Forum >> 159

Gábor7904-02-2013 21:56:39 // 30214
Hát komolyan mondom hihetetlen ez az autó: reggel gondoltam készítek felvételt a hidegindításról... erre gyönyörűen pöcre indult... de legalább felvettem :-)
Na majd holnap reggel újra próbálom :-)

Befecs korrekció: tehát akkor hidegindításkor nézzem, hogy milyen értékeket mutat? Vagy melegen is?
_ÁRPÁD_04-02-2013 21:39:03 // 30213
:D A kipup.hangot meg nyomatom a hangszóróból :D
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 21:32:57 // 30212
egy embernek van szóval csak ő tud mesélni :)
GTPeti04-02-2013 21:32:56 // 30211
Ha csak feliratot akarsz cserélni, akkor kreatívkodhatnál egyet, mondjuk 4.2 JTDm-ként felragasztva. :)))))
Dömpi (il dottore)04-02-2013 21:32:45 // 30210
Majd arra leszek kíváncsi, hogy a színezgetés mit fog okozni...nem áran, mert azt borítékolom, hanem motorélettartamban.
_ÁRPÁD_04-02-2013 21:28:15 // 30209
Valószínű ebben az évben még lecserélem a 156 feliratot egy 159-re... Csak még nem tudom maradjak a kicsi dízelnél vagy a nagyobb testvérre pályázzak.
Esetleg a 2.0 JTDM 16V? igazából errefelé gondolkodom, de még van vagy fél év mire eljutok odáig. Mi a véleményetek a 2.0-ról?
Zselé04-02-2013 21:22:26 // 30208
Sziasztok,

Ma találkoztam egy komoly jelölttel.. :) Elkezdtem számolgatni, kérdés, hogy milyen típusú vezérlés szettet érdemes venni bele (vízpumpával persze)?
_ÁRPÁD_04-02-2013 21:20:10 // 30207
Éppen akkor nem "kezdtem" ki senkivel (nem szokásom) , csak igen-igen siettem. De volt aki jobban sietett :D
Piritu - 1.000.00004-02-2013 21:15:34 // 30206
Ezért kell gyorsabban menni :-P
(Viszont nem árt tudni, hogy milyen kocsival lehet "kikezdeni". pl. V8 AMG-vel felesleges leállni, ilyenkor maradhat a tempomat 160-on.)
_ÁRPÁD_04-02-2013 21:15:16 // 30205
uppsz... környékén akart lenni. Már kicsit fáradt vagyok :(
_ÁRPÁD_04-02-2013 21:12:26 // 30204
Igen , csak ott van olyan is aki levillog 210 környékény .... már volt rá példa :(
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 21:09:50 // 30203
benyás autóm nem volt már lassan 1 generációs korkülönbség óta :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 21:06:48 // 30202
én Shell vagy ÖMV néha becsúszik egyéb kút is és az a földöntúli megmagyarázhatatlan érdekesség, hogy mindig ugyan annyit eszik az autó most télen 7,6 ami a xadonak köszönhető tán ....van pár ügyfél pl jó ismerősöm barátnője most egy régi fasztrát használl eddig 150km-en evett 0,5l olajat megkezelte xadoval és azóta nem eszi az olajat ...ez itt a reklám helye, hulya :P
Dömpi (il dottore)04-02-2013 21:05:28 // 30201
Én hosszú évekig Cegléden az OMW kútnál tankoltam a Fiatba a benyát. Ott a sima 95-ös olyan minőségű volt, mint máshol a 98-as. Időközben OMV-ből Avanti, majd ENI kút lett, de csak a franchise változott, a tulaj, és a minőség nem változott. ott kezdtem az Arkangyalt is tölteni, de a nyáron egyszercsak bezárt. A tulaj felhalmozott több 100 millás adósságot, majd egyik nap gondolt egyet és főbelőtte magát.
Azóta 2x próbáltam a MOL-t, 1x normál dieselt és 1x prémiumot, mejd ugyanezt eljátszottam a shell-el. Mind menetteljesítményben, mind fogyasztásban a shell prémiumdízele vitte el a pálmát.
De mindez nálam. Az, hogy kinek melyik nyál jön be, SZVSZ nagyon autófüggő (nem típus és nem is motorfüggő), hanem autónként is és emberenként (értsd: vezetési stílusonként) is egyedi. Szerintem.
Piritu - 1.000.00004-02-2013 21:01:27 // 30200
Nem hinném, hogy csak 2T, a színe és az állaga is más.
Piritu - 1.000.00004-02-2013 20:58:02 // 30199
Én pár éve vettem egy CTEK töltőt. Jó cucc. Már megmentett két akksit a kidobástól. A kerti traktorét már két évvel hosszabbította meg. Ilyenkor télen a Spideré van rajta felváltva a trakeszéval. (Meg néha az asszony OFF-ja egy-egy hétvégére.)
GTPeti04-02-2013 20:53:07 // 30198
"A vépúderben tényleg "van valami"." Nincs esetleg tipped, hogy mi lehet. Segítség, hogy én kérdeztem. :)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 20:52:18 // 30197
A német autópályán nem árt néha megmutatni az OFF-oknak, hogy hová tegyék magukat :-DD
Liquid04-02-2013 20:49:26 // 30196
én kb. minden 2. tankolást Bécsben az Avantinál ejtem meg, a többit meg Győrben a Metronál.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 20:48:18 // 30195
én is kipróbáltam mikor kiugrottunk Horvátországba s a tapasztalat, nem ment jobban az autó, még kevesebbet sem fogyasztott ellenben drágább volt :P
Alfonis04-02-2013 20:48:14 // 30194
1 éves akksi? :O
Dömpi (il dottore)04-02-2013 20:41:26 // 30193
Én most télen csak shell premium dieselt adok neki. Majd tavasztól állok be "a minden 3. tankolás csak prémium" szisztémára.
Amúgy meg tervezek akku cserét, de még nem most...még várok 1 évet. Elvileg új akkuként került bele, amikor megvettem. Az orrom előtt tették bele és addig vertem az asztalt, amíg adtak egy papírt az 1 éves garanciáról. Most járt le november végén. Lehet kicsit rá kellene töltenem a hétvégén.
Alfonis04-02-2013 20:18:56 // 30192
na élő tapasztalat! :) Milyen sok Győri van :)
Mekkora problémák nem megy 200 felé :D ... biztos a 83 ason :D
Piritu - 1.000.00004-02-2013 17:42:30 // 30191
A vépúderben tényleg "van valami". Még anno a 156-al kb. 10e km 130-as autópályázás után kitévedtem németbe. Megküldtem a Vasat, de nem akart 2k fölé menni. Hazajöttem, go a szervizbe. Megerősítettek, hogy tényleg nem megy 2k fölé (vajon Győr környékén hol próbálták ki?), de semmi baját sem találtak. Jobb híján bepróbálkoztam egy teletank vépúderrel. Az út közeben újra németbe vitt, és láss csudát. Egyszer csak elindult a vas és újra hozta a régi formáját. Azóta minden negyedik-ötödik alkalommal ilyet kap.
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2013 17:36:21 // 30190
vajh kevés köze van az akkunak amit a Cartárs írt ha rossz az akku attól nem fog háromhengerezni majd leállni az sajnos vagy porlasztó, izzító, izzítórelé vagy a kábel probléma lesz
Alfonis04-02-2013 17:04:30 // 30189
az szép. Hát én kidobnám azt az akksit ha így indítana. nekem is 8V. ha a vent maxon is van akkor is indul pöccre. -15 ben is. Ti megvárjátok az izzítást? :D
mikor minusz 15 volt akkor kicsit fostam, mert az akksi hidegekben hallani, h le van dermedve de akkor is az az egy pörgetés és röff. Annyi h nincs meg a pörgetésben az a dinamikus hang.(ezt nemtom máshogy leírni) ez még a gyári akksi.
A hangja persze kicsit más hidegen de semmi vészes... első 100 méter után beáll normálra.
Dömpi (il dottore)04-02-2013 16:12:15 // 30188
Szerintem meg akku.
Amúgy akinek 8V-je van, az ne csodálkozzon. A 8V néha - nem mindig - nagy robajjal és rázkódással indul. Először én is megijedtem, azután mondták, hogy ez 8V-nél normális.

Amúgya azért gondolok az aksira, mert nekem is kicsit kevesebb - épp egy hajszálnyival az elvárt alatt - a töltöttség (Tibcsi166 nézte a múltkor, és ő jegyezte meg). Hidegben, ügyintézős módban (néhány km-es etapok sok megállással) indítás előtt mindig le kell vennem nullára a ventillátort, hogy a gyújtás ráadásakor ne induljon el, és ne terhelje a rendszert, mert külömben 2x, 3x indítózik, mire elindul. Ha viszont nem megy a levegőztetés, akkor pöccre indul. De ez csak nagy mínuszokban van így. Nulla fok felett tökéletesen indul akkor is, ha van máshol is áramfelvétel.
.......................04-02-2013 10:05:03 // 30187
ezek tipikus injektor problémák,
vagy a kompresszió nem jó egy hengerben,
de az kevésbé valszinü ilyen korú kocsiknál
stukker198704-02-2013 09:13:42 // 30186
Más viszont nem utal kettőstömegűre.

Befecskendező kiolvasásnál viszont van 1-2 érdekes értékem.
droberto04-02-2013 09:08:56 // 30185
A nyomvatartáskori rázkódás szerintem kettőstömegű.
Nem szereti azt (az alacsony) a fordulatszámot.
stukker198704-02-2013 09:03:23 // 30184
Az enyém is furán "rázkódva" indul.

Először akksira gondoltam,de egyre inkább befecskendező szaga van a dolognak...
droberto04-02-2013 08:45:38 // 30183
Ezt az enyém is csinálja, bár le, azért nem áll! Tényleg résen kell lenni indításkor, mert hülyén indul.
Legközelebb majd jobban megfigyelem, hogy szavakba önthessem... :)
Befecs korrekciót néztél már? Ha nagyok az eltérések, akkor kinézhet egy felújítás!
Nálam ez, 1,5-ön belül van hidegindításkor. 5°C alatt 5-10 mp-ig hallató némi kvarrogás (a diesel kerregésyen felül).
Gábor7904-02-2013 06:59:08 // 30182
És persze jobbulást kívánok!
Gábor7904-02-2013 06:58:07 // 30181
Igen, ez így van. Az egyém FL előtti. De a lényeg, hogy már olyan, mintha beindult volna, de furcsán jár (mintha nem menne 1 henger vagy kihagyna ütemet vagy ilyesmi), ezért még nyomva tartom a gombot és akkor beröffen rendesen. Ha közben elengedem, akkor köhint még 1-2-t, majd leáll... megpróbálok róla felvételt készíteni ma reggel és feltölteni valahova...
Gábor7904-02-2013 06:55:38 // 30180
Hát... kuplungot sajnos nem tudok nyomni, merthogy automata váltós az autóm :-)
Piritu - 1.000.00004-02-2013 06:55:06 // 30179
Ha a féket nyomod, akkor kell...
droberto04-02-2013 06:25:37 // 30178
Ha csak az indítás pillanatában csinálja lehet kettőstömegű is...
droberto04-02-2013 06:24:15 // 30177
A FL utániakat már nem kell nyomva tartani.
Alfonis03-02-2013 23:02:51 // 30174
akkor OK :D mennyi am?
Alfonis03-02-2013 23:02:15 // 30173
Megáll? ha kuplungot nyomsz csak akkor magától csinálja. Féket ne nyomd. Nemtom mitől van de a kuplungos a menő :D de azt figyeltem meg ha nyomom a kettőt együtt akkor is automata. Csak a fék nyomásakot van a tartós mód. Na fekszem mert 38.1. Meleg tea ágy.
Liquid03-02-2013 23:00:36 // 30172
semmi gond vele, olcsóbb mint a többiek, automata, lehet gyorsan tankolni, meg nekem útbaesik
Gábor7903-02-2013 23:00:19 // 30171
...nekem reggel döcögősen / darálósan indul. Eddig jellemzően csak hidegben (mondjuk -5 fok) szórakozott, de most már +5 foknál is úgy indul, hogy nyomom a gombot, olyan, mintha beindulna, de ha elengedem, leáll... viszont ha nem engedem el, hanem nyomva tartom, akkor egy pár ütem után szépen indul...
Ez vajh' mire utal?
Alfonis03-02-2013 22:37:38 // 30170
hát a metró kútról hallottam már rosszat. Most már így jót is. Főleg a Győriről.... :D
Alfonis03-02-2013 22:35:56 // 30169
Mi mindig itt tankolunk AT ben SHELL. Remélhetőleg minőségi meg olcsóbb mint otthon. 1,38 - 1,39 úgy mindig. :D ami 400 HUF körül van.
Otthon egy régi ismerősöm Shell kúton dolgozik, kérdeztem, hogy tényleg jobb e a Vpower aztmondta h nem kamu tényleg több az adalék meg jobb. Ezért kapott párszor már azt főleg a hidegekbe. az meg 1, 58 körül van ha jól emlékszem :)
Most visszafele tesómnak kellett vezetni mert beteg vok. :( De jót aludtam a kényelmes anyósülésen :) Ezek a gyerekek gyerekek. Már másodjára kapok el valamit. nicht gut..

JÓéjt PIRITU :D
GTPeti03-02-2013 22:16:22 // 30168
Helyedben inkább odaát tankolnék, úgyis gyakran jársz AT-ban. B)
Liquid03-02-2013 22:14:36 // 30167
én pl. a Metronál tankolok mióta megnyílt azzal semmi bajom
Piritu - 1.000.00003-02-2013 21:40:29 // 30166
Jó éjt mindenkinek! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2013 19:37:55 // 30165
nem hinném hogy annyira szar lenne a madarasteszkó nyálja a bratyóm ott tankol 6 éve 100e km óta és eddig semmi baja sincs az autójának...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.