Forum >> 159

Dömpi (il dottore)18-03-2016 20:10:38 // 80483
inkább majd megnézem a 19-es kerekekkel, azzal pontos az óra is
Dömpi (il dottore)18-03-2016 20:08:59 // 80482
ti hogy indultok 80-ról? mert én visszalassítok kb. 85-ről, és amikor 80-on van a mutató, akkor lépek oda
W.18-03-2016 19:53:18 // 80481
Az igen!
'''''18-03-2016 19:51:22 // 80480
Csak ha elkapar a zuzmókon,akkor nem hagylak le! :-)))
'''''18-03-2016 19:48:56 // 80479
Nem érezni a 159-ben sajna.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2016 19:42:21 // 80478
talán utolértél volna :DDD
Haddel18-03-2016 19:33:32 // 80477
Én 21 másodpercet mértem 80-160 között ,az elcsúszkáló kuplunggal.
Shadin18-03-2016 19:30:37 // 80476
Azért az naon durva...
'''''18-03-2016 19:04:34 // 80475
Most visszakerestem egy videót,11mp a 80-180km/h váltásokkal. :-)
Kíváncsi leszek,az új 24 éves gazdájánál meddig fogja bírni.
W.18-03-2016 18:53:40 // 80474
Nem tudom, de olyan 5km/h lehet. Egyszer szeretném korrekt módon is megméretni ezeket az etapokat, mert néha magam is kételkedem az időkben. Pedig amit 80-160 között művel, az érzetre is komoly...
Shadin18-03-2016 18:34:44 // 80473
Az órád mennyit csal?
W.18-03-2016 17:14:19 // 80472
Na akkor az én mai adataim 4-esből indulva: 80-140: 9.5s, 80-160: 14.5s. Szerintem a tiéd nagyon lassú! 😉
Dömpi (il dottore)18-03-2016 15:31:15 // 80471
lassú???
80-ról 140-re 18 mp?

amúgy tényleg keveslem én is, ennél érzésre máskor sokkal jobb szokott lenni

amúgy szívesen összemérném a te 8V-ddel

VTT-re jössz?
Alfonis18-03-2016 14:49:19 // 80470
én utálom beállítani a speed limitet. Mindig sípol egyet mikor túlléped a beállított értéket. Már jó párszor megijesztett :P
Liquid18-03-2016 14:39:29 // 80469
asszem csak leállított motor mellett lehet piszkálni
Alfonis18-03-2016 14:38:06 // 80468
ez elég lassúnak tűnik... :S emelkedőn voltál?
David | Centocinquantanove18-03-2016 14:36:03 // 80467
Ja, akkor azért nem ismerem én sem! Csak nekem angol a menü és ott Speed Limit-nek hívják.
Azt hittem, hogy az csak 120-ra van beállítva és annyit tud, vagyis nem lehet állítani a korlátot, ezért én sem kapcsoltam be sose :)
Dömpi (il dottore)18-03-2016 14:35:06 // 80466
130 karikában: beállítottam egy speed limit figyelmeztetét 130 km/h-ra. Így véletlenül nem megyek fölé, bár tudatosan annál többször
Liquid18-03-2016 14:33:43 // 80465
azt jelzi, hogy túllépte a beállított sebességhatárt
ez volt az övsípolás mellett a másik dolog amit azonnal kikapcsoltam :)
David | Centocinquantanove18-03-2016 14:30:26 // 80464
Az az ikon a bal alsóban az micsoda?
Piritu - 1.000.00018-03-2016 14:25:19 // 80463
A TCT váltó már közepes gyorsításnál is simán kipörgeti a motort 4000 fölé.
thePupill18-03-2016 13:16:15 // 80462
igen úgy tudom ugyan az a méret! Az jó lenne ha letudnád mérni
Dömpi (il dottore)18-03-2016 12:48:30 // 80461
Én a múltkor jártam Németországi autópályán, ahol nincs sebességkorlátozás, és mértem újfent egyet, de most váltásokkal, nem 6-ban végig, mint a múltkor.

80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp



A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)

Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.
Hege18-03-2016 12:30:53 // 80460
Nekem is volt ilyen a régi aksival. Az nálam elég hamar kifeküdt. Szerintem kicsi is volt az autóhoz a 60 Ah, de ezzel jött. A mostani 74 Ah. Ezzel nem volt még gond könnyedén indítja. Viszont nem árt, ha van akkutöltő időközönként tölteni kell az aksin. Főként, ha sokat van használva városban.
yani🍀18-03-2016 09:35:29 // 80458
Lassan a nagy Brembo-t is kinövöd. DDDDDDD
Hol tartotok most teljesítményben és nyomatékban?
Nivan8418-03-2016 09:19:38 // 80457
Bocsi, 760A az indítóáram amit névlegesen tud.
Nivan8418-03-2016 09:12:10 // 80456
1,9 és 2,4 dpf-je azonos méretű? Mert ha igen, akkor az enyémet le tudjuk mérni.
Nivan8418-03-2016 09:10:04 // 80455
Szerintem nem normális. Nekem is szabályosan berobbant. Féltem is, hogy kéttömegű a probléma, de szerencsére nem. Első körben méresd ki az aksid indítóáramát, bármely aksisnál, ingyen megcsinálják. A nagy röffenés azért van, mert a gyenge indítóáramú aksi már nem bírja úgy tekerni az önindítót, és amikor a motor épp beindul, az ránt egyet az önindítón. Kimértük az aksit, ami a cellákba benézve tök jónak tűnt, alig bírt leadni 350A indítóáramot. A 610A-s Exide Prémiummal simábban indul mint egy benzines. Ja, és a 4-böl 2 izzítógyertyám kuka még emellett.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2016 09:06:35 // 80454
mondom én hogy nagy talpad van :DDD
Shadin18-03-2016 09:04:57 // 80453
Bocsi Erhard, sarkítottam, most tankoltam minden idők rekordját. 8,25-ös lett a fogyasztás amiben benne van a vezetéstechnikai tréning és az új sw "berepülése" :-D
thePupill18-03-2016 01:14:58 // 80452
De a gyári dpf et is kilehetne pucoltatni belülről és azt vissza. Nem lenne gond de inkább jobb megtartani, ha vissza kéne rakni vagy eladnám már vissza jönne az ára az egész mutatványnak.
thePupill18-03-2016 01:11:54 // 80451
Páran tudnának gyártani nekem ilyen dpf csövet, de nem mind tudják a pontos méretet. Van egy srác elég profinak néz ki rozsdamentes acéllal csinálná profi gépekkel csak kellenének neki a pontos méretek a gyári DPF -ről. honnan lehetne ezt beszerezni? :D
nehéz az élet. olaszból találtam 40 euroért de 30 a szállitás és elég hitványul néz ki nem rozsdamentes és le van fújva.
thePupill18-03-2016 00:45:42 // 80450
Akkor hagyjuk a Fuchs Titánt, pedig hitelesen beszélt róla :D
Dömpi (il dottore)17-03-2016 23:23:56 // 80449
én majd csak ápr. közepén. meg kell várjam a lengőksrcserét, no meg a nyári felnik a jövő héten mennek fényezőhöz.
Csabi17-03-2016 21:40:43 // 80448
Átadom boncolásra, ha gondolod :) Van egy komplett is valahol...
Giuntini17-03-2016 21:14:03 // 80447
Ma megnéztük, megszondáztuk Shadinnal a turbó környékét. Nagyon úgy tűnik, hogy az intercooler környékéről jön a kifújás.
Piritu - 1.000.00017-03-2016 21:00:30 // 80446
Talán a hét végén és is előveszem. Már nagyon hiányzik :-((
Liquid17-03-2016 20:51:01 // 80445
háát ha Dévid az árokjáró, a Kócos a nagyhajú :D
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:48:13 // 80444
inkább Kócos Dízel :P
'''''17-03-2016 20:47:52 // 80443
Én.Ma mentem a spiderrel és azon az van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:33:52 // 80442
na akkor Ő a nagyhajú és ennyi :DDD
Liquid17-03-2016 20:33:11 // 80441
majd megküzdötök a főgyúrós címért a nagyhajúval :)
Liquid17-03-2016 20:32:25 // 80440
hétvégén tervezem...
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:21:31 // 80438
áhh ekkora nincs :)))
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:20:46 // 80437
no ki cserélt már nyári gumikra?
Liquid17-03-2016 20:19:04 // 80436
a VTT-n átkeresztelünk zuzmós csávóra a gyúrós-csávó-ról :) Már úgyis van másik gyúrós a 159-es bandában :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:16:58 // 80435
dupla kipuffal akarod a zuzmókat irtani...ájjjjjj :DDD
droberto17-03-2016 18:50:25 // 80434
Phon-nak biztos van! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.