Forum >> 159

Lexlutor23-12-2016 20:14:34 // 88971
Igen olyanom van. Akkor rá kell ragasztani a régire ezek szerint. Még nem próbáltam rá. Csak nem tudom nem fog úgy nagyon kiállni. Azt se akarom hogy hülyén nézzen ki.
Don Gombóc23-12-2016 20:14:23 // 88970
Nekem mondod? :-) WHITESHARK MAJD SEGÍT !!!!!!!!
700 km alatt 3-szor? Az gáz de javítható. Robi majd megmondja! :-)
Vagy sok volt a sör. :-)
Amúgy sem hergelem magam de a cimborák sok mindent elhisznek sok szar komment következménye miatt. A Faszbúkos szakértőktől meg borsódzik a hátam, hát az meg egy külön világ.

Pont az a lényeg, hogy itt ne legyünk ilyen agy mosottak, és segítsük egymást.
Ha valaki én mindig segítőkész voltam, és védtem a tagokat és márkatársakat.
Megmondom őszintén, nekem Szosza is hiányzik, mert voltak jó hozzászólásai is, amik építő jellegűek voltak.
Persze ehhez egy kicsit Buddhistának is kell lennie az embernek. :-)
Don Gombóc23-12-2016 20:04:59 // 88969
Okés ! :-) Nem is gondoltam komolyan, azért mert nem ismernek, azért már 7 éves korom óta kellet autót javítanom a faterom mellett, a kormányt meg márciusban lesz 40 éve hogy tekergetem. Ebből két éven át volt némi kis autóversenyzés közben.
Haddel23-12-2016 19:57:05 // 88968
Ne hergeld magad Gombi papa!!😃
Bakker ,én tegnap a 700 km alatt 3szor megálltam ,kurva prosztataproblémák...😃😃
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2016 19:54:06 // 88967
azért ki ne regisztrálj :))) Mi lenne Don nélkül, majd januárban nyalunk egy pisztáciás-csokisat addig meg nyugi, vegyél be egy xanaxot meg dobj rá egy pálinkát vagy kettőt :P
Egy seggel az 1000km már húzós a nyolcszáz belefért jópárszor :P
Don Gombóc23-12-2016 19:42:08 // 88966
Lassan azon gondolkodom, hogy soha többet nem írok kommentet, és ki is regisztrálok, amikor ennyi faszságot olvasok. Persze a tovább adott dolgok nem biztos hogy a te hibádból adódnak.

Ez tényleg nem ellened szól hanem talán a tapasztalatlanságod ellen, bár azt sem vitatom hogy értesz hozzá mérnök létedre.

Ne haragudj de ez a váltós cég aki évi több tízezer váltót javít az már nem javító cég, hanem maga a gyár.

Az említett furatot sem értem,hogy mire gondolt az ember, amikor az egész kupleráj egy házban forog, és a difi is akkora átömlő ház résszel rendelkezik, hogy ott a kényszerolajozással nem lehet baj akár oda akár vissza. Szerinted megmutatták neki a nyeles tengelyen vagy a csoport tengelyen lévő furatokat? Már ha van ilyen csőtengelyes szarság.

Más. Azért egy átlagember egy 1000 km-es utat nem tesz meg egy seggel. Talán cigizik, üdítőzik, ( ha nincs pohártartója) :-) Tankol, vagy a tököm tudja mit csinál. Én levezettem 4 milla kilométert, de azért én is megállok néha pihenőre.
Lexlutor23-12-2016 18:43:26 // 88964
Meglátom. Valamit kitalálok.
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2016 18:41:30 // 88963
karmos körbe a jel... szerintem nem lehet cserélni
Zolibácsi23-12-2016 18:39:44 // 88962
Nekem sokkal kissebb az inger küszöböm, kb a 2. Kigyorsitasnal már jobbról előzőm az ilyet. Tudom szabálytalan de sokkal kissebb rizikó faktor mintha követném még egy darabig. És hát nem sok autó van aki ilyenkor ellenfél.
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2016 18:23:06 // 88961
hát nem tudom én már mentem sokat sokszor hatodikban egyhuzamban semmi baja nem volt a váltónak de egyébként meg az opel váltókban 60e-ként kell olajat cserélni és nem lesz semmi baja
Lexlutor23-12-2016 18:18:40 // 88960
Mármint légzsák..
Lexlutor23-12-2016 18:18:01 // 88959
Valaki cserélt már kormány légszákon emblémát? Ragasztva van?
yani🍀23-12-2016 17:02:40 // 88958
A napokban volt téma a TBi gyorsulása. Találtam egy linket ahol van némi adat.
Tomi Stark23-12-2016 16:41:53 // 88957
Nem tudom mennyi olaj az ajánlás, és mennyi fér bele, és pont nem azt mondtam, hogy nem hordja fel 6.ban, hanem azt, hogy mindet felveri, és alul nem marad. Illetve kevés marad, meg úgy általában túlmelegszik az olaj. Pontosan ezekért a félreértések miatt nem akartam ezt leírni, mert mindent amit láttam, hallottam nem akarom, és nem is tudom leírni. Egyébként meg csak évi pár 10ezer váltót javítanak...

Az egész onnan indult, hogy valaki írta az elégtelen kenést, meg azt hogy nincs odavezetve az olaj, másvalaki azt írta, hogy látta a furatott, mikor szétszedték a vàltójàt.
Nekem mérnökként furcsa lenne ekkora blama, de azt már el tudom képzelni, hogy 500 km nem pörgették 6.ban a váltót (egyhuzamban) a teszt időszak alatt (többször) .

És nem az a gyári ajánlás, hogy ne használd, hanem az hogy 1000 km-t ne használd egyhuzamban, (én nyáron megtettem és Torino körül lettem figyelmes hogy mintha hangosabb lenne a váltó) !
redbulz23-12-2016 16:16:51 // 88956
Tehát a gyári ajánlás szerint ne használjam a 6. fokozatot, ha hosszú életet akarok a váltónak? Az igen :O
Shadin23-12-2016 16:10:11 // 88955
A C635-be kell 1,65L olaj, a többibe ~2,8L
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-12-2016 15:10:45 // 88954
Szerintem Csőri tudja hol kell bele tölteni. Az insignia az 2.0 az én kis patkányom meg 1.9 lehet ez az oka.
Kolci23-12-2016 14:04:27 // 88953
mert a tök üres váltóba csak 1,9-2 lityót tudsz önteni. a betöltő nyillás ennyire van kalibrálva. Lehet, hogy nem ott töltöttétek be ahol kell
Piritu - 1.000.00023-12-2016 13:22:38 // 88952
Akkor csak simán szivatta sort :-DD
Piritu - 1.000.00023-12-2016 13:21:20 // 88951
...engem mondjuk a csomagtér nyitásos kézkoszolásnál sokkal jobban zavar, amikor bepakoláskor a ruhájával az ember letörli a kocsi hátulját. Nem kell használni, oszt kész :-)
Liquid23-12-2016 13:00:07 // 88950
úgy valóban nehéz, pont erre írtam a vezérkos mögötti első birkát :)
WarbiRunner (Gyuri)23-12-2016 12:57:34 // 88949
Még volt előttem egy autó, ezért volt végképp nehéz mit kezdeni a dologgal.
Liquid23-12-2016 12:49:30 // 88948
Minden kamionnál fékezett? Ez hülye :)
Ménem villogtad le
WarbiRunner (Gyuri)23-12-2016 12:41:59 // 88947
Szerdán a totál agyhalál az volt, amikor egy VW egyterű tartott fel az előttem haladni próbálóval együtt. 140-150 körül ment, ami okés, megyek az ilyen mögött bármeddig. DE. Minden szájbalökött kamion és teherautó előtt lefékezett 100-110-re. 10km- t biztos szívtunk mögötte. Végül úgy tudtam megelőzni, hogy a külsőbe kisoroltam, és amikor megláttam a következő kamiont, beleálltam a gázba. Szokás szerint lefékezett 100-ra, én meg beugrottam elé. Nem szoktam ilyet, de nem találtam más megoldást. :-S
Shadin23-12-2016 12:33:14 // 88946
Nálunk is, pl. az érdi emelkedőn az M6-on a sűrű szaggatottnál a jobb szélsőben. Az ugyanis nem része a párhuzamos közlekedésnek. És hát a háromból a bal szélső van tele és qurva lassan mennek. A megengedetthez képest is...
berobbantam23-12-2016 11:39:06 // 88945
Ebben is van igazság.Én mondjuk boxerral is levillogom azt aki a belsőben tötymörög.Érdekes hogy zömében nem húzódik ki olyankor senki,de lendületet vesz.Másik kedvencem mikor pályán a fix trafinál 100-ra satuznak.Tényleg meg kéne tanulnunk közlekedni
Smith23-12-2016 11:16:54 // 88944
Valakiknek szép a karácsonyuk, tegnap elkelt a Keszthelyi, és a BP-i TBi is. Sajna egyik se nálam landolt :(
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2016 11:10:48 // 88943
hát jah egy motoros csomitér nyitást rakhattak volna extrának...vagy legalább, mint más típusnál a nyitásnál fellökődik, zárni meg kézzel kell...
egyébként amelyikben nem lehet dönteni az ülést ott gyárilag teljesen jó pozícióban van az ülés :)
WarbiRunner (Gyuri)23-12-2016 11:07:04 // 88942
Ebben sok igazság van :-) Maga az autó úgy jó, ahogy van. A belső kütyük, állító szirszarok 90%-át meg ki kellene hajítani belőle. Egy rendes ülés, egy normálisan működő 1 zónás manuális klíma/fűtés, a plafonon 2db gomb a lámpáknak és jóccakát :-) A parkradar pl őrületbe kerget, és nem lehet kikapcsolni örökre. Folyton basztat valamiért. Nekem AZ Autó nem ez a sok szemfényvesztés... Hanem kevesebb, de korrekt módon működő berendezés. És egy csomagtartó amit sáros időben is ki lehet nyitni gumikesztyű nélkül..
A 146-nál sincs kilincs rajta, de soha ilyen retkes nem lettem tőle... Amúgy meg szeretem ezt a dögöt, de tényleg :-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-12-2016 10:55:41 // 88941
hát ez kb olyan, mikor bemész a fagyizóban és van vagy 100 fajta, féle... nehéz a választás, mert a pisztácia elfogyott, csokoládé meg nem is volt :)))
Néha a túl soknál jobb a kevés :P már mint állítási szinten
WarbiRunner (Gyuri)23-12-2016 10:43:22 // 88940
Igyekszem megtalálni a jó ülés pozíciót, de őszintén nem gondoltam hogy ez gond lesz. Most felemeltem jól, hátha így jobb. Nem értem, hogy miért jó, hogy minden ilyen körülményes egy modernebb autóban. A TD-be beülök, úgy hogy Kingának van beállítva az ülés, és semmi bajom, bárhova mehetünk. De még a rossz skodámmal sem volt ilyen, hogy keresgélni kell azt a pozíciót, ahol nem töri le a derekam. Fater Fordja a legkényelmetlenebb autó amiben valaha ültem, de a derekam abban se fáj. Nagyon vegyesek az érzelmeim továbbra is. Egy iszonyatosan jó autó, sok érthetetlen kompromisszummal.
Invisible23-12-2016 09:57:41 // 88939
Igen ezt én is tapasztalom minden totemoszlopnál. Lakott területen 30al kell menni 50 helyett, kint pedig 60-70 lesz a 90ből. Ez nagyon idegesítő.
Piritu - 1.000.00023-12-2016 09:54:33 // 88938
A kedvenceim meg a véda kapuk :-)
Azt értem, hogy ott a Q7 tulaj is tudja a sebességhatárt, de azt már nem hogy egyeseknek miért kell 20-al lassabbra fékeznie, mit lehet. Az 5-10 autós sorban tuti lesz elöl valaki, aki beleugrik a fékbe, mert mérnek...
Piritu - 1.000.00023-12-2016 09:48:09 // 88937
Tegnap kirándultunk egyet (430 km), félelmetes, hogy mennyi tötymörgő volt az utakon. A 8-ason 50-el ment a leglassabb, 60-70-es tucatnyian. Előzni persze nem lehet a forgalom miatt. Aztán, ha villogok neki, akkor meg mutogat.
Az M7-en egy szöszi volt 90-el beragadva a belső sávba. Amikor a teherautó állt be a seggébe dudálva, akkor volt hajlandó kimenni a jobb oldaliba, ami persze tök üres volt.
Az meg természetes, hogy a három sávos M7-en a jobb szélsőbe senki sem megy.
Szóval lenne mit tenni a polisznak...
RomeoOne23-12-2016 09:42:13 // 88936
Nekem sem volt soha bajom a 159 ülésével, levezettem 400 km-t és ki sem akartam még szállni. Mondjuk lehet attól is függ, hogy ki mekkora. Én meg nem érem el a 170 cm-t.
Liquid23-12-2016 09:40:52 // 88935
Az a meglátásom, hogy a világ végéig birkáznak a vezérkos mögött, elég az ha a második nem tökös és nem villogja le...
Tudom, hogy nem etikus, de elsősorban ők vétenek a jobbratartás ellen... ezen mindig átsiklik mindenki.
Piritu - 1.000.00023-12-2016 09:34:04 // 88934
.... a németeknél ez bizonyos körülmények közt legális.
berobbantam23-12-2016 09:30:11 // 88933
Szia
Ha a belsöben vonatoznak akkor valószínű egy marha megy a sor elején.Mindenki aki mögötte van szeretne haladni.Nem etikus jobbról beelőzni és várni hogy majd csak visszaengednek.Nem ok nélkül alakulnak ki sorok sehol sem.És mindenki sietne.Meg kéne ezt is tanulnunk:)
Piritu - 1.000.00023-12-2016 08:55:22 // 88932
Így van. Ha az ember megtalálja a helyét az ülésben 1000+ km se okoz gondot.
Giuntini23-12-2016 08:51:35 // 88931
Szerintem neked még meg kell tanulnod ülni a 159-ben. Ezt teljesen jóindulatúan és megértően írom. A 159 üléspozíciója teljesen más mint az eddigi Alfáéké. Jóval alacsonyabban ülsz, és az ülés szöge normális helyzetben más, mint a 146-é, de mondhatjuk a 156-ot is. A 159 ülése nagyon kényelmes, csak úgy kell ülni benne, ahogy az autó kéri. Automata váltónál nyugodtan tedd hátra az ülést. Az tény, a lábnak nehéz pihentető helyet találni tempomat használata közben, de az ilyen jellegű autók nagy része ilyen. Az tény, a vezető ülés helyzete nagyon passzentos, de szerintem nagyon jó. Még annyi, hogy a Giulia is nagyon hasonló.
Liquid23-12-2016 08:49:38 // 88930
hát tudod, ha a belsőben vonatoznak, úgy hogy a külsőben senki, akkor kihúzódok, ott felgyorsítok mondjuk 110-re megelőzök 4-5-8 autót, majd visszamegyek a belsőbe, ilyen volt a tegnapi is, nem az a tipikus egyet előzök jobbról, olyat nem szoktam
Smith23-12-2016 08:47:03 // 88929
hát erre nem volnék büszke azért... (bocs)
Don Gombóc23-12-2016 08:31:08 // 88928
Közben így visszaolvasva pár napot az akksikról:
A Bannerrel én is szoptam anya régebbi Fiatjában, egy éven belül visszagariztattam, kaptam egy másikat, az sem bírta tovább, és azt már kicseréltettem egy Vartára.
Azt mondják a Bannernek valami teljesen már a technológiája, és a savazása is eltérő anyagú a többiekéhez képest. Vagy valami ilyen izé. :-)

Erhard Jászakkut írt a legközelebbinek, és azt fogom én is kipróbálni, pláne hogy volt szerencsém Angliából a Boschtól szállítani hozzájuk a cellákat, Németből meg hordták a műanyag dobozokat. Az összeszerelés Magyar. Eredeti Jász-Kun csávók csinálják. :-)
Don Gombóc23-12-2016 08:22:21 // 88927
Ez valami rémhír szerintem is. Nekem is 3 liter ment bele, annyi is jött le a régiből, bár 2,8-at ír feltöltési mennyiségnek, de mivel nincs túlnyomás annyival lehet több nyugodtan. Ezt a 6-odikban nem hordja fel az olajat meg kétlem, sőt szerintem egy faszság, bármelyik szerelő is mondta, az nem látott még váltót belülről.
Don Gombóc23-12-2016 08:17:22 // 88926
Teljesen normális. Csak már vizionálsz, mert Alfa üldözési mániád lett. :-)
Vízpára az, ami mindig is volt, csak eddig nem néztél a tükörbe. Amióta felvetted ezt a szokást, azóta elkezdtél félni. :-)
Az is biztos, hogy a katalizátoros technológia óta a kipufogó dobok hamarabb mennek a kukába. De te már azt is cseréltél, sőt van tartalékod is. :-)
yani🍀23-12-2016 08:01:01 // 88925
Biztos lejtőn álltál:-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-12-2016 07:32:35 // 88924
Nem értem miért kell emelgetni, vagy a 159-be más szögbe áll a váltó? Nekem emelés nélkül úgy be nyelte a 3 l olajat mint a ló a kockacukrot :)
Giuntini22-12-2016 23:09:45 // 88923
Én ma tankoltam, csak Budapest, dugó, parkoló keresés a Király utcában, legalább öt kör, reggeli 8 km-es bemelegedés, ma 12,5 l. De ennyi, ha csak városban mész, és dugózol.
Liquid22-12-2016 22:39:11 // 88922
eddig én se , a körülmények áldozata lettem :D
(Nem nagyon lehetett 120 felett menni)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.