Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 15:02:48 // 8940
végül is mind1 ... azt tudom hogy a gyári 170 lovas GT-k elmentek nekem de nem sokkal...akkor a 150 lovas sehogy sem tud elmenni okosság nélkül...
GEORGE27-10-2010 14:48:13 // 8939
Kár, hogy sose jöttél el egy A.R.Clubos gyorsulási versenyre, ott az időmérő megmutatta volna tényleg tudja-e az általad mért értékeket.
Km óra alapján méred, vagy navigáció alapján?
ALFI15627-10-2010 14:28:28 // 8938
Nincs ott semmi plussz pár dolog.
GTPeti27-10-2010 14:24:54 // 8937
Igen, csak az egy 1.9-es motor, nem 2.4-es.

A 2.4 JTTDm viszont szépen mozgatná a 159-et, még akkor is, ha a csúcsnyomatékot 400Nm-ben maximálnák. Szép lapos lenne a nyomatékgörbe.
Piritu - 1.000.00027-10-2010 13:32:31 // 8936
A "dobozka" csodát tud művelni. Mint említettem, nekem a Bacar II (fél állás alattra állítva) 9,5-ről 7,9 (!)-re vitte le a 0-100-as sprintet a saját méréseim alapján.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:57:26 // 8935
meg még azt a plusz pár dolgot amit nem kötöttek az orrodra :P
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:56:47 // 8934
lehet neked is csak egy novitec dobozt kéne venned ...
ALFI15627-10-2010 12:55:13 // 8933
Enyém meg írva van.ALFA159-é ugyan úgy írva van plussz még a folytás (DPF) is ki ven szedve.Még is elmegy.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:50:53 // 8932
jah "csak egy novitec doboz"...nem is tudtam hogy az gyári tartozék :)
ALFI15627-10-2010 12:49:33 // 8931
Én az övéről beszélek.Vele hasonlítgattuk össze.
ALFI15627-10-2010 12:47:21 // 8930
Nem végről beszéltem.Hanem csak annyit mondtam hogy álló helyből rajtolva elmegy a 156 1.9m-jet.Melyik a Kalocsai agyonreszelt?Én nem találkoztam ott ilyennel meg nem is mentem vele.Amivel hasonlítottuk össze az Petié akinek csak egy novitec doboz van bent semmi több.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:42:15 // 8929
a kalocsai agyon reszelt 56 meg nem mozgat mivel itt gyári adatokat, autókat hasonlítunk...
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:41:06 // 8928
nem csak papír forma mivel mind a kettő volt csak látom meg érzem melyik hogy megy, ment...a 156 soha nem ment pl végre sem annyit mint az 59...
ALFI15627-10-2010 12:36:34 // 8927
Ez a papírforma.De ha a tiéd elmegy a 156 1.9m-jet elől akkor jól megy.Kár,hogy nem jöttél Kalocsára.
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2010 12:20:42 // 8926
kicsit pontosítsunk a 159 1755kg, a 156 meg 1394kg....8,775 VS 9,293...a száraz tények szerint
GEORGE27-10-2010 11:56:00 // 8925
Talán a Lancia Deltában is 159-es váltó lehet és ott van twinturbos jtdm motor...még is bírja.
GTPeti27-10-2010 11:53:44 // 8924
A twin-turbó lényege nem (feltétlenül) a teljesítménynövelés... Mivel a kisebb turbó gyorsabban felpörög, sokkal jobban autózható lenne vele a 159.
GEORGE27-10-2010 11:50:56 // 8923
Így a leírás alapján annyit vélek felfedezni, hogy már nem széria a 19-es felni a TI csomaghoz "csak" 18-al adják, a többi eddig is meg volt a 159-ben....
GEORGE27-10-2010 11:48:19 // 8922
2010.09.-től gyártják majd a 2011-es autókat, ha a cirka 2-3 hónapos megrendelés teljesítést vesszük figyelembe akkor még nem lehet Magyarországon 2011-es modellévből 159-es.
Azért kíváncsi vagyok miben változik meg, ha megváltozik...
13727-10-2010 10:58:44 // 8921
Mert önmagában, a teljesítmény növelése nélkül eladhatatlan lenne, azt meg nem lehet nölveni, mert sem a váltó, sem a kuplung nem bír el többet, mint 400nm.
GTPeti27-10-2010 10:45:58 // 8920
Erre a megoldás egy twin-turbó átépítés lenne. Nem is értem, miért nem árul ilyet pl. az Autodelta v. a Novitec.
13727-10-2010 10:25:19 // 8919
2.4-el azért nem jön össze soha a büdös életben a gyári 0-100 adat, mert a baszomnagy és tehetetlen turbo 1-esben és 2-esben még fel sem pörög, mire a fordulatszámmérő már leforog. Plusz alul halott a motor. 0-60-ig a legalja 1.4-es Astra is legyorsulja. Sajnos még inkább durva a különbség akkor, ha az ember nem nyomja neki, hanem csak menne. Nem városba való.
Piritu, szerintem ne a gyári adatokra alapozz. Kábé 100-120ig a 115 Le-s! 156-osom egyszerűen jobb, és használhatóbb volt, pláne normál közlekedésben.
Csodák nincsenek, ha leosztod súly/LE arányt, meglátod miért. 1800kg/200le = 9 kg/le. Ez pont ugyanannyi, mint egy 150 LE-s 156-os dízel 1350kg/150 le= 9 kg/le. A nagy különbség a 2.4 hátrányára a tehetetlenebb turbo.
Remélhetőleg a 2.0 Jtdm jobb motor jobb fokozatkiosztással, és nem lesz vele ilyen bajod.
Piritu - 1.000.00026-10-2010 22:15:28 // 8917
Jó éjt mindenkinek!
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:58:57 // 8916
Na végre egy pozitív nyilatkozat :-)
Annyi negatív volt hirtelen, hogy kezdtem elkedvetlenedni...
(2,0 mjet papíron 8,8 sec)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2010 21:55:38 // 8915
mentem és elmaradt
ALFI15626-10-2010 21:45:26 // 8914
Menj egyet egyel álló helyből startolva.Vagy talán mentél már?
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:43:54 // 8913
"Mi nem hozza?" - feltételezem, hogy mindegyik hozza
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2010 21:42:58 // 8912
nekem volt ez is az is...látom a különbséget
ALFI15626-10-2010 21:42:03 // 8911
Hozzáteszem,hogy nem is gyorsulgatásra való.Ez más.....
ALFI15626-10-2010 21:41:25 // 8910
Azért annyira nem eszi meg.Valahol ott van.Rugalmasságba lehet elmegy az 59.De startolva már nem biztos.Én nem vagyok elszállva tőlle az biztos.
ALFI15626-10-2010 21:39:28 // 8909
Mi nem hozza?Hadjad a gyári adatokat.Az a lényeg az 59-hez még a 200ló is nagyon határeset.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2010 21:39:18 // 8908
a gyári 150 lovasat megeszi az 59....
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:35:43 // 8907
Én szerencsére előtte cseréltem a Q2-ére, így ilyen gondom nem volt :-)
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:34:56 // 8906
Mondom , hogy enni kell rendesen (pl. füstölt sonka + kenyér nagy mennyiségben), akkor kitöltöd az ülést :-DD
pe-Ti26-10-2010 21:33:31 // 8905
Én is 8 alatt sprinteltem 100-ra boxal de a rugalmasság az javult igazán 3-4 mp-et 80-120 ra....el is csavarta a kuplungom:((((
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:33:19 // 8904
Furcsa, nekem eddig mnden autóm "hozta" a gyári gyorsulási adatokat.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2010 21:32:54 // 8903
az 56 is bőr volt csak jobb volt az oldaltartása az a baj hogy az 59 a német piacra készült német mangalicáknak...
ALFI15626-10-2010 21:30:22 // 8902
Igen kicsit több mint a gyári.De a miénk is.Enyém is meg ALFA159-é is írva van.Nehezen indul meg a nagy súgy.Ennyi pont elég ahoz,hogy elugorjon előle.
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:21:48 // 8901
sajnos nincs, pedig eredetileg arra fájt a fogam :-((
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:20:57 // 8900
Akkor ott valami turpisság volt, amúgy a boxal én is elvertelek volna az SW-vel:-))
(7,9-et is mértem vele),
gyári állapotban: 9,4-9,5
bár a sedané kevesebb, talán 9,1?
ALFI15626-10-2010 21:16:13 // 8899
59-be nincs alfatex már?
ALFI15626-10-2010 21:14:26 // 8898
Ne hidj a papírnak!Ez kipróbált nem papírforma.Kalocsán engem is elvert meg ALFA159-et is.
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:11:59 // 8897
mert keskenyebbek :-))
Ha igazán be akarsz szorulni vegyél GTV/Spider-t, no az keskeny :-)

Bár szerintem a bőr miatt csúszkál az ember. A 156-nál sose tapasztalltam (Alfatex-kár hogy nincs már), de a Pókkal már sikerült akkorát fékeznem, hogy elindultam előre és az öv "fogott" meg.
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:09:36 // 8896
ezt egy kicsit nehezen hiszem. Papíron, ha jól emlékszem 156 1,9mjet sedan 9,1sec a 0-100, a 159 2,4 meg 8,4.
Érzére a Pók se megy annyira mint a 156-om, de a stopper nem csal - 9,5 vs 8,5 :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2010 21:08:20 // 8895
az 56 ülései jobban tartottak ...
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:04:59 // 8894
Tessék többet enni! Ha széltében kitöltöd rendesen az utasteret nem tudsz jobbra-balra csúszkálni :-DDD
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:03:54 // 8893
A nagy és nehéz autó átka, hogy érzésre "nem megy annyira".
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:02:40 // 8892
visszafejlődés nem lehet, most (2*)150 ló van, csak több lehet :-)
ALFI15626-10-2010 20:37:53 // 8891
Így van.A156 1.9m-jet el is megy előlle.Elején elmegy 1-2 kocsihosszal és ez marad is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.