesz, mindig baj van vele. ők inkább már nem szeretnének koromszűrőt tovább..

mint márkaszervíz természetesen 5-30 Long, DPF(507) gyári specifikációjú jóváhagyott olajat használunk, pl. Castrolt (gyak. az összes márkaszervíz ezt használja).

De lehet ez akkor az MJeteknél nem annyira számottevő hiba, mint máshol..
Mindenesetre utánanézettem, tudják mind a 2.4, mind az 1.9 MJetet DPF és EGR-teleníteni. Amúgy ezekhez mennyi a koromszűrő? Mert ha pl. 200e, akkor valóban nem biztos hogy megéri a beavatkozás
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2010 07:20:28 // 6563
egész fain :P nekem egész 7végén sikerült 7,6 alatt tartani az átlagfogyit....persze sok volt a hosszútáv... jah és Shell normál dejzellel járok...
DrB21-02-2010 23:44:43 // 6562
Ma 720 km-en (Győr-Lipcse), ebből kb. 150 közút, 20 város, a többi autópálya volt, 105 km/h-ás átlagsebességgel 8.0-át hozott ki a fedkomp, MOL EvoNeo diesellel.
pettinke21-02-2010 23:37:04 // 6561
ajánlom a Csobánka felé Pilisvörösvárról vezető utat még ökörködésileg :) (ha éppen más nem jár arra. meg inkább nyáron, mert most van benne néhol luk)
pettinke21-02-2010 23:35:49 // 6560
én a túrónyomásról vettem észre eddig - aztán ránéztem a fogyira, és megbizonyosodtam :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 21:00:25 // 6559
gondolhatod hogy próba nélkül azt sem venném meg :P
GTPeti21-02-2010 20:35:51 // 6558
OK, de legalább hallottál akkor egy másik véleményt is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 19:01:00 // 6557
na ma átlöktem az alsó mutatót a pillanatnyi fogyira ...figyelgetem :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 19:00:03 // 6556
azért fura mert a szomszédnak 140lovas pédé-je van A4 ott nem tömődött el 1x sem a szűrő, igaz jó olajat kap ...a gyárit :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 18:57:10 // 6555
nem tudok rá mit reagálni nincs tapasztalatom egyikben sem :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 18:56:21 // 6554
talán olajat kéne cserélni mit használtok? 5w30 LL03-at? a Fordnál is hasonló cipőben járnak 10-20e km-ként eldugul a DPF aztán átálltak páran jobb minőségű olajra pl Motul és nincs dugulás...
13721-02-2010 15:18:51 // 6553
Igen, én is úgy tudom, hogy a gázpedálbox csak a jelleggörbét változtatja.
13721-02-2010 15:16:03 // 6552
Nyomtam most egy igényesebb menetet a Csobánka-Dobogókő vonalon, valami kiéghetett belőle, mert jelentősen lecsökkent a fogyasztásom, 8.7-re, a nyélgáz üzemmód ellenére. Utóbb szinte csak városban használtam, legutóbb 11.8 volt ugye az átlag.

3-ban egyébként annyira nagy a turbólyuk, hogy élesebb kanyarokban, ha az apexnél nyomom a gázt, ahogy azt kell, akkor már rég kiérek a kanyarból, mire újra 1.6 baron van a töltés.

Ha már ATC, itt egy érdekes teljesítménymérés-eredmény: atc
Nem is a tuning a lényeg, hanem az, hogy tuning előtt és után is 2400 körül van a nyomatékcsúcs, nem pedig 2000nél, mint ahogy azt a katalógusadatok mondják.
GTPeti21-02-2010 13:35:51 // 6551
Erhard, a 6553-ra légyszi reagálj vmit! Thx. ;)
Longman21-02-2010 10:06:50 // 6550
az igaz, csak az a baj, de lehet akkor ez is passat jelenség, hogy van olyan autó amin hetente/ 2 hetente megy tönkre, és hiába tisztogatják.
minden héten az assziszt hozza be tréleren, esetleg jobb esetben vészüzemen bejön a lábán. így a végső javaslat a csere.. és nem tudnak (tudtak eddig) mást tenni vele..
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2010 10:01:38 // 6549
jah kb 30e ft a tisztítása a DPF-nek meg 2 nap...tudod ki venne 5 kilóért :P
Longman21-02-2010 09:43:44 // 6548
Sziasztok!
DPF ügyben..
Nálunk "tömeges" igény lépett fel a Passatok (is) esetén a DPF kiiktatására.
Nem alapvetően a folytás kiiktatása miatt, hanem mert a DPF sem egy örökéletű alkatrész. A Passatokban pl. ugye tudjuk sokminden tönkremegy, köztük előbb-utóbb eme nemes alkatrész is. Nem garis autónál ez majdnem 500.000 HUF, mármint maga a DPF..
Tegnap előtt kapta meg a kolléga (már régóta foglalkozik remappeléssel, meg természetesen villanyász, tényleg nagyon tud a srác, és persze egy neves fejlesztőcég áll mögöttük) a szoftvert, nem olcsó beruházás, és nem is volt egyszerű a művelet, de a lényeg hogy kész lett az első tesztalany, és mondhatni igen jól sikerült! EGR és DPF kiiktatás. Szóval ha bárkit érdekel, vagy csak érdeklődik a mikéntje iránt, írjon, aztán elmondja a srác mit kell erről tudni..
GTPeti21-02-2010 06:37:05 // 6547
137, "nem tudom mennyire vágják itthon a tuningmesterek a dolgokat"
Látod ebben van valami. Mint már írtam, a szoftver módosítása csak akkor nem vakrepülés (találgatás), ha az adott tuningműhely belsős információkkal rendelkezik. Akármennyire megtalálhatják a flash-ban a táblázatokat, van végén egy CRC eltárolva. Minden sw módosításnál újra kéne számolni a CRC-t adott algoritmus alapján, különben letilt az ECU. Na ez a nagy különbség a régi és a mai ECU-k átírása között.

Régebben Piritu írt az ATC-ről. Nem állást foglalni akarok velük kapcsolatban, csak annyit megemlíteni, hogy ők - állítólag - hiba esetén közvetlenül az olaszokat hívták fel és kaptak új BIN fájlt. Talán ők vannak olyan helyzetben (kapcsolatban), hogy szabadon módosítgathassák a sw paramétereit.
GTPeti21-02-2010 06:27:42 // 6546
Erhard, látod erre simán rámondom, hogy parasztvakítás. (Ritkán szoktam ilyet tenni...) Ugyanis nem azzal van a gond, hogy a poti nem küldi el időben a jelet, hanem az ECU várakozik (mert nem akar túl sok kormot termelni a DPF miatt). Szóval a poti jelével csinálhatsz, amit akarsz, az ECU akkor is kivárja a maga idejét. Tehát EZEN a késleltetésen te boxxal NEM fogsz tudni javítani. A boxxal max. annyit tudsz elérni, hogy hirtelen mozdulatra végkitéréshez tartozó jelet generál a box, olyan mintha tövig nyomtad volna a potit. (Ezt a vészfékasszisztensel lehet párhuzamba állítani, ott is ez történik csak a fékkörben.) De hangsúlyozom: az elektronika mindenképpen megpróbálja megóvni a DPF-et, illetve "a maga eszközeivel" betartani a károsanyagkibocsátást.


137, az EDC 16 nem csak a csatlakozó szabványa (főleg, hogy a csatlakozó fizikailag ugyanaz EDC17-nél is), hanem magát az elektronikát és az "alapszoftvert" is jelenti. A vezérlőegység házát illetően lehetnek eltérések (az autógyártó kérésére). De a lényeges dolgok ugyanazok, minden EDC16 esetén. (Még olyan előfordulhat, hogy nem ültetik be az összes injektorfokozatot, pl. 4 hengeres autóknál.)
13721-02-2010 05:33:50 // 6545
Lehet ilyen gázreakciógyorsító boxot kapni, igen. Annyit csinál, hogy beiktat egy közbülső infót a gázpedál jele és az ECU közé. Akkor szokás ilyet használni, ha valaki nem akarja átprogramozni az ECU-t. Olyasmire jó, mint egy tuningbox. Ha akarod, kiveszed. Nem véletlen, hogy tuningboxok mellé szokás adni, remappolás mellett nincs értelme.
Én az (off) Mx-5ömbe raktam ilyet, de ott nem használt szinte semmit, mivel abban a gázpedál jelleggörbéje gyárilag szinte digitális, már nagyon kicsi pedállenyomásnál fullgázt ad.

Nem hiszem, hogy egyébként, hogy zöldkártyán számítana a DPF, mivel ha jól tudom, nem típusspecifikus értékeket kell elérni, azt meg ezek az új motorcsodák röhögve teljesítik. Szintén az Mx5-ömben 2 katalizátor van, az elsőt kiszedettem tavaly egy 4-1 leömlő kedvéért, és csont nélkül ment át így is a zöldkártyán.

Az egyetlen dolog, amiért még hezitálok egy kicsit a DPF kiszedés/chippelés ügyben, az az, hogy nem tudom mennyire vágják itthon a tuningmesterek a dolgokat. Mert szép, hogy az angol fórumon le van írva, hogy mit csináltak, de az nincs ott, hogy hogyan.

Azt nem tudja valaki, hogy a Bosch EDC16 az csak az interfész szabványa, vagy az egész ECU is ugyanaz a különféle autókban (csak nyilván más programmal)? Ha ez utóbbi, akkor talán rá merem bízni valami tuningmesterre.
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2010 20:36:37 // 6544
valamelyik tuningcégnél komplett potenciométert lehet kapni típusok szerint...nem kell belenyúlni a szoftverbe ...csak csere
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2010 20:35:18 // 6543
jó őszintén annyira nem zavar csak meg kell tanulni mikor lehet kifordulni valaki elé ...
ALFI15620-02-2010 20:34:13 // 6542
Nem vettem észre.Na majd kipróbálom.
Erhard 242 (Pure Energy)20-02-2010 20:32:40 // 6541
akár vagy el akarsz indulni gyorsabban a szokásosnál....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.