Az enyém áll 90-en mint a cövek! Sajnos igen megtévesztő módon. :(
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
Forum >> 159
droberto21-08-2012 10:48:53 // 23590
'''''21-08-2012 10:16:00 // 23589
A hőfok nekem is ilyen.A fogyasztás ErHardnál,pályán simán reális.Nálam is volt már ennyi.
Coolby21-08-2012 08:55:51 // 23588
Sziasztok!
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
droberto21-08-2012 00:24:42 // 23587
Továbbá kavicsfóliáztam az emblémáimat!
droberto21-08-2012 00:23:33 // 23586
Megoldottam a fékfolyadékban levő szennyeződés kérdését! :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:06:19 // 23585
Nem az erő hiányzik, az elég, hanem a dulpakuplung közé beszúrt gázfröccs :-(
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 22:04:50 // 23584
na ezért jó a 2,4-es ott van kraft :)
Liquid20-08-2012 22:03:58 // 23583
hááát, a TS-nél ha 3000 fölé esik vissza a fordulat akkor van power késedelem nélkül :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:57:45 // 23582
Nincs az négy felett elváltva sem :-(
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:56:37 // 23581
Elég sok sofőrrel találkozni, aki erős kihívásokkal küzd :-(
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 21:54:16 // 23580
3000-nél kell elváltogatni és van turbónyomás :)
droberto20-08-2012 21:42:12 // 23579
Azt hittem, hogy mindenkinek bent állt a garázsban a vas a hosszú hétvégén, hogy nem történt semmi...
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:41:48 // 23578
Mi az osztrákoknál voltunk, de az első visszafordítósnál megbántam, hogy nem a Pókkal mentünk. Viszont amit lépett felfelé a hosszú emelkedőn (10+%), azon nagyon meglepődtem. Csak az a nyomorult turbónyomás épülne fel hamarabb váltás után!
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 21:33:26 // 23577
no a hosszú 7végén megjártuk Pag-ot ott tartottuk a barátom legénybúcsúját lefelé siettünk hogy minél előbb elkezdhessük a bulit háztól-házig 600km 5 óra alatt le is tekertünk ebben volt vacsi megállás is... lent volt pár alfa főleg olasz fiatalok meg egy magyar is velünk buliztak az este :) Nem nagy esélyt adtam volna hogy találkozunk magyarokkal főleg Alfással...az olasz fiatalok jöttek oda a parkolóban és áradoztak az Alfa-ról :)
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
'''''19-08-2012 08:39:12 // 23576
Itt az adok-veszekben hirdették.Elég sok kavicsfelverődés van a lökösön,ha már fújatom,mindjárt fel is rakom rá.Hirdetnek még egy küszöböt is,nekem már van,valakinek közületek?Jól mutat az is! :-)
droberto18-08-2012 22:37:43 // 23575
Csak nem bíírtad ki!?! :)
Novitec tuning. :)))
Novitec tuning. :)))
Piros Madaaar18-08-2012 22:24:51 // 23574
Nappali fenykent nekem mar van led sor.valameyik kepen latszik is de nemfog egyforman vilagitani a ivelt lokos miatt.
Pityukoma18-08-2012 22:13:26 // 23573
Grat:-) szerintem is kiváló ötlet a ledsor oda.
Liquid18-08-2012 21:51:56 // 23572
szép, szerintem jól mutatna ott a ledsor
'''''18-08-2012 21:49:10 // 23571
Piros Madaaar18-08-2012 12:06:23 // 23570
Udv Doby,
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
doby18-08-2012 08:40:47 // 23569
vettem 2004 ben egy jeepet magamnak. a feleségem kipróbálta a focusát eladtuk és azóta a csirkét használja. tavaly kitalálta a mitót, hogy nagyon tetszik neki. hoztam egyet
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
Piros Madaaar17-08-2012 08:33:58 // 23568
Nekem volt fenn 225/40 r19 az valamivel olcsobb mint a gyari eloiras.most 235 lesz mar hetvegen visszakerulnek:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Zsolt15517-08-2012 07:38:11 // 23567
Nekem a téli gumi lett Michlein. idővel a nyárit is arra cserélem majd.
Piritu - 1.000.00017-08-2012 07:31:32 // 23566
Egyerértek. A 146-on az volt, aztán kipróbáltam majd indent nyáriban. Most a Párducon gyárilag Michelin van. Nem is lesz más.
Piritu - 1.000.00017-08-2012 07:29:49 // 23565
Ezért nem lett 17" a Spiderre sem. Így a gumi árába belefért még a 16"-os felni is.
Piritu - 1.000.00017-08-2012 07:28:34 // 23564
Nekem is TS830 van. (meg TS2.0 is, de az más), nagyon bevált, csak ajánlani tudom.
Pók típusú hólánc viszont csak aranyáron van, viszont Ausztriában 20 centis hóban sem kellett, mert a gumi tapadt.
Pók típusú hólánc viszont csak aranyáron van, viszont Ausztriában 20 centis hóban sem kellett, mert a gumi tapadt.
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2012 07:14:45 // 23563
a Mito nem az én világom
GTPeti17-08-2012 00:36:46 // 23562
"inkább a feléért kevésbé neveset"
Na ez az, hogy a Hankook nem a felébe kerül. Inkább 75%-ába. Legalábbis a 156 méretében.
Na ez az, hogy a Hankook nem a felébe kerül. Inkább 75%-ába. Legalábbis a 156 méretében.
droberto16-08-2012 23:25:12 // 23561
Megnéztem, amit írtál, de az is: 245 k Ft/4 db + 0,3 dl üzemanyag 100 km-enként a +10 mm-es szélesség-, és tömegnövekmény miatt. :(
droberto16-08-2012 23:13:07 // 23560
Nem tudom a méretet, de 80 k km, elég jó futásteljesítmény egy gumiabroncstól.
Nekem ha 19-es Bridgestone-ok ennyit elmennének :))), akkor azért nem duzognék, ha szálszakadásosak lennének...
Nekem ha 19-es Bridgestone-ok ennyit elmennének :))), akkor azért nem duzognék, ha szálszakadásosak lennének...
droberto16-08-2012 23:10:34 // 23559
Mivel semmiféle 19"-os gumiteszt (a tyreteszt.com-on kívül) nem forog a világhálón, ezért csak az első szerelésű gumi típusokat néztem!
- Continental Sport Sontact 3
- Bridgstone Potenza RE050A
- Pirelli P Zero Nero
Ezek ilyen áron mennek!
- Continental Sport Sontact 3
- Bridgstone Potenza RE050A
- Pirelli P Zero Nero
Ezek ilyen áron mennek!
Liquid16-08-2012 23:10:24 // 23558
235/40R19 a méret, de mindez hol kerül 50e/db-ba?
.......................16-08-2012 23:02:32 // 23556
drága,és sok kollegámnak lett szálszakadásos
mert hajtotta 80 ezer km ig
inkább a feléért kevésbé neveset ,és 30 ezer után ,még 3 mm el kuka
az Aquaplaning miatt
mert hajtotta 80 ezer km ig
inkább a feléért kevésbé neveset ,és 30 ezer után ,még 3 mm el kuka
az Aquaplaning miatt
.......................16-08-2012 23:00:33 // 23555
A TI kerékre 245/35 r19 4 db Hankook V12
csak 200ezerFT a 4
te hol nézted az árakat?
csak 200ezerFT a 4
te hol nézted az árakat?
GTPeti16-08-2012 22:58:41 // 23554
Használtál már Michelint? Ha nem... egyszer próbáld ki. Lehet, hogy megtérsz. :)
.......................16-08-2012 22:58:06 // 23553
KLEBER KR-HP2 225/50 R17
én csak ezt ajánlom
én csak ezt ajánlom
GTPeti16-08-2012 22:57:54 // 23552
Nah... annyit nekem pl. nem érne meg. Pedig tetszik, nem kicsit. :)
droberto16-08-2012 22:50:42 // 23551
Bocs a robogómon Michelin Pilot Sport SC 130/60-13 53P TL van, és imádom! :)
droberto16-08-2012 22:48:46 // 23550
Bár még sosem volt Michelin gumim, de én hasonlóan látom.
droberto16-08-2012 22:47:11 // 23549
Az!
A ti felnit meg 320-420 HUF-ért lehet felgumizni! :(
A ti felnit meg 320-420 HUF-ért lehet felgumizni! :(
droberto16-08-2012 22:45:20 // 23548
Amikor vettem a téli tappancsokat, akkor jött be az UG8. Piszkosul teccet' az ára is jó volt, volt rajta perem védő is.
Sejtettem, hogy jó, mert vadállat Megane II-s barátom alatt is példásan teljesített egy UG7+, de teszthiány miatt nem mertem belevágni... :(
Ha sebességindexre gondolsz a "W"-vel, akkor én olyat nem igen találtam márkás gumiba. Szerintem egyébként bőven elég a "V" is, azzal is 240-ig hasíthat. :)
Sejtettem, hogy jó, mert vadállat Megane II-s barátom alatt is példásan teljesített egy UG7+, de teszthiány miatt nem mertem belevágni... :(
Ha sebességindexre gondolsz a "W"-vel, akkor én olyat nem igen találtam márkás gumiba. Szerintem egyébként bőven elég a "V" is, azzal is 240-ig hasíthat. :)
GTPeti16-08-2012 22:39:10 // 23547
A sem semmi, hogy mennyi egy ilyen garnitúra... Az én szolíd kispolgári virslitélijeimhez képest. Brutális. :)
GTPeti16-08-2012 22:38:08 // 23546
Az UG 8 is tuti egy kimagasló gumi. Mint az elődei. A Michelin pedig egyszerűen csak a legrizikómentesebb választás manapság... B)
W-sre feltétlenül szükség van egy téliguminál. :)
W-sre feltétlenül szükség van egy téliguminál. :)
droberto16-08-2012 22:36:49 // 23545
Persze az meghiszem. A Brera szebb is, szerintem könnyebb is, de azért funkcionalitásban nem veszi fel az 59 SW-vel a versenyt.
droberto16-08-2012 22:34:07 // 23544
Gyári alufelnit vegyél szerintem!
Én a helyedben az első három közül választanék! Én guminál nem nézem soha az ár/érték arányt, mert ettől a négy tenyérnyi résztől függ a te és az utasaid egészsége a vasadról nem is beszélve. 16"-ban az Adac a TS830-at hozta ki győztesnek (én is ilyet vettem), de ha lesz teszt a Good Year UGP8 is jó lesz szerintem...
Én Pirelli Sottozerokkal vettem, de nedvesen egy rakás sz@r volt, gyorsan le is cseréltem!
Legolcsóbb árak:
Gyári méret: 225/50 R17 98W (max.: 270 km/h)
- Michelin ALPIN A4 GRNX - 225/50 R17 - 98V (47.900,-)
- Continental ContiWinterContact TS830P - 225/50 R17 (50.100,-)
- Dunlop SP Winter Sport3D 225/50 R17 98V XL (53.745,-)
- Goodyear Ultra Grip 8 Performance 225/50R17 98 V (50.500,-)
Azt viszont tartsd szem előtt, hogy "elméletileg" 17"-ra csak pók típusú hóláncot szerelhetsz.
Én a helyedben az első három közül választanék! Én guminál nem nézem soha az ár/érték arányt, mert ettől a négy tenyérnyi résztől függ a te és az utasaid egészsége a vasadról nem is beszélve. 16"-ban az Adac a TS830-at hozta ki győztesnek (én is ilyet vettem), de ha lesz teszt a Good Year UGP8 is jó lesz szerintem...
Én Pirelli Sottozerokkal vettem, de nedvesen egy rakás sz@r volt, gyorsan le is cseréltem!
Legolcsóbb árak:
Gyári méret: 225/50 R17 98W (max.: 270 km/h)
- Michelin ALPIN A4 GRNX - 225/50 R17 - 98V (47.900,-)
- Continental ContiWinterContact TS830P - 225/50 R17 (50.100,-)
- Dunlop SP Winter Sport3D 225/50 R17 98V XL (53.745,-)
- Goodyear Ultra Grip 8 Performance 225/50R17 98 V (50.500,-)
Azt viszont tartsd szem előtt, hogy "elméletileg" 17"-ra csak pók típusú hóláncot szerelhetsz.
doby16-08-2012 22:26:03 // 23543
mitó csere nem érdekel? :-/
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2012 22:21:04 // 23542
azért egy Brera-ban sem sírnék :P
droberto16-08-2012 22:06:00 // 23541
Nagyon szép, főleg pirosban!
Sajnálná ezt az Erhard szerintem!
Nem tudom mikor lesz ilyen jó autója, ha eladja...
Sajnálná ezt az Erhard szerintem!
Nem tudom mikor lesz ilyen jó autója, ha eladja...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
667
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?