Forum >> 159

.......................27-02-2014 13:00:42 // 49016
felszereltségtöl,
évjárattól
Brera is más,
a TI k en is más van

de a simán is más lett Facelift után
Liquid27-02-2014 13:00:32 // 49015
mert? nem egyforma? úgy tudtam csak a megvilágítása tud más lenni
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:54:22 // 49014
Ezeken az órákon a számok "betűtípusa" az mitől függ?
Liquid27-02-2014 12:44:46 // 49013
Ma reggeli történés
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:28:24 // 49012
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:18:09 // 49011
Nekem gyújtásra még nem (ha jól rémlik), nekem csak a motor beindulásakor pöccen föl egy kicsit a mutató.
Szabolcs 15927-02-2014 12:11:44 // 49010
Hali nekem is akkor ugyan úgy áll a turbó mérő oràm ahogy neked ,én ha rá adom a gyujtást már fel is ugrik a turbó mérő orám az első csikig majdnem lehet hogy valami hiba ez nekem mert mikor meg vettem akkor a nullát áltt a mutató.
David | Centocinquantanove27-02-2014 11:19:54 // 49009
Akkor jó :)
Néha mikor olvasom egykét cartársnál, hogy ugyanolyan évjáratú autóikban épphogy elhagyták a 100ezret, akkor kicsit nézek furákat, hogy azt meg hogy csinálták....
mex8627-02-2014 10:48:59 // 49008
mizooo-é is afölött jár legalábbbis a fotók alapján
az enyém is elkerülte már egy ideje
szóval vagyunk egy páran :)
mex8627-02-2014 10:47:47 // 49007
vagy nem tudnak róla :D
David | Centocinquantanove27-02-2014 10:29:03 // 49006
205? Hűű akkor te is beléptél már a 200.000 km-esek táborába :) :)
Rajtunk kívül talán 1 főn kívül nem is tudok senkiről az aktív fórumozók közül, akiknek még meglenne a 200k... :)
Piros Madaaar27-02-2014 10:04:42 // 49005
koszonom. ezekbol semmit sem tpasztaltam. bar en sokat megyek orszaguton es palyan.
szerencsere en meg a dpf ikont nem lattam egyszer sem vilagitani.
igy most orulok.augusztusban neztek szamitogeppel akkor azt irta 63%.akkor volt benne 193.000km most mar 205 :-)
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:48:34 // 49004
Nem tudom, de nálam sosem 0 a turbónyomás, alapjáraton se. Amint beröffen a motor mindig a 0 felett van, majdnem az első osztás alsó közepén... Ha leállítom a motort, akkor esik le 0-ra a többi mutatóval együtt...
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:46:13 // 49003
Szerintem nem is a motor hangja változik meg, hanem bekapcsolja az összes hűtő ventillátort fullra, annak a hangját lehet hallani.
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:38:30 // 49002
Persze, én is tudom, hogy nincs teljesítménybéli vagy fogyasztáskülönbség, mégis hiszek benne, hogy az adalékok a primcsi üzemanyagban a "háttérben" teszik a dolgukat (oldják a dzsuvát a szelepekről, innen onnan)...
pettinke27-02-2014 08:19:44 // 49001
3 dologból lehet észrevenni a regent:
- jelentősen megnövekedett pillanatnyi fogyasztás
- alapjáraton is van egy pici turbónyomás, nem áll 0-ra a mutató
- amikor elveszed a gázt, nagyon gyorsan leesik a turbónyomás, egy pillanat alatt.
van még egy negyedik is, de ez szubjektív: én olyankor másnak hallottam a hangját is a motornak.

ha a műszerfalon megjelenik a kis sárga DPF jel, akkor az már azt jelenti, hogy 3x nem bírta végigvinni a regen ciklust egymás után, és most mindenképp autózz vele addig, míg ki nem alszik a jel. de egyébként a "háttérben" csinálja.
droberto27-02-2014 07:24:37 // 49000
Jut eszembe...piszkosul jól megy a vas ezekben a 10°C-os időkben. :)
.......................26-02-2014 23:17:21 // 48999
A fehér füst normális télen ha regenerál
Piros Madaaar26-02-2014 22:55:20 // 48998
nincs mit mi iden telen vettuk terepjarora ami nem 4x4 es elegedettek vele nagyon.es tobb auton lattam mar. es szep a mintaja is :-)
hat ezek kozul amit irtal nem tapasztaltam meg semmit :-)
pillanatnyim mindig magas.. atlag fogyim is magas.alapjaraton mindig 0 all.jo auto ez :-)
mzo26-02-2014 22:50:44 // 48997
Koszi, mar neztem a Matadort is. Meg az Octavias idokbol jo emlekeim vannak mindket markaval kapcsolatban. Regeneralast meg a magasabb pillanatnyi fogyasztasrol, picit morgosabb hangrol (esetleg apro rangatas is lehet) valamint az alapjaraton picivel nulla feletti turbonyomasrol lehet eszrevenni.
Piros Madaaar26-02-2014 22:42:47 // 48996
lenne meg egy idiota kerdesem.. amikor regeneral az auto az jelzi is valahogy??azon kivul hogy neha elfustoli magat nem veszek eszre semmit... neha ha hosszabb uton vagyok akkor nemlatni semmit megallok lampanal es ha elindulok akkor dob egy hatalmas fust pamacsot de nem folyamatosan es azt is csak ritka.. jelenleg 205.000km nel tartunk meg minden eredeti..kezdjek aggodni?esetleg eladjam :-)
Piros Madaaar26-02-2014 22:33:59 // 48995
huha.. most elegge belem raktad a felsz pontot...en meg vigan repkedek vele...ha ez igy van akkor eladom..veszek matadort...
Piros Madaaar26-02-2014 22:32:31 // 48994
nekem is az van 17" ban i cept evo 310 aszem a full neve..
Piros Madaaar26-02-2014 22:31:50 // 48993
ha javasolhatom akkor a matador sibir snow valaszd.. sokkal jobb
GTPeti26-02-2014 22:29:57 // 48992
Ez definíció kérdése. :) Pl. ha két szundi után 1 órával sem érez mozgatást a tel. Vagy valami ilyesmi.
Erhard 242 (Pure Energy)26-02-2014 22:29:43 // 48991
nekünk az szakadt most szét...
Liquid26-02-2014 22:25:08 // 48990
nekem a téli Hankook, asszem Icept Evo vagy mi
mzo26-02-2014 22:23:59 // 48989
Sajnos nekem is jobban kopik a gumi belső széle.
Egyébként én a jövő téli gumivásárlásnál komolyan gondolkodom a Barumon.
:)
Zsifi sw26-02-2014 22:22:48 // 48988
De mi számít sikertelennek? Mert, ha már kettő szundi, akkor sok email kapna a főnököm... :D
GTPeti26-02-2014 22:17:52 // 48986
Ez még nem tűnt fel. :) (Igaz, én rendkívül keveset használom a mobilt.)
.......................26-02-2014 22:17:25 // 48985
A brerán elöl 8 perc összetartás van megadva a 2,4 hez a könyvben(oldalanként)
nem is eszi ,minden ok,kerékdőlés -34 perc
.......................26-02-2014 22:14:24 // 48984
Ja a gyári beállítás nem jó a miton is széttartás volt elöl,

Aztán állítottunk kerékösszetartást ,és lám jó nem eszi nem fűrészfogas
.......................26-02-2014 22:11:22 // 48983
A bridgestone japán ugye?
droberto26-02-2014 22:10:32 // 48982
Csak nem te is a 4.1.2-es android hibában szenvedsz, ami kinyomja automatikusan 1s után az ébresztőt, amikor feloldódik a billentyűzár? :)
Zsifi sw26-02-2014 22:08:42 // 48981
Én egyre jobban húzok a Bridgestone irányába.
Nálunk a céges autókon Micselin van, de nem vagyok tőle elájulva. Mind a téli, mind a nyári nem az én vezetési stílusomhoz van kitalálva.
A Stilomon Bridgestone Re 720(?)-al kezdtem, imádtam, az első 3 évben meg se nyikkant, meg se csúszott. Kb. 20-25 ezer kilométerig semmi baj nem volt vele. Utána kezdett hangosodni, és picit csúszkálni. Durván 45 ezer kilométer volt benne, mikor lecseréltem. Kettő a rossz futómű beállítás miatt ment tönkre, a másik kettő kibírt volna még egy szezont, de mivel nem szeretem, ha felemás gumik vannak fent, így a csere mellett döntöttem... Azóta is visszasírom azt a gumit. :)
.......................26-02-2014 22:07:00 // 48980
A hankook Evo v12 vel vannak problémák
már csak 4 Amorés nak szakdt ugyanúgy szét mint nekem
Liquid26-02-2014 22:05:40 // 48979
az én Hankookom eddig nem szakadt szét :)
Pedig kapja az ívet
Csabi26-02-2014 22:04:32 // 48978
Nekem nem ültetett, gyári beállítás dőlés 35'-el, és a belső fele mindegyik gumimnak lényegesen jobban kopik... a nyári gumim 235/45/R18 keményen fűrészfogasodik, a gumisom felhívta rá a figyelmem, h 5000km-enként cserélgessem, vagy dobhatom a kukába annyira fog zúgni a minta miatt...gondoltam, mondjad csak....
és tényleg 5000km után kézzel simán lehetett érezni a fogakat(hátul)
Elvan cseszve a gyári beállítás....megjegyzem nem hiába van kiemelt topic a témában egy külföldi társoldalon
Csak ezért nem merem leültetni...
GTPeti26-02-2014 22:01:14 // 48977
Milyen érdekes, hogy pont tegnap beszélgettünk a kollégákkal egy olyan ébresztő app-ról, amely "sikertelenség" esetén automatikusan "megfogalmaz" és elküld egy "beteg vagyok, ma nem jövök dolgozni" emailt. :)))
droberto26-02-2014 21:56:38 // 48976
Szabadnapot rendelt el neked. :)
GTPeti26-02-2014 21:54:38 // 48975
Ma pont nem voltam konvencionális, mikor 9:07-kor ránéztem a vekkeremre. :))
Piros Madaaar26-02-2014 21:53:41 // 48974
hat annyira nem olcsobbak..nalunk legalabbis. a gondom az hogy volt fenn 225 az nagyon alacsony es egy felni mar kapott miatta..es nagyon pattogos kemenyebb az auto..
a masik meg mar szeles.. es ezzel meg ellenek. de mivel eleg keves 159 van orszagunkba plane ilyen feltuno hogy fekete minden rajta :-) volt mar hogy rendor nezte a gumi meretet es meg akart buntetni mert nemvette eszre hogy a 19" par sorral lejjebb be van irva..gumi merettel egyutt. ha nincs buntethet illetve a biztosito nem fizet ha nem az van rajta ami bevan irva..
droberto26-02-2014 21:53:37 // 48973
Ne légy már ilyen konvencionális. :)
.......................26-02-2014 21:52:33 // 48972
A matador is gyárt 19 eseket ,vagy a sava?
Azok európaik és olcsóbbak
Dömpi (il dottore)26-02-2014 21:52:16 // 48971
nekem volt 255/35 is, és az is jó...bár a szervónak már nem túl optimális
Dömpi (il dottore)26-02-2014 21:50:06 // 48970
nekem a MI PS2 kibírt 1,5 szezont, pedig elég kopottan vettem. Szépen egyenletesen koptak, egészen a kopásjelzőig
Nálam eddig 1 nyári szezon kb. 8000 km volt.
.......................26-02-2014 21:47:53 // 48968
245/35 r19
225 / 40 r19

Ezek még jók ,és olcsóbbak is,
245 audik gyári gumija
droberto26-02-2014 21:47:41 // 48967
A Cardo az jó, bár ők nagyon rugó pártiak.
Szivacs és szivacs közt is van különbség. Egy helyi hab gyártó cégtől vettem 1500-ért egy memóriahabos anatómiai párnát. Nos, azon már 2 év után látszódik a használat.
Ja, és minden matracot forgatni javallot, még a rugósat is. Ha jó a minőség, nem lesz gödör...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.