Forum >> 159

Chris15914-02-2018 08:49:50 // 105426
Előélet befolyásolhatja aláírom, de akkor is nonszensz ami ezzel a motorral történik, nem akarok más autógyártókat megemlíteni de a közvetlen környezetemben több olyan ismerős, haver autója van ami kapja az ívet elég rendesen.
Most olyan autókról beszélek amibe tudom, hogy az ismerős hajtott bele 150-200ekm közötti futásteljesítményt (prémium márkákról van szó!).
2.4 tulajként meg rettegned kell hogy mikor jön elő a hengerfejrepedés, pedig aztán tényleg odafigyel az amber és mi alfások szerintem többet teszünk a saját autónkért mint más autóstársak. Nekik csak A-ból B-be történik az autózás.
Liquid14-02-2018 08:41:26 // 105425
A 147 topikban több segítséget kaphatsz :)
Alapvetően jó a 147 meg a TS is. Nem kell parázni tőle, legyen benne lehetőleg max. közelben rendes olaj.
Piritu - 1.000.00014-02-2018 08:39:10 // 105424
eco-t ne vegyetek, más mint a "normál" TS, nem nagyon van hozza alkatrèsz.
Szergej14-02-2018 08:30:12 // 105423
Sziasztok. Sógornőm is alfára adná a fejét. Ö az https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1_6_t_spark_eco_distinctive-12049962. Van vkinek info rola. Illetve mire figyeljunk? 1.6ts motort nagyon nem vágom.
Csabi14-02-2018 07:56:09 // 105422
Szerintem is, az előélet meghatározó, főleg, hogy az 59ek is kezdenek kiöregedni, a legfiatalabb is ~7évnél öregebb. Ha ezt átfordítjuk futásteljesítményre akkor még a legfiatalabb 2,4-ben is legalább 200-250ezer van(átlag)...egy 12-13évesben mondjuk 350-400körül... No meg, a 98% húzva, az sem segít, szerintem.
Shadin14-02-2018 07:44:37 // 105421
A klímás tudja h adott gázhoz mennyi olaj kell, csak ne olyan szaki legyen aki rátölt csak, hanem le kell fejtenie, meg vákuumozni meg szárítani stb. és amikor visszatölti akkor adagolja hozzá az olajat. Ha kevesebb gáz megy bele az nem baj, max. később kezd hűteni a rendszer, túltöltve már gáz és nem lesz jobb a hűtés.
Hajni 15914-02-2018 07:36:02 // 105420
Sziasztok!
Vettem egy 159 SW Ti-t, de sajnos nem volt benne a navi SD kártya.
Tudtok segíteni, mit lehet tenni? Újat nem annyira szeretnék rendelni, mert 170e Ft...
Előre is Köszi!!!
Hajni
gecsa14-02-2018 06:29:24 // 105419
Azért gondolom ebben elég sokat közrejátszik az előélet is.
Chris15913-02-2018 23:39:09 // 105418
Srácok beszarás ami itt zalában van 2 ismerősömnek is hengerfejes lett a 2.4-e, tényleg ennyire érzékenyek a hőtágulásra.
Végén oda jutok ,hogy veszek egy Tibit.
Jól látszik a képen, hogy a 3. Hengernél van a repedés.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:57:54 // 105417
Cella zárlatnál nincs 12,3v sem, de egy nap után 12.. aztán folyamatosan megy le
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:55:38 // 105416
Ki.. A punton is vágni kellett meg a 2,4en is
Roll198313-02-2018 22:28:03 // 105414
12,6V volt benne most mikor kitöröltem a hibát, gyújtáson volt közben az autó és mindenre hibát írta, amíg kiolvastam a hibakódot. (abs, hillholder...) De nekem az nem tetszik, hogy feltöltöttnek mutatja, majd visszaesik 13V-ra és kezdi újra. Eddig a töltőm hibátlan volt. Nem tudom, hogy viselkedik az akksi zárlat esetén, de mindjárt utána olvasok.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:15:28 // 105413
hány volt van az akkuban? a 12.6 már jó pl....
Roll198313-02-2018 22:02:11 // 105412
Úgy néz ki sikerült megölnöm az akkut ezzel a lifegő saruval. :( A töltő kiírja, hogy teljesen feltöltötte, majd visszaugrik 13 Voltra és tölti újra és ezt ismételgeti.
gecsa13-02-2018 21:54:41 // 105411
Rendes arcok, igényes munkával.
Roll198313-02-2018 21:32:28 // 105410
Én a kezembe fogtam az általuk csinált kulcsot, szóval megoldották. :)
Peeeti8513-02-2018 20:56:19 // 105409
Szia. Köszönöm a válaszod. Olaj az mennyi kell bele? Az gond, hogy nemtok semmit az allapotarol, tavasszal viszem klimashoz, legutóbb 2012ben volt szervizelve a klímám. Meg nyomja a hideget, de neha már zug kicsit, szerintem keves a gaz.
gecsa13-02-2018 20:44:44 // 105408
Ez előzés közben izgi.
droberto13-02-2018 20:40:10 // 105407
Nekem 2 éve télen 3 x is eljátszotta, hogy 1-esben gyorsításkor elment minden. De úgy, hogy majdnem lefejeltem a kormányt. :)
gecsa13-02-2018 20:38:29 // 105406
Közismertek már. :)
Piritu - 1.000.00013-02-2018 20:22:20 // 105405
igen ők azok
Piritu - 1.000.00013-02-2018 20:21:11 // 105404
Valószínűleg ők lesznek. Eddig kétszer voltam náluk, egyszer sem tudtak semmit se kezdeni a kulccsal, de sokaknak tudtak segíteni.
Mondjuk érdekes az oldaluk, mert az egyik egy olyan Mini kulcs volt, ami a képen is van...
gecsa13-02-2018 20:20:42 // 105403
Ne keresd, kulcsmasolas.com a pápai.
Roll198313-02-2018 20:06:12 // 105402
Egyik barátom hasonló cipőben járt nemrég. Márkaszervizből horror árat mondtak neki, valami 130e Ft rémlik. Viszont sok kulcsos meg valamiért nem tudja megcsinálni, végül Pápán talált egyet, aki 80e Ft körül megoldotta neki. Ha kell, akkor elkérem az elérhetőségüket.
Vittorio15913-02-2018 19:51:23 // 105401
És akinek csak 1 kulcsa van de szeretne egy másodikat az csak márkaszervízben tud csináltatni? Vagy van más opcios is? A bontott immojat lehet tanitani inditasra azt tudom csak akkor a távnyitó funkciót nem fogja tudni.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 19:31:34 // 105400
a pozitív saru kitágul vasfűrésszel ki kell vágni egy 2mm-es darabot és minden jó lesz ...
Zolibácsi13-02-2018 19:30:36 // 105399
Az is elég ha rendesen rahuzod a sarut...
Roll198313-02-2018 19:23:02 // 105398
Kézzel le tudtam venni a pozitív sarut, csak az alsó karima volt a csöcsöm, ott lifegett. Akksi 12,6 volton van. Hibát kiolvastam, de közben gyújtáson volt a kocsi és elkezdett mindent felsorolni, hogy gond van vele. Úgy érzem szerencsém volt, hogy Budapestről leértem így. Generátort is megnéztem alapjáraton 14,25, szóval csak akksit kell töltenem vagy vennem, majd meglátom. Köszi srácok! :)
Tocsa13-02-2018 19:09:59 // 105397
Pucold meg és húzd le az akku sarukat. Semmi pánik. Én mondjuk most kukáztam az akkut is kapott egy exide premiumot.
gecsa13-02-2018 18:43:13 // 105396
Az valószínű a leesett feszültség miatt bedobott egy adag hibát.
fazek13-02-2018 18:31:37 // 105395
Szia! Ezt egyszer nekem is eljátszotta,(indítógomb megnyomása után sötétbe borult) akkusarut kellett meghúznom, meg tettem alá egy kis réz pasztát. Azóta nem volt vele gond.
Mondjuk nekem nem írt chekengin hibát. :-/
Roll198313-02-2018 18:15:24 // 105394
Illetve kinullázódtak a számlálóim is.
Roll198313-02-2018 18:06:01 // 105393
Segítsetek légyszi, mert van egy kis parajelenségem! :)

Melóból hazafelé be akartam indítani a kocsit, de gomb megnyomása után mintha kiment volna valami biztosíték, sötétségbe borult az autó és nem csinált semmi.. Kulcs ki, kulcs be és továbbra is semmi. Majd kinyitottam az ajtót, becsuktam és újra elkezdett "búgni", és ezután már indult is.

Aztán beugrottam boltba és ugyanez történt, de ott már csak negyedszerre indult el a fenti módszerrel. Plusz mire beindult már bedobott egy check engine-t is.

Mi a fene lelte az autót? Merül az akksi?
gecsa13-02-2018 17:36:07 // 105392
Én most 22€ért ütöttem le ebayen. Gyárit, nem csájna.
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2018 16:34:37 // 105391
Oké, akkor melegítek előtte :-D
gecsa13-02-2018 14:45:48 // 105390
Akkor érkezz felkészülten! :D
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2018 14:42:07 // 105389
Szerintem azt túl sem élném :-D
gecsa13-02-2018 14:05:53 // 105388
Köszi! Ezért most mindenki,aki megy vttre, visz neked egy bambit! :D
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2018 13:50:06 // 105387
A nyomatékgörbén inkább 3500-nál látszik valami, de ha valaki küld nekem egy mért nyomaték görbét, szívesen berakom excelbe, nem nagy ügy.
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2018 13:47:26 // 105386
A nyomatékgörbéket azonos skálára tettem, így összehasonlítható, tehát a dízel nyomatékát annyival csökkentettem, amennyivel a fordulat skálát nyújtottam:



Az tévhit, hogy önmagában az, hogy 4500-ig forog bármit is számítana :-)
Szubjektív síkon biztos, amúgy nem. Teljestmény=Fordulatszám x Lóerő (x 2Pi stb).
Azonos tengelyre kell hozni és akkor összehasonlítható a dízel a benzinessel, vagy bármi bármivel. Onnantól meg minden azon múlik, hogy milyen áttételezés (nyomaték módosítás) van a motor mögött.
Ha valakinek igénye, egyébként a modern dízelek porlasztói elég gyorsak, lehet még a fordulatot bőven feljebb tolni. Nyilván max teljesítményt is így lehet nyerni, ha a nyomatékot próbáljuk még kitartani, a fordulat növekszik, tehát a szorzatuk, a teljesítmény növekszik. A dízelnél sokszor a turbó által szállított levegő nagyobb korlát, mint a porlasztó gyorsasága. A dízelnek légfelesleg kell :-)
Shadin13-02-2018 13:21:00 // 105385
ja és olaj is kell
Roll198313-02-2018 13:20:24 // 105383
Jól van, ne kínozz! :D Benzin és gyufa lesz ebből. :D
Peeeti8513-02-2018 12:57:20 // 105382
sziasztok.
egy olyan kérdésem lenne, hogy 159-es alfánál mi a klíma feltöltési mennyisége ?
(nem találom sehol)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 12:56:10 // 105381
katalizátor :DDD
Jani721213-02-2018 12:34:38 // 105380
valahol a görbén látszódnia kéne a vezérlésmódosító beavatkozásának ami 5300-as fordulatnál érezhető igazán, a tiltás kicsivel 8000 alatt történik. Na ezt akartam írni az elöbb :)
Jani721213-02-2018 12:28:50 // 105379
nem tudo, de valahogy a görbében kellene látszani a vezérlésmódosító beavatkozásánál ami valahol 5300 környékén odavág, a tiltás kicsivel 8000 alatt következik be
csokagm13-02-2018 12:06:54 // 105378
Nyilván eltér, 4500 fölött, gondolom a 2,4 nem nagyon forog már :)
Shadin13-02-2018 12:05:19 // 105377
Cserébe nem kapja annyira a szart a kerekektől.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.