Forum >> 159

Dömpi (il dottore)23-08-2013 13:54:15 // 39640
Szíííííp lett, grat!
Dömpi (il dottore)23-08-2013 13:53:32 // 39639
Az enyém 3-400 km-enként regenerált amikor premium nyálat kapott. Most, hogy simát eszik, mintha nőne a két regen közötti táv.
Szóval emiatt nem kell aggódni.
Az viszont már sokkal problémásabb, hogy ha nem szakítod meg a regent, akkor miért csak 75% (!) -ra viszi le??? Nekem mindig jóval 20% alá viszi!
Szabolcs 15923-08-2013 13:50:52 // 39638
Üdv CSere sikeres volt komplett középrács és a jel komplettan
.......................23-08-2013 13:50:43 // 39637
ez a normàlis
a 400km erenkénti regen
de a 75% gyakorlatilag eldugult,
annak 20% ra vagy az alà le kell mennie
David | Centocinquantanove23-08-2013 13:47:30 // 39636
Kb 2 hete csináltam egy kényszerített regenerálást (nem menet közben), de ma reggel munkába jövet megint észrevettem hogy regenerál, pedig azóta 400-450km-t mehetett csak a vas... Kezdjek el aggódni?
Akkor ha jól rémlik ~86%ról vitte le ~75%-ra.

A reggel is alig vettem észre, hogy regenerál. Valamiért a kompot b*sztattam és látom, hogy a fogyasztás a megszokotthoz képest durva... Enyhe gázolajszag is megjelent, de mivel lassításkor már hallottam, hogy mennek a ventilátorok is, összeraktam magamban, hogy ez regenerál megint, pedig nem vártam még...

Mondjuk nemnagyon szoktam észrevenni, hogy regenerál, pedig már 3/4 éve van meg az a vas, de talán csak ha 3x kaptam rajta... de ez most tuti az volt.
Miért nem lehet egy ikont kirajzoltatni, vagy legalább egy sípolást vagy valamit ilyenkor, hogy ne állítsd le a motort főnök mert dolgozom...
.......................23-08-2013 13:44:04 // 39635
elég a motorban
hisz csak olaj + egy kis korom,
probàltam ,semmi baja nem lett töle,söt,sokkal finomabban jàr utàna
aceton szaga van a cuccnak,
ugyhogy az is elég
Vermacy23-08-2013 13:17:19 // 39634
Ezt is megemlíti, de ez a szervizes nem csinálná. A felvetsé jogos! A trutyi, amit kiold hová kerül?
.......................23-08-2013 13:14:06 // 39633
erre egyébként van megoldàs szétszerelés nélkül is
Vermacy23-08-2013 13:06:10 // 39632
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/

Vkinek volt gondja az első napi indításokkal. Igaz, ez FosWagen, meg benzines, de hátha ad ötletet...
Dömpi (il dottore)23-08-2013 12:53:35 // 39631
Nekem 305-ös van, a fékhatásától Pityukoma mégis odáig volt meg vissza...persze minden viszonyítás kérdése.

Amúgy meg baromira jól néz ki az Alfa Romeo feliratú féknyereg! Szerintem egy Alfa Romeo-ra igenis kell, mert ez már az a kategóriájú autó.
Igenis jó a 4dugattyús cucc, viszont a 305 és a 330 között SZVSZ jóformán már csak külcsíny beli eltérés van: a 330-as jobban mutat egy 19"-os felni mögött.

Persze azért egy 2.4-re, vagy egy Q4-re nem raknék 305-öst, mert azért ott más teljesítményt kell megfogni, de az 1.9 16V, sőt 8V esetében tényleg csak az esztétikáról szól a történet.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 12:07:38 // 39630
az hogy más a cikkszám semmit nem jelent ha ugyan arra váltódik le ...egy alkatrésznek kreálnak akár 8 cikkszámot is ...az a baj Ti csak nézitek de nem értetek hozzá :P
droberto23-08-2013 11:53:50 // 39629
Én a Tibcsi166 330/EBC Turbo Groove/EBC Yellow kombóját próbáltam.
Nem csináltam vészfékezést, de előtte sohasem éreztem autóban olyan mértékű lassulást a tapadáshatár elérése előttig. Pedig majd 1,8 tonnáról beszélünk.
Liquid23-08-2013 11:44:26 // 39628
sztem kimondottan jó a fékhatása, a többi nem tudom mennyivel gyengébb,
droberto23-08-2013 10:34:38 // 39627
Kössz Uram. Ezek szerint jól emlékeztem.
Úgy rémlik, hogy a gömbfej kúpos része más.
Stukkernek valahogy mégis összejátszották.
Shadin23-08-2013 10:14:10 // 39626
Képzeld el akkor a 305-öst :-)
David | Centocinquantanove23-08-2013 09:55:29 // 39625
A lelked úgyis csak akkor fogegnyugodni, ha le van cserélve, és akkor legalább tuti lehetsz benne, hogy a következő min. 100.000 km-en ezzel már nem kell foglalkozni...
mzo23-08-2013 09:50:59 // 39624
Oké, így laikusként én is úgy gondolnám hogy néha illene cserélni. Akkor viszont megküzdök a Szamosiékkal hogy cseréljék le, mert amikor beszéltem velük akkor nem akarták mondván nem kell.
.......................23-08-2013 09:35:51 // 39623
kell cserélni,külömben tönkeremegy a hidraulikàja
a Mercikben is kell cserélni
söt még van olyan ,hogy àtmossàk specko olajjal
.......................23-08-2013 09:32:33 // 39622
ne akarj ,sokkal több a gond vele
berohad a csap ,és nem tudod kiütni..
én személy szerint nem vagyok hasra esve a nagy Brembotol sem,
Shadin23-08-2013 09:17:16 // 39621
Az alsó lengőkaroknál van "átfedés" az alap és az FL között.

enyém:

2008-as:


A felső karoknál és a csonkállványnál teljesen más cikkszámok vannak.
Akkor ez csak próba szerencse alapon működhet?
Vermacy23-08-2013 08:27:59 // 39620
Egyszer az életben kicserélheted, abból bajod nem lesz, csak fizetni kell érte, legalább az anyagokért. Szerintem olyan, hogy "örökéletű" olaj nincs!
Sztem úgyis csak akkor fogsz megnyugodni, ha kicserélted, mondjon akárki, akármit :o)
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 08:16:16 // 39619
a csonkaálvány biztos más a rögzítés miatt lengőkarból egy fajta van mivel ugyan azt viszik mindegyikhez gondolom nem a polcra veszik, mert szép...
Alfonis23-08-2013 07:05:34 // 39618
cseréld "smiley" ra :P
droberto23-08-2013 06:28:42 // 39616
Picit elírtam, de emlékeim szerint (nincs most nálam rendes eper) a lengőkar más:

Helyesen:

A 4 dugattyús féknyergek előröl vannak csavarozva, nem belülről. Ergo a lengőkar csonkállvány más. FL után a 305 mm-es tárcsásnak már Alumíniumból vannak a csonkálványai és a lengőkarok is mások. Meg lehet csinálni azt is, de szerintem a egyszerűbb a a nagyféket feltenni. Bár akkor meg a 16-os kerék felejtős.

Stukker1987 átalakítatta.
Luidzsi22-08-2013 22:27:36 // 39615
köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2013 22:18:35 // 39614
kicsit fals az infó melyik lengőkar más? az alsó, felső ua tök mindegy milyen a fék...FL után az alsó más talán de az sem biztos
droberto22-08-2013 21:56:16 // 39613
A 4 dugattyús féknyergek előröl vannak csavarozva, nem belülről. Ergo a lengőkar más. FL után a 305 mm-es tárcsásnak már Alumíniumból vannak a csonkálványai és a lengőkarok is mások. Meg lehet csinálni azt is, de szerintem a egyszerűbb a a nagyféket feltenni. Bár akkor meg a 16-os kerék felejtős.
Dömpi (il dottore)22-08-2013 21:50:22 // 39612
bocsiiiiiiiiii, eltévedtem :(
Dömpi (il dottore)22-08-2013 21:49:48 // 39611
A 164-166 topicban ment erről a diskurzus korábban. Olvasgass a HSZ 67687 és a HSZ 67703 között.
Csabi22-08-2013 21:44:43 // 39610
330mm a nagy ;)
Dömpi (il dottore)22-08-2013 21:40:34 // 39609
megméred a tárcsát elöl, ha 305 mm --> kisbrembo, ha 315 mm --> nagybrembo
Dömpi (il dottore)22-08-2013 21:38:06 // 39608
Vannak még néhányan...de asszem gólyaláb vagy lengőkar kell másik hozzá...vagy az már a nagybrembo-hoz kell? Robi pontosan megmondja, ő pont benne van a projektben.
mzo22-08-2013 21:22:33 // 39607
Köszi neked is
mzo22-08-2013 21:21:47 // 39606
Értem, köszönöm szépen a segítséged
Liquid22-08-2013 21:21:21 // 39605
a szellőző belső merevítőjét kell "megfogni" és annál fogva kihúzni. Valami erősebb drótból, vagy pl. az ablaktörlő lapát merevítőjéből ha hajlítasz egy U-alakot mondjuk 10-15 cm hosszú és 5cm széles, és a száraira hajlítasz kis kampót hogy be tudjon akadni, akkor simán ki tudod venni.
Norby22-08-2013 21:18:28 // 39604
Olyan mint amit rajzoltam. Benyúlsz vele a szellőzőn és visszafelé megakad a szélébe és kihúzod. Valami vastagabb drótból hajtottam.

Én nem tudom biztisra, de elég drága mulatság a váltó. Mondjuk az olaj is 4000/l körül van és vagy 8 liter kell.
mzo22-08-2013 21:18:22 // 39603
Bocs most látom hogy a beillesztett képre gondoltál.
mzo22-08-2013 21:08:59 // 39602
uhh köszi, ettől féltem. A szellőzőkhöz milyen célszerszám kell?

A másik ami foglalkoztat, hogy az automata váltóban most kell e olajat cserélni vagy nem? Szervízkönyv szerint csak ellenőrizni kell a szintet, Szamosiék szerint nem kell cserélni itt a fórumon meg már ketten is mondták hogy kell cserélni. Akkor most tul képpen gyári előírás szerint nem kell de jobban járok ha mégis cseréltetem?
Boticselli22-08-2013 21:01:17 // 39601
Üdv mindenkinek!
Gondoltam megosztom veletek ezt a képet, végre felkerültek a 18 kerekek, amit már nagyon vártam:)
Norby22-08-2013 20:57:15 // 39600
Az enyémeket 2 napig áztatták mire ki bírták szedni.
Norby22-08-2013 20:56:06 // 39599
A váltónál kell kezdeni. Az csak pattintós. Lent fogja 2 csavar a középkonzolt.
Utána egy célszerszámmal a szellőzőket. első és a harmadik mögött 1-1 csavar.
Utána a rádiót. Ott is van két csavar ami a rásió fém keretét rögzíti. csatlakozókat le és már kinn is van. :)
'''''22-08-2013 20:53:52 // 39598
Az egyik feszítőgörgő beszart és a szíj már csak a felén futott.Volt is hangja.Ma lecserélték a Stollék az olajat,szűrőket és az izzítógyertyákat.Most sikerült nekik karc nélkül visszaadni az autót.(Legalábbis még nem vettem észre eddig semmit.)Az izzítógyertyáktól kicsit tartottam.Még a 2006-os gyáriak voltak de ezek szerint simán kijöttek.
mzo22-08-2013 20:38:04 // 39596
Köszi

A következő kérdés: Hogyan? :)

Ki lehet pattintani a körülötte lévő gyűrűvel, vagy bontani kell a műszerfalat?
Luidzsi22-08-2013 20:10:05 // 39594
hogyan tudom kideríteni, hogy kis brembo-m van vagy sem? Kb úgy néz ki, mint a fotón. Legalább is olyan a színe a nyeregnek... :-)
mzo22-08-2013 20:08:53 // 39593
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a Start/Stop gombot lehet-e cserélni? Van rajta egy hosszanit karcolás, mintha körömmel végighúzták volna és lehet hogy marhaság, de engem zavar egy kicsit.
Ha valaki tud ez ügyben tanácsot adni azt szívesen venném :)
Shadin22-08-2013 19:18:19 // 39592
Én is kis Brembo-t akarok a felnim mögé :-(
GTPeti22-08-2013 19:14:35 // 39591
Erhard, ne csak mosolyogj, hanem írj nekünk pár érdekes példát légyszi!
Itt szerintem pont mindenkit érdekelne, amiket tapasztaltál. EZ AZ a hely. B)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.