Forum >> 159
Dömpi (il dottore)11-09-2013 13:30:21 // 40690
Én a helyedben ezt azért még megfontolnám...nem mindenek való
Dömpi (il dottore)11-09-2013 13:29:33 // 40689
A 159-e pont ilyen...sőt már az FL-es 147-é is. Köze nincs a BMW-hez.
Vermacy11-09-2013 11:38:15 // 40688
Nagyon BMW-s lett a motorháztető...
David | Centocinquantanove11-09-2013 11:15:47 // 40687
Az a 169 koncept naggyon baba. Kár, hogy elvették tőle a harmadik szemét...
Vermacy11-09-2013 11:07:22 // 40686
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2013 09:15:18 // 40685
meg sem fordult a fejedben hogy a 8C vonalát vitték tovább és lám Malacpersely, Jancsika Juliskája
Dömpi (il dottore)11-09-2013 08:59:58 // 40684
GTPeti10-09-2013 22:45:39 // 40683
Nekem meg sem fordult a fejemben, hogy a Giulia a 4C belsejét viszi tovább. Utóbbi egy purista Lotus Elise "klón", nem egy klasszikusan stílusos és igényes belterű sportos utazóautó. Ettől szerintem nem kell tehát félni. Azt viszont még meg kell érnünk, hogy jöjjön végre...
Piritu - 1.000.00010-09-2013 22:13:16 // 40682
Nem rossz :-)
Azért még bizakodva várom a 159 utódját. A 4C belsőt most néztem, nagyon lehangolt, ha az utód is ezt a stílust viszi, akkor nagy bajban leszek...
Azért még bizakodva várom a 159 utódját. A 4C belsőt most néztem, nagyon lehangolt, ha az utód is ezt a stílust viszi, akkor nagy bajban leszek...
Piritu - 1.000.00010-09-2013 22:10:48 // 40681
Ebből ma hazafelé (240 km) vagy öt tucat jött velem szemben, Alfából meg ha öt.
mizooo10-09-2013 21:23:47 // 40680
Nekem az Új Lancia Thema jön be :) ... ha nem lenne újabb "nagyobb" kategóriás alfa később beneveznék rá nagyon stílusos. Sajnos a Mito/Giu nekem kicsik és nem az én stílusom.
Piritu - 1.000.00010-09-2013 21:07:15 // 40679
Nem csak te :-(
(Még legalább két évem van megoldani a kérdést.)
(Még legalább két évem van megoldani a kérdést.)
David | Centocinquantanove10-09-2013 20:28:50 // 40678
Liquid10-09-2013 20:27:30 // 40677
most viszont kakiban lennék ha az utódot meg kellene neveznem, talán majd Ghibli, de per pillanat "gyenge" vagyok hozzá...
Liquid10-09-2013 20:26:18 // 40676
nálunk nemigazán volt kérdés hogy 159 :) Max. 1 fészliftes 156 V6 jöhetett volna képbe, de az gyakorlatilag nincs :) Már a 156-nál is egyértelmű volt hogy Alfa. Aztán mikor megláttam élőben egy 159-et onnantól egyértelmű volt a dolog, csupán megvártam amíg az én szintemre esik az ára :)
Szemeztem a bimmerekkel is de drágábbak jóval, meg hát nem Alfa :)
Szemeztem a bimmerekkel is de drágábbak jóval, meg hát nem Alfa :)
David | Centocinquantanove10-09-2013 20:10:08 // 40675
Húú nálunk nagyonis kérdéses volt... Első autó lévén szó csakis a "népítéletre" és egyéb legendákra hagyatkoztam. Olasz autó komolyan képbe sem jött egyszersem, amíg meg nem láttam a 159-et. Úton nem egy gyakori jelenség mondjuk ódihoz vagy bömöshöz képest, ezért valahogy sosem jött elő mint lehetséges válaszott. De amikor megláttam tudtam, hogy ő kell, az asszonnyal még harcoltam pár napig miatta, de azóta már ő sem adná oda semmiért! A kényelem a feeling, a szembejövő cartárs villantása mindenért kárpótol. Igen, néha néha elromlik ez az, szerencsére nálam csak apróságok (akksi volt a legdrágább), de melyik autóban nem?! Olyan autóról még nem hallottam.
A 159 nem is egy versenyautó, nem egy gyorsulóbajnok. Még a "kisautók" is otthagynak a lámpánál. Viszont ha belendül akkor meg az én tükrömben mennek össze... Ja és 1000km után sem sajdul bele a nemesebbik felem az ülésbe! Még nem volt olyan, hogy amikor kiszállok ne pillantottam volna rá vissza pár méterről elismerőn és büszkén!
A 159 nem is egy versenyautó, nem egy gyorsulóbajnok. Még a "kisautók" is otthagynak a lámpánál. Viszont ha belendül akkor meg az én tükrömben mennek össze... Ja és 1000km után sem sajdul bele a nemesebbik felem az ülésbe! Még nem volt olyan, hogy amikor kiszállok ne pillantottam volna rá vissza pár méterről elismerőn és büszkén!
David | Centocinquantanove10-09-2013 19:36:23 // 40674
Ne vedd zokon, de én szívesen veszem az ő tippjét/segítségét is, mégha kicsit megkésett is.
David | Centocinquantanove10-09-2013 19:34:55 // 40673
Igen akksi baja volt, köszönöm! A gyári volt még benne, ami majdnem 7 éves volt már...
Vermacy10-09-2013 18:35:59 // 40672
Nem mindenki olvassa nap, mint nap a fórumot. Ma például 4 oldalt olvastam vissza és ilyenkor az ember nem visszaolvassa az egészet, aztán "jártatja a száját", hanem max. (pl. Én) 4-5 kommentet megy előre, aztán ír.
Egyéb esetben kimarad ez az és ha nem válaszolta meg más?
Egyéb esetben kimarad ez az és ha nem válaszolta meg más?
Alfonis10-09-2013 17:14:16 // 40671
Miért tippelgettek még? :D már jó neki nem? az volt a baj. Néha olyan érzésem van mintha össze vissza mennének a napok :D
Alfonis10-09-2013 17:13:07 // 40670
hja oksi jó tudni. :)
Attis10-09-2013 16:36:54 // 40669
Én is akkura tippelnék első körben. Egy hónapja jártam így. Két napig állt az autó a munkahelyemen, kinyitni még ki tudtam, de aztán semmi több. Fel lett töltve az akku, aztán beindult, de ha állt pár órát, akkor már vége volt. (Nekem nem volt még 4 éves a minőségi Varta akku). Kicseréltem és azóta működik. :)
Vermacy10-09-2013 16:00:35 // 40668
Sztem is akksi. Zárlatosak a cellák benne. Elszabadult "ólomrészecskék" leállás előtt mégúszkálnak, majd rossz helyre beékelődnek és lemerítik a cellát...
Vermacy10-09-2013 15:52:47 // 40667
Ez tényleg így van :o)
"- a topikokat olvasva meg inkább az jön át, hogy nem szabad megvenni az Alfát. (Főleg a 159 vásárlása előtt volt ilyen érzésem.)"
"- a topikokat olvasva meg inkább az jön át, hogy nem szabad megvenni az Alfát. (Főleg a 159 vásárlása előtt volt ilyen érzésem.)"
Vermacy10-09-2013 15:51:03 // 40666
Már egy ideje nem 4 ferde csík...
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 14:35:59 // 40665
oksa
Shadin10-09-2013 14:21:49 // 40664
Ok. Akkor ha változás nincs akkor péntek.
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 14:00:48 // 40663
igen :) engem sosem hagyott ott 80-180e-ig de még egyik Alfa sem
Alfonis10-09-2013 13:54:48 // 40662
na lätjätok. valakinel 100E km hibamentesen. Piritu meg 3szor mär ottmaradt?
en 35 E t mentem es nuku hiba. vagyis de a csapagy. de nem motorikus. Egr nelkul meg kb mar 20 E t vagy nem is Tom. Igy nem homerseklet fuggo a rangatas. hidegen melegen jo :D
Erhard anyagot postäztok is ugye?
en 35 E t mentem es nuku hiba. vagyis de a csapagy. de nem motorikus. Egr nelkul meg kb mar 20 E t vagy nem is Tom. Igy nem homerseklet fuggo a rangatas. hidegen melegen jo :D
Erhard anyagot postäztok is ugye?
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 13:42:06 // 40661
3800
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 13:38:03 // 40660
elvileg lehet az is sajna...
Coolby10-09-2013 13:35:03 // 40659
Helyzetjelentésként rólunk amúgy annyit, hogy DPF nélkül és új progival jól vagyunk, vagy 5-6e km problémamentes út van mögöttünk. DPF nélkül full padlózva van egy kis kormolásom amúgy, de ez nekem már végén DPF-fel is volt (nem volt az már okés).
Jobb elől kopogok, folyamatban a felső lengőkar csere. Viszont bal elől még mindig előjön nyikorgás, amit Pityukomával és egy autószerelővel is már összesen 5 órát biztos vadásztunk, hogy mi a forrása, de nincs meg (felső lengőkar új és elvileg nem az). Minden szart kenő spray-vel megfújva egyszer 2 hétre abbahagyta de előjött újra... Néha van, néha nincs...
Ennyi van felénk.
Jobb elől kopogok, folyamatban a felső lengőkar csere. Viszont bal elől még mindig előjön nyikorgás, amit Pityukomával és egy autószerelővel is már összesen 5 órát biztos vadásztunk, hogy mi a forrása, de nincs meg (felső lengőkar új és elvileg nem az). Minden szart kenő spray-vel megfújva egyszer 2 hétre abbahagyta de előjött újra... Néha van, néha nincs...
Ennyi van felénk.
Shadin10-09-2013 13:32:11 // 40658
OK pont azt akartam! Csak nem romlik el az a német szar :-( Mennyi lesz amorés kedvezménnyel?
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 13:25:30 // 40657
na jó csak Bosch van ok? :P
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 13:24:42 // 40656
van 10e felett :D
Shadin10-09-2013 13:24:11 // 40655
Basszus miért nem azt mondtad hogy 1 van úgy könnyebb :-( Gyári? :-)
Coolby10-09-2013 13:19:36 // 40654
Olvasom fórumot mindig, ritkán írok, de most fórum hasznossága kapcsán csak annyit tennék hozzá, hogy fórumnak köszönhető:
- hang alapján előre megmondtátok, hogy tőcsavar törésem volt -> az volt, szervízdíj nélkül megúsztam a megállapítást és cserére is fel tudtam készülni, csavart is tized áron beszerezni, mert kedves cartárs lemérte és megadta csavarok adatait
- le van zsírozva kormányművem, mert javasoltátok, kedves cartárs megvette nekem, műhelyt adott és még le is zsírozta, miközben kávét kaptam és üdítőt
- le tudtam gyártani DPF helyére a csövet kb 1000 HUF-ból úgy hogy autó nem volt nálam, mert kedves cartárs lemérte precízen a sajátját nekem (abba ne menjünk bele, hogy ki véleménye szerint jó vagy rossz, hogy kivettem)
- magam cseréltem tolatóradar szenzort, mert itt minden információt megkaptam, hogy kell levenni
- kaptam teljes csillárt elektronikával, hogy megszereljem a sajátom, ami leírás és segítség alapján sikerült is
- fiatecuscant használok segítségetekkel, működő bluetooth modullal, ami ugyan otthoni mágiára jó csak, de jó. Sőt faterom C vectrájából 5e per alkalomért olvasnak ki hibakódot, így most arra is sikerült beállítanom az ELM327-et, így megállapítottuk, hogy légtömegmérője és izzítógyertyái rosszak, anélkül, hogy 5e HUF-t fizetett volna
No még biztos ezer dolog van, de szűrve az információkat ez a fórum csodás!
- hang alapján előre megmondtátok, hogy tőcsavar törésem volt -> az volt, szervízdíj nélkül megúsztam a megállapítást és cserére is fel tudtam készülni, csavart is tized áron beszerezni, mert kedves cartárs lemérte és megadta csavarok adatait
- le van zsírozva kormányművem, mert javasoltátok, kedves cartárs megvette nekem, műhelyt adott és még le is zsírozta, miközben kávét kaptam és üdítőt
- le tudtam gyártani DPF helyére a csövet kb 1000 HUF-ból úgy hogy autó nem volt nálam, mert kedves cartárs lemérte precízen a sajátját nekem (abba ne menjünk bele, hogy ki véleménye szerint jó vagy rossz, hogy kivettem)
- magam cseréltem tolatóradar szenzort, mert itt minden információt megkaptam, hogy kell levenni
- kaptam teljes csillárt elektronikával, hogy megszereljem a sajátom, ami leírás és segítség alapján sikerült is
- fiatecuscant használok segítségetekkel, működő bluetooth modullal, ami ugyan otthoni mágiára jó csak, de jó. Sőt faterom C vectrájából 5e per alkalomért olvasnak ki hibakódot, így most arra is sikerült beállítanom az ELM327-et, így megállapítottuk, hogy légtömegmérője és izzítógyertyái rosszak, anélkül, hogy 5e HUF-t fizetett volna
No még biztos ezer dolog van, de szűrve az információkat ez a fórum csodás!
Piritu - 1.000.00010-09-2013 13:16:38 // 40653
Sokan vagyunk vele így :-)
Ildiko10-09-2013 13:14:08 // 40652
Ja és ne feledjük, hogy Alfát általában nem ésszerű döntés miatt veszünk, hanem szív és stílus kérdés is. Egyszerűen beleszerettem... Na erről ennyit.
Piritu - 1.000.00010-09-2013 13:04:35 // 40651
A lényeg, hogy 20ezernél motorcsere volt, amúgy minden jó :-(
Ildiko10-09-2013 13:04:19 // 40650
Valóban nem szeretnék így ott maradni/lerobbanni sehol. Én akkor is azt gondolom, hogyha már mindenképpan egy Alfát szerettem volna (mert van egy stílusom és nem tudnám elképzelni magam például egy Opelben), akkor jó választás volt a 159. Ha benne ülök, biztonságban érzem magam, tudom, hogy van anyag a seggem alatt, tudom, hogy biztonsággal tudok előzni, mert oda tudok neki lépni...
Liquid10-09-2013 12:57:21 // 40649
ennyire nem vagíok jó németből sajna
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 12:45:32 // 40648
zaffo vagy KNECHT, bosch....melyik legyen?
Piritu - 1.000.00010-09-2013 12:40:16 // 40647
Azért az AutoBild 100.000km-es tesztje se volt kutya :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2013 12:37:16 // 40646
no akkor ennyit a fórumról való infó és a vásárlási szokások kavalkádjáról :)
Piritu - 1.000.00010-09-2013 12:32:59 // 40645
...mégis alig várom a nap végét, hogy belepattanhassak, és guruljunk vagy 200 km-t :-))
Piritu - 1.000.00010-09-2013 12:23:59 // 40644
Azért az csak fontos a csajoknak is, hogy ne maradj fekve vele valahol. Mondjuk 6-700 km-re otthonról.
Az első autóm a 159, amelyik kb. 100ezer km alatt ezt háromszor is megtette...
Az első autóm a 159, amelyik kb. 100ezer km alatt ezt háromszor is megtette...
Liquid10-09-2013 10:17:18 // 40643
ettől a fórumtól ha eltekintünk, valóban csak pozitív dolgokat lehet olvasni a 159-ről, csupán a súlyát kritizálják, illetve a gyenge benzines motorokat.
Shadin10-09-2013 10:15:57 // 40642
ok. lesz szűrő? Valeo? :-D
Ildiko10-09-2013 10:12:31 // 40641
Az nem volt kérdés, hogy olasz autóm lesz, mindig is vonzott az olasz életstílus, az olasz ruhák, az olasz kaják, az olasz autók... hiába, szép dolgokat tudnak. :) Igaz, először Fiat-okat és a Lancia Ypsilont nézegettem (bátyámnak Bravoja van kb. 7 éve és nincs különösebb baj vele), aztán Zsolti mutatott egy Alfát Kecskeméten, amit akkor még túl pasisnak találtam, igaz, az kívül-belül fekete volt és nem is 159. Aztán rengeteg kereskedést végigjártunk, minden nap bújtam a hírdetéseket, cikkeket stb, és az Alfa147es mellett döntöttem, csak megpillantottam ezt az autót és onnan már nem volt menekvés, 3 hónap után is ehhez húzott a szívem, így ez lett az én verdám. S egyébként a 159esekről nagyon jó kritikákat olvastam, de tényleg. Sokat olvastam utána, de azért lássuk be, mi nők mégiscsak más szempont szerint választunk autót, mint ti pasik. Szépség, kényelem, extrák...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?