Forum >> 159

Liquid18-09-2014 20:49:35 // 58833
akkor nem szórakozok vele, kibírom télig :)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:36:42 // 58832
Szerintem ha már fogazott, akkor semmit se tudsz csinálni. Legalábbis anno több gumissal és szervizzel konzultáltam és erre jutottam.
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
Liquid18-09-2014 20:28:01 // 58831
én voltam aki felhozta a témát, sajna fűrészfogas mind a 4 :(
De pénzügyileg ez a kisebb gond, mivel 2 kukás a szezon végén, 2 talán még elmehet egy szezont, szóval tavasszal gumit veszek :)
Mi történik ha megfordítom a forgásirányt? Én úgy tanultam/olvastam/mondták/írták hogy nem illik forgatni, mert durvábban kopik. Viszont ha megfordítom akkor az hogy hat a fűrészfogasságra? Mert nagyon zavaró a zakatolás. Conti SC5
mizooo18-09-2014 20:26:18 // 58830
Én is ma mostam le :(... Iszaptenger van eső után felén, Kollégámnak van egy fehér Lancer-e nem értem, hogyan lehet mindig tiszta...
Piritu - 1.000.00018-09-2014 20:21:11 // 58829
Én is ma adtam be a Párducot egy kis tisztogatásra. Öröm volt vele hazajönni, mintha új lenne. Aztán a kapu elé állva elkezdett regenerálni, úgyhogy mentünk még egy kört :-))
Liquid18-09-2014 20:14:49 // 58828
ezek alapvetően jó hírek
Pityukoma18-09-2014 20:09:30 // 58827
Gyerekek olyan retkes a vasam hogy már szégyenlem a pofám :-( A közelmúlt esői rendesen összekenték. Majd hétvégén lesz sika-mika. Kolléganőm (Melinda -a VTT2.0-ról ismerhetitek) Berlinája bezzeg mindig patika tiszta. Nem tudom hogy csinálja...
Pityukoma18-09-2014 19:55:11 // 58826
Nagy segítség mindnyájunknak :-) Szeretem a blogokat olvasni, mindig tanulok valamit belőlük :-)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 19:55:08 // 58825
Hopp, ezen oldalról van a sorszám :-DD
A 159 topikban hsz 58627
bocs :-)
Pityukoma18-09-2014 19:53:07 // 58824
Ha minden jól megy, lehet megúszod egy felső töm klt.-el és egy hengerfej síkolással + 1vízpumpa (talán).
Drukkolok nagyon :-)
Pityukoma18-09-2014 19:50:21 // 58823
Szerintem nem erre gondoltál :-)
Piritu - 1.000.00018-09-2014 19:01:10 // 58822
A 120-140-nél érzett rázás nem hinném, hogy a kopással függ össze. A fűrészfogas kopástól olyan lesz a hangja, mintha csapágyas lenne a kerék. Más lesz az oka. Kerék kiegyensúlyozatlanság kiesett, egyrészt mer gondolom,, hogy az új gumi ki lett egyensúlyozva, másrészt az kisebb tempónál érezni. Szerintem inkább meg kéne nézni a féltengely csuklóit.
Milyen gumi van a kocsin? Vannak minták, amelyek hajlamosabbak erre.
tdemeter18-09-2014 18:43:47 // 58819
Nos, mielott Giurtini balesete volt, valaki felhozta itt a fureszfogra kopott gumik temajat.
Nos, korabban mikor a kocsit vettem kicsereltem 2 gumit rajta, mert potn ilyenek voltak, raadsul a futomu rosszul volt beallitva es az egyik oldalon koptatta is rendesen a belso peremet.
Aztan bealitottak a futomuvet es en vettem ra ket gumit.
Azonban az a helyzet, hogy a regi ketto pont ilyen fureszfogas es nagyon hangos is.
A szerelo azt mondta, hogy dobjam le rola es csereljem ki.
Viszont azert erdekelne, hogy mitol kopik fureszfogasra? Nem lehet, hogy valami baja van pl a teleszkopnak? 120-140 kornyeken mindig kicst raz is a kormany, ezt korabban a hasznalt gumiknak tudtam be, de lehet, hogy inkabb a fureszfogak miatt van?
Mit javasoltok, mit csinaljak?
David | Centocinquantanove18-09-2014 18:34:04 // 58817
4,6-4,8 liter körül, én mindig 5 litert veszek és marad pár deci....
tdemeter18-09-2014 18:09:26 // 58816
Nah!
Ez mar valami!
Bizzunk a legjobbakban!
Giuntini18-09-2014 17:31:08 // 58815
A hìrek: két hengerben kevés a kompresszió. Ez valószínüleg attól van hogy àtfúj a hrngerfej miatt
Holnap leveszik a hf-et. Azt mondja hogy meg kell rajta csinàlni a nyomàspróbàt. Motorcseréről egyelőre nincs szó.
Chianti18-09-2014 16:49:35 // 58814
Ezek azért megnyugtató hírek... szorítok és este az első dolgom lesz, hogy benézek ide a fórumra... mondjuk mindig ez az első ha bekapcsolom a gépet... :o)
ValeRossi4618-09-2014 16:43:25 // 58813
nem tudom mekkorát raksz be,az enyém 6,2"
de simán bement,és egy műanyag takarót kellett odarakni.
Rivers18-09-2014 16:37:21 // 58812
Beépítő keret? Adnak hozzá az újhoz,csak a régit ki akarom venni roncsolás nélkül,meg persze újat be,de én úgy látom nem megy be anélkül,hogy lebontsam a műszerfalat. (szűkebb a műszerfalrés mint a beépítőkeret.)
ValeRossi4618-09-2014 16:20:05 // 58811
mondjuk én csak beépítő keretet vettem és azza raktam be a 2din-es fejegységet.
Laosz15618-09-2014 16:15:25 // 58810
Halihó. Megtudná nekem vki mondani,h 1.9 8v-be mennyi motorolaj megy bele? 5,5L ? es szervo olajat milyen gyakran esedékes cserelni?
Rivers18-09-2014 16:03:23 // 58809
Oké,köszi az instrukciokat,ha kész van jelzek :)
David | Centocinquantanove18-09-2014 15:53:02 // 58808
Ja és még annyi, hogy neked a középső szellőzőt nem kell kivenni csak a két szélsőt, mert azok alatt van a csavar.
David | Centocinquantanove18-09-2014 15:49:26 // 58807
De amúgy egyszerű, csak szánj rá időt!
Ja és arra figyelj, hogy a csavarokat amiket ki vagy be akarsz tekerni figyelj, hogy be ne essen a konzolba, mert annak búcsút inthetsz... :) Alátétekre ugyanez vonatkozik, bár azt egyszerűbb pótolni. :)
A legnehezebb talán a szellőzők kihúzása, de ha ráérzel az elsőnél, akkor a másik meg mint az ágybasz@rás :)
Rivers18-09-2014 15:46:43 // 58806
Jaja,sima fejegység volt,helyette akarok betenni 2 dinest,de így nemtudom kiszedni a régi keretet.
Rivers18-09-2014 15:45:25 // 58805
Köszi,megtaláltam,hát nem tűnik egyszerűnek :/ köszönöm a választ,hétvégén nekiállok.
ValeRossi4618-09-2014 15:18:00 // 58804
Még jó,hogy valaki leírja :D mert én csak kiszedtem :D
David | Centocinquantanove18-09-2014 15:11:48 // 58803
Blogomban találsz bontási útmutatót! Kb 15 perc kiszedni a konzolt.
ValeRossi4618-09-2014 15:05:19 // 58802
Keresztbe lévő alura gondolsz? Sima fejegységed volt?
norbi040918-09-2014 15:00:59 // 58801
Sikerült! :D B*sszák meg a fagyáspont ellenörzőjüket :D
Köszi a tippet :)
Rivers18-09-2014 14:58:16 // 58800
Sziasztok!

Kiszeretném cserélni a gyári fejegységet a kocsiban,ki is bírtam szedni,de viszont a régi beépítőkeretet csak akkor tudom kiszedni ha leszedem a műszerfalat,na ez az ami nem sikerült,megtudjátok mondani hogy kell azt a részt levenni?
norbi040918-09-2014 14:08:47 // 58799
Szerencse hogy van mellettünk OBI...beugrok, hátha van hosszú csipeszük.
yani🍀18-09-2014 13:55:12 // 58798
ja, és nyugalom
yani🍀18-09-2014 13:54:31 // 58797
hosszú csipesz, kötőtű
norbi040918-09-2014 13:45:38 // 58796
Srácok! SOS!
Beleesett a fagyállómérő gumi szarja a hűtővìz tartájába, de nem tudom kivenni sehogy. Valaki tud segíteni?
Erhard 242 (Pure Energy)18-09-2014 13:17:41 // 58795
itt akkor oly nagy gáz nem lesz szerencsére ha csapágyas lenne csattogna össze vissza meg az olaj keveredne a vízzel ...reméljük a legjobbakat ...
David | Centocinquantanove18-09-2014 12:53:39 // 58794
Drukkolok, hogy a lehető legkisebb rossz legyen csak, ha már így alakult.
Liquid18-09-2014 12:49:50 // 58793
láttátok milyen király lett a KUL beharangozóképe? :)
Liquid18-09-2014 12:48:06 // 58792
reméljük a legjobbakat, mindenesetre nem annyira sötét a kép...
Giuntini18-09-2014 12:26:47 // 58791
Sziasztok
Érdekes. Ma mielőtt felraktuk a trélerre beindítottam . A motor rendesen jàrt teljesen normàlis a hangja majd egy kis idő elteltével füstöl és valóban kihúzott nivónàl jön a füst. Délutàn meg lesz a diagnózis. Az az érdekes hogy a motor hang jó.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 11:49:35 // 58790
Miért nem ezzel kezdted? Szóval Z-hez jársz!

Akkor nem szóltam semmit :) !
mex8618-09-2014 11:48:29 // 58789
valamennyit mindegyik enged
kérdés mennyit

meg kell rängatni a tengelyt mennyire lóg meg megtörölgetni picit a környékét aztän megnézni megint.

de gyanitom Z-ék lättak mär pärat hogy megalapozottan tudjanak nyilatkozni róla hogy xar.
szóval sztem lehet gyüjteni
David | Centocinquantanove18-09-2014 11:33:20 // 58788
ha kezdi engedni magából az olajat, az semmiképpsem jó jel, szerintem minnél hamarabb meg kell nézni, mert ha esetleg jelenleg tényleg nem a turbo a baja, akkor lehet, hogy párszáz km után már az is lesz a baja...
ValeRossi4618-09-2014 09:51:10 // 58787
Én voltam már náluk :) Kicsit érdekes a helyszín,de tényleg ért az olasz autókhoz. Nekem a
Puntón a hibájára csak Ő jött rá. Zsifi is odajár már évek óta. Nekem is Ő ajánlotta,
SilentSound18-09-2014 09:27:07 // 58786
Whiteshark ajánlotta, DZ Alfa szerviz a XX. kerületben. Ahogy néztem a helyszínen, láttak már Alfát szétszedve és összerakva is. :) Nagy tapasztalatom nincsen velük, most voltam ott először.
Dömpi (il dottore)18-09-2014 08:50:17 // 58785
Te! Megbízható? Hozzáértő az a szerelő?
Nehogy turbót cseréltessen veled jó pénzért, aztán kiderül, hogy nem az volt a baja!
SilentSound18-09-2014 07:30:02 // 58784
Nem, semmi extra fütyülés, a működésében sincs érzésre változás, a nem normális hangot nem is tudom, mihez kéne hasonlítani, talán mint amikor épp elkezd repedni a kipufogódob és lesz egy kis háttérmorgás. Meg hát köpi az olajat, ami szintén nem túl természetes...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.