Forum >> 159

GTPeti19-05-2012 21:32:53 // 21414
Tudtommal a kuplungszettben a kinyomócsapágy is benne van. Legalábbis az enyémben benne volt.

"200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni."
Így van. Egyébként attól függ. Ha nem jársz sokat az autóval és főleg nem külföldön, akkor meg lehet várni, amíg tönkremegy. De ha nem így van, akkor érdemes megelőzni a bajt.
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:32:50 // 21413
A linken lévő kép alapján benne van a csomagban a kinyomó. A Spiderében is benne volt.
Lentebb a kuplungot jósoltad 100-ra, a kettőstömegűt nem boztos hogy kell cserélni.
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:27:44 // 21412
Dede :-DDD
Szegény gyereket nagyon sajnáltam, a hahu nézegette őket és csorgott a nyála ezerrel. Aztán leszedte a Spider alját és háromszor is megkérdezte hogy hány km van a Vasban. Nem hitte el, hogy 150ezerrel nem folyik az olaj sehonnan :-DDD
droberto19-05-2012 21:22:05 // 21411
+ a kinyomócsapágy!
És akkor a kettőstömegűről nem is beszélek! 200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni. Vagy? Igazából problémáját nem tapasztalok! Tulajdonképpen a kuplung is jó csak a Novitec-el nem fűztek szorosabb barátságot! :)
droberto19-05-2012 21:16:00 // 21410
Ha jó az neki, akkor legyen tőle boldog! Mi meg akkor inkább szívesebben maradunk őrültek! Nemde? :)))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:14:46 // 21409
Azért kevesebből is kijön, klatty
droberto19-05-2012 21:13:43 // 21408
Így van! Én is inkább a bontott fel hajlanék. Ez csak egy egyedi eset, ilyenről a JTD-nél nem nagyon hallani. Továbbá a bontottra a garanciakérdés is megoldottabb. Ha meg a javítás nem sikerülne, akkor meg menne az ujjal mutogatás...
GTPeti19-05-2012 21:08:35 // 21407
Egy kuplungszett nincs 100ezer... 40-50-be kerül. Kettőstömegűvel meg olyan 140.
GTPeti19-05-2012 21:07:47 // 21406
Grat. a pirosításhoz! :)
Én a sajátomról leszedtem az "1.9"-et. Egy "2.4"-et talán fenthagytam volna. :)
droberto19-05-2012 21:06:34 // 21405
Vannak azért problémáim nekem is! Pl. egy új kuplung szett jól jönne, csak nincs rá 100 ezrem!
Ez meg tudod pici pénz, és apránként is haladok előre..
Piritu - 1.000.00019-05-2012 21:06:22 // 21404
"Nincs ebben semmi őrültség... :)" - Szerintem se, de nem tudom mit szólna ehhez a klímásnál a srác, aki csak a Passatot ismerte, mint autót :-DDD
droberto19-05-2012 21:03:33 // 21403
Úgy nem volt szép! Most szép! Ennyi! Nincs ebben semmi őrültség... :)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:34:54 // 21402
Amúgy a kettőstömegűről beszéltünk eredetileg, az még mindig az eredeti :-P
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:33:43 // 21401
Szerintem valami egyedi gebasz lehet a tieddel. Ahogy Peti is írja, lehet, hogy valami gond volt az olajjal. (Mondjuk nem volt benne egy darabig.) Én megkockáztatnám a bontottat. Főleg, hogy nem nagyon van piaca és emiatt keményen lehet alkudni. (Phonnak pár ezer km-t futott 159-esei is vannak)
A Spiderhez a tömítés csere lett volna annyi és akkor még nem kellett alkatrész, csak tömítő paszta. Ráadásul így megmarad a váltód, ha van kedved akár te is elbütykölhetsz vele. Engem is vár a műhelyben a Spideré. Előbb-utóbb szétszedem.
GTPeti19-05-2012 20:33:28 // 21400
Na látod. :P
Nálam - mint később kiderült - a kinyomócsapágy egyik füle tört le. Ennyi volt a hiba. (Ez mondjuk a német alfaspecialista szervíznek sem tűnt fel...)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:28:56 // 21399
Nem tévedsz :-)
A kuplungot már 110-nél kidobtam és a Q2-é ment bele.
Tozo19-05-2012 20:28:33 // 21398
Megfordult a fejemben a bontott váltó, de azért az csak zsákbamacska. Ha ezt most szétszedik, akkor összes csapágy csere (imádkozás, hogy jól rakják össze) és akkor elvileg ha nincs más gond, akkor nagyon sokáig jó lesz. És ez előzetesen nem kerül sokkal többe, mint egy bontott darab.
A morgó hangtól eltekintve hibátlanul működik, tökéletesen, precízen kapcsol.
GTPeti19-05-2012 20:27:40 // 21397
Ha nem tévedek, a 16V-nek is ugyanez a kuplungja. :))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:24:32 // 21396
Mondjuk 43 ezer km-en át az enyém is az volt :-)
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:23:57 // 21395
...na jó, de a tied egy tuningolt vas :-P
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:22:50 // 21394
Próbáltál már bontott váltót szerezni (pl Phon-tól) ?
A Spiderhez kevesebbe volt a csereváltó, mint a tömítéscsere az eredetiben.
GTPeti19-05-2012 20:22:01 // 21393
Nem jó váltóolaj került bele, stb... 200ekm-nél szerintem néhanapján előfordul ilyesmi. :(
(Nálam is volt már kuplung és kettőstömegű-csere.)
Tozo19-05-2012 20:18:59 // 21392
Eléggé úgy tűnik, hogy a váltóval történt vmi. Valós futásteljesítmény szerintem 220ezer körül lehet, kb. 15ezerrel ezelőtt volt a kuplung cserélve. Ezt még az eladó intézte.
Mindenféleképpen a végére fogok járni, mert nagyon tud zavarni, ha vmi nem jó.

Kicsit övön alulinak érzem ezt most az autó részéről...
Tozo19-05-2012 20:14:03 // 21391
Köszi, igyekszem. Irigyellek egy kicsit, hogy a legnagyobb problémád a JTDm felirat megkopása :-)). Egyébként szép lett!
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:13:32 // 21390
Megkönnyebbülten olvastam. Ezek szerint nem csak én vagyok olyan őrült, hogy ilyen dolgokkal foglalkozzak. :-))
Piritu - 1.000.00019-05-2012 20:11:42 // 21389
Biztos, hogy annyi? Nem nagyon hallottam itt még arról, hogy a váltókkal gond lenne. A 156 1,9-emben is már 200 felett és még nincs gond a lendkerékkel/váltóval, pedig ha valami ment autópályán, akkor az ment.
droberto19-05-2012 20:11:09 // 21388
Elkövettem ma egy kis szépítő beavatkozást: JTDm felirat m betűjének újra pirosítása
droberto19-05-2012 20:08:36 // 21387
Olvastam, részvét és mielőbbi felgyógyulást! :)
Tozo19-05-2012 19:24:48 // 21386
Ok, köszi. Óraállás pótolva :-)!
GTPeti19-05-2012 19:16:38 // 21385
A legfontosabbat, a km-állást elfelejtetted leírni. Amúgy mielőbbi gyógyulást!
Tozo19-05-2012 19:07:45 // 21384
Lendkerék cserén túl, váltó generál előtt.

>>Akit érdekel
droberto19-05-2012 12:15:35 // 21383
Nem kis rekesz egy kisautóban...
Csosznorbert19-05-2012 10:33:24 // 21382
Viszed innen de tüstént ezt a gépet..... :))))))
'''''19-05-2012 06:50:31 // 21381
Helyettesítheted csővel,a többit meg le kell dugózni.
Piritu - 1.000.00018-05-2012 22:19:31 // 21380
Jó éjt mindenkinek!
sxr8518-05-2012 20:59:48 // 21379
Sziasztok, a DPF kiszedéssel kapcsolatban kérdezném, hogy elégséges-e ha szimplán egy megfelelő csődarabbal lesz helyettesítve a DPF? Valamint arra vagyok még kíváncsi, hogy a kiszedés után lesz-e még bármi szerepe a DPF-en lévő szondának és a csonknak amiből a kipufogógáz (ha jól tudom) visszamegy a motorba? Vagy ezeket egyszerűen le kell kötni?
Piritu - 1.000.00018-05-2012 18:47:09 // 21378
Látod, ez a költségtakarékosság következménye! Nem telik három műszerre, egy sokkal olcsóbb lyukat tesznek helyette :-)
Piritu - 1.000.00018-05-2012 18:45:50 // 21377
Ön dönt, iszik vagy vezet - mondja a mondás. Ezek szerint az OFF-ban inni kell, vezetni nem lehet. :-DDD
GTPeti18-05-2012 17:22:53 // 21376
Az illusztráció:

GTPeti18-05-2012 16:08:05 // 21375
Mikor hétfőn a Polo-t hajtottam azon tűnődtem, hogy hogyan fér be ott két 0,5literes flakon az autórádió alá. (Nem elé!)
droberto18-05-2012 15:44:21 // 21374
Az ajtózseb jóformán csak dísz. A bal oldaliban Nokia töltőt, és a lánynak egy zsiráfos :) övpárnát cipelek, a jobb oldaliban meg 12 v-os elosztót tartok. A könyöklőbe nem fér be, mert nem lehetne lecsukni tőle, meg ott lent a pénztárcám és a jogsim-, fent pedig az aprótartó, a kulcs és egy rágó lapul. A pohártartóban és a hamutartóban a telefonjaim dekkolnak, míg a kesztyűtartóban egy kézfertőtlenítő, gyári doksi, toll, öngyújtó és papírzsebkendő pihen. A jobb egy mögött a támlában van az A4-es magyar használati. Iratokat az ülés és a box között hordok. Van még a szemüvegtartó, de az inkább csak jelképes. Ja, és a bal térd előtti zugban egy bicska van.
Szóval ezzel azt hiszem, ki is merítettem az összes utastérben található rakodóhelyet...:(
A középkonzol kiadott volna néhány rakodó nyílást. Pl. a váltó előtt, mint az 56-ban.
A Design oltárán elherdálták a helyet. De nem panaszkodom, mert ezzel tisztában voltam mikor választottam. Különben meg egy Zafirával járnék... :)))
GTPeti18-05-2012 13:37:24 // 21373
Cserével egy 10es.
Csosznorbert18-05-2012 12:43:13 // 21372
ha már igy beszéltek róla, akkor had tudjam mibe fáj egy ilyen? nemrég léptem át a 190.000 km-t és talán várható akkor ilyen hiba? :)
GTPeti18-05-2012 12:31:29 // 21371
159-nél spec. még nem hallottam róla, hogy elhalálozott volna egy. is. De nem kizárt. Mindenesetre lehet én legalább magammal hordanék tartalék szenzort...
Piritu - 1.000.00018-05-2012 11:49:35 // 21370
Akkor még pár tipp: ajtózseb, könyöklő, pohártartó... :-))
droberto18-05-2012 11:11:22 // 21369
De oda max. egy hagyományos szemüveg fér el. Ezt a helyet múltkor az illatosító tárolására használtam.
Az enyém nem kicsi (főkép) és igazából tokostól tárolom. Annyi elég ehhez, hogy megfelelően nagy és merev tokot is nehezen találtam.
Bosszantó, hogy vagy az ülésen, vagy az ülés alatt kell tárolnom!
Lewes18-05-2012 09:20:50 // 21368
Nekem anno a 147-be pukkant el menet közben, gyorsítás, menet közben motor leáll, szervó kikeményedik, alig bírtam lecibálni az útról. Utána 10 perc pihi után ment vagy 15 km-et és újra leállt. Kb 60 km megtétele a garázsig 4 óra volt, meg 1 fél doboz cigi az idegtől :D
Piritu - 1.000.00018-05-2012 06:49:13 // 21367
...így is inkább...
Piritu - 1.000.00018-05-2012 06:48:42 // 21366
Szemüveg? :-O
Nincs tartód a lámpa mellett? (Bár én így inkább a napellenzővel fogatom fel a plafonra.)
Pityukoma17-05-2012 22:53:41 // 21365
Ahogy ismerlek nem várat sokára :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.