Forum >> 159

Liquid16-03-2016 21:40:35 // 80383
ha valamit 8-10e km-enként le kell szerelni, és visszarakni az már rég rossz, ennyit nem érnek meg a zuzmók
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2016 21:40:22 // 80382
a zuzmóimról le lehet szállni, jöhet a NOX zenélni a VTT-re :DDD
Shadin16-03-2016 21:39:06 // 80381
Azt nem szerette a műanyag sem. Ez a része szintén öntvény. Nagyon jó, örök életű menet javító készletem van hozzá, ha valakinek szüksége van rá.
Dömpi (il dottore)16-03-2016 21:37:19 // 80380
khm...óra szerint 189 k, valójában 220-körül :) évente tisztítom, és köszöni jól van
Csabi16-03-2016 21:30:27 // 80379
gratulálok a témabedobáshoz! :D

Egyébként az EGR legnagyobb hátránya amit ügyesen kihagytál a zuzmók miatt, a konstrukciós hibája. Kevés korom hatására a tengely-persely kapcsolat szorulni kezd ez a szelep nehézkes, akadozó, később pedig a végső beállásához vezet.
Megjegyzem az EGR vadonatúj állapotában is, a két rúgó olyan erőt fejt ki amit az elektromágnes épphogy le tud küzdeni...szóval szerintem az is lehetne erősebb....
Rendszeres tisztítás mellett (8-10k km-enként) lehet vele élni......viszont 2,4 esetében az alu szívósor (ahová az EGR csatlakozik) nem annyira szereti ha gyakran le-fel szerelgetik az EGR szelepet, mármint a benne lévő menet nem szereti...:)
thePupill16-03-2016 21:28:59 // 80378
köszi az infót! ugyan ilyen mint a képen? szenzoroknak helye rajta van?
Piritu - 1.000.00016-03-2016 21:27:03 // 80377
Ez is inkább használat függő lesz.
Minél többet van zárva, annál tovább tart. Valahol 2500-nál zár le, ha az alatt mész hamarabb dugul el.
Liquid16-03-2016 21:25:47 // 80376
jutni fog oda is az tuti :)
Liquid16-03-2016 21:25:17 // 80375
a 2.4-nél sztem nem így van, de nekem nincs közvetlen tapasztalatom, csak a többiekét mondom...
Piritu - 1.000.00016-03-2016 21:24:34 // 80374
Mint a többi, ez is tálcában folyik...
Az utóbbiból tehetnél félre későbbre is :-))
droberto16-03-2016 21:22:49 // 80373
Szerintem 159-nél a 20-50k életartam, inkább 120-150k km. Nekem is kb. akkor cserélték.
A tisztítással kapcsolatban pedig több 159 EGR levétele után úgy látom, hogy semmi értelme. A lerakódás sose volt több mint 1 mm. Illetve a tisztítással az esetleges problémák nem oldódtak meg.
Piritu - 1.000.00016-03-2016 21:22:43 // 80372
Csak amatőr szakács játszik. Különben hogyan égne le ennyire a pöri? :-DD
Liquid16-03-2016 21:21:45 // 80371
ha Schwehatról indult, akkor nálatok már folyónak kéne lenni :D
Ide sopronból folyt a cucc, meg a győrújbaráti pálinkafőzdéből :)
Piritu - 1.000.00016-03-2016 21:19:26 // 80370
Nálunk éppen a Schwechater patak folyik :-)
Liquid16-03-2016 21:16:39 // 80369
szvsz egy így helyesebb:
- A szívósorban lerakódások képződnek.
- az EGR egy kopóalkatrész, 20-50e km alatt tönkremegy, aztán elkezd szivatni és végül kicseréled vagy kiíratod. Ha tisztítgatod (ami megint csak szopás) akkor kitolhatod a kinyekkenési időt, de természetesen nem a végtelenségig. mondjuk 30-ról 40-re.
norbi040916-03-2016 21:15:14 // 80368
Semmi rosszat nem kívánok Erhardnak ;) De ha esetleg elapadna a zuzmó szallítmány, be tudok ugrani a helyère rittyenteni egy pörit...csak szóljatok időben, hogy el tudjam magam kérni a szállodából :D

Egyébként, köszönöm az alátámasztást :)
droberto16-03-2016 21:14:14 // 80367
Persze, nő csak sok volt már a Rosé. :)
Liquid16-03-2016 21:13:35 // 80366
én is töröltem magam, miután naponta szembejött egy vagy több full idiota
droberto16-03-2016 21:12:03 // 80365
Bloggyanús ez is...
EGR előnyei:
- Káros NOx emisszó csökkentése.
- Gyorsabb bemelegedés
- Tehermentesíti a turbót.
- Halkabb égés a dízelmoroknál.
- Kevesebb fogyasztás a benzinmotoroknál.
EGR hátrányai:
- A szívósorban lerakódások képződhetnek (swirl), nem megfelelő motorállapot esetén.
- Növeli az olaj szennyezettségét.

Lehet mérlegelni....
Jut eszembe... Az Izlandi zuzmókat mindenki tartsa szem előtt! :)
norbi040916-03-2016 21:11:05 // 80364
Ez volt az utolsó, hogy bármit is írtam...én érzem magam agyirokkantnak :D
Dömpi (il dottore)16-03-2016 21:07:13 // 80363
Sehol sem találok ilyen jellegű kódokat, még Yani polski EPER-ében sem.
Viszont annyit megtudtam, hogy az üléshuzatom FODERE SEDILI TESSUTO FLOCCATO NERO ... ez is valami :)
yani🍀16-03-2016 21:03:25 // 80362
Majd a propelleresek...
Csabi16-03-2016 20:57:27 // 80361
de igen, nő így a NOx is
Piritu - 1.000.00016-03-2016 20:55:16 // 80360
Zuzmópörkölt :-DD
Ez tetszik. Az most vega vagy paleó? :-)
Piritu - 1.000.00016-03-2016 20:54:24 // 80359
Nem nő a hőmérsékelt nélküle?
droberto16-03-2016 20:52:22 // 80358
Elvben igen, mivel ez EGR nélkül csökken az égési hőmérséklet, kevesebb korom képződik.

De így mi lesz a NOX-al és a Zuzmókkal?
Ha Erhard megbetegszik és nem jut elég zuzmóhoz, ki fog a VTT-n pörit főzni??? :)))
'''''16-03-2016 20:45:26 // 80357
Az egr kiiktatásával tisztább levegőt adsz a motornak.Valamivel jobban megy és valamivel később melegszik be a motor.Kicsit sarkítva,nem eteted meg a motorral még egyszer ami már kijött belőle,vagyis a kipuffgázt.
Dömpi (il dottore)16-03-2016 20:42:43 // 80356
Tanúság: don't írj a faszbúk csoportba, mert ott bazi sok(k) az OKOS :)
norbi040916-03-2016 20:31:43 // 80355
Srácok! Hülyeséget írtam? Az EGR lefalazásával úgy tudom csökken a koromképződès, igaz? Magyarul akár nőhet is a regenek közti távolság, nem? Facebook csoportba egy srác kérdésére válaszoltam...hogy a koromképződés csökken. Viszont mindenki az ellenkezőjét állítja....
Piritu - 1.000.00016-03-2016 20:22:18 // 80354
Phon-t kérdezted már?
'''''16-03-2016 20:19:57 // 80353
Szerinte máshol sem nagyon.Mindig az elejét törik össze.Itt helyben nálunk is jó pár 159-et szereltek már össze de ők is mindig az elejét keresik.
yani🍀16-03-2016 20:17:04 // 80352
Remélem itt nem találsz ilyet :-)
'''''16-03-2016 20:16:56 // 80351
Manky-tól.Leméretezte az enyémet és azóta legyártja ha kell.
yani🍀16-03-2016 20:14:30 // 80350
És mi lesz az izlandi zuzmókkal?:)
thePupill16-03-2016 19:49:52 // 80349
Tudja esetleg valaki, itthon honnan tudok beszerezni egy ilyen dpf bypass pipát?
cola16-03-2016 19:38:15 // 80348
Sziasztok.Bontásra itélt 2.4 es 159est keresek.A komplett eleje érdekelne.
W.16-03-2016 19:31:07 // 80347
Magam is meglepődtem, de valószínűleg nem nyomta fullon. Bár amikor megindult úgy tűnt nyomja rendesen. Az enyém 80-160 között megy nagyon, felette lassul rendesen..:)
Csabi16-03-2016 19:28:30 // 80346
Ha a 260lovasra gondolunk ami 6s alatt van 100-on akkor ő bizony nem tekintett ellenfélnek , hogy a realitások talaján maradjunk...:)
Nivan8416-03-2016 19:09:51 // 80345
Nekem meg ugye 939A7000
W.16-03-2016 17:22:12 // 80344
Na, megnéztem mit tud a vas! Előttem egy Rönó megán RS, 80-170-ig egyáltalán nem ment el, sőt csökkent a távolság. Utána lassan kezdett elmenni, olyan 190-ig,ott visszavettem. Persze mindez német autópályán történt!
yani🍀16-03-2016 13:07:13 // 80343
Ugyan lengyel, de én ezt használom.:
Eper
Dömpi (il dottore)16-03-2016 12:59:18 // 80342
A karosszéria kódot honnan lehet megtudni?
Dömpi (il dottore)16-03-2016 12:58:01 // 80341
Nekem forgalmi szerint a motorkód: 939A1000...; az alvázszám pedig: ZAR9390000...
Nivan8416-03-2016 12:51:23 // 80340
Hát ebből nem sok vehető ki, bár mobilról nézem. de ha jól sejtem akkor a 8v eco változat az ami nekem van, a belga piacos 115LE változat. Motorprogiban lett lentebb véve 2000-2500 rpm között a kraft. Ennyi a különbség tudtommal.
tdemeter16-03-2016 12:20:18 // 80339
Na, ez engem is erdekel, hogy nekem melyik valtozat van....
De pl az is erdekel, hogy olyan van-e, hogy a forgalmiban mas van mint ami a kocsi?
Mert hat trivialis lenne onnan kiolvasni, vagy az nem igaz mindig?
Kolci16-03-2016 12:18:42 // 80338
Legyen Petronas, legalább egy helyről jön :D
emGéza16-03-2016 11:30:31 // 80337
Lassan motorolajat kell cserélnem . Mivel a motor nagyon szereti a Selenia Star 5W40-et ,
megenni . Már korábban is gondoltam , hogy valami mást kellene beletölteni .
Most jöttek ezek a fránya "zuzmók" és , ezért is , komoly gondban vagyok , hogy milyen
márkájú olaj legyen .
Szeretném én is csökkenteni a károsanyag kibocsájtását az autómnak . :-D
Nivan8416-03-2016 11:12:31 // 80336
Hát ebből nem sok vehető ki, bár mobilról nézem. de ha jól sejtem akkor a 8v eco változat az ami nekem van, a belga piacos 115LE változat. Motorprogiban lett lentebb véve 2000-2500 rpm között a kraft. Ennyi a különbség tudtommal.
David | Centocinquantanove16-03-2016 11:04:12 // 80335
Az Osram Cool Blue Intense H7 izzóim most adták meg magukat 2014. november közepe óta, annak ellenére, hogy az élettartama bevallottan rövidebb mint a standard társaié.
Összességében meg vagyok elégedve vele, jól bírta jóval több mint egy éven át... :)

A xenon hatást el kell felejteni, hiába van a dobozára írva, maximum egy kissé kevésbé sárgásabb a fénye, de amúgy teljesen jó.
Ajánlom!

Jelenleg Osram Nightbreaker Unlimited van bent, gyűjtöm a tapasztalatokat. Kelvinre kevesebb, tehát valamivel melegebb, sárgásabb a fénye, de papíron erősebb a fénye.
Meglátjuk.
Pityukoma16-03-2016 10:43:21 // 80334
Nem, nézd meg a táblázatot. A 8V-ből van ECO és nem ECO.

A 8V SW nem ECO kódja: 939BXE1B 14C vagy, 939BXH1B 17D

A 8V SW ECO kódja: 939BXE1B 14D

A fogyasztása és a káros anyag kibocsájtása is más a 8V ECO és nem ECO változatainak. (másik két csatolmány)
A FL-ig csak a 8V-ből volt ECO változat. FL után a 2.0-ból is elérhető lett az ECO változat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.