Őt ismerjük?
eladó sw Ti
Forum >> 159
RomeoOne15-11-2016 10:46:44 // 87315
Giuntini15-11-2016 08:45:45 // 87314
Ezt csak úgy tudták megoldani, hogy rövidítettek a hátsó ülőlapon és vékonyavv az első ülés támlája, illetve a támlán nagyobb a bemélyedés, hogy a térdnek több helye legyen.
Pityukoma15-11-2016 05:27:20 // 87313
Ja és FL utániaknál hátul nagyobb a lábtér amit a gyerekek kifejezetten szeretnek. A hátsó üléssor viszont nem dönthető az enyémben! Csak opció volt a Berlináknál és megmondom őszintén hogy mocskosul hiányzik pedig még csak egy éve van nálam a vas.
Pityukoma15-11-2016 05:22:41 // 87312
Kb ha két hét múlva jársz pesten akkor egy makulátlan állapotú 83ezret futott Tbi is arra vár hogy kipróbáld.
Hogy melyiket vegyed??? Ez nagy dilemma. Nekem az ex 1.9 16v 136lovas SW buta belga volt , majd meg chippeltettem ~166lovasra. Nagyon szerettem azt a tank szerű érzést ami biztonság érzettel párosult olyan 7literes fogyival karöltve a nagy átlagot tekintve. A mostani Berlina Tbi teljesen más. Könnyedséget sugall, robbanékony, mintha nem is ugyan arról a típusról beszélgetnénk. A városi (pösti) fogyija 11lityi. Városon kívül 7-8-al beéri. Ami szerintem tök jó egy 200lovas verdától ami 320Nm-t tud nem mellékesen. Ez ~6000km tapasztalata. Mostanában sajnos a garázsban szomorkodik (biztos tudod miért :-((((..)
Remélem ezzel a pár sorral én is hozzá segítettelek a döntésed meghozatalában :-)
Hogy melyiket vegyed??? Ez nagy dilemma. Nekem az ex 1.9 16v 136lovas SW buta belga volt , majd meg chippeltettem ~166lovasra. Nagyon szerettem azt a tank szerű érzést ami biztonság érzettel párosult olyan 7literes fogyival karöltve a nagy átlagot tekintve. A mostani Berlina Tbi teljesen más. Könnyedséget sugall, robbanékony, mintha nem is ugyan arról a típusról beszélgetnénk. A városi (pösti) fogyija 11lityi. Városon kívül 7-8-al beéri. Ami szerintem tök jó egy 200lovas verdától ami 320Nm-t tud nem mellékesen. Ez ~6000km tapasztalata. Mostanában sajnos a garázsban szomorkodik (biztos tudod miért :-((((..)
Remélem ezzel a pár sorral én is hozzá segítettelek a döntésed meghozatalában :-)
Pityukoma15-11-2016 03:57:29 // 87311
Igen, lehet venni. Én nem fedelet, hanem a komplett 12V-os csatlakozót vettem meg amin rajta volt a lenyíló fedélke is. Csak rádugtam a gyárilag mögötte lévő csatlakozót és már működött is a csomiban. Így máris használhattam a hűtőtáskát nyáron. 3800ft volt, meglepően olcsó. Ja és a Fiat Kelet Pestnél vettem anno.
Pityukoma15-11-2016 03:26:35 // 87310
Az Amoren keresni valamit... hát igencsak körülményes, DE(!!!!) megtaláltam :-) . Sajnos nem blogot írtam róla hanem csak egy HSZ volt 2014.09.03.-án. Íme:oldal index lámpa.. Sajnos a 159-es használati utasításban tévesen a 156-os rajza és leírása került ami pont fordítottja a 159-ének. Valószínű neked sem törtek volna e a lámpáid ha jelen esetben nem a használatiban leírtakat követed hanem úgy jársz el ahogy én tanácsoltam anno.
Giuntini15-11-2016 00:37:27 // 87309
Ez az FL nem sok mindent érintett. Ülések formája, vékonyabb háttámlák, műszerfal világítás, órák számlapja, kívülről nyitható, az embléma megnyomásával nyitható csomagtartó, és a legfontosabb, átlagosan 50 kilós súlycsökkentés. Ennyi...
Rolee4615-11-2016 00:26:01 // 87308
Szerintem kellene neked egy HATUL HAJT A KEREK😃 Juliska😉
RomeoOne14-11-2016 23:55:10 // 87307
És akkor miben érhető tetten az FL utánisàg? Fehér a műszerfal vilàgítàs? Miben más még az FL? Valami műszaki vonatkozású különbsèg is van? Javítottak vmit?
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 21:27:54 // 87306
Az erő de fontos, hogyne lenne az :-) Nem ragaszkodom a dízelhez, de abból van választék. Tbi-ből kb egy értelmesnek tűnő darab van fenn, az a fekete ami nemtom kié lehet :-) Még van az az SW Ti, de azt a csajok itthon erősen leszavazták. Azért ha úgy alakul, megnézem.
Itthon szavazásra lett bocsájtva. Tudtam én, hogy a nőknek drága ízlésük van, születetten :-)
Köszi a próba felajánlást. Lassan bármerre megyek, egy Cartárs felajánlotta a segítségét. Azért ilyenkor jó itt lenni..Köszi gyerekek! :-)
Itthon szavazásra lett bocsájtva. Tudtam én, hogy a nőknek drága ízlésük van, születetten :-)
Köszi a próba felajánlást. Lassan bármerre megyek, egy Cartárs felajánlotta a segítségét. Azért ilyenkor jó itt lenni..Köszi gyerekek! :-)
Zolibácsi14-11-2016 21:19:11 // 87305
Okostelefon.....
Liquid14-11-2016 21:17:49 // 87304
köszi, holnap lecsekkolom milyen van, meg milyen van benne
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 21:04:27 // 87303
dextron 3-mal a szín egyezzen és ennyi :)
enká14-11-2016 20:59:50 // 87302
Zolibá, hogy lehet ezt a két kifejezést összekeverni? :DD
Zolibácsi14-11-2016 20:44:52 // 87301
Hamarosan - haladósan....
Zolibácsi14-11-2016 20:43:55 // 87300
Szerintem a 2.4 nagyon jó amennyiben szereted ha hamarosan megy a kocsi és diesel kell. Amennyiben nem fontos ez az erő jó az 1.9 is. Enyém tavaly jött olaszból 2006 145.000 km kicsit 2millio alatt megállt az ára. Aztán egy ev alatt sok varosozas a dpf -et megölte es alig 100 km volt egy regen. Szóval dpf egr pillangó off. Kipuff tőcsavar javítás, klíma kompresszor javítás plusz sallangok a vezérlés es olaj csere mellett majd a chip. Egyből raugrott 350.000 az én tökéletesnek hitt autómra. Szóval szerintem készíts Ennyit az első szervizre nyugodtan. Azóta legalabb tudom hogy tökéletes autóban ülök. És mosolyfaktor mindig. Vennék e ilyet megint? Igen csak q4--t megha a józan ész ellen is megy. Vagy tbi-t vennék. De egy percig nem bántam meg, hogy nem kissebbet. Vagy nem gyengebbet vettem. Soroksár környékén vendegem vagy egy körre ha ki akarod próbálni milyen egy 10 évesssel 😉😊😈
Liquid14-11-2016 20:41:38 // 87299
A szervoba ha jól látom, akkor TUTELA GI/R kell, ha nem kapok ilyet hirtelen, szabad valami mással utántölteni, vagy nem ajánlatos keverni?
yani🍀14-11-2016 20:29:43 // 87298
Szifon....
Dömpi (il dottore)14-11-2016 20:28:04 // 87297
NEM!
Az enyém 2008 06. havi, 1.9 8v és FL utáni!!!
Tehát FL nem egyenlő 2.0!!!
Az enyém 2008 06. havi, 1.9 8v és FL utáni!!!
Tehát FL nem egyenlő 2.0!!!
Dömpi (il dottore)14-11-2016 20:23:46 // 87296
mid van, iPhone SE vagy Moto? :)
yani🍀14-11-2016 20:22:12 // 87295
Utálom a céges telómat.....Sajnos nem tudom törölni az előzőt.
Liquid14-11-2016 20:19:48 // 87294
Motor-hajtáslánc terén nem nyúltak semmihez tudtommal a faceliftnél. A 2.0-nál tették ésszerűbb helyre a DPF-et, ennyi.
2.4-et, sőt V6-ot is lehetett kapni 2010-ben, a facelift pedig 2008 elején volt. Az enyém 2.4 facelift és 2008.07-es.
2.4-et, sőt V6-ot is lehetett kapni 2010-ben, a facelift pedig 2008 elején volt. Az enyém 2.4 facelift és 2008.07-es.
yani🍀14-11-2016 20:15:06 // 87293
Beírod a Jőfogás keresőjébe, hogy Alfa 159 és a listában a 4. találat ez lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 20:10:06 // 87292
jah még egy dologgal kiegészíteném...
DPF az 1.9, 2,4-é ugyan az a 2,4-nél a legproblémásabb, eltömődhet és emiatt állandóan pucolni akar ami HF repedéshez vezethet pl a plusz hőtermeléstől, a 2.0-é a legjobb eddig ott nincs nagyon probléma vele...jah bocsa Tibinél a legjobb, mert nincs is :)))
Üzemanyagra a dízelek nem háklisok, a Tibi viszont nagyon finnyás válogat, mint a fürdőskrva :DDDD
DPF az 1.9, 2,4-é ugyan az a 2,4-nél a legproblémásabb, eltömődhet és emiatt állandóan pucolni akar ami HF repedéshez vezethet pl a plusz hőtermeléstől, a 2.0-é a legjobb eddig ott nincs nagyon probléma vele...jah bocsa Tibinél a legjobb, mert nincs is :)))
Üzemanyagra a dízelek nem háklisok, a Tibi viszont nagyon finnyás válogat, mint a fürdőskrva :DDDD
Haddel14-11-2016 20:06:46 // 87291
Karácsonykor megyek haza Debrecenbe,ha addig nem veszel ,szivesen megmutatom a 2.0 jtdm-et . Én csak ajánlani tudom.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 20:01:04 // 87290
Nagyon köszi, így kb már képben vagyok!
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 19:22:09 // 87289
teljesen mind1 kormánymű, futómű az FL szempontjából nincs különbség, a beltér változott azaz az ülések leginkább, ami különbözik még 1.9, 2.0, 2,4 az a kuplungszett és a lendkerék a legolcsóbb az 1.9-hez és a 2,4-hez, a 2.0-hoz ha F40-es váltós akkor brutál drága, ha c635 akkor megfizethetőbb jah a Tibi kimaradt ahhoz a legolcsóbb ez a kombó a lendkerék pl 90e ft :)))
Ami mindegyiknél tönkre tud menni 200e után az a szívósor, egedül a 2,4-nél lehet fizikálisan lekötni a többinél csere vagy leszed és kiiktat a laptáka... Tibinél nincs változó szívósor :))))
Az EGR a legmacerásabb a 2.0-nál mivel hűtött ezért a hajlamos a fedele kifelé vagy befelé ereszteni a vizet, a többinél 150-180e-ig bírja utána cserés vagy kiiktatás.... Tibiben nincs EGR :))))
Turbó, mindegyikhez van megfizethető áron közép (80-90e ft nem kínai)
Üzemanyag rendszer... nagyjából hasonló áron vannak a felújított porlasztók csak az 5 hengerhez 5db kell, Tibiben nincs porlasztó :)))), Magasnyomású is jól bírja új áron húzós max a nyomásérzékelő megy tönkre a 2,4-é elég drága.... a Tibiben mechanikus nagynyomású, örök mint a szegénység :)))))) új ára 62e ft :P
Szenzorok, az 1.9-hez, 2,4-hez nagyjából ugyan azok kellenek, a 2.0-ban az 5 vezetékes lambda elég húzós 50-60e és keresik....Tibibe is keresik 26e :)))))
Fékek, a 2,4 és Tibi alapból nagyfékes a többi meg kicsi ...
Vezérlés a 16 szelep vagy több ugyan az mindegyikben... Tibi is ugyan azon az áron van
Mindegyik jó választás lehet ha nem nyúlsz sz@rba :)))) Sok sikert.... :P
Ami mindegyiknél tönkre tud menni 200e után az a szívósor, egedül a 2,4-nél lehet fizikálisan lekötni a többinél csere vagy leszed és kiiktat a laptáka... Tibinél nincs változó szívósor :))))
Az EGR a legmacerásabb a 2.0-nál mivel hűtött ezért a hajlamos a fedele kifelé vagy befelé ereszteni a vizet, a többinél 150-180e-ig bírja utána cserés vagy kiiktatás.... Tibiben nincs EGR :))))
Turbó, mindegyikhez van megfizethető áron közép (80-90e ft nem kínai)
Üzemanyag rendszer... nagyjából hasonló áron vannak a felújított porlasztók csak az 5 hengerhez 5db kell, Tibiben nincs porlasztó :)))), Magasnyomású is jól bírja új áron húzós max a nyomásérzékelő megy tönkre a 2,4-é elég drága.... a Tibiben mechanikus nagynyomású, örök mint a szegénység :)))))) új ára 62e ft :P
Szenzorok, az 1.9-hez, 2,4-hez nagyjából ugyan azok kellenek, a 2.0-ban az 5 vezetékes lambda elég húzós 50-60e és keresik....Tibibe is keresik 26e :)))))
Fékek, a 2,4 és Tibi alapból nagyfékes a többi meg kicsi ...
Vezérlés a 16 szelep vagy több ugyan az mindegyikben... Tibi is ugyan azon az áron van
Mindegyik jó választás lehet ha nem nyúlsz sz@rba :)))) Sok sikert.... :P
RomeoOne14-11-2016 18:04:08 // 87288
Vagy csak jól használod a gépet és nem csak a sarki közértbe ugrasz le vele folyton :D
Nem tudom egyébként, vannak itt okosabbak is nálam, majd megmondják, hogy alakult a 159-esek bele az évekkel :)
Nem tudom egyébként, vannak itt okosabbak is nálam, majd megmondják, hogy alakult a 159-esek bele az évekkel :)
enká14-11-2016 18:01:53 // 87287
Az én 2,4-esemet is 2010. végén gyártották (és 2011. nyarán helyezték forgalomba). Talán az utolsók egyikeként. Jelzem nekem nem is volt soha semmilyen problémám, hibamentes a gép. Csak kiokosodtak a gyártás végére 2,4-ből :).
RomeoOne14-11-2016 17:45:59 // 87286
Akkor lehet, hogy én tudom rosszul. Én azt hittem, hogy az FL utáni modellek a 2.0, amit 2009-ben behoztak. Az FL előtti meg a 1.9 meg a 2.4 amiket 2010-től már nem is forgalmaztak. Szóval az én értelmezésemben az FL utáni egyenlő a 2.0-val.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 17:42:45 // 87285
Figyelek :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-11-2016 17:39:00 // 87284
De akkor nem a FL után nincs gond hanem a 2.0-val :)
RomeoOne14-11-2016 17:35:52 // 87283
Pont ennyi kellett ahhoz, hogy minden problémája megoldódjon :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-11-2016 17:33:43 // 87282
Dpf el nem csináltak semmit, csak a 2.0-nál van közelebb a leömlőhöz.
RomeoOne14-11-2016 17:27:52 // 87281
Ha dízel, akkor mindenképp FL utáni. Sok típushibát javítottak. Pl. DPF-el nem lesz bajod.
laci8814-11-2016 17:24:32 // 87280
Engem a TI felnik érdekelnének majd!
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 17:18:37 // 87279
Á yess, az jó volna! Köszi :-)
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 17:17:18 // 87278
Miért lenne felesleges amit leírtatok? Cseppet sem az, mind hasznos infó volt, és nagyra értékelem hogy segítetek.
Azt is el kell döntenem, hogy mennyit szánok rá. Nincs fix keret. Nem szeretek sokat bukni egy autón, ezért indultam azzal hogy 2.4 és 2 milla körül az perfekt. Az értékvesztés ezzel minimalizálva.
De ha csak a macerát veszem a nyakamba egy ilyen motorral és a tapasztalat az, hogy amit nyerek a réven, megfizetem a vámon, akkor feljebb megyek.
Ennyi. Ha tudnám, hogy kerek perec 2 milla van rá, nem kérdezősködnék. :-)
Azt is el kell döntenem, hogy mennyit szánok rá. Nincs fix keret. Nem szeretek sokat bukni egy autón, ezért indultam azzal hogy 2.4 és 2 milla körül az perfekt. Az értékvesztés ezzel minimalizálva.
De ha csak a macerát veszem a nyakamba egy ilyen motorral és a tapasztalat az, hogy amit nyerek a réven, megfizetem a vámon, akkor feljebb megyek.
Ennyi. Ha tudnám, hogy kerek perec 2 milla van rá, nem kérdezősködnék. :-)
redbulz14-11-2016 16:50:51 // 87277
Aminél én FL előtti vásárlásnál személyesen részesültem és nagyjából motorfüggetlen, viszont eléggé kellemetlen($$) tud lenni:
- váltónak ne legyen semmi gyanús hangja(manuálisról beszélek), mert javítás a vége
-a bölcsőt nézd meg mennyire rohad(az enyém német volt és eléggé sajnos...)
A kormányművet én is olvastam több helyen, talán FLnél belenyúltak, de ezt a többiek biztos jobban tudják, én még újonc vagyok :)
- váltónak ne legyen semmi gyanús hangja(manuálisról beszélek), mert javítás a vége
-a bölcsőt nézd meg mennyire rohad(az enyém német volt és eléggé sajnos...)
A kormányművet én is olvastam több helyen, talán FLnél belenyúltak, de ezt a többiek biztos jobban tudják, én még újonc vagyok :)
enká14-11-2016 16:46:47 // 87276
Csak az egyenlet egyik oldalát írtad le. Míg nem jelzed, hogy kb. mennyit szánsz a vasra, addig rengeteg dolgot leírhatunk neked feleslegesen. Mert nagyon nem mindegy, hogy pl. kettő, vagy három milláig mehetsz el, vagy esetleg még feljebb...
ProdyG14-11-2016 16:43:32 // 87275
Ha debreceni vagy, meg tudom mutatni a 2.4-emet.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 16:38:53 // 87274
Megy a kombinálás, segítsetek még légyszi egy kicsit :-)
Az eddigiek alapján a TBi a legjobb választás. Az üzemanyag még kérdéses, mert nekem a gázolaj praktikusabb lenne.
Ha dízel, akkor 2.4 vs 2.0, mi az ítélet?
Komfort, fenntarthatóság, bármi. Minden infó hasznos.
Szervezem az első 159 néző körömet, :-)
És FL (2009) előtti vs utáni kérdés. Voltak upgradek a FL-kor, pl futómű, kormánymű? Amitől mondjuk gondtalanabb egy FL utáni (tehát 2.0 jtdm vagy tibi). Azt látom, hogy a kormánymű az olyan visszatérő betegség. Ez főleg a 2.4-ek baja?
Próbálom ezt a három verziót mérlegelni, ilyeneket fogok megnézni a héten.
Az eddigiek alapján a TBi a legjobb választás. Az üzemanyag még kérdéses, mert nekem a gázolaj praktikusabb lenne.
Ha dízel, akkor 2.4 vs 2.0, mi az ítélet?
Komfort, fenntarthatóság, bármi. Minden infó hasznos.
Szervezem az első 159 néző körömet, :-)
És FL (2009) előtti vs utáni kérdés. Voltak upgradek a FL-kor, pl futómű, kormánymű? Amitől mondjuk gondtalanabb egy FL utáni (tehát 2.0 jtdm vagy tibi). Azt látom, hogy a kormánymű az olyan visszatérő betegség. Ez főleg a 2.4-ek baja?
Próbálom ezt a három verziót mérlegelni, ilyeneket fogok megnézni a héten.
RomeoOne14-11-2016 15:19:09 // 87273
ProdyG14-11-2016 14:26:48 // 87272
Egyik kedves rokonom beült az anyósülésbe tegnap egy 10 percre, és miután kiszállt vettem észre, hogy egy, a nadrágján levő, kiálló zipzár jól összekarmolta a bőrülést...
Tudok ezzel házilag csinálni valamit? Fekete az ülés, de a rongálódott rész most inkább szürke, elég látványos sajnos...
Tudok ezzel házilag csinálni valamit? Fekete az ülés, de a rongálódott rész most inkább szürke, elég látványos sajnos...
Greentimus14-11-2016 13:33:49 // 87271
Kiakadt a váltóbowden út közben. Itt állok Soroksáron a Grassalkovich út 255. Tud valaki segíteni?
droberto14-11-2016 13:32:56 // 87270
Kapartam mint disznó a jégen. :)
RomeoOne14-11-2016 12:36:07 // 87269
A nyári gumi :D
Haddel14-11-2016 12:29:06 // 87268
itt a blogom róla. Egyik képen látszik a cikkszáma is ,meg az ára.
droberto14-11-2016 12:26:22 // 87267
Tiszta röhely voltam ma a Lidl parkolóba. Tolatva fordulás mellett, sík úton olyan hanja volt a vasnak, mint amikor le akar fordulni a gumi a felniről. Előre áltam, majd vissza, és megint csinálta. Még egyszer, újra.
Erre mondom kiszállok.... hát megtaláltam a parkoló egyetlen jégfoltját és tornáztattam a VDC-t. :)
Erre mondom kiszállok.... hát megtaláltam a parkoló egyetlen jégfoltját és tornáztattam a VDC-t. :)
droberto14-11-2016 12:17:59 // 87266
De egy biztos, az eperben megtalálod.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?