Forum >> 159

gecsa07-08-2018 22:27:04 // 110866
Az kevés. Kettő kell, hogy kiegyenlített legyen a helyzet.
Vittorio15907-08-2018 21:47:59 // 110865
225/50 R17 nyári gumi 2 szezont futott (max 25ezer km) eladó ha valakit érdekel írjon, vagy hívjon. Méret váltás miatt.
Shadin07-08-2018 21:29:05 // 110864
Rakok rá egy turbót...
'''''07-08-2018 21:20:09 // 110863
Ha az segít! :-)
Shadin07-08-2018 20:19:31 // 110862
145-tel megyek h színben passzoljon 😁
'''''07-08-2018 19:56:07 // 110861
Na majd KUL-on bizonyíthatsz! :-)))
Giuntini07-08-2018 19:20:10 // 110860
Elértjük... Nem drámát értettem én, hanem hihetetlen vehemenciát, magától értődő helyzetmegoldást. Pont ez a lényeg, hogy itt nincs dráma. Egy 5-ös BMW-ben sincs dráma, meg egy E Merciben sem.
Shadin07-08-2018 18:47:41 // 110859
113k-ért vettem, használt és útban is van, 70k! Segítek a szerelésben :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 18:15:23 // 110858
Én a fejleszakítást nem érzem :-) Azt a lentebb beköszönő úriember PAD... rendszámú autójában lehet érezni :-) De még egy Giulietta Multiar is nagyobb drámának érződik. A 159-ben inkább olyan "fénysebességre kapcsolós" feeling. Semmi durva erőhatás, csak úgy elkezd elmosódni a táj, nagyon közelednek a dolgok az úton, ilyesmi.. Közben minden olyan higgadt, felmérhető marad, nem érzem azt, hogy húú de elkap a gépszíj. Igazából soha fogalmam sincs arról sem, hogy hányasban lépek oda, nagyjából arra sem, hogy meddig sikerült felgyorsulni. Ha nem nézek le a műszerre, nincs viszonyítási pont. Bármennyivel megy, ugyanennyivel kanyarodik is és bármekkorát fékez.
Ma sikerült az anyós főztjét kicsit kilögybölni az edényzetből.. elértem egy zöldet. Három számjegyű lett a kanyarvétel mire észrevettem X-)
Arra figyeltem fel, hogy mögöttem egy Oktáv megindul, majd a kanyar előtt hatalmasat fékez, aztán nagyon dől, és a szomszéd sávba érkezik. Na ekkor lett gyanús, hogy lehet hogy gyorsan megyek :-) Jó volt a zene, zöld a lámpa... És még volt időm a visszapillantóban végignézni más szenvedését. :-) Tényleg nem tudom hogy csinálja ez az autó, hogy mindig marad idő ilyen unaloműzésekre. Előzés közben, kanyarban, bárhol.
tirex07-08-2018 18:14:42 // 110857
A tökömet! Milyen eladás ez? Mondd hogy mennyi az annyi és eldöntöm kell-e. :)
Shadin07-08-2018 18:04:07 // 110856
Bocs, eltévesztettem, PAD772-t akartam írni!
Giuntini07-08-2018 17:44:34 // 110855
Nekem nincs semmiféle hiányérzetem! Olyan brutálisan lehet előzni, hogy leszakítja a fejedet. Csak azt látod, ez méh símán belefér. Az baló igaz, hogy egy ilyen manővert is abszolút eleganciával, vagy mondhatom úgy is hogy felsőbbrendűséggel abszolvál. El nem tudom képzelni, mit mondhatnak a megelőzöttek. "Nezd már hogy nyomja neki, vagy nezd az állatját", mikor valójánan nem is nyomom neki. Ha tudná, hogy 4. vagy 5. fokozatban lépek oda, elképednének. Van itt nyomaték.
'''''07-08-2018 17:02:41 // 110854
Nem ez a rendszámom! :-)))
Shadin07-08-2018 16:44:17 // 110853
Amennyit szórsz, csak ne emlékeztessen a jelenléte :-)
tirex07-08-2018 16:40:41 // 110852
Mennyi szotyi kellene érte?
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 16:07:50 // 110851
Nekem is ki kéne, de benzinest. 5 hengeres dízelből egyszerűen nem menne visszaülni. Néha a TD is tud fájni :-)
Amúgy pont valami NSS rendszámú szürkés, barnás árnyalatú Julissal akadtam össze az M3-mason, onnan tudom, hogy hogy megy. Gödöllőnél aztán kisorolt és látványos lendülettel letért.
Shadin07-08-2018 15:54:48 // 110850
Tényleg nem tuszkolom, de nem kell valakinek szotyiért, h ne foglalja a helyet?

Ulter

csokagm07-08-2018 15:14:42 // 110849
Nekem chippelve ia van szóval erosebbnek kene lennie:)

Egyebkent most néztem 100-180as videót es kb 3 mpel gyorsabb vagyok mint a youtubeon fellelhető giulias videók. Tehát tényleg az erzeksuervek csapnak be:)
Azert baromi jó érzés volt na. Ez hiányzik kicsit hogy ugy érezzem de megyek bmeg.:)
Szóval mindenkinek igaza volt az érzés csapott be, de a válto az baromi jo!
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2018 14:04:33 // 110848
Biztos az érzet is más. A 159-ben nem érzed a menést annyira. A 2.4 chipelve fog rendesen menni, anélkül megmaradna a hiányérzet. Chipelve már néha átjön a menés érzet, de nem szakítja le a fejed. Csak annyit veszel észre, hogy a nevezett 180 lovas dög nem bírja szusszal, kezd összemenni a tükörben (tapasztalat). Elveszed 200-nál és elbizonytalanodsz, hogy most nyomta? Nem nyomta? Mire végiggondolod, elhúz melletted 200-zal és letúr mindenkit a belsőből. Akkor nyomta :-D
Shadin07-08-2018 13:57:41 // 110847
Újra ki kellene egyet próbálnom, mert emlékeim szerint az exem érzésre ratyira verte az NSS224-et, de akkor azt kaptam a cartársaktól, hogy nem nőttem fel egy jó hátsókerekes autóhoz :-)
Zolibácsi07-08-2018 13:16:47 // 110846
Szintén zenész. Nekem ma lesz kész a kocsim elvileg. Karácsony óta mentem vele 3000 km-t és 1,5 millióba van. KB mindent kicseréltem. Szóval eladó lesz nyár végével ha érdekel valakit. Telefonon minden kérdésre válaszolok, ha hivtok.
Giuntini07-08-2018 13:11:14 // 110845
A súlykülönbség a dolog nyitja. Meg ott van az a 10 ló! Meg a hátsókerekhajtás is hozzátesz.
Én vezettem a 180 lovasat, nagyon meggyőzött, kivéve a motort. Egyszerűen borzalmas az a kopácsoló hang. Mondják autópályán kisimul, de alapjáraton, varosi használatban visszataszító. Ugyanúgy mint egy 320d-ben. Mikor visszaültem az én 2,4-embe, felüdülés volt. Shadin egyébként nem érezte gyengébbnek az ő 2,0-ájánál sőtt... A 2,4 más. A hangja miatt is sokkal kellemesebb mint a 180 lovas Julis. Én Giuliából csakis benzint vennék.
2,4-et most már nem javasolnék! Nagyon nagy rizikó! Nagy részük, a fiatalabb 2010-esek is 200 ezer körül járnak. Sajnos már azt lehet mondani, hogy hengerfej előtt vagy után vannak. Ha megcsinálták, hogy csinálták meg... Felújítják a hf-et és eladják? Garantált az ismételt hf repedés. Én ezt az utat megjártam.
Roll198307-08-2018 13:02:14 // 110844
Én a helyedben a 2.0-t nem cserélném 2.4-re.
Laczkog07-08-2018 12:51:23 // 110843
Ahha az akkufesz jó tippnek tűnik, az akku elég harmatos, valószínűleg a tél elviszi.
Köszönöm a tippet, meg az EGR szelepeset is kipróbálom.
csokagm07-08-2018 12:24:56 // 110842
Tegnap egy kollegam jóvoltából vezethettem egy 180 lovas giuliat. Fantasztikisan ment. Gyakorlatilag 0 turbolyuk. 10 loero különbség van az övé illetve az enyém között raadasul az enyém meg van írva de mégis mintha 50el tobb lenne mint az enyém. Ez normális vagy az enyemmel van probléma? Remelem nem.
De mivel Giuliara most nem telik elgondolkodtam a 2.4en a 2.0 helyett...
yani🍀07-08-2018 12:19:26 // 110841
A hillholder, ABS, menetstabilizáló az lehet egy pillanatra leső akkufesz miatt is.
Érdemes indítózás közben rámérni!
A torpanást akár a megtapadt EGR is okozhatja. Pityukoma javasolta anno, hogy ilyenkor néhány gáz le-full gáz ciklus is segíthet, az jól megmozgatja a szelepet.
Giuntini07-08-2018 11:50:45 // 110840
Elképzelhető hogy az akksi gyengélkedik. A megtorpanás sok mindentől lehet... Írt proginál, aztán lehet bármi. MAP szenzor, még légmennyiségmérő is lehet. Sok minden.
Laczkog07-08-2018 11:45:34 // 110839
A T Alfátok is szokott random hibaüzeneteket kibobálni? Heti egyszer panaszkodik valamire kiégett izzó, kevés olaj, elpusztult hillholder. Minden üzenet kamu volt eddig, meg is szűntek, amint újraindítottam a kocsit. Mintha Windows 95 lenne a rendszerem:)

A második inkább érdekes, kettesben mintha gyorsításkor egy pillanatra betorpanna, kihagyna a motor, olyan 2000-2200 környékén. Nem mindig, egyszer-egyszer éreztem. Ez mitől lehet.

Amúgy patent a gép, negyed év után teljes az öröm:)
Liquid07-08-2018 10:41:28 // 110838
nem ismerem, de túltolta kicsit a hótolót :)
Shadin07-08-2018 10:16:48 // 110837
Nem rég merült fel itt hasonló probléma, hogy az indítózás veri a biztosítékot. Nyomoztunk is az ügyben, ott a bendix vezetéke volt kontaktos. Érdemes megnézni. A kormányoszlopon lévő elektronika vezérli a behúzót, annak a biztosítéka szállt el, ha az működik akkor a behúzó az indítót már direktbe az akkura kapcsolja.
PBali07-08-2018 10:14:18 // 110836
Hali, én beszélgettem párszor a sráccal (itt Győrben melózott/melózik az egyik benzinkúton), nemrég még árulta a kocsit, de mikor pár hete rákerestem, nem találtam a hirdetések között. Mondjuk ennyire "vad" kinézettel én nem láttam az autót. Amoréról nem ismerős, de ettől még lehet, hogy regisztrált.
ZoliNix07-08-2018 10:06:13 // 110835
Ezt még megpróbálom, meg javasolták hogy hagyjam kihűlni, talán még egyszer elindul.
ZoliNix07-08-2018 10:04:45 // 110834
Az akksi 1 hónapos és indításkor minden "fény" normális, de köszi.
RomeoOne07-08-2018 09:53:24 // 110833
Ja, és fb alapján Horváth Lőrinc a tulaj
RomeoOne07-08-2018 09:50:17 // 110832
Ő köztünk van?
Elvileg győri, talán Liquid ismeri:
kép1
kép2
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2018 09:38:50 // 110831
rakd be 4-be és tologasd meg előre, hátra utána indítsd, el szokta kapni és haza tudsz menni
pettinke07-08-2018 09:33:18 // 110830
még mielőtt szétszeded, mérd meg az akku feszültségét indítózás közben. ha nagyon leesik, akkor inkább akkut cserélj...
ZoliNix07-08-2018 09:12:28 // 110829
Szebb reggelt Srácok!
Ma reggeli öröm, behalt az önindítóm.
Behúz, de meg sem nyikkan.
Lidl parkolóban áll, le lehet szedni akna nélkül?
Nagy sz.pás?
PBali07-08-2018 09:06:09 // 110828
Csatlakozom, nálam a 2 literes dízel 6-8,5 között változik, használattól függően, 19-es felnivel. De átlagban nekem is cca. 7,5l/100 km.
Amit Yani ír, az biztosan igaz, de ahhoz valóban "ideális" dízel körülmények kellenek.
Erre vonatkozóan Piritunál vannak hiteles adatok, elég sok km-en át. :-)
1.75 TBi-ről nem tudom vezet-e valaki ilyen precíz nyilvántartást, de én nem találkoztam vele...Bár szívem szerint az én autómban is az a motor lenne.
Még eszembe jut róla egy Totalcar cikk, aminek a címe: "Dugóban jön meg az étvágy" :-)
Olyan százszor elolvastam minden vonatkozó tesztet/blogot anno én is...
RomeoOne07-08-2018 08:38:01 // 110827
Na most én leszek az aktuális Erhard :DDD

6.2-6.5-tel azért csak nem nagyon hajtva megy el. Nekem 7.5-et kajál inkább.
yani🍀07-08-2018 08:21:35 // 110826
Talán Shadin és én vagyok akinek volt-van mindkettő motorral tapasztalata. Bármelyiket tudom ajánlani, attól függően dönts, hogy mire fogod az autót használni. Ha hosszabb távra, napi 30-40 km és nem város, akkor a 2.0. Ha ennél jelentősen kevesebb, akkor a Tibi. A 2.0 jóval kevésbé érzékeny ugyan a városi használatra, mint az elődei, de a DPF és az EGR ebben is benne van, és azoknak nem igazán tesz jót, ha nem melegednek fel rendesen. A 2.0 6,2-6,5l átlaggal elmegy a Tibi 9,5-10 alatt nem nagyon jön ki.
kispeterz07-08-2018 05:41:36 // 110824
Sziasztok!
Év elejére tervezünk egy nagyobb, családi autót vásárolni.
Megosztanátok velem, hogy milyen tapasztalatok van a 2.0 jtdm és 1750 tbi motorral szerelt autókkal? Beleértve a fogyasztást is.
Előre is köszönöm!
yani🍀06-08-2018 19:52:24 // 110823
Bento06-08-2018 14:35:23 // 110822
A 147-es dízelnél ezt a hibajelenséget a venti első fokozatának hiánya (előtét ellenállás hiba) okozta. Kicseréltem, két évig patent volt 40 fokban is, majd ismét megdöglött az ellenállás. Csere és azóta ismét oda van szögezve a mutató a 90 fokos osztáshoz.
Szabolcs 15906-08-2018 10:47:29 // 110821
Köszönöm szépen
droberto06-08-2018 09:46:34 // 110820
Gratulálok én is! :)
Tommaso 15905-08-2018 21:20:29 // 110819
Szia!

Kisityu átküldte köszi :-)
Szabolcs 15905-08-2018 11:03:24 // 110818
Köszönöm szépen,
Haddel05-08-2018 11:01:53 // 110817
Gratulálok itt is!
Nem semmi ,Stelvio mellé Giulia!😃
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.