Forum >> 159

berobbantam06-06-2017 20:31:28 // 95626
Szia
Ha a kupak rossz és nem engedi el a nyomást képes rá.Nekem az 1.4 brava csinált ilyet.Egy kupak kb egy ezres.Én tuti vennék egyet.Amugy csak egy irányba tart nyomást.Kifelé.Nekem a bravan a gyári másfél báros volt amit vettem egy baros.De azóta is teszi a dolgát.Ha lehült a motor és letekeri a kupakot nem szabad neki szisszenni.
Haddel06-06-2017 20:25:02 // 95625
Csatlakozom,Manky a király!😃
Giuntini06-06-2017 19:33:55 // 95624
Igaz hogy benzines ez az autó, de nekem hengerfej szaga van a dolognak.
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2017 18:18:05 // 95623
Na de annyit, hogy eltűnik a víz a tartályból?
Bianco06-06-2017 15:50:25 // 95622
Köszi!

Gondoltam két legyet egy csapásra. :-)
Mindenképp megkeresem Manky-t.

Köszönöm szépen a választ !
Liquid06-06-2017 14:30:29 // 95621
Szerintem válaszd szét a mechanikai és a szoftveres megoldást :)
Az előbb, gyakorlatilag lehet bármely szerelő, az utóbbi pedig Manky.
yani🍀06-06-2017 14:14:39 // 95620
Ugyan nem 30km, de csak Manky az akit jó szívvel ajánlani tudunk neked!
Bianco06-06-2017 13:52:24 // 95619
Sziasztok!

Érdeklődöm,hogy Pesten vagy a környéken 30 km körzetben van olyan szerelő aki EGR falazással és kiírással foglalkozik és megbízható, rövid határidővel dolgozik. Esetleg aki tudna írni egy jó programot is egy 2,4 159 automata SW-re.
Megköszönném,ha tudnátok ajánlani olyan valakit ,aki garanciát is vállal az elvégzett munkájára és ha 1-2 hónap múlva megkeresem ,akkor is foglalkozik velem.
Előre is köszönöm!

Bianco
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2017 13:50:08 // 95618
így van, ahogy Warbi írja normális szervizben van szonda amivel a meg tudják nézni van a hűtővízben kipuffgáz...
RomeoOne06-06-2017 13:30:26 // 95617
Ha hagyja :D
Már egy 600-as motort sem lehet lenyomni ezekkel az autókkal, ha nem akarja.
RomeoOne06-06-2017 13:15:39 // 95616
Egyébként én is ezt kérdezném, hogy mi ez az ECO. Alfa nevezéktana szerint valami csökkentett teljesítményt, kicsit visszabutított autót (ettől egyébként lehet megbízhatóbb) szokott takarni. Pl. a 147 TS eco-ban nincs vezérlésmódosító a nagyobb fordulatszámokra.
RomeoOne06-06-2017 13:13:18 // 95615
Utánakeresgélve, az a cikkszám állítólag tényleg F40-et takar. Az enyémben 55239629, mint Smith-ében. Szerintem ez a C635. Short shiftert akarok venni, hozzá és abból a szempontból nem mindegy, hogy melyik. Amúgy az enyém 400 NM-re van írva és eddig semmi baja nincs.
Jani721206-06-2017 13:13:16 // 95614
nem kell feltétlenül gáznak lennie, ugyanis a gumicsövek tágulnak a nyomás hatására...
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2017 13:09:42 // 95613
Így van, létezik olyan, hogy a kiegyenlítőre rátekernek egy spéci kupakot, ami megmutatja, hogy jut e be kipufogógáz. Én sem szedném le egyből a hf-t.
A folyadék nem összenyomható, tehát az, hogy nyomás alatt eltűnik, aztán kupakot levéve visszajön a vízszint, mindenképp valamilyen gáz jelenlétére utal.
Ez viszont lehet levegő is.
antonov06-06-2017 12:56:05 // 95612
Kíváncsi vagyok hova fut ki ez a dolog, de mindenképp írj, hogy mi a helyzet. Én eléggé elhamarkodottnak érzem már most lekapni a hengerfejet.
Zolibácsi06-06-2017 12:55:29 // 95611
Nincs is jobb erzes mikor 180- nál a motoros megelőz, te meg 230 -nál vissza előzöd....
SanyiJTD06-06-2017 12:22:54 // 95610
Teljesen egyetértek, ugyan ebben a cipőben járok, holnap viszem az autóm hengerfejeztetni.
droberto06-06-2017 11:08:08 // 95609
Kedvenceimnél megtalálod: ISO 10487-1:1992
Giuntini06-06-2017 09:47:17 // 95608
Ezt sürgősen nézesd meg! Ugyanez volt nálam is! Nekem is ezt mondta mindenki, nyugodt voltam, a víz nem melegedett, tehát úgy tűnt hogy rendben. Egyik pillanatról a masikra történt a baj. Nézesd meg, mert lehet hogy hengerfejes kezd lenni. Én a helyedben levetetném a hengerfejet. Nehogy tönktemenjen a motorod! Hallgass rám! Hideg motornál nem lehet nyomás alatt! A hűtőcsőnek puhának kell lennie! Meleg motornál egy kicsit meg lehet nyomni, de kőkemény nem lehet!
Jani721206-06-2017 07:47:40 // 95607
A hűtödnek és a spkájának semmi baja! A víz szintjét nyomás nélküli hideg motornál tudod ellenörizni, vagyis pont űgy ahogy csináltad. A zárt rendszerű hütésnél a kupakba épített kétirányú szelep szabályozza a nyomást ami kb 0.5 bar. Hideg motornál is lehet nyomás alatt ami nem feltétlenül hiba! Ne hagyd nyitottan a rendszert, mert úgy rontod a hűtés hatékonyságát!
antonov06-06-2017 07:06:55 // 95606
Szerintem le lett véve a sapka a tágulási tartálytól melegen, majd vissza is lett téve mielőtt kihűlt volna, emiatt megfordult a működése.
Haddel05-06-2017 22:58:48 // 95605
Ez jól hangzik!😃
berobbantam05-06-2017 21:09:27 // 95604
Szia
A tartályra vegyél másik kupakot.1-1.5 bár nyomást szoktak tartani.Utána elengedi a nyomást.A tied ezt már nem teszi.Amíg nincs másik ne húzd rá teljesen a tartályra mert szét fogja nyomni valahol a hűtő rendszert.
Chianti05-06-2017 20:50:52 // 95603
Köszi! Egyszer tarthatnánk egy közös borkóstolást, most már talán jó idő lesz itt is... Nem mintha ez időjárásfüggő lenne... :o) Van jóféle Magyar fehér borcim hozzá...
Haddel05-06-2017 20:01:41 // 95602
Egészségedre!😃
alfa155gyuri05-06-2017 19:46:43 // 95601
Szia!
Nem vákuum hanem nyomás volt benne ez zárt rendszer és melegen van benne nyomás.
Peeeti8505-06-2017 18:21:00 // 95600
sziasztok.
egy kis infóra lenne szükségem.
a minap arra lettem figyelmes, hogy a hűtőfolyadék tartályából eltűnt a folyadék és csak a minimum jelzésnél áll. Gondoltam biztos elpárolgott, és utána akartam tölteni egy kis desztillált vízzel, amikor lecsavartam a kupakot elkezdett sziszegni és hirtelen felugrott a vízszint maximum jelzés alá egy kicsivel... (egyszóval vákum volt benne).
A kérdésem az lenne, hogy normális-e ha vákum van benne, és ha nem akkor miért ? :D
ui.: vegyek bele új motort ? :D
segítő válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2017 18:10:54 // 95599
Osztom... bizonyos le fölött csak sport jogsit adnék ki az a jó hogy most csak saját magát bombázta le akkor gáz ha másnak is is kárt okoz...
Chianti05-06-2017 18:10:15 // 95598
Ma nem bírtam tovább, és felbontottam a jóféle Chiantit, ami a VTT-n került hozzám... Fincsi volt... Kedves egészségetekre...
Smith05-06-2017 17:59:18 // 95597
Gyári rádió csere projekt, kérdések vannak :)
Ez a csati megy bele a gyári marellibe:




Ennek valaki tudja a lábkiosztását, esetleg hozzá valami adapter, vagy jöhet a csípőfogó, amit nem szívesen tennék.... :( Vagy esetleg még beljebb kellene keresnem a szabvány ISO csatlakozót? Nem hinném. :(



A keret viszont szépen illeszkedik. Csodálatosnak nem nevezném, az túlzás lenne, de nem igénytelen, és majd a szép kijelző és kivetített XXX tartalom elveszi a tekintetet róla :D



Az az alsó nagy fekete műanyag rettenet ha jól sejtem a B&M.

psychoati05-06-2017 17:19:22 // 95596
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy injektor csatlakozókat honnan rendelhetnék? Sajnos tegnap többször megviccelt a masina :-). blog
Jorjie05-06-2017 16:15:19 // 95595
Nem, ez másik.
Liquid05-06-2017 15:59:48 // 95594
A teljesítmény csak egy szám, nem mindegy kaszniban, hajtáslánccal, futóművel van körítve. Én egyáltalán nem érzem soknak a 240 lovamat, lehetne több is :)
Az a helyzet, hogy lehet a gép bármennyire hülyebiztos, vagy épp gyenge, mindig lesz olyan helyzet és olyan falábú sofőr ahol túl sok.
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2017 15:20:22 // 95593
Azt legfeljebb a Ferrari engedheti meg magának, hogy feltételhez köti, hogy ki vehet. Az Alfánál örülnek, hogy végre be megy a pa... illető és leteszi a zacsiban a lóvét :-)
Azt meg nem tudhassuk, hogy a tulaj vezette e egyáltalán és hogy kinek mit akart megmutatni. Gondolom örök tanulság neki (ha nem, az tényleg gáz) és ha igaz, nem sérült meg senki.
És ilyenkor van annak létjogosultsága, hogy a Veloce-ban nem kikapcsolható a menetbiztonsági elektricska. Már az a 280 lóerő is rengeteg. Őszintén? Teljesen értelmetlen utcára engedni ilyen teljesítményű autókat.
Shadin05-06-2017 14:15:15 // 95592
Azonosítsd a bekötésről
blog
shifter
Kazes☻05-06-2017 13:48:33 // 95591
Hehe, jópofa...! :-D
csokagm05-06-2017 13:00:04 // 95590
Na ezt majd leforditom ha hazaerek. Mi az az eco kit? Elvileg van nekem is, de mégis más cikk szamot dob rá.

Fogyasztásra akkor tényleg van nelem kb 1 liter plusz. Mitol lwhet ez?
Smith05-06-2017 12:34:27 // 95589
Egy ruszki oldalon azt találtam, hogy 2011-esekben C635 van. Ellenben ha neked az eper alvázszám szerint mást hoz, akkor meg a fene tudja. De nagyjából mindenhol azt irják, ha 170 paci, 2011, akkor az C635.

http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60

Egy finn oldalon ezt írják:

"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)

Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)

Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"


Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
Haddel05-06-2017 12:32:27 // 95588
Nekem most 7 literen áll a nagy átlag 3000 kmre vetítve. De föleg autópálya 140-150 km/h között. A nagy kerekekkel.
csokagm05-06-2017 11:19:48 // 95587
Egyébként nektek hogy fogyaszt az autó? Most 100-120al mentem és a ugyan nem nulláztam indulás előtt dw a pillanatnyi fogyi kb. 7liter körül mozgott. Nekem ez ekkora temponal soknak tűnik. Kb 6.6-6.8 lehetett az átlag egyébként. Vagy ez ilyen? Én kb 130-140nel számítottam hasonlo fogyira. 17es kerekek vannak rajta tehat az sem dobja meg.
csokagm05-06-2017 10:47:50 // 95586
Gondoltam rá, de ha ez a váltó van benne akkor jobb a békesség. :)Utána kéne járni mi van nbennw.
RomeoOne05-06-2017 10:44:06 // 95585
Minél előbb, annál jobb :D
Smith05-06-2017 10:42:41 // 95584
Még csak most vetted, már rögtön meg akarod iratni? :)
csokagm05-06-2017 10:10:16 // 95583
Ezt honnan tudod, hogy nekem is az van? Cikkszambol látszik?

Egyébként hibája van, vagy ha ez van nekem is csak a tuningon ne gondolkozzak inkabb?
Chianti05-06-2017 10:02:18 // 95582
Elég szomorú, hogy boldog, boldogtalan akinek van épp felesleges 25 milla a páncélszekrényben. az benevezhet egy ilyenre. Pláne úgy, hogy előtte soha még egy métert nem ment hasonlóan erős autóval. Én csak azt az egyet nem értem, hogy mér' mindig az autópályán kell keménykedni? Miért nem megy az ilyen először egy tanpályára, ahol megtanítják neki, hogyan kell egy ilyen szörnyeteget vezetni? Aztán ha már elboldogul vele mondjuk vészhelyzetekben is, akkor lehet útjára engedni. De akkor se az legyen már a cél, hogy na majd most én megmutatom minden köcsögnek, ki az úr a belső sávban. Sajnálom mindenesetre a sofőrt is, de az autót még jobban.
Shadin05-06-2017 09:21:01 // 95581
635 az és a Tiedben is az van.
c635
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2017 06:41:28 // 95580
A TC TV-ben pont a Giulia-ról volt szó pár napja. Bazsó pont említi, hogy a QV-t nem tudták kipróbálni mert "összetörött". Nagyon törnek ezek a gépek...
Zolibácsi05-06-2017 00:49:45 // 95579
pucold meg az akksi sarut meg mérj rajta töltést, nekem generátor felújításom volt pont a héten. 60.000, az új valahol 170.000 környékén van.
Haddel05-06-2017 00:02:51 // 95578
Nem tudom,én még sosem használtam az epert.
Szerintem az összes egr fedél hajlamos a repedésre,érdemes kicserélni 80e kilométerenként. Nem vészes már az ára, Erhardnál is van olcsóért.
Ha szemben állsz a motorral akkor a szép fényes hőterelő lemeztől jobbra ,a nivópálca környékén egy fekete ,kissé bordázott műanyagot keress.
RomeoOne04-06-2017 23:19:16 // 95577
Gondolom nyomta, mint az àllat, mert mit számítanak az útviszonyok. Aztán amikor nem meglepő módon, vízen jól meghajtva megcsúszott és kellett volna a vezetői képesség, hogy megfogja a kocsit, csak egy satufékre tellett.
Egyébkènt az sem meglepő, ha a 285-ös gumi ilyen könnyű súlynál hamarabb felúszik a vízen. Kisebb autókra sem azért nem érdemes szèles gumit rakni, mert visszafogja, hanem, mert esőben könnyebben felúszik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.