ProdyG27-03-2017 13:57:38 //
93180
Sajnos megcsináltam a magam problémáját tegnap (pedig hibátlan volt a kocsi), beletolattam egy tűzcsapba:
Még csak nem is tudok hirtelen embert Debrecenben... mielőtt elkezdek itt körbekérdezni, mi várható szerintetek? Meg tudják ezt csinálni (hegesztés, fényezés stb...) új alkatrészek vásárlása nélkül? A lökhárító gondolom nem olyan vészes, de a csomagtartó ajtó is elhajlott, ezt le kell fényezni az egészet, vagy meg tudják csinálni csak a sérült sarkot?
Felkészülve szeretnék a szerelőkhöz menni...
köszi!
Smith27-03-2017 13:45:41 //
93179
Nem volt mivel... :) Rendelnék gyáriban, de nem találom a nyomi eperben :)
antonov27-03-2017 13:35:59 //
93178
Akkor megnyugodtam. És pótoltátok? : )
Smith27-03-2017 13:24:39 //
93177
Naaaaa, mostanában elég tiszta :D
A Hobohoz nem viheted mosni. Szerdán jössz? Meglásd, addigra ragyogni fog, csak a Te kedvedért :D
Smith27-03-2017 13:19:17 //
93176
Nekem is. Olyan kiváló minőségű merev műanyagból van, hogy rugalmasságnak még csak halvány nyomát sem lehet felfedezni benne. Törik, pattog, ahogy illik :)
Haddel27-03-2017 12:13:05 //
93175
Ez nekem is eltörött.
Az hogy nagy nyomakétól beráz, az pont a felületek miatt van. A Luk pl nem javasolja a felújítást, pontosan a tapadó felületek minőségének megváltozása miatt. Ugyanígy jártam a 146-tal az első kettőstömegű cserekor. 290Nm berázta, lényegében 2000-ről nem lehetett egy normálisat gyorsítani. És 235-ös lendkerék ment fel, tehát az m-jetre is jónak kellett volna lennie. Ami 300NM felett van gyárilag.
Az is lehet, hogy felmunkálják jól a tapadó felületet, de körben a kuplung felfekvő felületét nem munkálják le, ezzel is csökken a kuplungtárcsa nyomóereje.
És egyébként a felújított kettőstömegűvel elmentem vagy 80e-t, de lehet 100-at is. Jó kompromisszumos pár év volt... a végére meg voltam győződve róla, hogy ki is kotyogósodott, én is éreztem a finom pedálbenyomásra a dobolást a talpam alatt. A motor is dohogósabban járt, ha lehet még jobban remegett gyorsításra.
Szétszedéskor kiderült, hogy a bontott gyári amit szereztem nagyobbat kottyan! A kimozdulásai alapján egy 80%-os lendkeret vettünk ki.
Mégis a kb 50%-osnak ítélt (és 200k-t futott!) gyári szerelésű m-jet lendkerékkel egyszerre csak jó lett az autó. De nagyon. Egy kicsivel puhábbnak éreztem a gyárit, gyorsításra először kicsit elnyeli a nyomatékot. Viszont nem dobol, nem remeg, nem dohog tőle az autó.
A tolerancia 50%-a körüli kottyanás miatt (illetve szerintem továbbra sem 235-ös való a 105 jtd-be) volt egy cicergése, de ennyi.
Egy kis előtöltés programozással 8v-hez mérten irtó finom alapjáratot lehetett varázsolni. És 330Nm dolgoztatja azóta is Coyote cartársnál, és simán átviszi :-) Szerintem még elég sokáig.
Shadin27-03-2017 10:51:00 //
93173
Nekem pont ezt (is) csinálta az előző 2.0 ue. beavatkozás után. Én a gyári felújított lendkeréknek tudtam be, nyomatékban is kevesebbet tudott mint a régi "rossz", meg ott van az a tényező is, ha nem a nyomatéklimiternél lévő rázást nézzük, hogy egészen egyszerűen szarul lett összerakva, vagy az alkatrészek felületei nem kompatibilisek egymással :-(
antonov27-03-2017 10:36:04 //
93172
Az csodás lenne, köszönöm!
yani🍀27-03-2017 10:31:00 //
93171
1db még lehet, hogy van valahol, ha időm engedi, este megnézem.
antonov27-03-2017 10:28:16 //
93170
Az
ellendarabja kell nekem, ami viszont pont nincs nekik. Ezt törtem el. De még csak egyet, mert leállítottam magam.
yani🍀27-03-2017 10:23:27 //
93169
Neked pont
ilyenkell. Szokott lenni készleten nekik.
Pappy27-03-2017 10:15:06 //
93168
Köszi szépen!
Akkor próbálok nem ráfeszülni a dologra :)
antonov27-03-2017 10:13:41 //
93167
Igen, ez jó ötlet köszi. Patentcentrumban sajnos nem tudják mikor lesz újra elérhető a cucc.
Liquid27-03-2017 10:08:48 //
93166
Szerezz egy bolha kiszedő fogót, azzal több eséllyel kiszeded törés nélkül.
Szia! Ezt a kicsit benyomott pedálnál remegést ne parázd túl. Valamilyen szinten normális. A gyári szerelésű lendkerék finomságát nem biztos hogy egy bármilyen cseredarab valaha is fogja hozni. Nem véletlenül tettem a 146-omba másodjára bontott gyárit (amiről tudtam, hogy első szerelésű). Nem a spórolás vezérelt, és be is jött :-)
Amúgy a rángatós esetem után elképzelhetőnek tartom, hogy itt is hozhat változást egy paraméter törlés, egy próbát megér.
Pappy27-03-2017 09:50:03 //
93164
Szia Gyuri,
Köszi szépen!
Átolvasom hátha nekem is meg lesz a megoldás :)
Üdv,
Tibi
antonov27-03-2017 09:48:59 //
93163
Köszi, őket néztem én is, megérdeklődöm tudnak-e szerezni.
Akinek van kedve hosszú és több részes sztorit olvasni, a rángatós történet teljes terjedelmében a blogomban. :-) Hátha valakinek még hasznos lehet. Az autó végül úgy tűnik jó és ha visszajön a rángatás, már tudom mitől van és mit kell tenni.
antonov27-03-2017 09:36:38 //
93160
Jól érzem, hogy SW-nél az antenna javításhoz leszedendő hátsó kárpitdarabot patent eltörés nélkül nem lehet leszedni? Ugyanitt: honnan érdemes patentot venni? Unixban vajon lehet rendelni gyárit?
Liquid27-03-2017 09:27:27 //
93159
igen, miután leírtam rájöttem, hogy hülyeséget beszélek :)
GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
És a GM-től ha veszed, akkor olcsóbb: :)
Bal, első emelőbak :
GM (RG-143261) : 1.976 Huf.
Van azért előnye is (a merevséget leszámítva :)) a közös plattformnak. :)
Én is mindig ezt mondom.
Kéne egy csápos emelő! :)))
Azért ott vannak oldalirányú erők is, mivel ugye nem két oldalról emeled. :)
Liquid27-03-2017 09:07:12 //
93154
csáposhoz van tervezve :) Ott mindig függőleges erő hat rá.
Nekem sincs meg a bal első :)
Pappy27-03-2017 08:32:03 //
93152
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék ismét kérni tőletek.
Csúszó kuplung miatt 2 hete volt cserélve kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy, kettőstömegű. Csapágy Vlaeo, kuplung Sach, lendkerék Valeo (Sach nem illett össze a kuplunggal) lett beletéve. Erős 1000 km megtétele után egyre jobban érzem, hogy enyhén benyomott kuplungnál remeg a pedál. Váltások során is lassabb felengedésnél lehet érezni a remegést.
Olvasgattam, hogy ez a remegés általában a kettőstömegű közelgő halálára utal. De azért 1000 km után egy kicsit korainak gondolnám.
Nem találkozott valaki véletlenül előzőleg hasonló problémával?
Üdv,
Tibi
Liquid27-03-2017 08:23:32 //
93151
De ha függőlegesen emeled akkor hogy tud kifordulni? Amúgy én is cseréltem már egyet, meg most láttam, hogy egy másik is lötyög, de én konkrétan elhagytam.
Az a baj, hogy a bak egy idő után kilazul, és lefordul az alvázról. Én már 2x is így jártam. :(
Az is igaz, hogy én az átlagnál többször emelem.
Marseus26-03-2017 23:10:53 //
93148
Arcoskodhatnak Milánóban csak hát el kéne kezdeni pénzt is keresni mert lassan történelem lesz a márka. Érdekes a többi márkának ( különösen a német prémiumoknak) nem derogál egy ilyen show. Ha a suv pénz gyűjtésre született akkor tán meg kéne mutatni a népnek itthon is. Különben meg hol láthatjuk az újakat 1-2 szalonon kívül az országba? Sehol.
Chianti26-03-2017 23:01:57 //
93147
Egyébként nem tervezem, hogy alá kéne másznom, csak féknyereg, ill. féktárcsa tisztítás, és festés lenne a következő projekt. Szóval ott nem pár percig van megemelve az autó...
Liquid26-03-2017 22:39:10 //
93146
hááát ha aláfekvésről van szó, akkor asszem jogos azért a para, én is bebiztosítanám valahogy
Chianti26-03-2017 22:29:29 //
93145
Köszi, majd megsasolom... Egyébként lehet én parázom túl, de valahogy nem bízom ezekben a hidraulikus emelőkben. Legalábbis én be nem feküdnék úgy az autó alá, hogy csak az emelő tartja.
emGéza26-03-2017 21:05:43 //
93144
Egy kép.

emGéza26-03-2017 21:01:25 //
93143
Diósjenőről a Závoz-tetőre kb 4 km brutál emelkedő van ! (mi autóval mentünk fel)
Cserébe viszont Kemencéig csak gurulsz . Vissza sima laza tekerés .
emGéza26-03-2017 20:53:25 //
93142
Csak a gumipogácsa a különbség ? Vagy esetleg még a rúd hossza és
talán a rögzítőkarom is eltérhet ?
Liquid26-03-2017 20:41:01 //
93141
Háát aki nem figyeli, az ne emelje :) Amúgy az tény hogy a sima alap kroki nem alkalmas.
Én egy keményfa darabot használtam, aztán Apósom esztergáltatott egy tökéletes közdarabot aluból és ráapplikáltunk egy darabot, az épp ledobott téligumiból. Ez így tökéletes.

Csabi26-03-2017 20:28:34 //
93140
attól függ mekkora az emelő tárcsája amin felfekszik...Az enyém viszonylag kicsi átmérőjű és így nem tudom emelni az emelési pontokon, mert lefordul róla a gumituskó...ha valaki nem figyeli lehet nagy gond is belőle...szóval én is a lengőkaroknál emelem, az atombiztos :)
Liquid26-03-2017 20:24:30 //
93139
kicsit túlparázod :))
De nem baj, nekem eszembe se jutott volna ott emelni.
Ja már az is lett közben?
Már csak kép kell, de majd szerdán csinálok, de előtte lemosatom bent a Hobonál. :-)
Jogos. Balfékeke a jobb szélen.
Zéró TV reklám. :(
Na ja ! Meszes az agyam ! :-)
No meg az oldalad sincs frissítve. :-)
Én a lengőkarok csavarjain emelek mindig.
(Számomra az alátámasztási pontok lazák és veszélyesek.)
Smith26-03-2017 19:11:13 //
93134
Az amts egy igazi giccsparádé szilikoncsöcsökkel és nejonlámpával, az Alfa nem ilyen helyre való, szerintem csak azért tették ki mégis, hogy legyen valami, 5 perc alatt letudták, aztán "ugorgyunk"... :)
Chianti26-03-2017 19:10:06 //
93133
Egy szakmai kérdés... Ha az autót megemelés után szeretném bakra tenni, milyen alátámasztási pontok vannak az emelési pontokon kívül? Természetesen a kerekek közelében.
ott221726-03-2017 18:59:06 //
93132
Nekem akarták eladni úgy másfél éve ,ha jól emlékszem Skóciából. Leveleztem is neten az állítólagos tulajjal ,de hamar rájöttem, hogy csak behúzás.
Chianti26-03-2017 18:54:17 //
93131
Nos igen, azt hiszem én is meg tudnék barátkozni egy Ti Rosso SW-vel... Na de ne legyünk telhetetlenek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.