Forum >> 159

Smith29-03-2018 16:45:58 // 107469
Ha jól olvastam lesz a motorra gari megint, bár utána meg azt mondják, ha kinyiffan a turbó, hogy a motor garis, de a turbó nem mert nem volt cserélve. Leírathatná velük, hogy a turbó cseréjét nem tartják szükségesnek, legalább így lenne ennek nyoma papíron.
yani🍀29-03-2018 15:07:16 // 107468
Autópályán elszakad az olajszivattyú hajtólánca, minden szétkopik az olajzás kiesése miatt, de a turbók ezt is túlélik. Csak én érzem úgy, hogy szerencsétlen faszit most készülnek megint átbaszni?
Shadin29-03-2018 10:30:27 // 107466
Itt megtalálod a B&M English fájlokat.
Tocke29-03-2018 08:15:33 // 107465
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, megpróbálkozok vele.
ricka28-03-2018 22:37:06 // 107464
Közben működik az usbs lejátszás. :-)
Viszont a nyelv váltásra adhatnátok tippet.
Jelenleg olaszul lehet kommunikálni a kocsival :-)
ricka28-03-2018 22:03:15 // 107463
Sziasztok,
Nemrégiben lettem 159 tulaj. 156ról váltottam.
Hogy tudnám működésre bírni a 159ben a kesztyűtartóban elhelyezkedő USB aljzatot?
Ez nem media lejátszásra hivatott?
Egy pendrive behelyezése után sem akarja a rajta tárolt Mp3 fájlokat lejátszani.
A 159es egy Blue&me funkcióval felszerelt változat.
Ezt frissítettem is az 5.5 ös verzióra, de változást nem tapasztaltam.
Bedugom a pendriveot és semmi nem történik.
Köszönöm ha tudnátok segíteni.
Shadin28-03-2018 20:17:36 // 107461
Elég érzékenynek bizonyult nálam.
Alu tüskék csúsznak be késekre, "kúpos" a mama, befelé könnyen megy, kifelé rászorít :-)
Ajtókban lévő nem is jön le üzemszerűen.
Smith28-03-2018 19:55:24 // 107460
A kesztyűtartó fölöttit egy csavar fogja oldalról, az anyósajtó felől, utána csak húzni kell és kipattan. Az ajtókról nem tudok nyilatkozni.
Tocke28-03-2018 19:15:13 // 107459
Srácok, az ajtókon és a műszerfalon lévő diszcsíkok levételében van valakinek tapasztalata? Csak bolhák fogják, vagy esetleg csavar is belülről?(pl kárpit) Nem szeretném letörni. Köszi a javaslatokat előre is!
Morfiusz Cédula28-03-2018 18:43:13 // 107458
El kellene menned filmrendezőnek. :)

Egyébként egyetértek, a gyári programmal tényleg kicsit lustának tűnik. Mikorra lendületet vett már oké volt, de sokszor az több volt, mint amit én elvártam volna. Sokáig ellene voltam, hogy belenyúljak, de pár napja megcsinálták Mankyék (EGR/DPF maradt) és most olyan, mintha 300 kg-ot kidobtam volna az autóból.
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2018 12:04:48 // 107457
Fűzfa. De a lényeget levetted :-D
Liquid28-03-2018 11:56:08 // 107456
szóval kitolod a fűnyírót beröffented, hogy legyen alibi, aztán beülsz a diófa alá fröccsözni :D
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2018 11:46:08 // 107455
Kell valami ami baromi monoton és unalmas. No meg van mire tenni a poharat :-)
Liquid28-03-2018 11:44:48 // 107454
A fröccshöz minek fűnyíró? :)
Erhard 242 (Pure Energy)28-03-2018 11:32:42 // 107453
inkább legyen "nehéz" és kanyarvadász, nem akarom leírni az 56-47 futóművét de zongorázni lehet a különbséget az 59 javára... hiába a technika nem áll meg ...
Zolibácsi28-03-2018 10:54:21 // 107452
információim szerint igen, de ez csak 2006-2007-s autóknál ha jól tudom. De ettől függetlenül lehet eltérés
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2018 10:48:03 // 107451
Köszi :-) Novellás sorozatra még nem gondoltam X-) Amikor már sok a gépész rajzokból, cnc zúgásból, alkatrész rendelésből, és bolond customerek eligazításából, matematikai modellek után kutatásból, tudományos cikkekből, olyankor néha történik ilyen, hogy egyensúlyba kerüljek :-) Nyáron jobb, mert ha fullon vagyok, kitolom a fűnyírót és keverek egy fröccsöt :-DD
Liquid28-03-2018 10:41:54 // 107450
KKK van a 200-asban és Garett a 210-esben? vagy nem ennyire egyszerű?
Zolibácsi28-03-2018 10:40:02 // 107449
hát a kkk turbóval volt turbólyuk, még mankyzva is. Aztán garettel nincs ilyen, rálépsz a gázra és meglódul.
Liquid28-03-2018 10:33:42 // 107448
ez szép volt :)
Szabister28-03-2018 10:30:39 // 107447
Phon cartársnak mi a telefon száma? Az oldalukon van 3 elérhetőség is.
ZoliNix28-03-2018 10:27:04 // 107446
Ej Gyuri!
Össze kellene szedni az írásaidat!
Van esetleg saját novellás sorozatod?
Más téma is így megy csak ez az Alfás? :)
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2018 10:21:18 // 107445
Ezért jó az automata. Nincs turbólyuk. Ha közepesen nyomod, a konverter a váltóban növelni tudja a nyomatékot. Ez néha észrevehető, szokni kell az érzést. Ha kevésnek érzi, visszavált és kész. Soha nincs az a semmibe taposom a pedált érzés, ami a dízeleknél nem ritka.
Shadin28-03-2018 10:12:51 // 107444
Igazad van, én a dízeleimet sem éreztem nehézkesnek Manky-zás után :-)
Csabi28-03-2018 09:59:10 // 107443
Alapjában véve, azért jött ez a f@szság, mert a dízeleknél tényleg nyomasztó a turbólyuk. Elsőre, amikor még nyomni sem meri az user a gázpedált, az az érzés keríti hatalmába, hogy ez nem megy... A nehéz autó érzése jogosnak tűnhet, de hangsúlyozom első benyomásnak. ( ez velem is megtörtént, szívó benzines után)
Aztán amikor összeszedi magát a turbó, akkor jön minden, ami a pozitív érzéseket generálja. 2,4nél hatványozottan igaz.
Még gyári programmal is szerettem, csak kellett egy összeszokás.
Shadin28-03-2018 09:44:51 // 107442
Ez így ebben a formában már vitatható.
A 159 nem egy nehéz autó a kategóriában, bárhogy is osztja a média.
A TBI a gyári 200 pacijával is egy könnyed autónak hat, nem érezni a "súlyát".
Nincs 300 kilóval könnyebb autó a piacon még ma sem jellemzően 200 lóval.

A 250 paci meg nem is érzi hogy van rajta bódé :-)
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2018 08:58:03 // 107441
A 2.4 gyári programmal azért kicsit butus :-) Megy az, csak még jobban nem veszed észre.
Chipelve pedig vicces dolgokat lehet vele művelni, és szintúgy nem jön át igazán, hogy valójában mennyire megy és mennyire kanyarodik. Ez az ára a nyugalomnak és csendnek. Ettől zseniális utazó gép. 150-nél csendben suhan, lehet beszélgetni, fel sem tűnik. A gázpedál amolyan mutató arrébb mozditó, de 30-cal errébb sem történik túl sok minden. Ennél vannak még eseménytelenebb autók, de ez is már a bármeddig autózós kategória. A poén ebben, hogy kanyarokban is képes ezt előadni. Ilyen egy futóművet... Elképzelek egy videó klipet, ami felváltva vágja a snitteket ahogy egy 159 2.4 szerpentinezik.
Külső kamera: 5 henger ordit, süvit egyet a turbó geometria amikor az automata feldobja egy fokozattal, befekszik a gyönyörű gép a kanyarba, agressziv módon lendületet vesz a vas.
Belső kamera: sofőr csokit bont, fél szemmel az utat figyeli és egy sápadt utasnak magyaráz. Az utas jobb kézzzel rámarkol a kapaszkodóra. Próbál figyelni.
Külső kamera: feltűnik egy autó, ks 195-ös gumijai vitézül visitanak, a sofőr őszinte vigyorral a képén gépészkedik. Hátulról megérkezik a 6 szúrós tekintetű fényszóró. A kanyar közepén átnyomul a szembe sávba az Alfa és könyörtelenül kikerüli az eddig vidám autósunkat. Mint egy pálya versenyautó, finomakat rezdül a 159 a kanyarban, de billenésnek nyoma nincs. kicsit felkavarja a port a padkán, pár falevél kavarog mögötte.
Belső kamera: a sofőr megette a csokit, a papirjával szöszmötöl, nincs egy rohadt rekesz ahova be lehetne gyűrni. Az utasnak próbálná még mondani a tárgyalási stratégiát amit majd nemsoká... de az utas nem fogékony most. Kicsit ijedt, biztos látott valamit. Fene tudja. Hát jó, akkor tegyük ki manuálba, hogy ne unatkozzunk. A sofőr lenyúl és jobra billenti a kart.
Külső kamera: durva kanyar jön, óriásit lassit a nagy elegáns limó az észvesztő tempóról, és közben hallani a visszaganglásokat, ahogy fel fel röfög az 5 henger. Majd fémesen, nyersen énekel, közben szórja a hajtű kanyar kavicsait az erdőbe. Kicsit, finoman megmozdul az autó fara, látszik ahogy átterhel, befekszik a kanyarba és mintha gyorsitott felvétel lenne, elkanyarodik, és elnyeli az erdei út.
Belső kamera: a sofőr arcán halvány mosoly. Valami ilyet motyog: "De szép hangja van". Mostmár nem matat, mert a keze a kormányon, rajta a váltó fülken. Valamit még próbálna elmagyarázni az utasnak, de az túlterheltnek tűnik, igy inkább visszagangol és nyom egy félgázt. Kicsit bosszankodk, hogy de jót lehetne ezzel autózni, ha lezárnák az útszakaszt csak neki, csak most. Azért élvezte, de benne a hiányézet, hogy mekkorát lehetett volna...
Na ilyen :-) Nekem ilyen...
Smith28-03-2018 08:38:13 // 107440
Nekem valaszoltak:

Hi! We are out of stock. But we will back soon!
Regards
Giuntini28-03-2018 07:57:55 // 107439
Aki a 2.4-et nehézkesnek mondja, az nem tudja milyen a nehézkes autó. Ezt valaki kitalálta a jts benzinesek utan, es minden motorra rásütik. A 2.4 nem nehézkes, csak nem veszed észre hogy mit tud, metz magától értetődően megoldja. Yani 147-esenek vezetésekor vettem észre, hogy olyan kanyarban, ahol az 59 meg sem mozdult, ott a 47-esen lehetett érezni hogy vannak határok.
gecsa28-03-2018 06:28:18 // 107438
Pl egy sw-nek rengeteg sör fér a csomagtartójába! :D
Liquid27-03-2018 23:18:39 // 107437
Azokmondják a 159-et nehéznek, nehézkesnek, "betonszárnyú ólommadárnak" akik nem ültek még egy megfelelően motorizált változatban. Nagyon sokszor leírtam már ezt.
Ha gondolod egyszer viszlek egy körre, aztán meglátjuk nehézkesnek tartod-e :)
Roll198327-03-2018 22:59:44 // 107436
Nekem az SW TBi forgalmiba 1555 kg van. 59-ek között ez már könnyűnek számít. :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2018 22:21:58 // 107435
de lehet, nem csak a lóerők határozzák meg egy Alfa sportosságát ... bármikor elfogadnék egy gyári állapotában lévő 155 Q4-et, egy 164 V6 TB-t... vagy egy új 4C-t, 159 Tibit... egyik sem a lóerőbajnok, viszont mindegyik tükrözi az Alfa szellemét ...
mex8627-03-2018 22:11:51 // 107434
5-6 évesen nekem nem annyira normális egyik sem.
ok sok volt a km, de mint azóta sokszor hangoztattam, most is annál jóval többet futott autóban ülök (meg utána is volt több másik hasonló is) ami 6,5 évesen került hozzám, most elmúlt 8., a rugók sem törtek, dpf is benne, generátor is gyári, hengerfejes sem volt pedig literteljesítményre is hangyányit erősebb mint a 159 volt, jobban is megy szerintem hiába kisebb a motor nagyobb az autó, na de karaktere sincs...

De hogy kontra is legyen, imádtam/imádom a formát kívül-belül, nyilván emiatt is ültem bele, tényleg lehet szerelmesnek lenni bele. Nyilván az 5 hengert is imádtam/imádom amit itt sokan közületek is, ezért is lett a 166 után a 2. sor5öm. Azóta is hiányzik. Volt utána sor6 is, az sem jött be annyira mint a sor 5. Az nálam az etalon.
Meg nem véletlen olvasom most is a fórumot, sajnálom hogy így alakult hogy nekem ebben a formájában nem vált be.
frusciante27-03-2018 22:10:56 // 107433
Ezzel nem lehet vitatkozni!
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2018 22:09:53 // 107432
mindegyik Alfának meg van a maga kis feelingje amiért lehet szeretni...
frusciante27-03-2018 22:06:39 // 107431
Én csak a motort mint v6ot írtam, nem a kasztnit... Csak hozzátettem, h még 59be is elfogadnám pedig talán ebben a vasban érezni legkevésbé sportosnak a v6ot... Tudom az 59 alapból nem arról szól... 155 vagy 75 v6... 75 tst hajtottam pár hónapig egy Milánó iszonyat lehet...
gecsa27-03-2018 22:04:28 // 107430
A legnagyobb alfa érzés a spider, csak férnél bele, mi? :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2018 22:00:05 // 107429
és akkor itt jön képbe a Tomi új QV-je ami V6 biturbó, mert ahhoz képest a 47 GTA egy trabant, az 59 V6 ksipolák, mert az az igazi Alfa érzés a többi meg valami más :DDDD
Hagyjuk már ....
WarbiRunner (Gyuri)27-03-2018 21:56:58 // 107428
Ám legyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-03-2018 21:56:12 // 107427
Látod, kinek hogy.. nekem egy 155 v6 sokkal-sokkal közelebb van az Alfa érzéshez. A 159 nem igazán erről szól. Mint autó nagyon szép, nagyon különleges és sokat nyújt, zseniális . Mint Alfa? A dízel 75 erőteljesebb élmény volt, milyen lehet egy 2.0 ts? Vagy egy turbo evo? Szeretnék már kipróbálni egy Giulia - t :-) És egy Masert is.
gecsa27-03-2018 21:55:18 // 107426
Simán meg lehet vele etetni közúton, és még örülsz is neki. Inkább legyen ez a téma, mint a hengerfej. Az már unalmas.
gecsa27-03-2018 21:50:02 // 107425
Felvezettem a fogyasztást az autó adatlapjára.
WarbiRunner (Gyuri)27-03-2018 21:50:01 // 107424
Ja, 22-t :-) Ejnye no.. én tanítsam a v6 tulajt? v6-os Alfa fogyasztásáról nem beszélünk. Nem elegáns és felesleges. Magadnak vetted, teljesíti amiért vetted, akkor jó :-) Megéri neked amit kér, még jobb. :-D
frusciante27-03-2018 21:48:41 // 107423
Beleképzelem!: 147 Gta.... :)
frusciante27-03-2018 21:47:05 // 107422
A v6ot nem azért szeretik, szereted mert termeli a benzint... Az mást termel amit semmilyen diesel vagy sor 4 esetleg 6 nem tud... Ha lenne most félre téve 3 misim én is vennék egy v6ot! Igaz én inkább 147 Gtat vennék busso féle jóélet.... Biztos jó a 159v6ja is, de a busso még igazi alfa v6 ha meg tele lennék vagy egy Montreal v8 vagy egy 8c vagy Disco Volante az új... :) de ha vki azt mondaná itt a v6 59es cseréljük el a 47dieselre még annak ellenére is igent mondanék, ha igazából nekem a 47 jobban tetszik, és a 59et egy betonszárnyú ólommadárnak tartom illetve szavaiddal élve opel... Egy alfa v6 minden visz nálam még ha Opeles v6 akkor is... Aki v6 alfában ül talán az jár a legközelebb az alfa érzéshez.... Mehet jól a diesel lehet szép hangja a tsnek a v6 más szinten játszik...
gecsa27-03-2018 21:45:40 // 107421
Volt turbós benzinesem, tudom milyen. Képzeld bele ezt a motort egy 300 kilóval könnyebb kasztniba. Ott adja. A 159 egyszerűen megeszi a súlyával kb az összes motort, amit adtak hozzá.
gecsa27-03-2018 21:41:53 // 107420
Nincs 22 városban.


Országúton eszik annyit. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.