Az enyém "csak" aknáról ment.
Nem, volt nyomatékkulcs. :(
Filccel jelölés és 3x az átforgatás volt.
Forum >> 159
droberto07-03-2013 22:01:26 // 32340
Piritu - 1.000.00007-03-2013 22:00:32 // 32339
Én is tudok pecsételni a könyvbe. Milyen bélyegző kérsz bele? Egy óra alatt kész :-P
droberto07-03-2013 21:57:45 // 32338
Meg nálam is.
droberto07-03-2013 21:56:40 // 32337
Milyen az, hogy egészséges macska? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Selénia olajban lépked és Ricambi Originali dobozban alszik a 147 GTA mellet? :)
Norby07-03-2013 21:54:13 // 32336
telefonon ok, csak az ecu scan-nel nem látom :(
droberto07-03-2013 21:52:52 // 32335
Szerencséd van!
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Tetszik ez az alázatos hozzáállás a szerelők részéről.
Az enyém is ilyen, csak sajna nincs olyan profi műhelye mint a tiédnek.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 21:52:49 // 32334
Az enyém sem ad számlát csak ha kérnék, de alapos és becsületes, és papír nélkül is vállalja a felelősséget a munkájáért. Meg hát pecsétel a szervízkönyvbe.
droberto07-03-2013 21:50:09 // 32333
Az én szerelőm magán, de nem rendelkezik típus ismerttel. Cserébe viszont nagyon alapos. Eddig hál' Istennek csak egyszer szerelt, amikor volt a nagyszerviz. Viszont számlát nem adott, cserébe egy csomó értékes infót tudtam meg tőle, a szerviz ideje alatt.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 21:47:31 // 32332
nem Magyarország, hanem Agyarország!
mizooo07-03-2013 21:46:42 // 32331
Én használtam ilyet, most adtam el mert nem működött az 59-el. Viszont a nagyobb testvére az működik.
droberto07-03-2013 21:45:46 // 32330
Az az egész csak egy mókolás. Komoly cégek nem is gyártanak ilyet.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 21:45:40 // 32329
Mi a jobb első kereket szedtük ki, majd a jobb oldalsó motortartót, azután a srác aknájában van egy görgőkön csúsztatható pneumatikus emelő, azzal megemeltük a motort.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
Mi használtunk rögzítő szerszámot, és mindent nyomatékkulccsal húztunk meg a megfelelő nyomatékokkal, amiket a szerelőm fejből vágott.
eLearn nem kellett - nincs is.
Asszem háromszor lett átforgatva.
Amúgy a szétszedés előtt alkoholos filccel is feljelöltünk mindent...ha jól emlékszem...de lehet az valami másik műtétnél volt.
droberto07-03-2013 21:45:06 // 32328
Ezt ne is mondjad. Én is félek tőle, pedig benne van a pakliban.
droberto07-03-2013 21:44:11 // 32327
Van gyári tetőcsomim, de tetőn vinni bicót már nem frankó és nem is praktikus (fel-le vétel; fogyasztás; bogarak, bicó stabilitás nagy oldal G-nél). :)
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
Így van, egyébként olcsóbb lenne.
droberto07-03-2013 21:41:11 // 32326
Teljesen egyet értek.
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
Hülye egy világot élünk. Csináltass mindent mással, és ha elb@szódik a cucc, akkor meg húzd rá a felelősséget. :(
Sikered, meg csak akkor lesz, ha papírod van mindenről.
Sajnos mostanában van ebben tapasztalatom. :(
droberto07-03-2013 21:37:15 // 32325
Nekem egy szerelő ismerősöm csinálta. Félt tőle, de igazán egyszerű más típusokhoz képest. Csak a jobb oldalsó motortartót kell kiszedni.
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Nem figyeltem minden részletre oda, de a Youtube dugig van JTD vez. cserés videókkal.
Munka közben az eLearn segített minket. :)
Ja, rögzítő szerszámot nem használtunk. :)
Norby07-03-2013 21:32:08 // 32324
Nekem fordítva :)
explorer
explorer
Dömpi (il dottore)07-03-2013 21:27:10 // 32323
Engem a "kilépős link" esetében sem léptet ki.
google chrome-t használok jelenleg
google chrome-t használok jelenleg
Norby07-03-2013 21:26:48 // 32322
Még mindig nem sikerült a kiolvasás
ELM327 mini bluetoth ecu scan
tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?
ELM327 mini bluetoth ecu scan
tegnap a bluetooth nem működött, windows újratelepítés megoldotta,
viszont most sem tudok kommunikálni vele. komunikációs portra nem tudom beállítani, így az ecu sem találja
valaki használi ilyent?
Dömpi (il dottore)07-03-2013 21:25:08 // 32321
Szerintem félreértettél.
Tehát, a nem nagy NAVI-s középkonzolba elég nehéz egy 2DIN-es egységet bepakolni, mivel a konzol fémlapját is cserélni kell.
Amúgy utólag egy 2DIN-es fejegység beépítése esetén a legjobb választás egy aftermarketes.
Nekem pl. nincs navi CD-m, én külön hordozható navit fogok venni pár hét múlva. A gyári szerintem is nagyon kívül esik a látószögből.
Nekem inkább összképileg tetszik...márhogy esztétikailag sokat dob a kocsi armatúráján. Én a kijelzőn a CD-lejátszó adatait és a trip adatokat szeretem nézegetni.Ott sokkal jobb, mint a műszerfalon. DE ez a személyes véleményem csak.
Összefoglalva: ha navist akarsz, olyat keress, ha nem, tudd, hogy utólag egy sokkal profibb aftermarketes cuccot lehet beépíteni. De szerintem ne a navi kijelző megléte legyen a fő szempontod.
Tehát, a nem nagy NAVI-s középkonzolba elég nehéz egy 2DIN-es egységet bepakolni, mivel a konzol fémlapját is cserélni kell.
Amúgy utólag egy 2DIN-es fejegység beépítése esetén a legjobb választás egy aftermarketes.
Nekem pl. nincs navi CD-m, én külön hordozható navit fogok venni pár hét múlva. A gyári szerintem is nagyon kívül esik a látószögből.
Nekem inkább összképileg tetszik...márhogy esztétikailag sokat dob a kocsi armatúráján. Én a kijelzőn a CD-lejátszó adatait és a trip adatokat szeretem nézegetni.Ott sokkal jobb, mint a műszerfalon. DE ez a személyes véleményem csak.
Összefoglalva: ha navist akarsz, olyat keress, ha nem, tudd, hogy utólag egy sokkal profibb aftermarketes cuccot lehet beépíteni. De szerintem ne a navi kijelző megléte legyen a fő szempontod.
Liquid07-03-2013 21:14:38 // 32320
naja, utóbbi 2 alkalommal mikor egyedül mentem, olyat élményautóztam....:)
Hazafele (háztól-házig) 79-es átlagot futottam, pedig a falvakban óra szerinti 60 volt csak :)
Hazafele (háztól-házig) 79-es átlagot futottam, pedig a falvakban óra szerinti 60 volt csak :)
Piritu - 1.000.00007-03-2013 21:12:40 // 32319
Nem is beszélve arról, hogy egy jót lehet kocsikázni oda-vissza :-)
Liquid07-03-2013 21:10:18 // 32318
wow, így van nálam is
Piritu - 1.000.00007-03-2013 21:06:16 // 32317
OFF
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Találtam egy érdekes dolgot a linkre kattintva kijelentkezés ügyben. A legutóbbi Dömpi linknél belépve maradtam:
Belépve marad
Míg a múltkorinál nem:
kilépős link
A különbség, hogy ez utóbbiban benne van a "www" is.
Nálatok is így van?
ON
Liquid07-03-2013 21:01:59 // 32316
ez jó :)
Liquid07-03-2013 21:01:09 // 32315
Csatlakozom! Hozzá elmenni, nem szükséges rossz, hanem programpont :)
Lehet egy jót dumálni, meg persze megjavul az autó is közben :)
Lehet egy jót dumálni, meg persze megjavul az autó is közben :)
Jupiter15507-03-2013 20:58:28 // 32314
Köszi. Ez a NAV-kérdés igazából csak azért érdekel, hogy mennyire gyúrjak rá egy NAV-os példány kutatásába, ill. mennyire árfelhajtó tényező, de úgy látom, nem mérvadó a választásnál, hiszen viszonylag egyszerűen és a kocsi árához képest jelentéktelen összegből megoldható.
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:50:30 // 32313
Az izzó meleg ellenállása többszöröse a hidegnek. Az a két Volt hidegen sokkal nagyobb áramkülönbséget jelent, mint melegen, ráadásul ez utóbbi jóval kisebb áramerősségnél. Eléggé furcsán hangzik, hogy egy kisebb áramingadozás többet árt, mint egy 15-20%-al magasabb csúcsáram.
GTPeti07-03-2013 20:41:00 // 32312
Az izzószálat is állítólag megviseli a feszültségingadozás. Nálamnál okosabbak mondták.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:39:33 // 32311
Gyere a szerelőmhöz! Nektek tényleg csak ajánlani tudom.
Amióta az enyémet szereli, olvassa az amore-t, és mindenféle szakirodalmat az alfákról. Amúgy alapból opel-profi, és hát az opelek többségében a mi motorunk van.
Nála én mindig ott lehetek, sőt segíthetek, használhatom a szerszámait stb...
Ja, és elég olcsó, és szervízkönyve tud pecsételni.
Iszonyat felszerelt a computer-diagnosztika terén, ráadásul az autóelektronikában is profi.
Mi kell ennél több?
Én sohase mennék máshoz.
Amióta az enyémet szereli, olvassa az amore-t, és mindenféle szakirodalmat az alfákról. Amúgy alapból opel-profi, és hát az opelek többségében a mi motorunk van.
Nála én mindig ott lehetek, sőt segíthetek, használhatom a szerszámait stb...
Ja, és elég olcsó, és szervízkönyve tud pecsételni.
Iszonyat felszerelt a computer-diagnosztika terén, ráadásul az autóelektronikában is profi.
Mi kell ennél több?
Én sohase mennék máshoz.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:35:11 // 32310
Ez logikus, és Tibcsi166-tal is erről diskuráltunk Pityukománál január elején.Ennek ellenére, valamiért a növelt fényerejűeknél mégis így kell csinálni.
Ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, megkérem magyarázza el miért van ez.
Ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, megkérem magyarázza el miért van ez.
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:34:46 // 32309
Xenonnál még az esetleges újragyújtás miatt értem, de izzónál miért is?
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:34:07 // 32308
Lekapcsoláskor meg főleg mindegy, hogy mikor feszültségmentesíted. Mindkét esetben jó valószínűséggel a töltési feszt kapja, aztán semmit. Mi a különbség?
Csabi07-03-2013 20:33:52 // 32307
Én megúsztam karcok nélkül, külön végignéztem az autót, mert régebben már írtad...
A hozzáállásuk a dolgokhoz viszont tetszett, bármennyire fura is.
A legjobb választás egy magán szerelő lenne, aki vágja ezeket a motorokat,és végig ott vagy "felügyelőnek"
A hozzáállásuk a dolgokhoz viszont tetszett, bármennyire fura is.
A legjobb választás egy magán szerelő lenne, aki vágja ezeket a motorokat,és végig ott vagy "felügyelőnek"
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:30:50 // 32306
Nem az! Én végignéztem az enyémet.
Ha jó, és megbízható szerelőt akartok, hívjátok az én szerelőmet. Az én kocsim volt a "próbababa". A srác már profi alfákban. Nekem még kárt nem okozott. Ráadásul a srác nagyon jó diagnoszta. Nem találgat. Gyorsan rájön mi a baj, és nem cseréltet ki feleslegesen semmit. Csak azt, amit tényleg kell.
Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét.
Ha jó, és megbízható szerelőt akartok, hívjátok az én szerelőmet. Az én kocsim volt a "próbababa". A srác már profi alfákban. Nekem még kárt nem okozott. Ráadásul a srác nagyon jó diagnoszta. Nem találgat. Gyorsan rájön mi a baj, és nem cseréltet ki feleslegesen semmit. Csak azt, amit tényleg kell.
Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét.
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:30:29 // 32305
Nem értem ebben a logikát.
Ha már járó motorra kapcsolod rá a lámpát, akkor 14-14,4 Volt körüli feszültségről indul. Ha mindig rajta van, akkor a gyújtásráadásakor 12-13-ról. Ilyenkor kevesebb áram folyik a hideg izzószálon, ami elvileg nem viseli meg annyira. Az izzószálas izzók a bekapcsolás pillanatában égnek ki, pont a kis hideg ellenállás miatti nagy áram miatt.
Arról nem is beszélve, hogy az indítás előtt kicsit megmozgatja az elektronokat az akuban, így az indítóáram már nem jön olyan hirtelen.
Ha már járó motorra kapcsolod rá a lámpát, akkor 14-14,4 Volt körüli feszültségről indul. Ha mindig rajta van, akkor a gyújtásráadásakor 12-13-ról. Ilyenkor kevesebb áram folyik a hideg izzószálon, ami elvileg nem viseli meg annyira. Az izzószálas izzók a bekapcsolás pillanatában égnek ki, pont a kis hideg ellenállás miatti nagy áram miatt.
Arról nem is beszélve, hogy az indítás előtt kicsit megmozgatja az elektronokat az akuban, így az indítóáram már nem jön olyan hirtelen.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:26:28 // 32304
Meg felül műanyag! (lagalább is az FL után). Az nem bírja el a biciklitartót!
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:25:40 // 32303
Mondjam azt, hogy évekig jártam fóliás ablakkal és sose szóltak, aztán egyszer nekiálltak (mert kellett a bevétel) és egy csomó embert megvártak a parkolóban. Akkor én is leszedettem.
Piritu - 1.000.00007-03-2013 20:23:57 // 32302
Ha már csináltad párszor, és nem most látod először, akkor lehet hogy nem bonyolult. Egyedül, elsőre nekiállni azért nagyon nagy önbizalom kell hozzá. Jobb rutinosra bízni.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:23:51 // 32301
Nos, nekem volt gondom a 2DIN-es fejegységgel, már ott tartottam, hogy csere.
Egy új gyári ára üti az 1 misit, használtan pár tízezer.
Nekem sikerült megjavíttatni, viszont ha egyszer tönkremegy csak aftermarketes jöhet szóba.
Ha érdekelnek a részletek olvass utána a blogomban.
PART1
PART2
PART4
PART5
Egy új gyári ára üti az 1 misit, használtan pár tízezer.
Nekem sikerült megjavíttatni, viszont ha egyszer tönkremegy csak aftermarketes jöhet szóba.
Ha érdekelnek a részletek olvass utána a blogomban.
PART1
PART2
PART4
PART5
'''''07-03-2013 20:15:53 // 32300
Robi,tetőcsomit lehet kapni.Arra nem jó a biciklit rakni? (Bár én nem tekerek.) Gondolom az jóval olcsóbb lenne.
GTPeti07-03-2013 20:12:05 // 32299
Így van! És xenonnál hatványozottan igaz.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:05:50 // 32298
Úgy tudod növelni az élettartamot - vagyis nem tönkretenni - ha a kocsi indítása után kb. 10-15 mp múlva kapcsolod csak be, leállításkor pedig előbb lekapcsolod a pilácsot, aztán állítod le a kocsit. Sohase indíts úgy , hogy rajta van a tompított.
Ez a +50%-os emelt fényű titka.
Nekem már 1 éve tökéletes.
Ez a +50%-os emelt fényű titka.
Nekem már 1 éve tökéletes.
Dömpi (il dottore)07-03-2013 20:00:44 // 32297
Engem igazoltattak a sünök gyakorló sünökkel (gondolom a kiképzés része) azóta, hogy van a ledsor, de még egyik sem szólt érte, sőt, meg sem jegyezték.
ALFI15607-03-2013 18:40:10 // 32296
Szerintem ezeken nem nagy kunszt a vez.csere.Akármelyik opelbe is ez az 1.9-es motor van.
.......................07-03-2013 18:39:51 // 32295
és talán a Bagolyban is fözek valami finomat :)
.......................07-03-2013 18:37:18 // 32294
Látsz legalább egy egészséges macskát,
és bepillantást nyersz a Csörgö család vidám életébe,
megéri,
már csak ezért is :)
és bepillantást nyersz a Csörgö család vidám életébe,
megéri,
már csak ezért is :)
Shadin07-03-2013 18:37:06 // 32293
erre nem is gondoltam...
.......................07-03-2013 18:35:40 // 32292
ha elrontod ,senki nem vállal garanciát,
ha anyaghibás a szí ,és elszakad 5e km múlva ,senki nem vállal garanciát
szóval kell róla a számla ,csak úgy éri meg
ha anyaghibás a szí ,és elszakad 5e km múlva ,senki nem vállal garanciát
szóval kell róla a számla ,csak úgy éri meg
Piritu - 1.000.00007-03-2013 18:28:50 // 32291
Ez nem olyan dolog, amit otthon, gyakorlat nélkül megbütyköl az ember. Sok mindent megcsináltam a Pókon, de ezt nem vállaltam én se be. Menj el Várpalotára Csörihez. Azon kívül, hogy nyugodtan alhatsz utána, lesz még egy jó napod is :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
418
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?