Forum >> 159

.......................01-11-2012 21:22:38 // 26440
Ez legyen a legnagyobb baj
droberto01-11-2012 21:05:25 // 26439
Kész az ülésem:
Letisztítva:
Leápolva:
droberto01-11-2012 21:02:24 // 26438
Javított sofőr ülés alsó szivacs restaurálva:
droberto01-11-2012 21:00:42 // 26437
Konstrukciós hiba:
A kormányoszlop alsó takaró matéria tépőzár, kétoldalú ragasztójának leválása a térdlégzsákról.
droberto01-11-2012 20:57:51 // 26436
Kicsit ma is berágtam Luigi-ékre, összeszereléskor trehányok voltak és nem húzták le a kárpit ragasztó fóliáját. :( :
droberto01-11-2012 20:56:15 // 26435
Hál' Istennek nekem már nem TRW, hanem ZF-es kormányművem van :) :
droberto01-11-2012 20:54:46 // 26434
Picit nagy a turbó nyomás :) :
Húztam rajta, de túl sokat, letört a bilincs csavarjának a feje :( :
droberto01-11-2012 20:51:57 // 26433
Akit érdekelnek a klíma paraméterei annak lefényképeztem:
Liquid01-11-2012 12:55:37 // 26432
csak akkor ha durván gyorsítok, 1-2-3-ban, olyan mintha azzal lenne összefüggésben hogy emelkedik olyankor az autó eleje és lemegy a hátulja. 2 kemény anyag surlódik egymáson. Normál menetben, kanyarban, hátramenetben, fékezésnél nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 12:37:45 // 26431
kanyarban van súrlódó hang vagy egyenesben?
Liquid01-11-2012 12:02:58 // 26430
pénteken, vagy a köv hét elején felemeljük és megnézzük, most ismét mentem vele és inkább előlről vagy középtájról hallom, sajnos csak belülről hallani, de tény hogy ki van kopva a dobbetét hátul
droberto01-11-2012 11:15:16 // 26429
No elállt az eső, megyek bütykölöm az autót. :)))
droberto01-11-2012 11:10:37 // 26428
OFF
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:55:50 // 26427
az igazi motorosok Motul-t használnak
droberto01-11-2012 10:52:26 // 26426
OFF
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:

(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
droberto01-11-2012 10:28:27 // 26425
Így igaz! Ez elkerülhető a gyakori tisztítással és megfelelő kenőanyagok használatával.
droberto01-11-2012 10:27:16 // 26424
Nálam kezdenek ilyen tribológiai paranoiáim lenni...
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:23:27 // 26423
ezt értem de ha valami hosszabb lesz mint volt az nekem nyúlik az hogy a kopástól egy okozat, a nyúlás meg a végkifejlet :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:19:49 // 26422
aham ezt értem de mikor még bicikliztem 1 éves használat után ugyan már miért kellett egy vagy két szemet kiszedni a láncból hogy ismét jó legyen?
Csosznorbert01-11-2012 09:57:02 // 26421
És egy laza kopott lánc a fogaskereket is kikezdi idővel!
Csosznorbert01-11-2012 09:52:36 // 26420
Osztom, ez így a pontos, volt már dolgom láncokkal. Főleg a megfelelő kenés hiánya és a por okozta csapkopás. (de inkább nagyrészt)
droberto01-11-2012 09:37:59 // 26419
A lánc hossza a használat során nő. A hossznövekedés nem a hevederek nyúlásából ered, hanem a csapkopásából.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 09:15:26 // 26418
na de ha nagyobb átmérőre a nyárinak, mint a télinek és az nem ér bele akkor meg hogyan? nézzétek meg a rugót nincs e eltörve a futómű hátul atombiztos 165e km-nél még arra nem gyanakodnék
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 09:08:54 // 26417
mibe fogadjunk hogy nyúlik? :)
Lewes01-11-2012 09:06:33 // 26416
Szia!

Ugyanilyen motoros a kocsim, vezérlésmódosító csere megoldja, kb 50-60e a 2 db. Én már cseréltem. Otthon simán kicserélitek, kb 10 perc az egész.
droberto31-10-2012 23:52:51 // 26415
A pontosság kedvéért: egy lánc nem nyúlik, hanem kopik. :)
droberto31-10-2012 23:49:21 // 26414
A ti kerék nekem sem fér be, csak ha lehajtom az ülést.
A napokban én is cserélek télire, de most egy teherautós családtagot kérek meg, hogy levétel után furikázza le a mosóba a kerekeket.
Tavasszal olyan ügyes voltam, hogy összegumiztam a "C" oszlopot. :(
Liquid31-10-2012 21:47:40 // 26413
igen, elvben gyári 17-es, tudtommal nem is nagyon megy fel más a nagyfékre, lehet hogy kezd odalenni valami a hátsó futóműben?
Ha igen mit/hogyan teszteljek?
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2012 21:27:09 // 26412
hát ez meg hogyan lehet? gyári a 17es felni? gondolom az
Liquid31-10-2012 21:23:39 // 26411
igen, pont ezért aggaszt engem is
Dömpi (il dottore)31-10-2012 21:22:43 // 26410
Ez igencsak érdekes. A 225/50 R17 14mm-rel kisebb mint a 235/40 R19.
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
Liquid31-10-2012 21:05:01 // 26409
Jóestét!
Úgy néz ki megvan a surlódás oka, a hátsó kerék eléri a lökös alsó peremét, és a dobbetétet, akkor ha izomból indulok el. Kérdés az hogy ez normális-e, szerintem nemnagyon. Ránézésre minden a helyén van, nem zörög, kotyog semmi, a nyári kerekekkel nem volt ilyen gond (235/40R19) csak a télivel (225/50R17)
A dobbetét ki van kopva, illetve ahogy nézem a lökös peremén is van 1-2mm-es kopás, ezért valszeg már előző télen is megvolt ez az elődömnél, csak kakált rá.
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2012 20:41:24 // 26408
vezmód hiba vagy a lánc meg van nyúlva.....
Coolby31-10-2012 20:15:19 // 26407
A csomagtartóban a 4 gumi volt, az ülésen a 4 felni... fordítva kellett volna, sajnos... Körültekintéssel volt berakva, de sajnos nem elég jól...
Dömpi (il dottore)31-10-2012 19:53:28 // 26406
A téli kerekeim mind befér a csoagratóba, de nyáriból már csak három. A negyediket kénytelen vagyok ilyenkor a hátsó ülére tenni, DE szigorúan csak tiszta nylonban!
Dömpi (il dottore)31-10-2012 19:42:58 // 26405
Elkészült az új LED-sorom. Szabélyszerűen pozícionálva, és immár nem kék, hanem fehér színű.
Részletek a blogomban.
droberto31-10-2012 18:07:39 // 26404
Remélem holnap összeáll az ülés!
Ezzel lesz a kárpit visszarakva! :)
droberto31-10-2012 17:55:52 // 26403
Miért az utastérben szállítottad a felniket? Nem férsz el el SW-ban? :)
Anno már a Tipoban is sajnáltam az utastérben málhákat cipelni. De ott muszály volt, mert a zene elvette a csomagtér felét.
Ezért is filózok a nagy zenén az Alfában, hogy akkor elvész a hely hátul. :)
Múltkor kénytelen voltan 2 biciklit szállítani vele. A legnagyobb körültekintéssel pakoltam be, kartonoztam pokrócoztam...
Az igazság az, hogy ez nem tesz jót sem az Alfának, sem a kecóknak!
Bence31-10-2012 17:52:51 // 26402
köszi!
'''''31-10-2012 17:42:00 // 26401
Én is ezt akartam írni! :-)
Piritu - 1.000.00031-10-2012 16:47:39 // 26400
Vissza Phonhoz, lehet, hogy lesz könyöklője is :-)
Piritu - 1.000.00031-10-2012 16:46:25 // 26399
Odafelé igen, hazafelé csak a kijelző (stimmelni szokott a tankolással), holnap tankolok.
Coolby31-10-2012 15:34:10 // 26398
No, megvan végre felni (thx Phon), fel is került téligumi a vasra.

Viszont! Szétb...tt az ideg, mert eldőlt a felni szállítás közben és a hátsó ajtó könyöklőjére dőlt (belevolt húzva zsákba, így nem gondoltam, hogy ez nagy gond), erre nézem és a súly a könyöklő élén kapásból kivágta a bőrt... áhhhh, bazz kb 0,5-1 cm-es vágás... Mi a szart csináljak vele, marha kiábrándítóan néz ki, olyan ideg volt miatta... Több kárt teszek két hónap alatt a belső térben, mint olasz barátom 6 év alatt előtte....
droberto31-10-2012 15:33:08 // 26397
Lehet, hogy melege volt a guminak. :)
Tankolással nézted a differenciát?
droberto31-10-2012 15:31:21 // 26396
Pontosítva létezik több is, de ez a kettő a járatos. :)
droberto31-10-2012 15:30:18 // 26395
Két féle interfész létezik az elm327 és a K-line.
Szoftverből a MES-t ajánlom, és az oldalukon meg tudod nézni, hogy autód vezérlőihez melyik a megfelelő interfész.
droberto31-10-2012 15:27:22 // 26394
Aki erre bármit is tud mondani az vagy felelőtlen, vagy tényleg tud valamit. :)
Rá kéne dugja a MES-re, hogy mi a hibakód.
Jimmi T.31-10-2012 14:48:35 // 26393
Kis segítség kéne ! A földim aki egy 159 ezüst 1.9 JTS gépet birtokol 2008 óta ma megállított,hogy hova hordom az alfám szervizbe, mert neki gondja lett, és nem igen van ötlet a megoldásra. Annyi a szitu hogy teljesen rapszodikusan kigyullad a sárga engine visszajelzője de a motor nem produkál semmi különös hibát. Megy rendesen. Majd 2-3 nap múlva elalszik. Mondtak már rá neki olyan megoldást ami 4 kiló körül fájna,de érthető okok miatt ehhez nincs kedve. :-) Ha van ötlet kérlek segítsetek !
Piritu - 1.000.00031-10-2012 14:32:18 // 26392
Furcsa dolog történt. Feltetten a téli gumikat és jó fél literrel többet evett a Párduc németbe menet oda-vissza. (méret azonos) Eddig ilyen nem tűnt fel, pedig már két telet is megértünk.
'''''31-10-2012 13:58:37 // 26391
Nemrég vettünk egy új utánfutót.Nézzétek a matricát rajta. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.