Inkább a bátorsága (esetleg az utasé) fogyott el szerintem :)
Bár nem vagyok tisztában a motorok képességeivel, viszont volt már olyan hogy a túramotor 2 személlyel feltartott a bakonyi szerpentinen :)
Forum >> 159
Liquid06-06-2017 21:53:35 // 95635
Zolibácsi06-06-2017 21:50:26 // 95634
91-s 500-as cbr folytás nélküli 75-78 ló az 230, azért mondtam, hogy régebbi 600-as úgy értem 2000 előtti :-)
yani🍀06-06-2017 21:34:10 // 95633
Tapasztalatból tudom, hogy egy 2004-es R6-os a saját órája szerint 270-et tud 1 személlyel. :-)
Zolibácsi06-06-2017 21:29:55 // 95632
igazából mentünk kb 100-al és akkor megérkezett mögém a motoros és púposkodott, ahogy felértünk az autópályára nyomtam egy teligázt és 180 környékén megelőzött de aztán 220 környékén már elkezdem vissza érni rá 230-nál már majdnem mellette voltam.
hozzáteszem 2-en ültek rajta és egy régebbi 600-nak tippeltem, azok meg nem sokkal mennek többet ennél egy személlyel sem :-)
hozzáteszem 2-en ültek rajta és egy régebbi 600-nak tippeltem, azok meg nem sokkal mennek többet ennél egy személlyel sem :-)
Smith06-06-2017 21:13:17 // 95631
Köszi, ez is segít valamennyit, de ez a sima ISO, aminek a lábkiosztása viszonylag sok helyen megtalálható. Nekem annak a kiosztása kellene, ami a Marell RadioNav-nak van, azt a csatlakozót Quadlock-nak hívják. Mint kiderült, ez a csati a legújabb 159-esekben jött képbe a 2. generációs navis fejegységnél, előtte sima ISO volt mindegyikben, és a sima lejátszósban is ISO van.
berobbantam06-06-2017 20:56:33 // 95630
Hiszek neked :).Amit vettem azt bentröl kifele nem tudtam átfujni.Kintröl befelé igen.És rá van irva,hogy 1 bar.Amugy szerintem így logikus.Ha melegszik adott nyomás felett elenged.Ha visszahűl ez a levegő vissza kell jusson.Bravánál amugy ez népbetegség 10 év körül.A kupak levízkövesedik és nem engedi el a nyomást.Egy idő után ez szétnyomja a fűtőradiátor tömítését.A kifolyó fagyálló eláztatja és kinyirja az alatta lévő légzsákvezérlőt.Így lesz az 1000 forintos kupakból 40000-es javítás.
Jani721206-06-2017 20:45:02 // 95629
"Zárt hűtőrendszer esetén a hűtő vagy a hűtővel összekapcsolt kiegyenlítőtartály betöltőnyílását kettős szelepű sapka zárja. A kifelé nyitó rugós szelep kb. 0,5 bar túlnyomást tart a hűtőrendszerben, emiatt a hűtőfolyadék forráspontja kb. 110 °C-ra növekedhet."
Ezt csak random valahonnan bemásoltam
Ezt csak random valahonnan bemásoltam
Marseus06-06-2017 20:35:50 // 95628
Azt sem tudjuk hideg volt e a motor,szal sok ismeretlenes ez még...
Marseus06-06-2017 20:31:50 // 95627
Hűtővízben olajsár esetleg nem uszikál? Benzinesnél tapasztalataim szerint nagyon ritka a hengerfej probléma ( mármint az ilyen jellegű ). Kíváncsi leszek a diagra de nagy pénzel mernék fogadni, h nem lesz hengerfejes. Mindemellett ha jól értettem akkor nincs víz hiány..
berobbantam06-06-2017 20:31:28 // 95626
Szia
Ha a kupak rossz és nem engedi el a nyomást képes rá.Nekem az 1.4 brava csinált ilyet.Egy kupak kb egy ezres.Én tuti vennék egyet.Amugy csak egy irányba tart nyomást.Kifelé.Nekem a bravan a gyári másfél báros volt amit vettem egy baros.De azóta is teszi a dolgát.Ha lehült a motor és letekeri a kupakot nem szabad neki szisszenni.
Ha a kupak rossz és nem engedi el a nyomást képes rá.Nekem az 1.4 brava csinált ilyet.Egy kupak kb egy ezres.Én tuti vennék egyet.Amugy csak egy irányba tart nyomást.Kifelé.Nekem a bravan a gyári másfél báros volt amit vettem egy baros.De azóta is teszi a dolgát.Ha lehült a motor és letekeri a kupakot nem szabad neki szisszenni.
Haddel06-06-2017 20:25:02 // 95625
Csatlakozom,Manky a király!😃
Giuntini06-06-2017 19:33:55 // 95624
Igaz hogy benzines ez az autó, de nekem hengerfej szaga van a dolognak.
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2017 18:18:05 // 95623
Na de annyit, hogy eltűnik a víz a tartályból?
Bianco06-06-2017 15:50:25 // 95622
Köszi!
Gondoltam két legyet egy csapásra. :-)
Mindenképp megkeresem Manky-t.
Köszönöm szépen a választ !
Gondoltam két legyet egy csapásra. :-)
Mindenképp megkeresem Manky-t.
Köszönöm szépen a választ !
Liquid06-06-2017 14:30:29 // 95621
Szerintem válaszd szét a mechanikai és a szoftveres megoldást :)
Az előbb, gyakorlatilag lehet bármely szerelő, az utóbbi pedig Manky.
Az előbb, gyakorlatilag lehet bármely szerelő, az utóbbi pedig Manky.
yani🍀06-06-2017 14:14:39 // 95620
Ugyan nem 30km, de csak Manky az akit jó szívvel ajánlani tudunk neked!
Bianco06-06-2017 13:52:24 // 95619
Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy Pesten vagy a környéken 30 km körzetben van olyan szerelő aki EGR falazással és kiírással foglalkozik és megbízható, rövid határidővel dolgozik. Esetleg aki tudna írni egy jó programot is egy 2,4 159 automata SW-re.
Megköszönném,ha tudnátok ajánlani olyan valakit ,aki garanciát is vállal az elvégzett munkájára és ha 1-2 hónap múlva megkeresem ,akkor is foglalkozik velem.
Előre is köszönöm!
Bianco
Érdeklődöm,hogy Pesten vagy a környéken 30 km körzetben van olyan szerelő aki EGR falazással és kiírással foglalkozik és megbízható, rövid határidővel dolgozik. Esetleg aki tudna írni egy jó programot is egy 2,4 159 automata SW-re.
Megköszönném,ha tudnátok ajánlani olyan valakit ,aki garanciát is vállal az elvégzett munkájára és ha 1-2 hónap múlva megkeresem ,akkor is foglalkozik velem.
Előre is köszönöm!
Bianco
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2017 13:50:08 // 95618
így van, ahogy Warbi írja normális szervizben van szonda amivel a meg tudják nézni van a hűtővízben kipuffgáz...
RomeoOne06-06-2017 13:30:26 // 95617
Ha hagyja :D
Már egy 600-as motort sem lehet lenyomni ezekkel az autókkal, ha nem akarja.
Már egy 600-as motort sem lehet lenyomni ezekkel az autókkal, ha nem akarja.
RomeoOne06-06-2017 13:15:39 // 95616
Egyébként én is ezt kérdezném, hogy mi ez az ECO. Alfa nevezéktana szerint valami csökkentett teljesítményt, kicsit visszabutított autót (ettől egyébként lehet megbízhatóbb) szokott takarni. Pl. a 147 TS eco-ban nincs vezérlésmódosító a nagyobb fordulatszámokra.
RomeoOne06-06-2017 13:13:18 // 95615
Utánakeresgélve, az a cikkszám állítólag tényleg F40-et takar. Az enyémben 55239629, mint Smith-ében. Szerintem ez a C635. Short shiftert akarok venni, hozzá és abból a szempontból nem mindegy, hogy melyik. Amúgy az enyém 400 NM-re van írva és eddig semmi baja nincs.
Jani721206-06-2017 13:13:16 // 95614
nem kell feltétlenül gáznak lennie, ugyanis a gumicsövek tágulnak a nyomás hatására...
WarbiRunner (Gyuri)06-06-2017 13:09:42 // 95613
Így van, létezik olyan, hogy a kiegyenlítőre rátekernek egy spéci kupakot, ami megmutatja, hogy jut e be kipufogógáz. Én sem szedném le egyből a hf-t.
A folyadék nem összenyomható, tehát az, hogy nyomás alatt eltűnik, aztán kupakot levéve visszajön a vízszint, mindenképp valamilyen gáz jelenlétére utal.
Ez viszont lehet levegő is.
A folyadék nem összenyomható, tehát az, hogy nyomás alatt eltűnik, aztán kupakot levéve visszajön a vízszint, mindenképp valamilyen gáz jelenlétére utal.
Ez viszont lehet levegő is.
antonov06-06-2017 12:56:05 // 95612
Kíváncsi vagyok hova fut ki ez a dolog, de mindenképp írj, hogy mi a helyzet. Én eléggé elhamarkodottnak érzem már most lekapni a hengerfejet.
Zolibácsi06-06-2017 12:55:29 // 95611
Nincs is jobb erzes mikor 180- nál a motoros megelőz, te meg 230 -nál vissza előzöd....
SanyiJTD06-06-2017 12:22:54 // 95610
Teljesen egyetértek, ugyan ebben a cipőben járok, holnap viszem az autóm hengerfejeztetni.
droberto06-06-2017 11:08:08 // 95609
Kedvenceimnél megtalálod: ISO 10487-1:1992
Giuntini06-06-2017 09:47:17 // 95608
Ezt sürgősen nézesd meg! Ugyanez volt nálam is! Nekem is ezt mondta mindenki, nyugodt voltam, a víz nem melegedett, tehát úgy tűnt hogy rendben. Egyik pillanatról a masikra történt a baj. Nézesd meg, mert lehet hogy hengerfejes kezd lenni. Én a helyedben levetetném a hengerfejet. Nehogy tönktemenjen a motorod! Hallgass rám! Hideg motornál nem lehet nyomás alatt! A hűtőcsőnek puhának kell lennie! Meleg motornál egy kicsit meg lehet nyomni, de kőkemény nem lehet!
Jani721206-06-2017 07:47:40 // 95607
A hűtödnek és a spkájának semmi baja! A víz szintjét nyomás nélküli hideg motornál tudod ellenörizni, vagyis pont űgy ahogy csináltad. A zárt rendszerű hütésnél a kupakba épített kétirányú szelep szabályozza a nyomást ami kb 0.5 bar. Hideg motornál is lehet nyomás alatt ami nem feltétlenül hiba! Ne hagyd nyitottan a rendszert, mert úgy rontod a hűtés hatékonyságát!
antonov06-06-2017 07:06:55 // 95606
Szerintem le lett véve a sapka a tágulási tartálytól melegen, majd vissza is lett téve mielőtt kihűlt volna, emiatt megfordult a működése.
Haddel05-06-2017 22:58:48 // 95605
Ez jól hangzik!😃
berobbantam05-06-2017 21:09:27 // 95604
Szia
A tartályra vegyél másik kupakot.1-1.5 bár nyomást szoktak tartani.Utána elengedi a nyomást.A tied ezt már nem teszi.Amíg nincs másik ne húzd rá teljesen a tartályra mert szét fogja nyomni valahol a hűtő rendszert.
A tartályra vegyél másik kupakot.1-1.5 bár nyomást szoktak tartani.Utána elengedi a nyomást.A tied ezt már nem teszi.Amíg nincs másik ne húzd rá teljesen a tartályra mert szét fogja nyomni valahol a hűtő rendszert.
Chianti05-06-2017 20:50:52 // 95603
Köszi! Egyszer tarthatnánk egy közös borkóstolást, most már talán jó idő lesz itt is... Nem mintha ez időjárásfüggő lenne... :o) Van jóféle Magyar fehér borcim hozzá...
Haddel05-06-2017 20:01:41 // 95602
Egészségedre!😃
alfa155gyuri05-06-2017 19:46:43 // 95601
Szia!
Nem vákuum hanem nyomás volt benne ez zárt rendszer és melegen van benne nyomás.
Nem vákuum hanem nyomás volt benne ez zárt rendszer és melegen van benne nyomás.
Peeeti8505-06-2017 18:21:00 // 95600
sziasztok.
egy kis infóra lenne szükségem.
a minap arra lettem figyelmes, hogy a hűtőfolyadék tartályából eltűnt a folyadék és csak a minimum jelzésnél áll. Gondoltam biztos elpárolgott, és utána akartam tölteni egy kis desztillált vízzel, amikor lecsavartam a kupakot elkezdett sziszegni és hirtelen felugrott a vízszint maximum jelzés alá egy kicsivel... (egyszóval vákum volt benne).
A kérdésem az lenne, hogy normális-e ha vákum van benne, és ha nem akkor miért ? :D
ui.: vegyek bele új motort ? :D
segítő válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
egy kis infóra lenne szükségem.
a minap arra lettem figyelmes, hogy a hűtőfolyadék tartályából eltűnt a folyadék és csak a minimum jelzésnél áll. Gondoltam biztos elpárolgott, és utána akartam tölteni egy kis desztillált vízzel, amikor lecsavartam a kupakot elkezdett sziszegni és hirtelen felugrott a vízszint maximum jelzés alá egy kicsivel... (egyszóval vákum volt benne).
A kérdésem az lenne, hogy normális-e ha vákum van benne, és ha nem akkor miért ? :D
ui.: vegyek bele új motort ? :D
segítő válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2017 18:10:54 // 95599
Osztom... bizonyos le fölött csak sport jogsit adnék ki az a jó hogy most csak saját magát bombázta le akkor gáz ha másnak is is kárt okoz...
Chianti05-06-2017 18:10:15 // 95598
Smith05-06-2017 17:59:18 // 95597
Gyári rádió csere projekt, kérdések vannak :)
Ez a csati megy bele a gyári marellibe:


Ennek valaki tudja a lábkiosztását, esetleg hozzá valami adapter, vagy jöhet a csípőfogó, amit nem szívesen tennék.... :( Vagy esetleg még beljebb kellene keresnem a szabvány ISO csatlakozót? Nem hinném. :(

A keret viszont szépen illeszkedik. Csodálatosnak nem nevezném, az túlzás lenne, de nem igénytelen, és majd a szép kijelző és kivetített XXX tartalom elveszi a tekintetet róla :D

Az az alsó nagy fekete műanyag rettenet ha jól sejtem a B&M.

Ez a csati megy bele a gyári marellibe:


Ennek valaki tudja a lábkiosztását, esetleg hozzá valami adapter, vagy jöhet a csípőfogó, amit nem szívesen tennék.... :( Vagy esetleg még beljebb kellene keresnem a szabvány ISO csatlakozót? Nem hinném. :(

A keret viszont szépen illeszkedik. Csodálatosnak nem nevezném, az túlzás lenne, de nem igénytelen, és majd a szép kijelző és kivetített XXX tartalom elveszi a tekintetet róla :D

Az az alsó nagy fekete műanyag rettenet ha jól sejtem a B&M.

psychoati05-06-2017 17:19:22 // 95596
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy injektor csatlakozókat honnan rendelhetnék? Sajnos tegnap többször megviccelt a masina :-). blog
Tudna valaki segíteni, hogy injektor csatlakozókat honnan rendelhetnék? Sajnos tegnap többször megviccelt a masina :-). blog
Liquid05-06-2017 15:59:48 // 95594
A teljesítmény csak egy szám, nem mindegy kaszniban, hajtáslánccal, futóművel van körítve. Én egyáltalán nem érzem soknak a 240 lovamat, lehetne több is :)
Az a helyzet, hogy lehet a gép bármennyire hülyebiztos, vagy épp gyenge, mindig lesz olyan helyzet és olyan falábú sofőr ahol túl sok.
Az a helyzet, hogy lehet a gép bármennyire hülyebiztos, vagy épp gyenge, mindig lesz olyan helyzet és olyan falábú sofőr ahol túl sok.
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2017 15:20:22 // 95593
Azt legfeljebb a Ferrari engedheti meg magának, hogy feltételhez köti, hogy ki vehet. Az Alfánál örülnek, hogy végre be megy a pa... illető és leteszi a zacsiban a lóvét :-)
Azt meg nem tudhassuk, hogy a tulaj vezette e egyáltalán és hogy kinek mit akart megmutatni. Gondolom örök tanulság neki (ha nem, az tényleg gáz) és ha igaz, nem sérült meg senki.
És ilyenkor van annak létjogosultsága, hogy a Veloce-ban nem kikapcsolható a menetbiztonsági elektricska. Már az a 280 lóerő is rengeteg. Őszintén? Teljesen értelmetlen utcára engedni ilyen teljesítményű autókat.
Azt meg nem tudhassuk, hogy a tulaj vezette e egyáltalán és hogy kinek mit akart megmutatni. Gondolom örök tanulság neki (ha nem, az tényleg gáz) és ha igaz, nem sérült meg senki.
És ilyenkor van annak létjogosultsága, hogy a Veloce-ban nem kikapcsolható a menetbiztonsági elektricska. Már az a 280 lóerő is rengeteg. Őszintén? Teljesen értelmetlen utcára engedni ilyen teljesítményű autókat.
Shadin05-06-2017 14:15:15 // 95592
csokagm05-06-2017 13:00:04 // 95590
Na ezt majd leforditom ha hazaerek. Mi az az eco kit? Elvileg van nekem is, de mégis más cikk szamot dob rá.
Fogyasztásra akkor tényleg van nelem kb 1 liter plusz. Mitol lwhet ez?
Fogyasztásra akkor tényleg van nelem kb 1 liter plusz. Mitol lwhet ez?
Smith05-06-2017 12:34:27 // 95589
Egy ruszki oldalon azt találtam, hogy 2011-esekben C635 van. Ellenben ha neked az eper alvázszám szerint mást hoz, akkor meg a fene tudja. De nagyjából mindenhol azt irják, ha 170 paci, 2011, akkor az C635.
http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60
Egy finn oldalon ezt írják:
"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)
Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)
Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"
Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60
Egy finn oldalon ezt írják:
"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)
Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)
Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"
Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
Haddel05-06-2017 12:32:27 // 95588
Nekem most 7 literen áll a nagy átlag 3000 kmre vetítve. De föleg autópálya 140-150 km/h között. A nagy kerekekkel.
csokagm05-06-2017 11:19:48 // 95587
Egyébként nektek hogy fogyaszt az autó? Most 100-120al mentem és a ugyan nem nulláztam indulás előtt dw a pillanatnyi fogyi kb. 7liter körül mozgott. Nekem ez ekkora temponal soknak tűnik. Kb 6.6-6.8 lehetett az átlag egyébként. Vagy ez ilyen? Én kb 130-140nel számítottam hasonlo fogyira. 17es kerekek vannak rajta tehat az sem dobja meg.
csokagm05-06-2017 10:47:50 // 95586
Gondoltam rá, de ha ez a váltó van benne akkor jobb a békesség. :)Utána kéne járni mi van nbennw.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
640
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?