Forum >> 159

droberto29-06-2018 10:26:55 // 110016
TC - Focus, napszemüveghez - by Csikós

Szerintem a 45 topicba szánta. :)
droberto29-06-2018 10:25:20 // 110015
Azzal nem ment.
KKL-el.
Shadin29-06-2018 09:58:20 // 110013
"Akad itt egy olyan újítás is, ami bénává degradálja az eddigi összes, kivehető rolót. A széles rudat a bal végén tartja csak fixen az illesztőcsap, a jobb végénél sín van, húzószíjjal. Ha ki akarom venni, megrántom a zsinórt, kikattan a retesz, és a műanyagban kialakított sínben kicsusszan a roló jobb fele – egy kézzel kivehető tehát. Visszafelé ugyanilyen egyszerű a művelet: bal oldalon beakaszt, jobb oldalon a sínbe illeszt és betol kattanásig. Pokolba az összes többi megoldással. Az úttörő roló mellett megtartották a másik Ford-zsenialitást, az automatikusan kiugró ajtóélvédőket is. Apróságok, de ilyenek miatt tud az átlagosnál is jobban megszeretni valaki egy amúgy jó kocsit."
yani🍀29-06-2018 09:35:01 // 110012
Fűzd ki az ajtóból a kábelt és húzd be az új ajtóba! Nem nagyobb meló, mint behúzni az autóba.
antonov29-06-2018 08:07:03 // 110011
Igen, ezt írják abban a topikban is ahonnan ezt másoltam. Te ELM-el írtad át?
droberto29-06-2018 07:53:06 // 110010
Nem teljesen értem ezt, de a kódokat az ELM engedi átírni/leokézni, de nem jegyzi meg (ha vissszamész a régi kódot látod).
A KKL-es kábel át is írja rendesen.
antonov29-06-2018 06:59:46 // 110009
Lehet te is megtaláltad ezt már: "Tried this using the KKL cable and it worked fine. For some reason the ELM appears to work, but fails in the background and doesn't save the injector code."
Shadin29-06-2018 06:25:11 // 110008
Már megint kinyitottad???
Dobd el a hegesztőt is most már...
:-)
Giuntini29-06-2018 00:04:39 // 110007
Mikor lejöttem a Balatonra felnyitottam a motorháztetőt, és minden ok volt! Na most lett lehegesztve:)
Giuntini28-06-2018 23:51:57 // 110006
Jól megy a gép!!! Lejöttem a Balatonra , nagyon jól ment az autópályán..
Vittorio15928-06-2018 23:18:46 // 110005
Urak van itt VILLANYÁSZ??
SW-n hátsó csomagtér ajtót cserélnék, de a kábel ami az ajtóból jön és az autóba csatlakozik (jobb hatulra) a donornak más az egyik csatija

Nekem ilyen van kocka:


És ami helyette van:

Az alsó kábel csati a más

Az enyémben csak 1 piros kábel van és kocka formájú a csati

A donorban 1 piros és 1 fekete és gömbölyded tökmás formájú

Valaki vágja ezt esetleg??
Vittorio15928-06-2018 22:54:48 // 110004
Blindeld le az EGR-T egy fem lemezzel és GARANTÁLTAN megszűnik a hidegen rángatás! Saját tapasztalat! Jelezni fogja műszerfalon, de nyugodtan lehet használni Aztán meg írasd ki beleőle végleg.
droberto28-06-2018 22:43:25 // 110003
Minden gyári új.
A feszkón én is gondolkotan.
Hibakód csak a DPF volt.
Jorjie28-06-2018 22:27:58 // 110002
Gratula a K-hoz :-)
Csabi28-06-2018 22:18:19 // 110001
Elsőre: Az injektorok felújítottak? Ha igen, visszavinni bemérni...cserélni
5 az a max korrekció, valamiért nagyon sokat fecskendeznek be..
A "befecskendező csere" opció nálam sem működött anno a 2,4-nél injektor csere után... az biztos nem okozza. IMA kódok helyesek legyenek...
( a megosztott videón elég alacsony az akkufesz 12,1 ha jól láttam... Próbaképp azért felraknám a hosszbordást, hogy megkapja az üzemi ~14V-ot minden.....hátha)
Alpoc15928-06-2018 22:17:45 // 110000
Több gát is átrepedt sajnos, pedig reméltem hogy csak tömítést kell cserélni. 240ezer km van benne.
droberto28-06-2018 21:58:04 // 109999
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Összeraktam az autót (turbó, szívósor, egr, termosztát, kipuff szelepek, befecskendező). Összeraktam, DPF tisztítva, vezérlés ok, új IMA kód MES-el beírva, proxi sorbarendezés, öntanuló funkciók, olajcsere, szervíz intervallum nullázás pipa.
A hosszbordás kör még nincs fent.
A befecskendező csere funkcióra pedig hibát dob:

A motor szépen beindult, viszont a korrekciók gyalázatosak:
-5 és +4.

A kipuff füstöl, mint állat, le is kormolta 20 perc alapjárati járás mellet:

A fogyasztás is nagyon magas. 20 perc alatt 15 liter.

A kérdés, hogy a rossz korrekció ok vagy okozat.
Remélem nem mechanikai hiba....
TürelmiZóna28-06-2018 21:52:15 // 109998
Jó estét! :)

Frissen vásárolt 1.9 8V JTDm boldog tulajdonosa lettem. Az autó másnap kapott Selenia WR-Diesel olajat, INA vezérlést, új ékszíjat, szűrőket, Tutela váltóolajat, fagyállót, EGR tisztítást.
Szégyellem, de sajnos elég műszaki analfabéta vagyok. Aki esetleg tudna ajánlani valami olvasnivalót, vagy esetleg leírná pár sorban mire kell még odafigyelnem, mit érdemes cserélni, esetleg módosítani, vagy tudna ajánlani olyan szerelőt (Hajdú-Bihar és környékén, de messzebb sem probléma), aki ismeri a típust annak nagyon hálás lennék. :)
Az autó jelenleg attól eltekintve, hogy főleg hidegen ha 1500-as körüli fordulaton tartom rángat, és van egy hibakódom DPF hőmérsékleti jeladó hibával szépen megy. Nem kopok, nem csörög, nagyon szeretem.

Előre is köszönöm szépen! :)
Szép estét! :)
Zümi28-06-2018 21:50:29 // 109997
a 220 végűt találták csak. a kép alapján stimmel.holnap megkérdezem.Köszönöm szépen!
Szabister28-06-2018 21:35:56 // 109996
Mi baja lett a hengerfejnek? Mennyi km van benne?
Alpoc15928-06-2018 21:31:28 // 109995
Nem tudja visszavenni, de a javítást ráverem. Úgy látom más megoldás nincsen. Amúgy az autó jó állapotú, ezt kivéve.
gecsa28-06-2018 21:13:18 // 109994
Mit takar a nem rég? Ha már akkor is hibás volt, kérd vissza az árát, és vegyél másikat!
Alpoc15928-06-2018 20:59:03 // 109993
Sziasztok!

Hengerfejet keresek szeretett alfámhoz. Nemrég vettem, sajnos kiderült, hogy cserélni kell.
A típus 159 SW 1,9JTD 16V 150LE 939 A2.000
antonov28-06-2018 20:37:30 // 109992
Én ezt a számot találtam rá: 51795724. Te mit találtál? Van egy felső is annak ez a száma: 51737443, ez is excenteres és van egy sima is, az 811900220 számon fut.

gabee28-06-2018 19:45:05 // 109991
Sziasztok ! Meg tudná mondani vki,h az 1.9 jtdm motorszámát hol találom ?
gecsa28-06-2018 18:48:29 // 109990
Ha a te autód tönkre megy, akkor mindenki másé is? :D
Zümi28-06-2018 16:36:29 // 109989
a hátsó csonkállvány aljában a kerék mögötti alsó csavar ovális alátét van rajta M12 vagy M14 es csavar.
gyml28-06-2018 13:29:01 // 109988
Ilyet rendeltem én is, írtam róla korábban. Hibátlan és jó minőségű. Blue & me is működik mellette.
antonov28-06-2018 08:31:43 // 109987
Hátul dőlést és összetartást is lehet állítani. Melyik csavar hiányzik?
Zümi28-06-2018 07:35:28 // 109986
gondolom az enyémből nem jött egyben máséból sem.csak jó lenne új
gecsa28-06-2018 06:03:46 // 109985
Bontósok?
Zümi27-06-2018 22:54:45 // 109984
Sziasztok,valaki cserélt már a hátsó futóműben állítócsavart?
Alkatrészt cseréltek és a gyárit azt meg kellett semmisíteni sajnos és gyári szám alapján csak sima csavart kaptam az excenteres helyett és valahogy kellene az alkatrész.Nem tudják sajna addig a futóművet beállítani és most az elég gyász.
gecsa27-06-2018 20:53:02 // 109983
Nem volt tervben Alfacity. De addigra kész lesz. Vagy nem, de az biztos. :D
Zselé27-06-2018 20:44:33 // 109982
Ez így van, sőt, az én 136 lovasom 2000-ig ásító teve, a klímát is megérzi. Nagy tempónál viszont szépen gyorsul, rugalmas
RomeoOne27-06-2018 20:11:38 // 109981
Most egyből te is rápörögtél, hogy hátha kész lesz addigra a kocsi és mehetsz te is mutogatni meg nézelődni, mi? :DD
gecsa27-06-2018 19:05:28 // 109980
Milyen kis perverzek vagytok! :D
Giuntini27-06-2018 18:57:34 // 109979
Na jo, megmutatom:))
Kazes☻27-06-2018 16:42:36 // 109978
Pedig fogod... mert biztos sokan megakarják csodálni! :)
Giuntini27-06-2018 16:20:35 // 109977
Ma felkerültek a nyári gumik:) Majdnem júliusban:(
De nem baj, most már készülök Alfa City-re. Nagyon élvezem az autót. Tavaly Alfa City előtt kezdődött az egész. Akkor írtam először hogy valami nincs rendben, bár nem melegedett. Csak a keményebb cső....
Most már nem akarom nyitogatni a motorháztetőt...
RomeoOne27-06-2018 15:52:17 // 109976
Mondjuk az nem túl szabályos megoldás, de ott csak a kipufogóvéget kellett kifizetni meg a munkadíjat. 27ezer Ft volt. Kb fele arányban a vég meg a munka.
plejik27-06-2018 15:49:39 // 109975
Nekem az is jó megoldásnak tűnik amit neked csináltak. Csak az a kérdésem az mennyi pénzbe fájt?
RomeoOne27-06-2018 15:23:00 // 109974
Ha veszel rá gyári új dobot, akkor kezeltesd a felületét, különben szétrohad 1-2 éven belül ugyanígy. Talán volt, aki legyártatta rozsdamentes anyagból, ne mtudom. Majd jelentkezik, aki többet tud.
plejik27-06-2018 14:45:27 // 109973
Leállításkor is rezeg, ahogy mondod. Jól van srácok, hioiszek nektek, akkor hamrason viszem Én is kipufogó cserére. Mert elég idegesítő.. :D
Csabi27-06-2018 14:42:33 // 109972
Belül rezeg, a dob belső elválasztó lemezkéi. Nekem is rezeg pl leállításkor, és amikor regenerálja a részecskeszűrőt, bizonyos fordulatnál. Szóval kívülről nem látszik.
RomeoOne27-06-2018 14:33:32 // 109970
Részecskeszűrőt meg EGR-t szokták, bizonyos típusoknál, de általában, ha bajuk van, az valaminek a tünete, ezért a kivágásuk a barbárabb gyógymód.
plejik27-06-2018 14:23:30 // 109969
Akkor mi a makkot szoktatok kikapcsoltatni az új Dízeleknél?!?! :D ÉN már nem vágom ezeket komolyan.. :D
RomeoOne27-06-2018 14:22:45 // 109968
Nem kell, hogy lyukas legyen. Nem is lesz, mert a belseje saválló, az bírja. A lerohadó külső réteg rezonál. Az csak valami ócska lemez.

A 2.0-n már jó helyen van a részecskeszűrő meg valószínűleg a programja is jobb. Nincs vele gond. Sokan használunk itt már sok éve 2.0-t és részecskeszűrő problémára nem nagyon volt még példa.
Az 1.9-et meg a 2.4-et szokták megcsonkítani, de ott sem biztos, hogy az a legjobb módszer.
Shadin27-06-2018 14:21:36 // 109967
Semelyik autóban nincs szükség a DPF kikapcsolására.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.