Forum >> 159

kistotya30-07-2011 23:24:25 // 15014
Ezzel én is tisztában vagyok hogy rövidebb az élettartam de mennyivel 20 km rel azért nekem meg éri mert az élmény kárpótol !! de Kinek mi kell !!! van Otthon egy Garett 22 es turbóm ha ez le esik felkerül az !! de eddig nem vettem észre valami baja lenne !!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:22:44 // 15013
Nem kell okvetlenül fékpad. Néhány gyorsulás és rugalmasság mérés egyértelműen eldönti, hogy mit tud a Vas :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:20:48 // 15012
A Novitek az Alfa "hivatalos" tuningcége, ha valaki ért a dologhoz, valószínűleg ők lesznek azok.
Az hogy valaki 15 éve csinál valamit még nem jelent semmit :-)
A superizé motorjából meg tudtommal létezik gyári170 lovas változat is, tehát még a gyári maximumra sem húzták fel, miért ne bírná a motor? :-O
Amúgy kívánom, hogy Neked legyen igazad és az 1,9-ből ki lehessen hozni 200 lovat. Reméljük, hogy valamelyik talin összefutunk és megnézhetjük a Vasat.
Már 0-100 időt?
kistotya30-07-2011 23:16:01 // 15011
De most bele tettétek a bogarat a fülembe !!!hogy nem lehet addig húzni !!! El fogok menni le méretni Bécsbe valami függetlenhez egy sima mérésre !!! Kíváncsi lettem !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:14:09 // 15010
"ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni" - igen a dízel technika most érte utol a szívó benzinest :-)
Viccet félre téve:
- A turbó már így is toppon megy, nekem a 156-1,9-nél meg is halt a tuning miatt.
- A rail nyomásban van tartalék, de az erősen a befecskendező fejek élettartamára megy.
- Az alfa gyár se véletlenül 170 ló körül fejezte be az 1,9 teljesítmény kínálatát.
kistotya30-07-2011 23:04:03 // 15009
Nem tudom mindenesetre ki mit garantál !!! én kint csináltatam Ausztriába 15 éve ezt csinálják ezek sem sufni tuningosok !!! itt a környéken nagyon sok autót csináltak és még egyről sem hallottam volna hogy szét esett !!!max a kuplung nem bÍrja!!! Otthon áll a garázsba super b az 105 röl van 163 ra ott is ott voltam pados mérésnél és 1.5 éve hiba mentesen fut persze kuplungtárcsa arról is le esett !!!
Vikking 31130-07-2011 22:57:10 // 15008
150-ből jó, ha 158 ló kijön chippel egy szívó benzines motoron... De az is túlzás. Inkább 5-6 ló...
kistotya30-07-2011 22:54:01 // 15007
de akkor ti hogy csináltatjátok ha se a turbóra se az üzem anyagra nincs emelve akkor az milyen chip??? !!! nálam pedig a turbó nyomáson lett emelve meg befecskendezésen 3 az időn változtatva !, egr ,részecskeszűrő katalizátor nélkül persze !! de azért az érdekel ne hogy ha ezeken nem akkor min változtatnak !!!! Nálam a mérés ennyit mutatott !!! És hogy csaltak e vagy nem !!! nem hinném hogy ilyennel játszanak mire jó ez neki !!! bár szerintem az hogy 150-böl csak 170-et lehet ne csinálni az rohadt kevés !! ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni !!!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:49:03 // 15006
Oda nyugodtan mehetsz, "maszekban" én is oda járok :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:48:15 // 15005
Megint a privát dilimmel jönnék, de ez csak engem izgat, szóval:
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:44:09 // 15004
Ha a Novitec bevállalja a 176-ot, bírnia kell a többi résznek. A 156-om is valahová 165-170 köré volt húzva, minden bírta. Igaz előtte a gyári 150 lovat nem bírta a kuplung 110ezernél tovább :-(
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:41:19 // 15003
Információim szerint csak a szoftver más. Az én 2,0-ból is létezik többféle LE-s. Valószínű, hogy az adózás miatt kisebb a LE a tiedben.
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:38:50 // 15002
A Novitec is "csak" ennyit ígér megbontás nélkül:
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
kistotya30-07-2011 22:34:19 // 15001
Nem cseréltünk nem hinném hogy porlasztót és turbót kellene ehhez cserélni !!!
Csosznorbert30-07-2011 15:29:34 // 15000
Na meg most pínzt kell keresni a verdára.... :D
Csosznorbert30-07-2011 15:28:30 // 14999
Az lesz, sőt biztos. De lehet idén már hagyom így. Jövő tavasszal valamikor. Ajánlották itt már Csöri mestert, és olvastam is jó dolgokat arról a szervizről.
Ezügyben vele is konzultálok a későbbiekben.
Továbbá eddig köszönöm mindenkinek a jótanácsokat.
Tényleg összetartó csapat ez az Alfás "brigád"! :)

Mindörökké Alfa! Ámen!
GTPeti30-07-2011 14:11:58 // 14998
Utólag is Happy K!!

'''''30-07-2011 14:03:37 // 14997
Úgy látom nagyjából mindenkinek az a véleménye,hogy dobd ki a dpf-t és írasd át a progit.Ha ezt sikerül megoldani(számot tudok adni),biztos,hogy az első kör után vigyorogni fogsz. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2011 11:54:32 // 14996
én is csodálkozom mivel az enyém sincs több mint 220 :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2011 11:53:45 // 14995
a biztosítás miatt vannak lebutítva talán a turbó más ha más mivel az 1.9-hez 3om fajta van egyébként ahogy előttem is írták íratsz rá egy euró 3-as progit és csodálkozni fogsz milyen jól megy :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2011 11:52:04 // 14994
van különbség....teljesen más
GTPeti30-07-2011 11:30:00 // 14993
Jó, a tömeget nem nyomja le 1,3t-ra...
ALFI15630-07-2011 11:24:46 // 14992
Valamelyest visszahozza.......
GTPeti30-07-2011 11:22:24 // 14991
Erhard szerint a progi az alfás karaktert hozza vissza. Ami nem utolsó szempont egy Alfánál. B)
ALFI15630-07-2011 11:04:14 // 14990
Szerintem van.Más a kuplung.Minden más.A progi se hoz annyit mint sokan gondolják meg amennyit mondanak.Szerintem olyan 10% amit hoz.
ALFI15630-07-2011 11:02:57 // 14989
Kiszed.Helyére sima cső betesz.Majd programból kiír,hogy ne figyelje.De ez is csak jó helyen!Ez is sokszor nem úgy jön össze ahogy tervezik.
'''''30-07-2011 10:46:06 // 14988
Van különbség az 1.9 és a 2.4 kuplungja között?Szerintem a kistesó is bírja a 170lovat.
Egyébként a dpf kiszedés után én nem sok lóerőtöbbletet tapasztaltam.Azt csak a progi módosítás hozza meg. :-)
Csosznorbert30-07-2011 10:36:15 // 14987
Ezek mind nem épp olcsó kategóriás alkatrészek. Erről konzultálok még Alfás szerelőkkel. Ha megtehetem, ennél a kocsinál nem fog számitani az ár. Ez megkap mindent. Gondolom meg a 150 lovat alapból kéne neki bírni. A 170 se hangzik rosszul, de igaz ahogy mondod... "szép autó ketyerészés"
Csosznorbert30-07-2011 10:33:16 // 14986
Egyszerűen szólva, DPF kiszerel....
ALFI15630-07-2011 10:23:48 // 14985
Dehogy nem.Csak a program más.De egy új progi alsó hangon is 50.000.Ezt neked kell eldönteni meg ér e annyit.De ha már fizetsz érte akkor nem csak az elmaradt lovakat potóld.Akkor 170loig írható.Akkor már valahova oda kéne húzni.De,hogy ez mit vonz maga után.......Na ezt senki nem mondja illetve garanciát nem adnak rá.Kuplunk,turbó,kettőstömegü....stb..Szóval,hogy megéri e azt neked kell tudni.Így meg van egy szép autód amivel tökéletessen el lehet ketyerészni.
GTPeti30-07-2011 10:20:54 // 14984
A cartársak tapasztalatai szerint az 59-nél a tuning a DPF-nél kezdődik. ;)
Csosznorbert30-07-2011 10:18:02 // 14983
Igen, van egy jó nehéz kasztni, ami már egy hátrány, de nekem az előző 75 ló után nagyon is jó. Sok összehasonlitási alapom nincs. Eddig csak egy 320 D bömössel (150CV) mentem. Fene tudja, nekem ez is tetszik, egyrészt mert Alfa, másrészt mert 159 :)
Igaz lehetne ez is 150CV, nem tudom a belgáknál miért van lebutitva?

Apropó. Ha ugyanaz a moci mint a 150 lovasokban, akkor azt a hiányzó 14 lovat nem lehet valahol visszaszerezni??? Akár elektronikus úton, vagy mechanikai beavatkozással?

Valaki....???
ALFI15630-07-2011 09:54:42 // 14982
Én is szeretem az alfát.Főlleg az 59-et.Nagyon tetszett,tetszik.De a menetteljesítményétől nem vagyok elájulva.(1.9m-jet)Inkább úgy mondom nem sok vele egykategoriáju kocsi van amit el tud hagyni.
ALFI15630-07-2011 09:52:05 // 14981
Ezeknek az adatoknak ne hidj!Még a padi mérésnél is tudnak csalni rendessen.Az 1.9 159-et ha nem cserélsz csúcsot,turbót (ahogy Erhard is mondja) sose lehet felhúzni annyira.Már gyárilag is 1.6-ot tölt a turbó.Ha arra még ráírnak,hogy töltsön 2-öt lerepül mint a szar.Ezt a kocsit még 200-ra se lehet húzni gyári állapotba.Egyébként kiváncsi vagyok rá.Remélem lessz idén Kapos ée el tudsz jönni.
Erhard 242 (Pure Energy)30-07-2011 08:10:20 // 14980
215 lóra? cseréltek porlasztót, turbót?
Csosznorbert30-07-2011 03:10:39 // 14979
Ejjj,ejjj ezek az otthoni sufni tuningosok.... hát nem jönnek rá végre, hogy egy Alfával nem lehet viccelni???
Ma este is beáll mögém az agyon vissza optikai tuningos minuszba ültetett golfos kiscsávó, aki mellesleg feszit a kormány mögött mint pók a lucernásban.

Aztán megelőz.... visszaelőzöm, beállok 160-ra, kiscsávó jön megint, de aztán elmaradt. Nálam 210-et mutatott az óra. Faluba beérve ráálltam 50-re had menjen... csikket lazán kipöccintve, hörgő pufival elhúzott a kanyargós kis utcákban. :)
kistotya30-07-2011 00:07:48 // 14978
dehogy nincs fel van húzva 215ló ra és így 15 ezer km alatt meg etettem vele a gyárit :)!! úgy hogy kell !!! meg szeretném egy nap alatt le tudni a cserét !!! Úgy hogy ha valaki tudna nekem egyet az jó lenne !!!
ALFI15629-07-2011 20:15:36 // 14977
Értem.De minek kevlároztatod?Nincs ott akkora nyomaték,hogy ne bírja el a gyári.
kistotya29-07-2011 16:52:06 // 14976
Szóval még mindig kellene az a Használt Kuplung tárcsa!! ha valakinek van meg köszönném !!!
kistotya29-07-2011 16:50:15 // 14975
Igen használt !!!Amit már valaki le cserélt ,mert Kevlároztatni akarom és nem akarok rá várni 2 hetet mire kész lesz !!! addig állna az autó !!! És azt nem szeretném !!!az enyém kezd csúszni ha oda lépek neki !!!
ALFI15629-07-2011 10:24:04 // 14974
Legjobb.
.....29-07-2011 09:14:29 // 14973
Én féktisztító spray -t szoktam használni.
Csosznorbert28-07-2011 21:51:11 // 14972
A tiedhez képest az enyémből enni lehetett volna, olyan tiszta volt, ám meglepő módon mégis megszünt az alapj. ingadozás.
Piritu - 1.000.00028-07-2011 21:43:53 // 14971
A 156-nál nekem is mágnes része adta fel: klatty
Csosznorbert28-07-2011 21:17:37 // 14970
Igen, leszedtem. tisztitáshoz házi módszerek voltak, akkusaru tisztitó, kis csavarhúzó, és ipari acetonnal öblitettem, ami elég szépen oldotta kifelé a dzsuvát.
stukker198728-07-2011 21:09:32 // 14969
Leszedted az alját is?(az imbuszos csavarosat?)

Milyen anyagot használtál a tisztításhoz?
Csosznorbert28-07-2011 20:48:28 // 14968
Disti belinkelt videóján felbuzdúlva szétkaptam az EGR szelepet. Úgy tünik megszünt az alapjárati probléma. Szép egyenletesen jár a motor hidegen-melegen egyaránt.
Csak van egy kis "fémes-köszörülös" hang ami nem tetszik, de lehet ez alapdolog, viszont csak most tünt fel. Élőben jól hallani, videón nem annyira, de a hang már megéri a végignézést. :)
motorhang...
Disti28-07-2011 15:01:04 // 14967
A legtöbb netes forrás a szelep fém részét említi hibaforrásként, ám nálam pont az elektromágnes pöcke akadt és az okozta a galibát.
'''''28-07-2011 14:42:20 // 14966
Nekem az eleje tetszik a cikknek Vagyis,hogy nem is kéne).
http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
Disti28-07-2011 14:26:57 // 14965
No itt a link:

http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE

Egy próbát mindenképpen megér, hátha nálad is megoldja a problémát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.