Forum >> 159
zoli97810-01-2021 21:14:30 // 123640
Meg van az első hatalmas gond az új kocsival. A klíma vezérlés, itt már nem lehet egyszerre vezérelni a 2 oldalt? A régi 159-en volt egy mono gomb. Ennek a helyén itt csak off van. Illetve olyan sincs, hogy full auto? Vagy én vagyok ennyire szerencsétlen?
Piritu - 1.000.00010-01-2021 21:12:59 // 123639
Nincs egyedül. Egy 120 (!) lovas 17 ezer Euróért...
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2021 21:08:19 // 123638
Ne az újkori árat nézd. Mit kapsz ma 4.5-ért? Szerintem van esélye, hogy gazdára talál. Ennek pont az az extrája, hogy szinte új, nem sok ilyen lehet a világon.
Liquid10-01-2021 20:26:59 // 123637
nyilván nem és értem is, hogy aki kevés km-es 159-et akar annak kiváló, de te adnál egy újan 7-8 millás autóért 11 évesen 4.5-et? Ami ráadásul nem extra, úgyértem nem TI, nem V6...
Ettől függetlenül sok sikert az eladáshoz :)
Ettől függetlenül sok sikert az eladáshoz :)
Smith10-01-2021 20:18:08 // 123636
A Giu nem 159, ha érted mire gondolok, de miért ne értenéd? :)
Liquid10-01-2021 20:03:52 // 123635
Ez szép és jó, de minden alkatrésze 11 naptári éves... youngtimernek még fiatal.
Persze ettől még próbálkozni lehet. Viszont 5-6 misiért kap egy diesel Giut...
Persze ettől még próbálkozni lehet. Viszont 5-6 misiért kap egy diesel Giut...
PBali10-01-2021 20:00:42 // 123634
Erre ennyi pénzt úgyis csak az ad,aki tényleg sokat megy és ilyet keres. Nézőpont kérdése az ár, amit írsz, teljesen igaz. Meg aztán elvesztegetni sem akarja a tulaj, azt is meg lehet érteni. Majd a piac eldönti, van-e rá igény ilyen áron. Én azt tapasztaltam, hogy a jó Alfára van igény és ilyen kevés futással ez rossz nem lehet. 😎✌🏻
Smith10-01-2021 19:53:21 // 123633
Ennyi pénzért nem lehet normális új autóba ülni, és a 17000 km tényleg olyan mintha nulla lenne. Szerintem nem sok érte annak aki 159-re vágyik és szán rá pénzt, tényleg egy ésszerű vétel lehet, aggódásmentes autózás hosszú távon. Amíg az összes dizelt ki nem tiltják mindenhonnan :D
PBali10-01-2021 19:46:28 // 123632
Meg kell próbálni, én 2-3 éve Alfacityn láttam utoljára Danit és az autót,akkor sem volt benne sokkal kevesebb a km,gondolom nem siet eladni sem :-) Kíváncsi leszek én is, hogy alakul majd az érdeklődés rá.
Liquid10-01-2021 19:42:18 // 123631
tényleg szép, meg ritka, de ennyit nem fognak érte adni
PBali10-01-2021 19:38:58 // 123630
Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekelne, egy gyermekkori kedves ismerősöm által vásárolt rosso 159 sw eladó lett. Végig garázsban tartott, valós - 17.830 - km. Ez a Jtd alig varja, hogy fussanak bele a km-ek. 😉 Német telefonszám van megadva,mert kint élnek, nincs magyar elérhetőségük. Emlékeim szerint amorén is fent van, de nem aktív, így megígértem neki, hogy a fórumon megosztom. Nem olcsó, de csalódásmentes és gyakorlatilag szalon állapotú. Igazi ritkaság. Üdv: Balázs
Rosso 159 SW Sportiva
Rosso 159 SW Sportiva
Smith10-01-2021 19:27:59 // 123629
Amit viszont fel nem fogok ép ésszel, hogy miért létezik LUK kettőstömegű annyi féle áron, ugyanaz a LUK szám: 415048110 és utána van:
/AF
/V
/R
/AC
/O
/U
AZ ár pedig 115000 és 153000 között.
Ugyanez, Sachs szám: 2294 701 040 SAC aztán:
/AE
/LA
/ND
/F
/E
/U
Ezeknél oda van írva hogy C635 váltóhoz, az ára pedig: 181000-től 329000-ig... Hogy mivan???
Tényleg ennyxivel jobb lenne 329000-es Sachs mint a 115000 Ft-os LUK? vagy mi a titka és mi az a sok betűjel? Miért nincs csak egyféle, könyörgöm, ha ugyanahhoz a váltóhoz való ugyanahhoz a motorhoz és ugyanabba az autóba? :( Miért ennyit kavarni ezzel?
/AF
/V
/R
/AC
/O
/U
AZ ár pedig 115000 és 153000 között.
Ugyanez, Sachs szám: 2294 701 040 SAC aztán:
/AE
/LA
/ND
/F
/E
/U
Ezeknél oda van írva hogy C635 váltóhoz, az ára pedig: 181000-től 329000-ig... Hogy mivan???
Tényleg ennyxivel jobb lenne 329000-es Sachs mint a 115000 Ft-os LUK? vagy mi a titka és mi az a sok betűjel? Miért nincs csak egyféle, könyörgöm, ha ugyanahhoz a váltóhoz való ugyanahhoz a motorhoz és ugyanabba az autóba? :( Miért ennyit kavarni ezzel?
wwwSentinelwww10-01-2021 19:16:29 // 123628
Köszönöm srácok, akkor nézegetek bátran, aztán ha sikerül valamit összehozni már rakom is fel a képeket a profilomba :)
Smith10-01-2021 19:14:21 // 123627
Mondjuk ezek alapján nem olyan túl veszedelmes az ára sem.
Szólítsuk meg Erhardot mint ügyeletes alkatrészkereskedőt, szóval Erhard, mi a valóság??? :D
F40 vs V635, ugyanaz a kettőstömegű és a kuplung?
Ahogy nézem, kinyomócsapágy sincs mindegyik szettben, ha már szét van szedve, azt is érdemes lenne kidobni, nem?
Szólítsuk meg Erhardot mint ügyeletes alkatrészkereskedőt, szóval Erhard, mi a valóság??? :D
F40 vs V635, ugyanaz a kettőstömegű és a kuplung?
Ahogy nézem, kinyomócsapágy sincs mindegyik szettben, ha már szét van szedve, azt is érdemes lenne kidobni, nem?
alfa155gyuri10-01-2021 18:41:05 // 123626
Dehogy is!Én csak azt akartam mondani,hogy lehet egyforma az f40 és a c635 kuplungja kettőstömegűje.
csokagm10-01-2021 18:33:36 // 123625
Kuplung
Itt is ha megnézed, van ahova odavan írva a típus van ahova nem, nekem ezért nem világos.
Mondjuk én nem, én sajnos nem bírok magammal. Imádom mikor feláll a nyomásmérő is, attól nekem is kicsit feláll. :D
Alfa155gyuri: Te biztos vagy ebben hogy nem számít milyen a kuplung?
Itt is ha megnézed, van ahova odavan írva a típus van ahova nem, nekem ezért nem világos.
Mondjuk én nem, én sajnos nem bírok magammal. Imádom mikor feláll a nyomásmérő is, attól nekem is kicsit feláll. :D
Alfa155gyuri: Te biztos vagy ebben hogy nem számít milyen a kuplung?
Smith10-01-2021 18:29:49 // 123624
Nem cseréltem, csak szó volt róla. Én is halogatom, nem hajtom hogy ne csússzon :D
Hol lehet váltó alapján keresni kuplungot?
Hol lehet váltó alapján keresni kuplungot?
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2021 18:26:50 // 123623
A fő kérdés, hogy mire használnád. Munkába járni, rövid utakra, vagy inkább hosszabbakra. Ez el is dönti a dízel vs benzin kérdést. Szerintem vadászd a valós km-t, ne a keveset. Egy modern dízel minden gyerekbetegségével együtt is a 300e km-t megfutja, aztán jönnek a belenyúlós dolgok.
Smith10-01-2021 18:17:44 // 123622
Igen, pont ez a kérdés.
csokagm10-01-2021 18:12:22 // 123621
Köszi közben ezt az oldalt megtalaltam de akkor meg kell néznem szemmel.
Nekem is csúszkal, bár volt hogy abba maradt de kopik. Halogatom de lassan cserélni kell.
Ha rakeresek akkor külön hozza az f40re és a c635re. Nyilván a c635hoz olcsóbb 😀 de majd Dzt megkerdezem ha viszem, csak itt nem mindegy honnan veszem
Egyébként te már cserelted? Vagy rosszul emlékszem?
Nekem is csúszkal, bár volt hogy abba maradt de kopik. Halogatom de lassan cserélni kell.
Ha rakeresek akkor külön hozza az f40re és a c635re. Nyilván a c635hoz olcsóbb 😀 de majd Dzt megkerdezem ha viszem, csak itt nem mindegy honnan veszem
Egyébként te már cserelted? Vagy rosszul emlékszem?
alfa155gyuri10-01-2021 18:09:13 // 123620
Ha a kuplung ugyan az akkor nem.
Smith10-01-2021 18:04:46 // 123619
Smith10-01-2021 18:01:17 // 123618
Erre én is kiváncsi vagyok, 6-ban meg-meg csúszik már... Készülnöm kell a műtétre... Kuplung + kettőstömegű, és sosem lesz többé olyan mint a gyári... :(
Ha van sok türelmed akkor a pekidi.com oldalon alvázszám alapján kereshetsz cikkszámot a váltóra, nekem ezt dobta: 55239629 ami kis guglizás után egy F40. Ugyanakkor tudom, hogy nem az van benne, alfaowneren azt írják, könnyű eldönteni mert a 170 pacisban mindben F40 vagy C635 van, és az F40-re nagy betűkkel rá is van írva, hogy F40...
A fő kérdés persze az, hogy kuplung és kettőstömegő esetén kell azzal foglalkoznunk, hogy milyen váltó?
Ha van sok türelmed akkor a pekidi.com oldalon alvázszám alapján kereshetsz cikkszámot a váltóra, nekem ezt dobta: 55239629 ami kis guglizás után egy F40. Ugyanakkor tudom, hogy nem az van benne, alfaowneren azt írják, könnyű eldönteni mert a 170 pacisban mindben F40 vagy C635 van, és az F40-re nagy betűkkel rá is van írva, hogy F40...
A fő kérdés persze az, hogy kuplung és kettőstömegő esetén kell azzal foglalkoznunk, hogy milyen váltó?
alfa155gyuri10-01-2021 17:52:42 // 123617
Azért a dízelekkel nem mondhatnám,hogy rengeteg a probléma főleg 1.9 8V vagy a 2.0 és az 1.9 16V.Nekem a részecskeszűrő is gyári és a befecskendező rendszer is és lassan a 300000km meglesz.Kérdés hol hogyan mire szeretnéd használni?
Piritu - 1.000.00010-01-2021 17:38:34 // 123616
Ha dízelben gondolkodsz, akkor 2.0 a nyerő. A korábbi 1,9 és 2,4 összes "gyerekbetegségét" megoldották. Az egr hűtő fedele maradt, de nem egy olyan nagy tétel hogy megelőzősként rendszeresen cserélje az ember. Én 60ezrenként cseréltem a 159-ben is meg a Giuliettában is. Jól megy, 320d-ket ettünk uzsonnára a német autópályán :-)
Csippelni is lehet ha nem elég az ereje.
A 159 JTS nem az a JTS ami a TS származéka, teljesen más. Engem anno lebeszéltek róla, de vannak itt páran akik ilyet hajtanak. A nagyobbik nem lehet rossz.
Azt tudomásul kell venni hogy a 159 egy prémium autó ennek az összes következményével. A 156-hoz képest más világ (kettőm is volt) kényelem és komfort terén, de ez pénzbe kerül. Új korában egy 8-10 millás autó, használtan csak olcsóbban lehet hozzájutni, de sose lesz másfél millás autó. A beépítendő alkatrészek újak, tehát az áruk ennek megfelelő...
Csippelni is lehet ha nem elég az ereje.
A 159 JTS nem az a JTS ami a TS származéka, teljesen más. Engem anno lebeszéltek róla, de vannak itt páran akik ilyet hajtanak. A nagyobbik nem lehet rossz.
Azt tudomásul kell venni hogy a 159 egy prémium autó ennek az összes következményével. A 156-hoz képest más világ (kettőm is volt) kényelem és komfort terén, de ez pénzbe kerül. Új korában egy 8-10 millás autó, használtan csak olcsóbban lehet hozzájutni, de sose lesz másfél millás autó. A beépítendő alkatrészek újak, tehát az áruk ennek megfelelő...
Liquid10-01-2021 17:33:17 // 123615
A kérdés az, hogy kell-e az erő, zavar-e a fogyasztás, sok rövid vagy inkább hosszabb utakat mész ésatöbbi....
200e környékén a futómű, az ami leginkább kéri a törődést. A "dízelbetegségek" csak jóval ezután jönnek, feltéve persze hogy valós a km.
A JTS se betegágy, de szerintem az 1.9 gyenge, a 2.2 már nem rossz.
Ha kicsit visszaolvasol, pont nemrég volt szó a 2.4-ekről. Az enyém 22x000 valós km-nél gyakorlatilag hibátlan volt, csak leömlőt kellett cserélni. Voltak más bajok, pl. olajcsövek, szervő csövek, kardán de komoly dolgok nem és semmi előjel se ami ezekre utalna (a turbo pl. be lett vizsgáltatva).
Ha fogyasztás fontos és nem az erő akkor 1.9JTDm, ha rövid utak és nem kell az erő akkor 1.8MPI, ha kell a power akkor 2.4, vagy TBI. Ezek között félúton van a 2.0 és a 2.2JTS.
A TBI azért nem annyira drága, (én pl. 2.6-ért vettem átírva, igaz nem TI, de 80e km volt benne), nagyon jól mozog, de fogyaszt is. Aztán ha tényleg extrára vágysz akkor Q4 :)
200e környékén a futómű, az ami leginkább kéri a törődést. A "dízelbetegségek" csak jóval ezután jönnek, feltéve persze hogy valós a km.
A JTS se betegágy, de szerintem az 1.9 gyenge, a 2.2 már nem rossz.
Ha kicsit visszaolvasol, pont nemrég volt szó a 2.4-ekről. Az enyém 22x000 valós km-nél gyakorlatilag hibátlan volt, csak leömlőt kellett cserélni. Voltak más bajok, pl. olajcsövek, szervő csövek, kardán de komoly dolgok nem és semmi előjel se ami ezekre utalna (a turbo pl. be lett vizsgáltatva).
Ha fogyasztás fontos és nem az erő akkor 1.9JTDm, ha rövid utak és nem kell az erő akkor 1.8MPI, ha kell a power akkor 2.4, vagy TBI. Ezek között félúton van a 2.0 és a 2.2JTS.
A TBI azért nem annyira drága, (én pl. 2.6-ért vettem átírva, igaz nem TI, de 80e km volt benne), nagyon jól mozog, de fogyaszt is. Aztán ha tényleg extrára vágysz akkor Q4 :)
wwwSentinelwww10-01-2021 17:23:16 // 123614
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék venni egy 159-et, és a kérdésem az lenne, hogy milyen motorral nézzek. Többen óva intenek a benzinesektől (kivéve az 1.8 turbo, ami ugye aranyárban megy) illetve mások azt mondják, hogy a dízelekkel rengeteg probléma van, kezdve a részecskeszűrőktől, a magas szerelési költségekig. Ugye eddig benzineseim voltak, 155 2.5 V6, most a 156 1.6, de szemezgetek a dízelekkel, 1.9 jtdm, vagy egy 2.4 jtd -t néztem ki. Kérdés érdemes e dízelbe belevágni, vagy nagyot lehet zakózni vele és hogy ilyen 200e km körüli dízelek mennyire vannak azon a ponton, hogy a kocsi árát rá lehet még költeni feljújításokban. Egyébként nekem nem lenne gond a JTS motor sem, az gondolom a TS után hasonló fenntartású lehet. Előre is köszi az ötleteket mindenkitől.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék venni egy 159-et, és a kérdésem az lenne, hogy milyen motorral nézzek. Többen óva intenek a benzinesektől (kivéve az 1.8 turbo, ami ugye aranyárban megy) illetve mások azt mondják, hogy a dízelekkel rengeteg probléma van, kezdve a részecskeszűrőktől, a magas szerelési költségekig. Ugye eddig benzineseim voltak, 155 2.5 V6, most a 156 1.6, de szemezgetek a dízelekkel, 1.9 jtdm, vagy egy 2.4 jtd -t néztem ki. Kérdés érdemes e dízelbe belevágni, vagy nagyot lehet zakózni vele és hogy ilyen 200e km körüli dízelek mennyire vannak azon a ponton, hogy a kocsi árát rá lehet még költeni feljújításokban. Egyébként nekem nem lenne gond a JTS motor sem, az gondolom a TS után hasonló fenntartású lehet. Előre is köszi az ötleteket mindenkitől.
Giuntini10-01-2021 11:14:49 // 123613
Ja, csak 185 lovasból nagyon kevés van.
leopop310-01-2021 10:54:19 // 123612
Pápán a kulcs-zár szervíz
Zolibácsi10-01-2021 10:40:13 // 123611
185 lovas hf mindenben ugyan az emlékeim szerint. A 175 lovase amit alakítani kell
Giuntini10-01-2021 10:33:03 // 123610
Sehogy! Annyi a különbség, hogy másmilyenek az olajcsatornák furatai, ahhoz hogy rámenjen a 159 blokkjára, kellett egy kis átalakítás.
zoli97810-01-2021 10:09:44 // 123609
Azt kívülről meg lehet állapítani, hogy a 166os hengerfej van rajta amúgy? Ha igen akkor miben látszik?
killerlowmoney10-01-2021 10:03:31 // 123608
üdv Cartársak.
kulcs felprogramozásában kit tudnátok ajánlani?
(nem működik a távirányító)
kulcs felprogramozásában kit tudnátok ajánlani?
(nem működik a távirányító)
Piritu - 1.000.00010-01-2021 08:44:50 // 123607
Gratula a Vashoz! :-)
leopop310-01-2021 00:22:19 // 123606
Gratula hozzá!
csokagm09-01-2021 23:20:00 // 123605
2.0ba honnan tudom milyen váltó van? Kuplung miatt lenne érdekes. Vagy mindegy melyik?
WarbiRunner (Gyuri)09-01-2021 19:50:49 // 123604
Így legyen ötösöm a lottón 😄 Gratula, sok örömet hozzá! 😀
Liquid09-01-2021 19:46:36 // 123603
Más liga az biztos, imádtam benne azt a nyers erőt, és ahogy azt átadja az útra. Nagyon jó a TiBor de azért be kell valljam hiányzik a nagydízel Q4 :)
zoli97809-01-2021 19:43:51 // 123602
150km-es körben semmi hó nincs itt 🤣 de egyszer szokjak hozzá más mint az 1.9-es alfa, de sokkal jobban élveztem ezzel az utar mint azzal. Főleg ebben az ülésben.
Liquid09-01-2021 19:37:11 // 123601
Gratula, legyen sok örömed benne.
Gyorsan keress valami havat, ott lehet játszani vele, csak a VDC-t kell kikapcsolni :)
Gyorsan keress valami havat, ott lehet játszani vele, csak a VDC-t kell kikapcsolni :)
Giuntini09-01-2021 18:49:20 // 123600
Így már más, lehet hogy én maradtam le, meg Csabi is felújítottról beszélt. 166 hf-el nincs probléma!
Gratula hozzá!
Gratula hozzá!
zoli97809-01-2021 18:43:07 // 123599
166os hengerfej van rajta, azt hiszem ezt is írtam, de ha nem akkor bocsánat. Meg is csináltatta volna a kettős tömegűt, és adta volna árban, de 2 hónapra kapott időpontot. Minden számla meg volt neki a javításokról, azóta mióta meghozta. Megadta a szerelő telefonszámát hogy érdeklődjek utánna. Beszéltem kimondott Alfás szerelővel, 380 400ba kerül a kettős tömegű és kevlár kuplung. Egy rozsda folt nincs rajt. Semmi kopogás a futóműben. Parkszenzor kábelkötegei cserélve. Részecskeszűrőt is adta mellé. Élmény volt hazavezetni. Szóval elhoztam😅 kettős tömegű meg lesz csinálva ha csak ennyi baja lesz, teljesen megérte.
WarbiRunner (Gyuri)09-01-2021 15:37:05 // 123598
123551 hsz.
Giuntini09-01-2021 14:15:17 // 123597
Az utolsó infó az volt, hogy felújított!
WarbiRunner (Gyuri)09-01-2021 14:09:50 // 123596
166 hengerfej van rajta állítólag. Egyébként az egy javítottból amiről itt helyben hallottam az az egy jó is lett, tartósan. Megfelelő technológia és műhely kell hozzá, és javítható. Pl nem szabad maró gépen síkba húzni mint újabban szokás. Köszörülni kell, még ha macerásabb is úgy, egyébként nem lesz megfelelő az illeszkedő felület minősége. A hegesztést sem mindegy hogy ki és hogy csinálja rajta.
Giuntini09-01-2021 13:59:02 // 123595
Én ezt elengedtem volna már rég a javított hf miatt! 90% hogy újra meg fog repedni, 10%-ot csak azért hagytam, hogy ne legyek annyira negatív.
Nem véletlenül árulja! A hf javítás minimum benne volt neki 350 ezerben, de ez csak alsó hang! Meg fog repedni, éspedig a hegesztés mellett! A kettőstömegűhöz nem szólok, mert az enyém automata!
Nem véletlenül árulja! A hf javítás minimum benne volt neki 350 ezerben, de ez csak alsó hang! Meg fog repedni, éspedig a hegesztés mellett! A kettőstömegűhöz nem szólok, mert az enyém automata!
Erhard 242 (Pure Energy)09-01-2021 13:02:52 // 123594
Ha magadnak csinálod max akkor :))) inkább 5 kiló...
WarbiRunner (Gyuri)09-01-2021 12:36:56 // 123593
Ha én keresnék autót, ezt elengedném.
Csabi09-01-2021 11:00:27 // 123592
Van még jó -pár 2,4. Csak, hogy ne rossz élménnyel indíts ;) (Kettőstömegű, és ha kell kuplung 400alatt nehezen áll meg...ha egyáltalán az....aztán a javított hengerfej további rizikó....)
zoli97809-01-2021 09:44:34 // 123591
Tegnap hívott a tulaj, hogy megszólalt a kettős tömegű a kocsiban, így alkuképesebb az ár. 1,7-ért adja oda így. Hát megnézzük.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?