Forum >> 159

gery14730-11-2015 20:27:31 // 74233
Kép az előbb lemaradt.
gery14730-11-2015 20:26:04 // 74232
Bocsi hogy így késve küldöm csak a képet!
.......................30-11-2015 20:17:32 // 74231
Mégis az olcsót veszik
A fasza számlás meg rádszárad
Akkor mi a jobb ?
a pörög a piac és mindenki mókol
Vagy mindenkire rászárad a überkarbantartott verda?

De minek afod el ha olyan fasza állapotban van?
Grega40430-11-2015 20:07:50 // 74230
Az a baj, hogy ahogy írtad, sok a mókolt, halálán lévő külföldről behozott és visszatekergetett olcsón kínált verda, így hiába jó és számlákkal igazolt egy autó a piachoz viszonyítottan "irreálisan" magas áron max hirdetgetheted. Az asszony Lancia Y-ját lassan 2(!) éve hirdetjük. Kitartjuk az árát, mivel tudjuk, hogy végig gondosan szervizelt, magasan felszerelt, megbízható példány. Hát kb. a kutya sem hív, míg a szervízkönyv nélkül 9-10 évesen 70e méterrel hirdetett külföldiek 150-200e ft-al olcsóbban elkelnek mellette. Ez a piac. Sokkszor ezért a tényleg szervizelt autókat is eladják olcsón, ha tényleg felesleges és nem akarják fenntartani. Nem baj, ha egy autóban sok km van, ha rendszeresen megadták neki amit kívánt. Az emberek ma még mindíg nem értik meg, hogy nem kilómétert, meg évjáratot, hanem állapotot vesznek! Sajna ez az oka többek közt, hogy tekergetik az órát.
Shadin30-11-2015 19:55:12 // 74229
És továbbra is van eladó hátsó dobom 2.0-hoz :-)
Shadin30-11-2015 19:54:17 // 74228
Ha valakit érdekel van egy 70-es króm végem 60-as csővel kariajira :-)


Gergő30-11-2015 19:24:45 // 74227
Akkor énis beállok az általad kezdtett sorba :) 1,9 misi "csak" volt a drága,a motor egészséges,a váltó igenszépen teszi a dolgát,törve nemvolt,igenfinom gépezet.Remélem ezek így is maradnak.
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2015 19:23:32 // 74226
örülünk Neked, de dejzelekről van, volt szó :P
emGéza30-11-2015 18:46:15 // 74225
Mostanság kezd elhíresülni , itt , hogy a "2 milla alatti ..."
Ezzel már a múltkor tele töltőtétek a poharam , és most folyik ki ! :-D
Ezért meg kell , hogy cáfoljam .
Szóval , én 1.6 gomboltam le érte .
Cseréltem olajat , szűrőket , 4 db gyertyát és két első kerékcsapágyat .
Igaz , már hajlott korú a gép , de köszöni jól van .
Nem zörög , nem kopog ... semmi barkácsszakkör .
Jellemzői : magyarországi , gyári dúkó , 160E Km , számlákkal igazolt szervizkönyv ...
és nem fapados kivitel .

MatthewGT30-11-2015 18:38:46 // 74224
Nem akarom cserelni,csak kellene vmi csaladibb 5ajtos! :) Az meg erdekes lenne ha 9-10el menne az enyem ez nem jts...7,5-8 :)
.......................30-11-2015 17:06:46 // 74223
a brera topikban kereste a srác
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2015 16:58:32 // 74222
valaki keresett Brera-ból 1.8TBi-it...úgy néz ki lesz egy még hozzá jó áron :)
W.30-11-2015 13:20:07 // 74221
A régebbi évjáratúaknál, mint pl. a 166, méginkább kijön ez a dolog! A sok agyhalott megveszi az olcsó szart, ezzel lenyomják az amúgy sem magas árakat és a jól karbantartott, szervizelt példányoknak sincs ára! Azután a topikok másról sem szólnak, mint hogy mikor kinek mi sz@rt be a 200-ezres 166-osában...
Balazs8030-11-2015 13:20:03 // 74220
Nem hanem én érek akkor rá és a környéken leszek. De azt mondták most úgysem tudnák vállalni mert szabadságon van a srác aki ezt csinálja és karácsonyig amúgy is full-ba vannak.
Giuntini30-11-2015 13:03:33 // 74219
Sajnos nemcsak Magyarországon, hanem bárhol megtörténhet hasonló eset. Ügyvéd haverom mondja, hogy rengeteg peres eset van ilyen ügyekből a külföldről behozott autókkal is. A papírhibás, átírathatatlan, bűncselekmény miatt balhés autók legtöbbje Ausztriából jön. Utólag tudta meg, hogy az én autóm osztrák, mondta is, ha tudja rögtön lebeszélt volna róla.
Giuntini30-11-2015 12:58:49 // 74218
Sajnos igazad van, olasz autót nehezebb eladni mint egy hasonló németet. De erre ellenpélda is van. Rossi autóját szinte rögtön elvitték nagyon jó áron, és Shadin is rögtön eladta. Ti Pirituval azért vagytok nehezebb helyzetben, mert nem az a 2 millió egy-kétszáz ezres kategória. 159-et lehet venni 2 millió környékén, ugyanazt miért vennék meg 3 millió körüli áron. Aztán ugyanott lesznek, viszont az autójuk nem ér annyit. Én ebből kivételt teszek magammal, mert én nagyon nagy pénzt költöttem az autóra, de magamnak, és tudtam jól, hogy ez sohasem fog anyagilag megtérülni. Másban mindenben, mert amikor beülök az autóba, a tökéletesség érzése vesz körül. Nem izgulok, mert minden vadiúj a motor és környékén, és nemcsak hogy vadiúj, de minden gyári.
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2015 12:44:37 // 74217
a tulajdonra rakja...ez a törvény
.......................30-11-2015 12:41:14 // 74216
itt a törvényhozó is melléfogott,
miért a kocsira rak köztartozást?
Giuntini30-11-2015 12:40:33 // 74215
A chiptuning igen, normális keretek között az jó dolog. Én amiatt nem csináltattam, és nem is fogok, mert az automatát féltem a nyomaték megemelkedésétől. Nem véletlen maradt a Q-tronic a 200 lónál, és a 2000-nél jelentkező nyomatékcsúcsnál. Az enyém a fúrt motor miatt biztos erősebb 200 lónál, szerintem egy 10-20 lóerővel.
Shadin30-11-2015 12:33:30 // 74214
Mi van januárig? Bezárnak? :-)
Balazs8030-11-2015 12:32:59 // 74213
Beszéltem a Riegler-el. Valószínű januárban meglesz oldva a sw frissítés és meglátjuk jobb lesz-e.
Shadin30-11-2015 12:24:43 // 74212
Túl olcsón én sem adtam, mégis elvitték 1 hét alatt. Tipp-topp volt a motorháztetős kavicsfelverődésektől eltekintve.
Shadin30-11-2015 12:22:04 // 74211
Nem akadálya a chiptuning-nak a DPF, nekem is benne volt és vagy 180 lóra volt húzva az autó. Erősebb volt mint a mostani. Csökkent a fogyasztás és nőtt a regen ciklus. Úgyhogy a "Szerelő srácnak" nincs igaza, szereljen továbbra is német autót :-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2015 12:18:29 // 74210
Gusztustalan ma magyaroszágon, hogy egy használt autót nem lehet lekérdezni... kollégám vett egy használt rötyót magánszemélytől, ami az ocsmányirodában derült ki van rajta köztartozás átírni nem lehet, az eladó a pénzt nem adta vissza...polgári peres út aminek megint semmi értelme, mert közben a csákót lesittelték...
Én már csak úgy számítok be autót, hogy eredetiség vizsgával és ha az okmányban át tudtam íratni ...különben leves
.......................30-11-2015 12:11:17 // 74209
http://www.ebay.de/itm/Tubo-rimozione-filtro-antiparticolato-DPF-FAP-Alfa-Romeo-159-Brera-Spider-/191748601214?

a cső egyenesen olaszból
Liquid30-11-2015 12:04:46 // 74208
a chiptuning szükséges :) Nem kell széjjelkokszolni, de érzetben és a valóságban is sokat lehet javítani az autó viselkedésén. Ég és föld egy optimalizált és a gyári program közötti különbség. Ja és DPF mellé is lehet okosítani.
.......................30-11-2015 11:51:45 // 74207
de mielőtt bármit is csinálsz az injektorokat kell megnézni ,hogy minden rendben van e?
résolaj mérés
bosch próbapad vizsgálat
ha az OK akkor lehet a többivel foglalkozni
.......................30-11-2015 11:46:20 // 74206
ha dpf off akkor csak okosan
nem kell barbár módon kifúrni

kell egy egyenes csövet venni ,amin karima és a csatlakozók rajta vannak

.......................30-11-2015 11:30:21 // 74205
ez az autóvétel több sebből vérzik
forgalmi és adásvételi nem egyező adatokkal
és nem kapott törzskönyvet
átbaszták
annak ellenére hogy van eredetiségvizsgálat,
nos azok akkor mit néznek?
tudom már ,a csekket hogy befizetted e a díját

tanulság ,hogy a jogi környetet ezt lehetővé teszi,agyonbonyolított bürokráciában persze hogy a dörzsöltek megtalálják a kiskapukat

de a korány csak rakja a terhet az autósok vállára,és ez így nincs jól
yani🍀30-11-2015 11:09:25 // 74204
Pont idevágó téma: Link
.......................30-11-2015 10:56:28 // 74203
A gond még mindíg hogy olasz és ezzel nem is nézi meg a vásárlók 90%a
Ugyanebben a cipőben vagyunk mi is,a Mitot se könnyű árában eladni
Pedig már rég álültem volna egy SW be
Akár a yaniéba..
yani🍀30-11-2015 10:41:33 // 74202
Most, hogy én is árulom van azért rálátásom mit keresnek az emberek. Lehet, hogy drágán adom, de minden relatív. Nincs benne több száz Km, szinte hibátlan a belseje, Ha baja volt azonnal megkerestük az okát és a hibás alkatrészt jó minőségűre, általában gyárira cseréltük. Mégsem tolonganak a jelentkezők. Mondhatnám Piritu esetét is. Ha jól látom még mindig árulja, pedig egygazdás, sérülésmentes, tényleg jól karbantartott autót kínál. Sajnos az olcsót keresik, de mindenáron azért nem akarom eladni.
Ricsi 14730-11-2015 10:40:08 // 74201
Nemileg a témába vág, hogy nézegetunk a feleségemnek 147-et most mar egy 3-4 hónapja, szerdan dobtak fel egy jót lebeszeltem az eladóval ha addig meg lesz akkor megyunk megnézni vasárnap, szombat este hívom 6 órakor, hogy akkor másnap mennénk megnézni mondja, hogy most vannak nála pont nézik a kocsit, fel 8 kor hívom, hogy mi a helyzet... mondja, hogy lefoglaloztak a kocsit. Ki az aki este vak sötétben elmegy megnézni egy autot, hogy tud rajta bármit is átnézni? Vagy ennyire nem számít a penz meg, hogy megis mit vesz?
norbi040930-11-2015 10:31:57 // 74200
Én a DPF-et a helyén hagynám az biztos :) 70-30 arányban használom városban és fő úton az autót és minden oké a DPF-el is. Nyáron kapott egy kis upolást teljesítmény téren ésszerű határokon belül Mankytól, minden rendben van vele azóta is.
Giuntini30-11-2015 10:11:15 // 74199
Még annyit, hogy aki költött az autójàra azt valahol eladàsnàl vissza akarja kapni. Azért jőttek be a hasznàlt autók, hogy te költsed rá amit ők nem akartak. Vagy veszel dràgàn egy viszonylag új keveset futottat. Ami viszont olyan hogy itt forgalomba lett helyezve, majd pàr hónap utàn àruljàk abba nyugodt lehetsz hogy attól sza adulni akarnak. Megàllt a motor tettek bele egy bontottat jó olcsón, túl akarnak lenni rajta. Ma már motorkód van, semmit sem tudsz róla.
ProdyG30-11-2015 10:08:55 // 74198
Küszi a válaszokat a DPF-es kérdésemre, úgy látom itt is megvan mindkét tábor, nem könnyítettétek meg a dolgom :)
A szerelő srác, ahová vittem a kocsit, eléggé teljesítménycetrikus, ahogy észrevettem, ő teljes mértékben a DPF ellen szavazott. Sőt még chiptuning-ot is javasolt a kocsimba... gondolom nem igazán javasolt dolgok ezek itt.
Liquid30-11-2015 10:08:48 // 74197
ez csak részben igaz, ugyanis te tudod hogy korrektül van felújítva, de az isemeretelen vevő nem fogja elhinni, én se hinném el ismeretlenül. Soha nem térül meg a befektetett extra munka/pénz, csak az ami az átlag eléréséhez kell.
Erhard 242 (Pure Energy)30-11-2015 09:56:36 // 74196
azért egy autónak a piaci ára 2 milla környéke kissé elgondolkodtató hogy ez akkor miért 1,4... vagy is nem is kell nagyon gondolkodni
Giuntini30-11-2015 09:55:43 // 74195
Nem adok neked igazat! Ha valamitől szabadulni akarnak, és mókolt annak oka van. A meghúzott, tele külsò sérülésekkel autó még tud menni, és ez az àràn is làtszik. Ott van a baj, ha az autó olyan puffos volt, hogy soha nem lehet belőle normâlis. Tudomàsul kell venni a mostani autók programozottan vannak avultatva. Amit az Aisin vàltóról mondasz nem igaz. Egy: kell benne olajat cserélni! Kettő: igenis az automatàt is ki lehet nyìrni. Folyamatos vàltótoszogatàssal, kézi baszogatàssal. Három: mechanikailag jobban bírja az igénybevételt mint a konkurencia.
Ha én eladnàm az autómat ( eszem àgâban sincs) körberöhögnétek, mert 4 millió alatt nincs tàrgyalàsi alap. Ergó: mindenki szemében többet ér egy bizonytalan, mint egy olyan ami teljesen gyàrira van felújítva, azon kìvül tökéletes kívül belül. Ezek szerint a műszaki zartalom nem lényeges, évjàratot es kilométer óra àllàst veszünk.
.......................30-11-2015 09:18:53 // 74194
Az Asisin automata ritkán fut el hiba nélkül 150..200ezerkm ernél többet,
Kérdezd meg a váltófelújító cégektől
Citrom és szeleptömb csere aztán megint lefut 100..150ezret gond nélkül
.......................30-11-2015 09:15:37 // 74193
Ha biztosat és jót akarsz bemész a szalonba és megrendeled újban
A használt mindíg lutri
Tök mindegy hogy 5 millás 159et veszel
Vagy 1,5milliósat
Csak a rizikó nő,
De rizikó hogy elromlik minden használtnál van ,még a féléves 20ezer km es nél is

Szóval ez nem járható hogy ”vedd meg a legdrágábbat a használt piacról az tuti jó„
yani🍀30-11-2015 08:23:53 // 74192
Teljesen igazad van. Sajnos ma Mo.-on az megy, hogy az anyagi korlátok miatt az olcsóbb autókat veszik az emberek és bíznak abban, hogy kifogják az aranyhalat. Elég, hogy kívülről viszonylag jól nézzen ki, a műszaki tartalommal már nem törődnek. Persze idővel mindenki szembesül a valósággal, hiszen csodák nincsenek. A valóban jó autók kint is és itthon is drágábbak.
Giuntini30-11-2015 08:18:02 // 74191
Az olcsó àltalàban azért olcsó mert bevallottan nagyon sok van benne, vagy jégvert, vagy erősen törött volt. Te mondtad a tiédben 280 ezer van. Mindenesetre csak úgy automata vàltót nem szoktak csak úgy felújítatni. Ha olcsó, és bevallottan sok van benne, akkor azt a pénzt amivel olcsóbban vetted, azt előbb- utóbb rá kell költeni. Ez törvény. Ha viszont egy autóval nyilvànvalóan trükköztek, attól jobb messzire elfordulni, mert szabadulni akarnak. Csak a két alsó lengőkar 200 ezer, és mondjam tovàbb. Szívósor kiiktatva, Egr lefalazva, Dpf kidobva, de akkor könyörgöm mit vettél? Majd a motoreghal, jön a bontott motor 200-ért, amiről fogalmad sincs meddig érsz. Az olcsót így kell nézni. Vagy megveszel egy leinformàlhatót biztos helyről, garanciàval, de nem olcsón. Ha rá kell költeni, sokkal roszabbul jàrsz, mintha veszel egy jót és biztosat.
yani🍀30-11-2015 08:15:07 // 74190
Rendben, még álmos vagyok.
.......................30-11-2015 08:10:34 // 74189
Ott volt a vigyorjel ,poén
yani🍀30-11-2015 07:37:53 // 74188
Ezt nem tudhatod.
Grega40429-11-2015 23:39:01 // 74187
A km valószìnüleg nem valós, de nem feltétlen osztom azt a véleményt, hogy ha nagyon olcsó, akkor nem szabad megvenni. Át kell nézni/nézetni és ki kell kalkulálni, mi az amit költeni kell rá meg még egy kis ráhagyás. Ha még kicsit többen is áll meg, mint egy hibátlan, akkor is tudod, hogy Te mit cseréltél ki és, hogy az tuti vadiúj. Spec én is nagyon olcsón vettem az enyém, de egyenőre az esztétikai hibák javításán és vezérlés cserén (amit szinte mindíg meg illik ejteni használtautó vásárláskor) kívül semmi gondom jelenleg vele. Indul, jön-megy, jól fogyaszt, nem kopog, zörög. Ráadásul az előző tulaj az automata váltót is felújíttatta. Az ülésen meg a kormányon picit látni már a 280e-et, de nem vészes. Volvokban láttam sokkal xarabbat 80-90e után.
Giuntini29-11-2015 22:59:47 // 74186
Àltalànosìtasz:
Szívósor: Az enyémben 205000-nél a generàlnàl lett cserélve, a tengelyek kotyogtak, de érezhető hibàt nem ojozott. Eredeti volt!
Dpf: azzal van gond, amelyiket kinyírtàk pl. rossz olajjal. Normàl körülmények között normàlis regeneràlàsokkal úgy hogy nem àllítjuk le a motort rendben van.
Egr: tényleg sarkallatos pont.
Kettőstömegű az húzós.

Ezzel csak azt akartam mondani hogy a szívósorhibàs es egyéb hibàk a normàl hasznàlatból következnek, az agyontekert autók jellemzői ezek a hibàk. Ezért vannak olcsók, amikre simán rà lehet költeni a különbséget. Használt autó vàsàrlàsnàl csodàk nincsenek.
Piritu - 1.000.00029-11-2015 22:30:30 // 74185
Jóccakát, léptem! :-)
.......................29-11-2015 22:08:02 // 74184
Én biztos nem cserélném el a GT met egy 159sedanra
Mellesleg ugyanannyit eszik mint a tiéd 9..10et bekap
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.