Forum >> 159
norbi040916-09-2014 13:50:20 // 58749
Remélem hamarosan minden rendbejön és újra önfeledten, vidámságban nyomhatod le azt a bizonyos jobblábas pedált :)
Giuntini16-09-2014 13:35:11 // 58748
Sziasztok! Valami megindult az állóvízben. Csütörtökön elviszem az autót Szatmárihoz, ő megnézi a motort veszteségmérővel. Ő kiveszi a motort és elviszi gépműhelybe, akik adnak árajánlatot. Ezek után el lehet gondolkodni az új motoron.
bizsó15916-09-2014 13:14:19 // 58747
tényleg jól mutat csak a másik oldalt ezek szerint visszafele álnak a görbületek néztétek?
bizsó15916-09-2014 13:12:00 // 58746
ezzel a mérettel jártam tavaly is semmi baj nem volt vele csak egy kicsit sajnálom télire befogni, de nemsokára rajta lesz rakok fel képet,
.......................16-09-2014 13:01:13 // 58745
kék autón jól állnak a kicsi sérga feliratok
.......................16-09-2014 12:56:20 // 58744
a 159 simán elmegy téli 18 al is,
azzal járok én is
semmi gond nincs vele
a 245/40 r18 megint OK ,nyugodtan vedd azt rá
bár egy kicsit nagy lesz a hézag a kerék körül
azzal járok én is
semmi gond nincs vele
a 245/40 r18 megint OK ,nyugodtan vedd azt rá
bár egy kicsit nagy lesz a hézag a kerék körül
Pityukoma16-09-2014 12:48:26 // 58743
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2014 12:46:11 // 58742
zsírosbödri
Pityukoma16-09-2014 12:45:43 // 58741
Valahogy így:
Liquid16-09-2014 12:01:57 // 58740
Jól :)
Egyik CarTársunkban van ilyen pirosra festve, nagyon jól mutat.
nem /45 kéne inkább 18-ból?
Egyik CarTársunkban van ilyen pirosra festve, nagyon jól mutat.
nem /45 kéne inkább 18-ból?
bizsó15916-09-2014 11:48:45 // 58739
Liquid16-09-2014 11:09:54 // 58738
huhúúú, az jóó :)
vzsiros16-09-2014 11:03:05 // 58737
Semmi gond... péntekig így vagy úgy de megoldom ;-) - nagy buktát a sima váltókkal sem lehet összehozni, most 1-2 ezer HUF nem a világvége ;-)
(meg amúgy is madarat lehet mostanában velem fogatni, pénteken megyünk dokihoz, és lehet (valószínűleg, majd ott kiderül biztosra) már hárman megyünk nászútra... :DDD )
(meg amúgy is madarat lehet mostanában velem fogatni, pénteken megyünk dokihoz, és lehet (valószínűleg, majd ott kiderül biztosra) már hárman megyünk nászútra... :DDD )
Liquid16-09-2014 10:52:56 // 58736
én adnék neked szivesen csak most épp nemnagyon van itthon :(
vzsiros16-09-2014 10:25:15 // 58735
+ tud valaki a szokásos váltóhelyeken felül helyet, ahol a szokásostól jobb árban váltanak euro-t? ;-) még vennem kéne kb egy ezrest...
vzsiros16-09-2014 10:22:05 // 58734
Mindjárt indulunk Toszkánába nászútra ( hehe :DDD ), és összekötném a kellemest a hasznossal: tud valaki olyan olasz oldalt, vagy bármit, ahol 16-os felniket lehet találni?... Lehet akkor megvenném kint a garnitúrát - mivel itthon egyszerűen nem találok a kocsihoz valót (persze, jó drágán újonnan vehetnék mondjuk), téli felninek...
(az alfa depon ami a Giuliettának a felnijei, és oda van írva, hogy jó a 159-hez is, az jóhogy nem jó, max ha megfúrod... mivel azok 12-es csavarokkal vannak rögzítve, a 159-nek meg 14-es csavar kell - és a biztonságom érdekében a felnit inkább nem fúrnám....)
(az alfa depon ami a Giuliettának a felnijei, és oda van írva, hogy jó a 159-hez is, az jóhogy nem jó, max ha megfúrod... mivel azok 12-es csavarokkal vannak rögzítve, a 159-nek meg 14-es csavar kell - és a biztonságom érdekében a felnit inkább nem fúrnám....)
ValeRossi4616-09-2014 09:50:16 // 58733
ok,köszi :) megnézem :)
ValeRossi4616-09-2014 09:38:49 // 58732
afla159 gépe állt meg :( neki a vákumpumpábül tört le egy darab,az beszorult a tengelyhez és megcsinálta a galibát .
.......................16-09-2014 09:19:01 // 58731
Milyen 8V ÁLLT MEG?
lemaradtam
lemaradtam
Shadin16-09-2014 09:02:41 // 58730
Tied műanyag. Nem lehet egyszerűen lekötni, csak ha leszeded, de felesleges, mert 200k után is kotyogásmentes volt a lapát rendszer. Megosztottam G+-ban.
Shadin16-09-2014 08:45:15 // 58729
Ez túl "globális" hiba, szerintem is az egyes hiba elemek test pontjait kell végig nézni, megtisztítani.
Vermacy16-09-2014 08:17:20 // 58728
Minden motorcsere gázos...
ValeRossi4616-09-2014 07:51:15 // 58727
Valaki anno lefényképezte és feltette,hogy hol kell kiakasztani valami lamellákat a szívósorba,de nem találom :(
Biztos,csak a szerencsétlen véletlenek sora,de 1 hónapon belül két különböző motorral szerelt 159-es áll meg. Előbb egy 8 szelepes,most meg egy 2,4. és mind a kettőnél olyan dolog történt,ami nem szokványos :(
Biztos,csak a szerencsétlen véletlenek sora,de 1 hónapon belül két különböző motorral szerelt 159-es áll meg. Előbb egy 8 szelepes,most meg egy 2,4. és mind a kettőnél olyan dolog történt,ami nem szokványos :(
tdemeter16-09-2014 07:14:19 // 58726
Szia!
Meg tudom erositeni, nekem is akkor volt ilyen amikor gyenge akkum volt, viszont ez mindig inditaskor volt, tehat ugy menet kozben sohasem.
Akku csere utan megszuntek ezek.
Esetelg az akku-saru nem ocska nagyon? Valamilyen kontakt hiba ha nem akku...
Meg tudom erositeni, nekem is akkor volt ilyen amikor gyenge akkum volt, viszont ez mindig inditaskor volt, tehat ugy menet kozben sohasem.
Akku csere utan megszuntek ezek.
Esetelg az akku-saru nem ocska nagyon? Valamilyen kontakt hiba ha nem akku...
Alejandro16-09-2014 06:34:06 // 58725
amikor kezdődött a hillholderes hülyeség, akkor néhányszor ezt eljátszottam.
működött is, egy darabig tünetmentes lett az akkusaru levétele után, már azt hittem el is felejthetem, de aztán csak vissza-visszajött a probléma.
aztán legutóbb már abszolút nem segített, a "kezelés" után azonnal ott folytatta, ahol előtte...
működött is, egy darabig tünetmentes lett az akkusaru levétele után, már azt hittem el is felejthetem, de aztán csak vissza-visszajött a probléma.
aztán legutóbb már abszolút nem segített, a "kezelés" után azonnal ott folytatta, ahol előtte...
Chianti16-09-2014 00:34:10 // 58724
Most olvasom csak mi történt, ez nagyon komoly! Bízom benne hogy sikerül egy jó motort találni, de ilyenkor nyilván az ember lelkivilágát is keményen megtépázza a dolog. Nem tudom mihez kezdenék hasonló helyzetben... de valószínűleg én sem adnám el, mert ahhoz túlságosan szeretem a gépet... Remélem amikor legközelebb találkozunk, már csak egy rossz álom lesz az egész, és megint boldog Alfás leszel te is...
.......................15-09-2014 23:49:44 // 58723
Semmi baja nem lesz a dpf mek egy kis olajtól
Ne rémisztgesd szegényt,van elég baja
Ne rémisztgesd szegényt,van elég baja
.......................15-09-2014 23:43:10 // 58722
Ez nekem új,nemcsak kikötik?
Screwee15-09-2014 21:43:35 // 58721
Talán a Turul utcában volt, de tel.szám lenne jó, ne menjek ki potyára...
Screwee15-09-2014 21:38:44 // 58720
Sziasztok!
Korábban többször szereztem be cuccokat az "érdi" bontóból,de sajna elhánytam az elérhetőségüket... Tud valaki telefonszámot hozzájuk?
Előre is köszi!
Korábban többször szereztem be cuccokat az "érdi" bontóból,de sajna elhánytam az elérhetőségüket... Tud valaki telefonszámot hozzájuk?
Előre is köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2014 21:33:48 // 58719
egy 2ft-os gyorskötözővel le lehet kötni, mint annak idején én is tettem ...
mzo15-09-2014 21:33:15 // 58718
A törzskönyvben benne van a motorszám, -nekem is benne van- és motor cserekor elvileg kell is csináltatni új törzskönyvet.
Piritu - 1.000.00015-09-2014 21:31:23 // 58717
Esetleg egy csatornafedél, vagy kő, ami lecsapja a kartert?
Piritu - 1.000.00015-09-2014 21:30:11 // 58716
Eddig itt az Amorén még nem írt senki ilyen lapát belehullásról. Elkopott mozgató szerkezetről, lekormolódásról más többen is.
Igaz úgy általában a motorkárokról se nagyon nyilatkoznak a cartársak.
Igaz úgy általában a motorkárokról se nagyon nyilatkoznak a cartársak.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2014 21:30:04 // 58715
persze, ha egy kőszállító ifával eltünteted az elejét az A oszlopig...
Dömpi (il dottore)15-09-2014 21:25:16 // 58714
azt próbáltad, hogy akkusaru le, majd 20 mp múlva vissza?
Piritu - 1.000.00015-09-2014 21:24:21 // 58713
Félre értesz.
A példákat arra hoztam, hogy vannak dolgok, amiket néha ki kell cserélni, hogy nyugodtam alhass. Időnként rá kell nézni és ha kell cserélni kell. Következménytől függetlenül.
(Azért egy beálló kerékcsapágy miatti árokfogás, vagy egy egr miatti erővesztés előzés közben is tud anyagi kárt okozni rendesen)
Az egr házra is van biztos megoldás, 80 ezrenként ki kell dobni. Csak ehhez tudni kell róla, hogy van ilyen. Nekem speciel senki sem említette, amíg nem tapasztaltam. Utána a szakszerviz is csak motyogott, hogy igen, van ilyen. Cseréltek már. Akkor meg mi a búsbánatos #@%##x{}-ért nem szóltak eddig?
No ezért is írtam ide rögtön az eset után, hogy akit érdekel tudhasson róla. Másnap jött a másik 2,0 is.
A példákat arra hoztam, hogy vannak dolgok, amiket néha ki kell cserélni, hogy nyugodtam alhass. Időnként rá kell nézni és ha kell cserélni kell. Következménytől függetlenül.
(Azért egy beálló kerékcsapágy miatti árokfogás, vagy egy egr miatti erővesztés előzés közben is tud anyagi kárt okozni rendesen)
Az egr házra is van biztos megoldás, 80 ezrenként ki kell dobni. Csak ehhez tudni kell róla, hogy van ilyen. Nekem speciel senki sem említette, amíg nem tapasztaltam. Utána a szakszerviz is csak motyogott, hogy igen, van ilyen. Cseréltek már. Akkor meg mi a búsbánatos #@%##x{}-ért nem szóltak eddig?
No ezért is írtam ide rögtön az eset után, hogy akit érdekel tudhasson róla. Másnap jött a másik 2,0 is.
forrasr15-09-2014 21:20:18 // 58712
osztom az általad leírtakat. utána olvastam, jtdk ben ha a baj előtt vagyunk nyitott állapotban rögzítik a rudazatot az állítómotorról lekötve és akkor nem kopik szét majd hullik bele a hengerbe. az új komplett szívósor ára ~430 eur ért van ebayen. bmw-khez van készlet a kiszereléshez és a tengelyek blindeléséhez.
dev16615-09-2014 21:13:43 // 58711
Az általad felsorolt problémák egyike sem jár a motor minden előjel nélküli, véletlenszerű összeomlásával. Nem egy kategória az EGR, LMM, 2tömegű stb, amiket felsoroltál. Ezeknél jelzéseket kapunk, minél nagyobb a baj, annál erősebbeket, de ha nagyon gyökér a tulaj és mindent figyelmen kívül hagy, akkor sem lesz ilyen csúnya vége a mutatványnak, mint itt.
A terelőlapok leszakadása szvsz ugyanaz a kategória mint az általad említett EGR hűtőházrepedés, a láncszakadás az új sorhatos BMW dízelekben vagy az elméretezett dugattyúgyűrűk a CR TDI-kben. Közös bennük, hogy egy rosszul megtervezett vagy indokolatlanul rövid élettartamú alkatrész, véglegesen tönkretesz nálánál sokkal drágább és sokkal hosszabb élettartalmú alkatrészeket. az én olvasatomban ez durva konstrukciós hibának számít.
A terelőlapok leszakadása szvsz ugyanaz a kategória mint az általad említett EGR hűtőházrepedés, a láncszakadás az új sorhatos BMW dízelekben vagy az elméretezett dugattyúgyűrűk a CR TDI-kben. Közös bennük, hogy egy rosszul megtervezett vagy indokolatlanul rövid élettartamú alkatrész, véglegesen tönkretesz nálánál sokkal drágább és sokkal hosszabb élettartalmú alkatrészeket. az én olvasatomban ez durva konstrukciós hibának számít.
forrasr15-09-2014 21:08:39 // 58710
ha kódos a forgalmi akkor úgy cserélgethetem azonos tipusura a motort mint az olajszűrőt. Tőrzskönyvbe nincs mit beìrni. nem jegyzika motorszamot. ha benne van a szám a forgalmiba akkor szükséges papírozni is
tdemeter15-09-2014 21:08:21 // 58709
Tenyleg, ilyen esetben fizet a casco?
Piritu - 1.000.00015-09-2014 21:08:14 // 58708
A Spideren nagyon sok mindent megcsináltam magam. Mégis mindig arra gondolok, hogy mit nem vettem észre. Nem véletlenül készítettem eddig 5.500 db fényképet a szerelések során. Ha valamit itt olvasok, vagy csak valami más miatt eszembe jut egy kétely/kérdés, akkor a képeken van esélyem utána nézni.
Az se véletlen, hogy bizonyos dolgokat rutinos szakikkal csináltatok. Ők egy egyszerű olajcserekor is megnéznek olyan dolgokat is, ami miatt nyugodtabban indulok hosszú útra is.
Az se véletlen, hogy bizonyos dolgokat rutinos szakikkal csináltatok. Ők egy egyszerű olajcserekor is megnéznek olyan dolgokat is, ami miatt nyugodtabban indulok hosszú útra is.
tdemeter15-09-2014 21:07:26 // 58707
muhaha:)
mzo15-09-2014 20:58:27 // 58706
Jólvanna én a saját szemszögemből nézem a dolgokat. :) 1 mihálynál tényleg jobb, (annyit meg plán nem költenék egy 2 mihályos autóra, max ha a Casco fizeti) :) Egyébként természetesen drukkolok én is hogy sikerüljön minél kevésbé fájdalmas módon rendbe tenni a cartárs autóját, bármi is legyen a megoldás.
Piritu - 1.000.00015-09-2014 20:57:51 // 58705
Már megint ez az kereskedői szemlélet! :-DD
Piritu - 1.000.00015-09-2014 20:57:01 // 58704
No, ebben tudnak a gyakorlott szerelők segíteni.
Ők a lehetséges hibaforrások idejében történő felismeréséről ismerszenek meg. Tudja. hogy mit kell megnézni.
Ami eddig az Amorét olvasgatva lejött, hogy igazából kb. 200 körül jöhetnek a problémák.
Ők a lehetséges hibaforrások idejében történő felismeréséről ismerszenek meg. Tudja. hogy mit kell megnézni.
Ami eddig az Amorét olvasgatva lejött, hogy igazából kb. 200 körül jöhetnek a problémák.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2014 20:54:21 // 58703
ha rám hallgatsz mindent :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2014 20:52:51 // 58702
szerintem nagyon el vagy tévedve, motorkódnál nincs mit ellenőrizni ha ugyan olyan kerül bele...ha az eladó nem szól neked hogy cserélve volt a blokk sosem fogod megtudni...és szerinted ki hirdeti úgy az autóját hogy cserélve volt? senki...
Ennél sokkal egyszerűbb a képlet, ha használni akarja akkor költeni kell rá (ezért lettem alkatrészes :), ha nem akkor letámasztja és mehet gyalog...az autó egy nagy átb@aszás megveszed 3 milláért, költesz rá, tankolod stb ha kiszámolod havi szinten 100e ft hogy eljuss vele A-ból B-be :)
Ennél sokkal egyszerűbb a képlet, ha használni akarja akkor költeni kell rá (ezért lettem alkatrészes :), ha nem akkor letámasztja és mehet gyalog...az autó egy nagy átb@aszás megveszed 3 milláért, költesz rá, tankolod stb ha kiszámolod havi szinten 100e ft hogy eljuss vele A-ból B-be :)
tdemeter15-09-2014 20:46:00 // 58701
117e van a kocsimban.
Mit javasolsz, mit csereljek ki "mielott nem keso?":)
Mit javasolsz, mit csereljek ki "mielott nem keso?":)
Piritu - 1.000.00015-09-2014 20:42:05 // 58700
Bírom az ilyen dumát :-)))
Ha tudja az a bizonyos szerelő, hogy ilyen létezik, akkor rögtön visszakérdeznék, hogy: HÁNY autóban cserélte megelőzésként azokat az alkatrészeket? Hány embernek javasolta? Milyen gyors ellenőrzési módszere van, hogy az állapotukat fel lehessen mérni?
Azért mert valami (mondjuk) 200 ezrenként elkopik és cserére szorul miért kell "durva (szándékos?) konstrukciós hiba"-ról beszélni? Ilyen alapon hosszú lenne a lista: egr, dpf, kettős tömegű, CR rendszer, LMM, főtengely jeladó, kuplung, de akár a kerékcsapágy is ide tartozik.
Ha ezeket se cseréled még mielőtt itt az idő, akkor is nagy baj lesz.
Ha tudja az a bizonyos szerelő, hogy ilyen létezik, akkor rögtön visszakérdeznék, hogy: HÁNY autóban cserélte megelőzésként azokat az alkatrészeket? Hány embernek javasolta? Milyen gyors ellenőrzési módszere van, hogy az állapotukat fel lehessen mérni?
Azért mert valami (mondjuk) 200 ezrenként elkopik és cserére szorul miért kell "durva (szándékos?) konstrukciós hiba"-ról beszélni? Ilyen alapon hosszú lenne a lista: egr, dpf, kettős tömegű, CR rendszer, LMM, főtengely jeladó, kuplung, de akár a kerékcsapágy is ide tartozik.
Ha ezeket se cseréled még mielőtt itt az idő, akkor is nagy baj lesz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8